Pitsiturnaus 2.8.2024

  • 19 422
  • 111

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Ei siinä sinällään mitään vikaa ole. Viime vuonna nukkumaan käyminen venyi aamun tunneille ja heti turnauksen ensimmäistä peliä piti olla väijymässä. Turnauskestävyys itse pääpäivältä kärsi tuosta jonkin verran, tunnustettakoon. Tällä kertaa kunto huippua pyritään rakentamaan itse turnaus päivään.
Ne on Raumalla huomioineet sinun viime vuoden koettelemukset ja laittaneet SaiPan pelit iltapäivälle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ne on Raumalla huomioineet sinun viime vuoden koettelemukset ja laittaneet SaiPan pelit iltapäivälle.
Ilmeisesti. Melko vahvasti väittäisin, että jokaisella aiemmalla 4.kerralla, jolloin olen paikalla ollut, SaiPa on pelannut turnauksen avausottelussa. Nyt ei niin hoppu ole. Toki Lukko-Ässät peliin on jo pakko keretä. On niin maaginen tapahtuma. Klassikko!
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsekkin lähden jo monien muiden kertomaan tapaan sillä ilmeisen hyväksi todetulla taktiikalla, että torstaina auton nokka kohti Raumaa. Jotain alkulämpöjä mahdollisesti siinä torstain aikana, tavoitteeksi suht hyvät unet ja sitten perjantaina aamulla kahdeksan jälkeen Äijänsuolle käynnistelemään! Johan se klo 8:45 on kiekko jäässä ja jätkät kentällä, aijaijai!

Alunperin oli ajatuksena lähteä ajelemaan vasta perjantaina joskus neljän maissa aamuyöllä täältä Jyväskylästä, mutta tuossa pari viikkoa sitten aloin miettimään, että taitaa jalat olla maitohapoilla kesken päivän. Onneksi löytyi torstaille vielä majoitus, kun pe-la yölle ottamani hotelli oli jo täynnä.

Ennestään jo odotukset alkaa olla tapissaan, niin itsestäkin on huikea lukea muiden hehkutuksia täällä!
 

M3stari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Edmonton Oilers
Itse kotisoffalla katson turnauksen ja seuraavana aamuna töihin.

Aamulla 8.00 herätys ja eka lonkero auki. Lukon viimeisen pelin jälkeen sammuminen ja aamulla duuniin. Ja tähän perään hymiö
 

Dipalyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
seven-zero-zero lähtee Tampereelta klyyvari kohti Raumaa. Kyytiinkin mahtuu 1-2 jos jollain on tarvetta. Takaisin tullaan sitten kun Knypyl on luovutettu Lukon kapteenille.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aina jatkislaiset tervetulleita. Minut tunnistaa kohtalaisen helposti kun SaiPan paidassani on nimimerkkini selässä.

Jokunen vuosi sitten kurvasin Pitsissä jäähallin parkkikselle ja hyvä kun autosta ehdin nousta, niin samalle parkkikselle pysähtyi auto from Lappeenranta. Autosta nousi pelipaita, jonka selässä luki Czescku ja mukana oli myös pari muuta tyyppiä.

Pitsiin on taas lippu, joten katsotaan törmäilläänkö hallilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös