Pitsiturnaus 2.8.2024

  • 6 997
  • 43

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten mulla on sellainen muistikuva, että viime vuonna olisi myyty loppuun aika nopeastikin, kun liput tulivat myyntiin.
Viime vuosi taisi olla ensimmäinen kerta kun myytiin ennakkoon loppuun. Ei nyt kuitenkaan niin nopeasti, 31.7. tuli ilmoitus loppuunmyydystä tapahtumasta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkohan pitsiturnauksen tryoutit käynnistyneet myös junioreiden osalta:
"Liigan mukana on tällä hetkellä Daniel Salonen, Luka Tiihonen, Otto Heinonen, Jasper Valtanen, Jirko Tukiainen, Arttu Välilä, Viljami Vuorinen, Jussi Kähkönen, Atte Joki, Jasu Mensonen, Leo Tuuva, Luukas Sahlstedt, Daniil Trakht ja Antti Virtanen."
U20-harjoitusringissä saa tällä hetkellä vähän yksilöllisempää valmennusta
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
En tiedä mikä minua vaivaa, mutta taas on Pitsiin varattu liput. Ei minun pitänyt mennä mihinkään Lukon tapahtumaan, mutta siltä se vaan näyttää, että Pitseissä ollaan taas. Nähtävästi aika muistini heikkenee, kun ikää tulee lisää.

Varmaan joku lääkäri voisi antaa minulle diagnoosin. Google (jota lääkäritkin käyttävät) antoi minulle latinalaisen diagnoosin: "hyacinthum et flavo syndrome" sinikeltainen oireyhtymä.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Juju tai ei, mutta ei tuo paita ole ainakaan millään tavalla aistikas
No ei tietenkään. Mutta itse tykkään hankkia kaikenlaisia vanhoja festaripaitoja, ja esimerkiksi Rauma Bluesilla tai Pori Jazzeilla on vuosien varrella ollut aika törkeitä designeja, joita ei todellakaan voi pitää aistikkaana. Pitsipaidat menee musta samaan kategoriaan, vähän sellainen oma juttunsa noi festari/keikka/kiertuepaidat jossa lätkitään päivämäärät ja sponsorit miten sattuu.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Meitä on tosiaan taas melkein minibussillinen tulossa - on Lukko-miästen lisäksi Ässäukkoja, JYP:iä, SaiPaa ja Hoopeekootakin kannattavia mukana. Hieno reissu tulee taas!

Jos tuohon Lukkokin pari-kolme lähtökohtaisesti kovemman luokan hyökkääjää (ainakin sopimusta) saa värkättyä ennen elokuun alkua, niin nostaahan se kiinnostusta entisestään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös