No tätä mä kans vähän mietin, että tuo olisi luultavasti sen verran hyvä jackpot kuitenkin ettei ihan noin vaan lähdettäisi perumaan. Ja mikäli siellä jotain olisi ilmennyt, niin olisihan tässä 3 kokonaista päivää aikaa säädellä ja tapella laitteiston kanssa.
On kova tulos minkä takovat Pitsillä, muutenkin ainutlaatuinen ja hieno tapahtuma. Tämän voi sanoa jo näin ennenkö olen edes kokenut itse koko settiä!
Kannattaa päivän aikana tutustua myös muuhun tarjontaan kuin Jäähallin palveluihin. Jäähallia vastapäätä pikku pubi Matami ja kävelymatkan päässä keskustassa ruokapaikkoja. Hallin lähellä kaksi kauppaa, josta saa ”virvokkeita” edullisesti ja niitä voi nautiskella hallin ympäristössä jutellen vaikka muiden joukkueiden kannattajien kanssa jne.
Pitsiturnaus on paljon muutakin kuin pelkästään jäähallilla oloa.
Meidän seurue ainakin käy luultavasti Etillä kebabilla päivän aikana syömässä ja pick n’ payn oluthyllyt tullee tutuksi.
Ja jos joku haluaa juttusille tulla, niin meikän tunnistaa sinisestä Lätti #22 paidasta. Keltainen samanlainen löytyy myös hallilta mutta se on eri tyyppi se.
Voidaan sitten vängätä vaikka mun näkemyksistä Lukon nykytilasta ja menneestä myös. Joku varmaan huomannut, että elän melko tunteella hetkessä.