Mutta miksi? Edelleen, miksi? En kysynyt mitä se oli, kysyin miksi.Varmaan ylisti Keinästä. No ei takuulla. Mitä muuta se voisi olla kuin vittuilua.
Mutta miksi? Edelleen, miksi? En kysynyt mitä se oli, kysyin miksi.Varmaan ylisti Keinästä. No ei takuulla. Mitä muuta se voisi olla kuin vittuilua.
Ei edes villeimmissä unissa. Kymmenen vuotta sitten suurinta mitä Keuruulla voitiin kuvitella, oli että hyvänä kautena KeuPa saattaisi pärjätä kakkosdivarin lohkossaan sen verran hyvin, että pääsisi keväällä kokeilemaan tasoaan jotain muuta joukkuetta, kuin arkisia Suolahden Urhoja ja Jämsän Kiekko-Susia ynnä muita vastaan. Mitään edellämainituilta poisottamatta. Niin, ja jos joku joka väittää Keuruun jäähallia Suomen kylmimmäksi, ei ole kyllä koskaan käynyt Suolahden jäähallissa..Nää on jänniä. Voin vaan kuvitella sitä, miltä Keuruulla tuntuu tällä hetkellä. Mestiksen mestaruus on kuitenkin aika pitkälle suurinta, mitä siellä voitiin edes kuvitella joku kymmenen vuotta takaperin.
KeuPa osasi ja ne teki sen. Keuruu on ansainnut kiekkonsa puolesta jokaisen suitsuksen puolelleen. Tää oli KeuPan hetki ottaa se mestaruus ja perkele, ne meni ja teki sen! Happamia kommentteja asiasta saa tulla vasemmalta ja oikealta, ei paljoa paina. Oman kaupungin joukkuetta täällä jokainen kannattaa lähtökohdista riippumatta, eikä tällaisen pitänyt olla Keuruulla koskaan mahdollista. On se.
Mutta miksi? Edelleen, miksi? En kysynyt mitä se oli, kysyin miksi.
Totta, näistä ihmisistä saattaa joku päivä tulla niitä, jotka seuraavat Mestistä pintaa syvemmältä ja niin edelleen. Ei Keuruun jäähallin katsojakunnasta varmasti läheskään edes puolet tajua, että ei KeuPan mestaruus mikään jättiyllätys ollut. En nyt itsekään olisi ihan mestaruuteen ennen kauden alkua uskonut, mutta kyllä tuolla kokoonpanolla ilman muuta hyvät mahdollisuudet tapella hyvistä sijoituksista oli. Joka tapauksessa tuo David vs. Goljat -henkinen äimistely, jossa KeuPa edustaa "pienenpientä" Davidia hieman huvittaa. Ihmeen tästä toki tekee se kuinka Keuruun kokoisesta kylästä etenkään voi edes tulla Mestis-tason seuraa, mutta se on jo toinen juttu.Ehkä tää olikin hyvä asia. Siis KeuPan mestaruus. On saanut eilisen illan ja tämän aamun lueskella joka mediasta onnitteluja KeuPalle ja monessa kommentissa lisänä on vielä ihmetelty kuinka kova juttu noin pienen kaupungin mestaruus on. Nämä on niitä ihmisiä, jotka eivät seuraa Mestistä vähänkään pintaa syvemmälle, mutta ei se haittaa, niitäkin ihmisiä tarvitaan. Kolmen viimeisen finaalin pelin taso oli hyvä, ja myös täältä jatkiksen puolelta saanut lukea kehuja pelin tasosta. Ehkä nuo YLEn näyttämät finaalit herättivät ihmisten kiinostusta, jotkut kiinostuivat sarjan tasaisuudesta, jotkut ehkä pelintasosta. Mutta ensi kaudella nään jopa terveeemmän Mestiksen kuin tällä kaudella, toki ei lähellekkään sellaista, mitä sen tulisi olla.
Heh. Railakkaasti KeuPan pojat juhlineet. Pokaalista ei ole juurikaan mitään enää jäljellä =)
Eipä taida ihan aito kuitenkaan olla joka on palasina vaan replicaHeh. Railakkaasti KeuPan pojat juhlineet. Pokaalista ei ole juurikaan mitään enää jäljellä =)
Ehkäpä Keinänen oli pelin aikana päässyt KeuPa-pelaajan ihon alle ja tuli suun kautta ulos? Jotkut yksilöt ovat huonoja häviäjiä ja jotkut vielä huonompia voittajia. Viimemainitut eivät saa arvostusta - yksilöinä. Sitä paitsi: mikäs jääkiekkojoukkue se on, jossa ei yhtään kusipäätä ole? Mutta pari sanaa itse sarjastakin: hyvää kiekkoviihdettä ja mainosta sarjalle yleisellä tasolla. Keuruulla tehdään niillä resursseilla työtä, jotka käytettävissä on. Minä arvostan sitä kovastikin. KeuPa ei kilpailusääntöjä tee, vaan jääkiekkoliitto. SJL:ää en näiltä osin arvosta.Varmaan ylisti Keinästä. No ei takuulla. Mitä muuta se voisi olla kuin vittuilua.
Heh. Railakkaasti KeuPan pojat juhlineet. Pokaalista ei ole juurikaan mitään enää jäljellä =)
Juurikin näin. Yksilöinä heitä ei tarvitse arvostaa, mutta koko seuran dissaaminen muutaman kusipään vuoksi ei ole mielestäni kovin järkevää.Ehkäpä Keinänen oli pelin aikana päässyt KeuPa-pelaajan ihon alle ja tuli suun kautta ulos? Jotkut yksilöt ovat huonoja häviäjiä ja jotkut vielä huonompia voittajia. Viimemainitut eivät saa arvostusta - yksilöinä. Sitä paitsi: mikäs jääkiekkojoukkue se on, jossa ei yhtään kusipäätä ole?
Mestis gaalassa oli joku kuulemani mukaan (ilmeisesti TuTolainen) huutanut isoon ääneen, että "Poika" kuuluu meille tai ainakin pitäisi voittajan kohdalla lukea Lukko tai JYP! Melkoisen lapsellista huutelua. Mielestäni tuollainen on turhaa ja osoittaa joko tietämättömyyttä tai jonkinasteista katkeruutta. Voittajan on tietysti helppo hymyillä, mutta myös häviäjän osassa oleminenkin vaatii taitoa pelaajilta, kuin myös faneilta.
Minä en kyllä kuullut tuollaista, vaikka olin hallissa palkintojenjaon loppuun asti. Kyseessä on ollut yksittäistapaus, mitä ei kauheasti kannattaisi paisutella.Samaa huutelua tuli ratkaisupelin jälkeen Turussa.
Minä en kyllä kuullut tuollaista, vaikka olin hallissa palkintojenjaon loppuun asti. Kyseessä on ollut yksittäistapaus, mitä ei kauheasti kannattaisi paisutella.
Nuorten U20 finaalissa hävinneet ruotsalaiset saivat pelikieltoja, kun riisuivat hopeamitalit välittömästi ne saatuaan pois kaulastaan. Pitäiskö myös TUTO Hockey pelaajille antaa pelikieltoja samasta syystä? Ainakin Juusela, Lucenius ja Keinänen ottivat häpeämitalinsa pois kaulasta heti ne saatuaan.
Siitä sitten vain ilmiantoraporttia kyhäämään liiton suuntaan, voit saada nimesi lehteen ja mainetta kiekkopiireissä jos seurauksena olisi sanktioita.
Itse asiassa toivon, että kyseiset pelaajat ihan itse ilmoittautuisivat ja pahoittelisivat epäurheilijamaista käyttäytymistään. Näköjään TUTO-fani(t) eivät näe asiassa mitään tuomittavaa.