Ja minä taas olen ollut vastaavassa käsityksessä, että tuomarin PITÄÄ tehdä jokin päätös ennen kuin videotarkistus tehdään, ja videotuomarilta kysytään (niiden sallittujen kysymysten puitteissa) onko hän samaa vai eri mieltä. Videotuomarin vastatessa "ei mittään käryä" jää voimaan se päätuomarin ensimmäinen päätös.Minä kun olen ollut siinä uskossa taas, että tuomari voi viittoa maalin syntyneeksi tai hylätyksi, mutta lopullinen sinetti päätökselle tulee vasta aloituksesta. Eli siihen asti tuomarilla on oikeus muuttaa tuomiotaan.
Täällä vielä tupistaan Perrinin maalista.
Jos me tehtiin vain yksi maali otteluun, todella harvoin sillä voitetaan. Eli turha itkeä.
Samaa mieltä sinänsä eli turha tuosta olisi itkeä, mutta eihän kukaan olekaan niin tehnyt, mitä itse pidin hienona juttuna.
Juu, toki keskustella saa, ja pitääkin. Ennemmin ehkä vain vähän kummastelen, että vieläkin tuosta jaksetaan edes keskustella :)
Poppariketjuna
Huml-Hirso-Aaltonen-Pirnes
Kukaan noista ei mahdu pelaamaan vai? Melkoista jos näin on.
Se vasta naurettavaa onkin että Kärpille ei vihelletä samoista rikkeistä kuin Tepsille.
Yleisesti, tuo 10000e uhkasakko näkyy jollain tavalla tuossa Tepsin pelissä tällä hetkellä. Kovat taklaukset puuttuvat kokonaan, maalin eteen ei ajeta samanlaisella kiimalla kuin aiemmin jne.
Meinaat ihan tosissaan, että joukkueen sisällä on jostain hikisestä 10ke _uhkasakosta_ puhuttu? Ja sitä myöten taklaukset kielletty tms.?
Jos näin, niin eikai siinä, meidän etu. Mutta ne kuitenkaan jaksa uskoa tuollaiseen.
Ei ainakaan tuon mukaan mitään mikä tähän ketjuun kuuluisi. Ässien leiristä jotain tietoa? Mielenkiintoista.Mitä teki Pikkarainen?
Linkki vie Holapan twiittiin: Tommi Holappa Twitterissä: "Pikkaraisesta tietoa huomenna kuinka raukkamaisen tempun hän teki... #HCTPS #pikkarainen #kärpät"
Joo oli tullut noi muut vasta jälkeenpäin. Eli ei liity mitenkään tähän sarjaan.Ei ainakaan tuon mukaan mitään mikä tähän ketjuun kuuluisi. Ässien leiristä jotain tietoa? Mielenkiintoista.
Njoo, en tiedä mutta itselle vähän haiskahtaa että siellä joku mukafiksu tietää jotain ja on nyt "lälläslää, mäpäs tiedän ja te ette".Ei ainakaan tuon mukaan mitään mikä tähän ketjuun kuuluisi. Ässien leiristä jotain tietoa? Mielenkiintoista.
Mutta jos se porilaiset suututti, niin ehkä se haukkui Yötä tai Dingoa?