Pitsiturnaus 2.8.2024

  • 51 502
  • 340

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Toivotaan myös, että Tsekin mörkö Kucerik on mukana näissä Lukko-pelin kahinoissa. Sitä ei vielä näy mun kristallipallosta, että kenen nenä vääntyy.
Juuri näin.
Sama kenen vääntyy, kunhan vääntyy. :)
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Korviin kantautui huhuja jäähallin jäähdytyskoneen rikkoutumisesta, kellään tietoa asiasta?
Jaahas, mitäs tämä nyt käytännössä sitten meinaa? Pitsiturnaus vaarassa vai? Siis sikälimikäli koneet on paskana. En siis rehellisesti juurikaan ymmärrä miten nuo toimii yms, että onko miten paha tilanne.

Muutamaan päivään en ole ketjua avannut ja sitten osuu tämmöinen silmille..
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Nyt treeneissä ketjut joilla treenataan ovat seuraavat.

Repo - Khodorenko - Morand
Stenqvist - Nousiainen

Jandric - Krannila - Kuhlman
Peters - Viitasalo

Saarela - Pathrik W - Ponthus W
Almari - Olsson

Nyman - Kainulainen - Ikonen
Ervasti - Korkka

Ylitalo - Suni - Hämäläinen
Tiihonen
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turnaus on Lukolle niin iso asia, että varmasti ihan kaikki mahdollinen ja varmaan mahdotonkin tehdään aina, että turnaus pelataan. Pelkästään lipputulotkin on luokkaa 200k+.
No tätä mä kans vähän mietin, että tuo olisi luultavasti sen verran hyvä jackpot kuitenkin ettei ihan noin vaan lähdettäisi perumaan. Ja mikäli siellä jotain olisi ilmennyt, niin olisihan tässä 3 kokonaista päivää aikaa säädellä ja tapella laitteiston kanssa.

On kova tulos minkä takovat Pitsillä, muutenkin ainutlaatuinen ja hieno tapahtuma. Tämän voi sanoa jo näin ennenkö olen edes kokenut itse koko settiä!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No tätä mä kans vähän mietin, että tuo olisi luultavasti sen verran hyvä jackpot kuitenkin ettei ihan noin vaan lähdettäisi perumaan.
Onhan tuo aikoinaan pelattu mm. ilman toista päätyä, suoraan päivänvalon paistaessa läpi.

Ainoa kerta kun Pitsiturnausta ei olla pelattu oli vuonna 2006 halliremontin tähden, kun silloin se taisi olla kaikin puolin mahdotonta.
Tämän voi sanoa jo näin ennenkö olen edes kokenut itse koko settiä!
Teretulemast Raumalle vain. Sellaisen 15-20 turnauksen "veteraanina" voin todeta, että et tule pettymään. Kaikinpuolin hieno tapahtuma, joka yleisesti ottaen yhdistää ihmisiä, eikä siellä vedetä hampaat veressä oman joukkueen otteita vain seuratessa.

Rohkeasti vaan jäähallin läheisyyteen tekemään tuttavuutta eri kannattajien ja ihmisten kanssa. Sanotaan, että n. 99% ottaa vastaan ilomielin ja vaihtaa kuulumisia, mistä ikinä sitten onkaan lähtöisin.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan tuo aikoinaan pelattu mm. ilman toista päätyä, suoraan päivänvalon paistaessa läpi.
Hahah, siinä on ollut jo ihan kunnolla tahdonvoimaa ja meininkiä!


Teretulemast Raumalle vain. Sellaisen 15-20 turnauksen "veteraanina" voin todeta, että et tule pettymään. Kaikinpuolin hieno tapahtuma, joka yleisesti ottaen yhdistää ihmisiä, eikä siellä vedetä hampaat veressä oman joukkueen otteita vain seuratessa.

Rohkeasti vaan jäähallin läheisyyteen tekemään tuttavuutta eri kannattajien ja ihmisten kanssa. Sanotaan, että n. 99% ottaa vastaan ilomielin ja vaihtaa kuulumisia, mistä ikinä sitten onkaan lähtöisin.
Lämmin kiitos! Odotukset on tosiaan aika korkealla, kun vierestä on tullut kateellisena seurattua useampi vuosi jo videoiden kautta.

Tuo vähän oli ajatuksenakin, että yrittäisi lyöttäytyä perjantaina sinne vaan sekaan, vaikkei ns. normaalisti sellaista ihan hirveästi tule harrastettua. Mikäs siinä kesäpäivänä nauttia lätkästä ja samanhenkisessä seurassa annoksesta tai toisestakin huurteista siinä päivän aikana!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
No tätä mä kans vähän mietin, että tuo olisi luultavasti sen verran hyvä jackpot kuitenkin ettei ihan noin vaan lähdettäisi perumaan. Ja mikäli siellä jotain olisi ilmennyt, niin olisihan tässä 3 kokonaista päivää aikaa säädellä ja tapella laitteiston kanssa.

On kova tulos minkä takovat Pitsillä, muutenkin ainutlaatuinen ja hieno tapahtuma. Tämän voi sanoa jo näin ennenkö olen edes kokenut itse koko settiä!
Kannattaa päivän aikana tutustua myös muuhun tarjontaan kuin Jäähallin palveluihin. Jäähallia vastapäätä pikku pubi Matami ja kävelymatkan päässä keskustassa ruokapaikkoja. Hallin lähellä kaksi kauppaa, josta saa ”virvokkeita” edullisesti ja niitä voi nautiskella hallin ympäristössä jutellen vaikka muiden joukkueiden kannattajien kanssa jne.
Pitsiturnaus on paljon muutakin kuin pelkästään jäähallilla oloa.
Meidän seurue ainakin käy luultavasti Etillä kebabilla päivän aikana syömässä ja pick n’ payn oluthyllyt tullee tutuksi.

Ja jos joku haluaa juttusille tulla, niin meikän tunnistaa sinisestä Lätti #22 paidasta. Keltainen samanlainen löytyy myös hallilta mutta se on eri tyyppi se.
Voidaan sitten vängätä vaikka mun näkemyksistä Lukon nykytilasta ja menneestä myös. Joku varmaan huomannut, että elän melko tunteella hetkessä.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaa päivän aikana tutustua myös muuhun tarjontaan kuin Jäähallin palveluihin. Jäähallia vastapäätä pikku pubi Matami ja kävelymatkan päässä keskustassa ruokapaikkoja. Hallin lähellä kaksi kauppaa, josta saa ”virvokkeita” edullisesti ja niitä voi nautiskella hallin ympäristössä jutellen vaikka muiden joukkueiden kannattajien kanssa jne.
Pitsiturnaus on paljon muutakin kuin pelkästään jäähallilla oloa.
Meidän seurue ainakin käy luultavasti Etillä kebabilla päivän aikana syömässä ja pick n’ payn oluthyllyt tullee tutuksi.

Ja jos joku haluaa juttusille tulla, niin meikän tunnistaa sinisestä Lätti #22 paidasta. Keltainen samanlainen löytyy myös hallilta mutta se on eri tyyppi se.
Voidaan sitten vängätä vaikka mun näkemyksistä Lukon nykytilasta ja menneestä myös. Joku varmaan huomannut, että elän melko tunteella hetkessä.
Lämmin kiitos suosituksista/vinkeistä! En ollut vielä tutustunut sen enempää ympäristöön kuin että tiedän suunnilleen missä pe-la yön hotelli on :D

Täytyy näiden pohjalta alkaa perehtymään tarkemmin vielä itse kaikkeen mitä ympäriltä löytyy!
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Vieläkään ei ole mitään tietoa mikä taho turnauksen striimaa. Merkillistä, ei se mun mielestä aiempina vuosina näin myöhäiselle ole jäänyt.
Kuulin että Solidsport striimaa ottelut, mutta on kuulemma heidän hommansa ilmoittaa siitä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt treeneissä ketjut joilla treenataan ovat seuraavat.

Repo - Khodorenko - Morand
Stenqvist - Nousiainen

Jandric - Krannila - Kuhlman
Peters - Viitasalo

Saarela - Pathrik W - Ponthus W
Almari - Olsson

Nyman - Kainulainen - Ikonen
Ervasti - Korkka

Ylitalo - Suni - Hämäläinen
Tiihonen
Ketjut ihan mielenkiintoiset. Kakkosketjussa ainakin maisema vaihtuu, mut kolmosessa veljekset jatkavat yhdessä. Toki tuossa koostumuksessa on se hyvä puoli, että vaikea noilta keneltäkään on kiekkoa pois saada.

Pakkipareista kyllä pahoitan vähän mieleni. Aika nopeasti oletan Almarin tai Olssonin vaihtavan paikkaa Nousiaisen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuulin että Solidsport striimaa ottelut, mutta on kuulemma heidän hommansa ilmoittaa siitä.
Ok. Hyvä jos Solidsport hoitaa, heillä kumminkin on jo kokemusta. Pitääpä väijyä taas tänään jos siellä jo tietoa olisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös