Onkohan tämä mahatauti saatu juuri Vauhkoselta? Ei sitä muuten ymmärrä, kun iso mies pitää koko ajan kättä suun edessä.Lukon joukkueesta olen löytänyt oman inhokkini: Olavi Vauhkonen. Iso mies ja pitelee jokaisen tilanteen jälkeen kasvojaan. Ihan oikeesti, oksettava pelaaja! Joo, on todellakin päässyt minun ihon alle..
Lauantaina vasta pelataan seuraavaksi.
Äläs nyt. Vetihän se lauantain pelissä hyökkäyssiniviivalla semmoisia piruetteja että piti oikein hieraista silmiä että onko se itse Jaatinen. No oli se.Älkää tarttuko trolliin.
Onko tuo Jaatisen paikka kokoonpanossa sementoitu? Yhtään hyvää suoritusta mieheltä ei ole näissä pudotuspeleissä näkynyt, mutta silti se siellä jäällä vielä jostain syystä viilettää, vaikka reserviä olisi.
Alkaa jo pikkuhiljaa vähän hävettämään. Eikä oikeastaan ihan vähääkään. Samat saatanan Tapparafanit pääsee vittuilemaan (siis IRL) nyt neljättä kevättä putkeen kuinka Lukkosulaa(öhöhöhö). Ei voi yksi joukkue olla näin iso peikko ja näin pitkään. Tai näköjään voi. Jonkin sortin ennätys tämäkin varmaan on.Toki tästä huolimatta veikkaan Tapparan menevän jatkoon, koska eihän se saatanan kevät sieltä tule ilman että tiputaan Töppörölle. Live is life.
Pelasi mutta kovin vähän. Jäi jossain vaiheessa toista erää (?) penkille ja Lähde tuli tilalle.Pelasiko se Lahti tänään?
Mielenkiinnosta kysyn, että onko se hieno kettukarvalakki ok?Ja lauantaina Tampereelle. Ei olekaan kuin kolmas kausi putkeen kun pääsee todistamaan oikein paikan päälle Hakametsään kuinka hurmoksessa vihtova porkkanaperuukkimeri toivottelee Lukolle hyvät kesälomat.
Sarja on vielä pahasti kesken.
Pelasi mutta kovin vähän. Jäi jossain vaiheessa toista erää (?) penkille ja Lähde tuli tilalle.
Vekin koostako se tuomio onkin kiinni? Minä kun luulin että tahallisuudesta.Vesku nyt oli unohtanut, että Lukolle yks ottelurangaistus tullut sarjassa jo paljon heppoisemmin... Eiköhän tuo selkeästi ollut vitosen paikka kuitenkin.. 2+2 sellasista pikku vekeistä..
Kummallinen ottelu, olin aivan varma että Lukko tekee pari maalia viiden minuutin ylivoimalla mutta jotenkin mielikuvituksetonta ja hidasta oli pelaaminen.
En ottanut kantaa porkkanaperuukkien ookouteen. Kuhan totesin että niitä esiintyy Hakametsässä kevät-aikaan ns. vitusti.Mielenkiinnosta kysyn, että onko se hieno kettukarvalakki ok?
Fanikulttuuri. Siinä on se hieno sana.
Kuitenkin vähän kaihertaa ne? Myönnä pois vain, ei siinä mitään pahaa ole...En ottanut kantaa porkkanaperuukkien ookouteen. Kuhan totesin että niitä esiintyy Hakametsässä kevät-aikaan ns. vitusti.
No nyt kun kerran kysyit niin onhan se semmoinen asuste jota en päähäni laittaisi vaikka vähän maksettaisiin (edes sinikeltaista) mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan.Kuitenkin vähän kaihertaa ne? Myönnä pois vain, ei siinä mitään pahaa ole...
Mutta kettupipo on ok?No nyt kun kerran kysyit niin onhan se semmoinen asuste jota en päähäni laittaisi vaikka vähän maksettaisiin (edes sinikeltaista) mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan.
Mutta kettupipo on ok?
Ilmeisesti et kattonu peliä teeveestä koska ruudun välityksellä näki, että niitä on muillakin ku Palo-Penalla :) pakko kyl itekki ottaa sen verran kantaa asiaan, että mielenkiintosta nähdä vaivaa tapparalaisten po-krääsästä ku omilla faneillakaan ei nyt mitään timanttisen edustavia päähineitä oo :DÄlä nyt enää jaksa. Jos nämä joukkueet eivät olisi vastakkain tässä vaiheessa kevättä, olisi helppo toivoa Lukolle menestystä. Erittäin fiksuja ja asiantuntevia kannattajia, paria poikkeusta lukuunottamatta. Kettupipoa en ole nähnyt muilla kuin Palo-Penalla.
Mutta kettupipo on ok?
Sen verran täytyy vielä jatkaa tätä hedelmällistä off-topiccia, että minähän en aloittanut tätä keskustelua siitä, onko tamperelaisten kannatusvermeet jees vai nou.pakko kyl itekki ottaa sen verran kantaa asiaan, että mielenkiintosta nähdä vaivaa tapparalaisten po-krääsästä ku omilla faneillakaan ei nyt mitään timanttisen edustavia päähineitä oo :D
Mikäs tämä pelirangaistus oli?
Täytyy sanoa, että vaikka tässä sohvani yllä roikkuu jos jonkimoista Tappararättiä niin en voi erityisen vahvasti tuota pelitapaa fanittaa. Tappara pystyisi tuolla rosterilla pelaamaan vähän toisenkinlaista voittavaa kiekkoa. Pääasia että voittivat tuollakin tavalla, mutta on aika puuduttavaa seurattavaa.