Ehehehehe, niinkö? Kehuahan näitä veljiä pitäisi tietenkin, kun niin kivasti kuitenkin jaksavat tulla vielä paikalle, vaikka onkin tosi ikävää hommaa ja voitettu jo joskus. Hyvä Pens, hyvä Sullivan, hyvä Hexy! Helvetin hyvää duunii!
Sun tarttis katella näitä Pensin viimeisiä pelejä ja tulla sitten hehkuttelemaan jotain mestaruuksia, joista jäljellä on kauniit muistot ja lippalakit. Sitäpaitsi mäkin sain pillua 16 vuotta putkeen, mutta eihän se nyt kaiketi tarkoita, että homma on nyt sitten paketissa vai häh? Vedetään lekkeriksi ja koitetaan muutaman vuoden päästä uusiksi?
Ja jos nyt minuutti ollaan ihan tosissaankin, niin onhan sitä romahdusta tietenkin odoteltu (löytyy ihan usemmalta kaudelta tästä jo enteitä ja todisteita), mutta tällä kaudella mentiin vielä sillä mentaliteetilla, että vielä kerran pojat. Mestaruusikkunaa pidettiin väkisin raollaan, mutta lopulta ei sitten tehty oikein mitään sen eteen, että siihen olisi realistiset saumat. Peli on myös suurimman osan kaudesta ollut aivan karmeaa kuraa, eikä siihen voi kukaan olla tyytyväinen vaikkei jengi edes olisi odotusarvoisesti contender.
Ja jos sitten tehdään rebuildia, tehdään se kunnolla tai käy just niinkun Chicagossa, jossa kohta lähtee rebuildin toinen kierros, menestyksestä on 10 vuotta aikaa ja ne legacy-pelaajat kaikki kaukana poissa. Mutta näinhän se tietysti menee, jos sen näin halutaan menevän - ei siitä silti tykätä tarvi.
Eikä mun kitinöitä täällä kannata ihan hirveän tosissaan ottaa, varsinkaan pelien aikana, viihdettähän tämäkin on ja tunteella mukana. Omaa vitutusta lievittääkseni jaan verbaalisia oksennuksia silloin tällöin, jos olen nähnyt sen vaivan, että peliä varten herään tai olen yön valvonut. Varsinkin ilman kaljaa tuo on jo toisinaan sellaista via dolorosaa, että varaan jatkossakin oikeuden ihan jäätävään nillittämiseen, vittusaatanan huutamiseen ja ylireagointiin! Antakaa kakkua saatana!