No eihän SaiPa varmaankaan Liigan mestaruudesta kamppaile, mutta ainakin itselle se on nyt paljon mielenkiintoisempi joukkue, kun peräsimessä on Raipe, ja ilmeisesti pelaajabudejttiakin on nostettu jonkin verran. Nythän mukana ovat myös kasvattajaseuraansa paluun tehneet Petmanin veljekset. Mutta nämä mielenkiintojutut on tietysti vähän jokaisen omakohtaisia mielipiteitä, eivätkä kaikki seuraa kiekkoa kovin laajalti oman joukkueensa ulkopuolella. Ottaisinko SaiPan tilalle HIFKin tai Jokerit.. kyllä, mutta onhan tuo SaiPakin oletusarvoisesti viimekautista mielenkiintoisempi joukkue.On kyllä todella mielenkiintoista. :) . SaiPa on todellinen Liiga-tuotteen lippulaiva.
Mutta nämä mielenkiintojutut on tietysti vähän jokaisen omakohtaisia mielipiteitä, eivätkä kaikki seuraa kiekkoa kovin laajalti oman joukkueensa ulkopuolella. Ottaisinko SaiPan tilalle HIFKin tai Jokerit..
Joku ulkomaalainenkin joukkue olisi kiva saada myös vaihteeksi.Jos minä saisin valita, tämän vuoden Pitsissä pelaisi:
Lukko, Ässät, TPS, K-Espoo, Jokerit, TuTo.
Eiköst Bolzanoa v. 2022 pitsiin kyseltykkin, mutta sanoivat et eivät kykene, kun ei ole pelaajat vielä edes paikalla tuohon aikaan?Joku ulkomaalainenkin joukkue olisi kiva saada myös vaihteeksi.
Vaikka Bolzano sen muutaman vuoden takaisen peruutetun pelin "korvikkeeksi".
Yksi Liigatason joukkue, josta uupuu kolme kärkihyökkääjää ja loput Mestis-seuroja? Ja siitä ilosta tarvitsisi maksaa 65 euroa?Jos minä saisin valita, tämän vuoden Pitsissä pelaisi:
Lukko, Ässät, TPS, K-Espoo, Jokerit, TuTo.
Solidsport näyttänyt aina kun itse katsellut tv:n välityksellä. Olisko ollu 21e viimeksi kaikki pelit.Pari viikkoa vielä ja päästään asiaan.
Miten se filmatisointi siis menee näissä kisoissa? Olen joskus ostanut muistaakseni irto-otteluja. Onko aina joku sama vai ilmoitetaanko vähän ennen kisoja silloinen toimija?
Juu, Solidsport saundaa tutulta. Olen muistaakseni ostanut 1-2 peliä johonkin 8e/kpl hintaan, kallista suhteessa päiväpakettiin, mutta olen nähnyt ne mitkä olen halunnut/ehtinyt.Solidsport näyttänyt aina kun itse katsellut tv:n välityksellä. Olisko ollu 21e viimeksi kaikki pelit.
Hyvä että muistutin, kun on pitänyt jo hetken aikaa parille tutulle ostaa liput turnaukseen. Ja tosiaan voi olla pikkuinen piikki myynnissä parin seuraavan päivän aikana.2 viikkoa Pitsiin. On ihme ellei ala liput oleen loppuunmyyty. Vai pitääkö ne kaikki loput liput ostaa jatkiksen porukalla? :)
4v tauko itsellä takana. Perustettiin perhettä ja oli "isä juttuja".. Tullut käytyä varmaan kymmenkunta kertaa kyseisessä turnauksessa.. Nyt emännältä synttärilahjaksi saamani turnaustiketti alkaa jo kovin polttelemaan taskussani.. Alkais jo!!Voi Kalle minkä teit! Oli tarkoitus turnauksen aattona Raumalle rantautuessani ostaa liput Lukon toimistolta, mutta eihän sitä nyt näiden tuoreimpien rekryjen myötä tohtinutkaan viime tinkaan jättää. Siispä ostin Ticketmasterilta, jonka 10% provikka on periaatetasolla aika hinnakas.
Mielelläni kannan nyt euroja Äijänsuolle vastineeksi UJ:n hyvin tekemästä duunista, mutta kyllä nuokin hilut olisi mieluummin Lukolle ohjannut kuin globaalille firmalle, joka lopulta vuotaa henkilötietoni kansainvälisille nettirikollisille.
Kaikesta huolimatta: alkais jo!
Viime vuonna Pitsiturnaus oli 4.8 ja äsken tarkistin, niin ostin Solidsportin kautta tuon paketin 25.7. Voisi kuvitella, että alkuviikosta tulisi jotain tietoa tuosta.Millonkohan mahetaan saada varmaa tietoa mitä kautta tämä hieno vuotuinen kiekkokauden avaustapahtuma striimataan? Pyysin tarkotuksellani 2.8. töistä vapaaksi, sillä nyt kun työssäkäyvänä on kerrankin varaa maksaa koko turneen näkemisestä, niin onhan se pakko ostaa katseluoikat. Vois kuvitella että Solidsport hoitaa jälleen kerran, mutta milloinkohan asia mahtaa varmistua?
Jep, kävin itse eilen ostamassa liput, vaikka iso mahdollisuus on olemassa että paikalle en pääse.Kallen viimeaikojen toimet varmistanevat sen, että turnaus on loppuunmyyty jo ennen turnauspäivää. Hyvä niin. Noilla tuloilla maksetaan pitkälle jo vaikka Kuhlmanin liksaa jne.
Ässien joukkue siis kait muuttuu vielä napsun verran, mutta ei se ennen pitsiä tästä muutu. Joten juuri tässä pääsin miettimästä, että Ässillä taas on pitkästä aikaa tilanne ettei ole montaakaan sellaista pelaajaa joiden näkemistä pitsissä odottaisi oikein aikuisten oikealla isolla mielenkiinnolla. Ensinnäkin uusia ukkoja on tullut sisään hyvin maltillisesti, ja monet heistä ovat sellaisia joista tiedetään kuitenkin ennakkoon millainen kaveri sieltä tulee. Ja siksi varsinaisesti millään "isolla mielenkiinnolla" ei odota heidän näkemistään pitsissä. Tammela ja Puutio nyt vaikka esimerkkeinä..Niin paljon kuivaa yskää kuin turneen lipun hinta aiheuttaakin, kyllä tässä viimeisillä hankinnoilla sellainen kutina tulevaa kautta kohtaan on saatu aikaiseksi, että paikan päälle taas parin välivuoden jälkeen on tultava.
Ässien joukkue siis kait muuttuu vielä napsun verran, mutta ei se ennen pitsiä tästä muutu. Joten juuri tässä pääsin miettimästä, että Ässillä taas on pitkästä aikaa tilanne ettei ole montaakaan sellaista pelaajaa joiden näkemistä pitsissä odottaisi oikein aikuisten oikealla isolla mielenkiinnolla. Ensinnäkin uusia ukkoja on tullut sisään hyvin maltillisesti, ja monet heistä ovat sellaisia joista tiedetään kuitenkin ennakkoon millainen kaveri sieltä tulee. Ja siksi varsinaisesti millään "isolla mielenkiinnolla" ei odota heidän näkemistään pitsissä. Tammela ja Puutio nyt vaikka esimerkkeinä..
Aidosti innolla on pitsissä kiva nähdä tietysti se Palola ja totta kai Kucerik. Ja toki sitten myös, että millaisessa "kunnossa" se Tiivola nyt sitten on kautta aloittelemassa viime kauden flopin jälkeen, vaikka mies onkin vanha paluumuuttaja jossa ei muutoin ole mitään sen ihmeellisempää nähtävää vaan tiedetään mitä saadaan..
Ässillä on muutoinkin aivan valtava määrä pelaajia pitsin tarpeisiin, kun niitä vihoviimeisiäkin junnuja siellä aiotaan varmasti peluuttaa. Minä jättäisinkin Pikkaraisena kylmästi pois matkasta esimerkiksi Järvisen ja Talajan, ei heillä siellä mitään tee. Heillä ei ole mitään todistettavaa rooliensa suhteen, eikä enää tarvitse myöskään nähdä pitsissä miten he ovat "kehittyneet" kesän aikana