Goxim Marky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hiroshiman karpit
Ei jumalauta, way to go Keuruu. Entistä traagisempaa, että mestaruus meni korpifarmiin.
Oho, täällähän on pillastuttu taas ihan huolella pienestä huulen heitosta. Pientä herkkähipiäisyyttä havaittavissa (sehän piti olla Keuruulaisten heikkous). Jos ihan suoraan sanon niin ihan törkeen huonoja ja liian kuluneita noi Lukko- ja JYP- jutut, ei niillä enää pääse kenenkään ihon alle, samoin kuin korpifarmit ym. Paljastatte vain oman katkeruutenne, ettekä ansaitse palstaveljien kunnioitusta. Nimimerkit ei kyllä taas yllätä yhtään. Joko siitä Keinäs-laulun laulamisesta (väärät ihmiset ja väärässä paikassa) tuomio on saatu paikallisessa käräjäoikeudessa luettua?
En kyllä itse ymmärrä miksi jostain mitalin poisottamisesta täytyy jaella rangaistuksia. Voitostahan tässä pelataan. Eri asia jos jättäisi kättelemättä voittajaa tai vastaavaa, se olisi epäurheilijamaista.
Onko tästä Keinäs-laulusta edelleenkään muita "todisteita" kuin pelkkä yhden nimimerkin heitto? Mitä itse olen kysellyt eri henkilöiltä, ei heillä kenelläkään ole tästä mitään tietoa, osa saanut tietonsa ihan jäältä saakka niin sanotusta ytimestä.
Laittakaas ny toverit tulemaan linkkiä siihen teidän pyhimyksen maalilauluun niin tiedetään renkuttaa sitä ensi kaudella iglussa c-kasetilta oikein urakalla, kun kerran aiheesta ei tunnuta yli pääsevän. Eipähän mene sitten nillitykset hukkaan.
Oho, olen kyllä oman suosikkijoukkueeni finaaliketjun jokaisen viestin lukenut, osan pariin tai kolmeenkin kertaan. Viestisi jälkeen muistin, että joku tuon tosiaan linkkasi, mutta en sitä kyseisellä hetkellä ehtinyt katsoa.Jos et jaksa koko ketjua lukea, niin älä sitten osallistu, saatika kyseenalaista muiden sanomisia. Kuten tuolla pari sivua aiemmin on jo linkin kera esitetty, kuuluu Kenin maalilaulun lauleskelu ihan Yle Areenassa (Kuudes loppuottelu | Jääkiekon Mestis | TV | Areena | yle.fi ajassa 3:08:00 eteenpäin.
Eikö Keuruulla ole yhtään mitään tekemistä, kun pitää tämmösestä alkaa kitisemään lähes kuukausi kauden päättymisen jälkeen?