Oliko iltalippuja vielä olemassa pitsiturnaukseen? Ja minkä hintainen tuo on?
Ennakkoon ei ainakaan myydä.Iltalippuja ei mun tietääkseni ole enää muutamaan vuoteen myyty, eikä varmaan myydä tänäkään vuonna.
Kuuluu, Ramonassa tänään oli mainos juuri, että Lukon pelit tulevat Ramonasta selostettuna.Tänäkin vuonna ilmeisesti Ripa radion taajuuksilta kuulee pitsistä Lukon ottelut?
Juuri tänään sattumalta katsoin, niin pitsiturnausta ei tosiaan edelleenkään näy Solidsportin tulevien livelähetysten listassa 2.8 kohdalla, ja viikko aikaa. Kyllä tässä alkaa jo vähän ihmetellä..Onko vielä tietoa että näyttääkö SolidSport tai joku muu taho pelit?
Ainakin Lukon sivuilla tieto, että pelit tullaan striimaamaan. Lisätietoja luvataan lähempänä tapahtumaa.Onko vielä tietoa että näyttääkö SolidSport tai joku muu taho pelit?
Veli @Czescku n seurana itsekin tulen nyt jo kolmatta vuotta putkeen pitsiin. Pari kertaa olen käynyt toki jo näitä aiemminkin, kun SaiPa on ollut mukana. 2013 oli ensimmäinen ja 2017 toinen. Meidän seurue starttaa viimevuotiseen tapaan idästä jo torstaina. Helpottaa huomattavasti jaksamista itse turnaus päivänä, mikäli ei mene rallatteluksi, kuten viime vuonna meinasi lipsahtaa.Tämähän on hitto jo viikon päästä. Kylläpä aika taas rientää. Onneksi lomaa sentään vielä pari viikkoa pitsin jälkeenkin kun vasta maanantaina aloitin.
Mikäs vika siinä kalian kaatamises on jossei se kerran maahan mene?Veli @Czescku n seurana itsekin tulen nyt jo kolmatta vuotta putkeen pitsiin. Pari kertaa olen käynyt toki jo näitä aiemminkin, kun SaiPa on ollut mukana. 2013 oli ensimmäinen ja 2017 toinen. Meidän seurue starttaa viimevuotiseen tapaan idästä jo torstaina. Helpottaa huomattavasti jaksamista itse turnaus päivänä, mikäli ei mene rallatteluksi, kuten viime vuonna meinasi lipsahtaa.
Ei siinä sinällään mitään vikaa ole. Viime vuonna nukkumaan käyminen venyi aamun tunneille ja heti turnauksen ensimmäistä peliä piti olla väijymässä. Turnauskestävyys itse pääpäivältä kärsi tuosta jonkin verran, tunnustettakoon. Tällä kertaa kunto huippua pyritään rakentamaan itse turnaus päivään.Mikäs vika siinä kalian kaatamises on jossei se kerran maahan mene?
Jaa nii sää vedit etupeltoon. No ei sitte mittää! :DEi siinä sinällään mitään vikaa ole. Viime vuonna nukkumaan käyminen venyi aamun tunneille ja heti turnauksen ensimmäistä peliä piti olla väijymässä. Turnauskestävyys itse pääpäivältä kärsi tuosta jonkin verran, tunnustettakoon. Tällä kertaa kunto huippua pyritään rakentamaan itse turnaus päivään.
Joo viime vuonna lämmittely meni vähän yli. Tänä vuonna voisi yrittää säästää kuntoa itse pääpäivään vähän paremmin.Jaa nii sää vedit etupeltoon. No ei sitte mittää! :D
Ite lähden myös tästä Länsi-Vantaalta torstaina liikkeelle. Perjantai menee perinteisesti kuskin hommissa, mutta turnausviikonloppu jatkuu vielä lauantaina äiäporukalla Porissa, ja silloin tulee terassit tutuiksi itsellenikin. Viikon päästä näihin aikoihin alkaa turnauksen loppuottelu.Veli @Czescku n seurana itsekin tulen nyt jo kolmatta vuotta putkeen pitsiin. Pari kertaa olen käynyt toki jo näitä aiemminkin, kun SaiPa on ollut mukana. 2013 oli ensimmäinen ja 2017 toinen. Meidän seurue starttaa viimevuotiseen tapaan idästä jo torstaina. Helpottaa huomattavasti jaksamista itse turnaus päivänä, mikäli ei mene rallatteluksi, kuten viime vuonna meinasi lipsahtaa.
Ite lähden myös tästä Länsi-Vantaalta torstaina liikkeelle.
Pitää yrittää muistaa tämä:Minä lähden täältä Espoosta pe-aamuna joskus kuuden pintaan. Matkalla otan vaimon ja pojan kyytiin, niin pääsee itse hyppäämään takapenkille ja ottamaan parit lonkerot ennen Raumalle saapumista.
Seuraavassa pitsissä pitänee @eriatarka lle huudella "Hei järkyttynyt nimetön espoolaismies"
Ne on Raumalla huomioineet sinun viime vuoden koettelemukset ja laittaneet SaiPan pelit iltapäivälle.Ei siinä sinällään mitään vikaa ole. Viime vuonna nukkumaan käyminen venyi aamun tunneille ja heti turnauksen ensimmäistä peliä piti olla väijymässä. Turnauskestävyys itse pääpäivältä kärsi tuosta jonkin verran, tunnustettakoon. Tällä kertaa kunto huippua pyritään rakentamaan itse turnaus päivään.
Pitää yrittää muistaa tämä: