Moonshine Man
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Green Bay Packers, Lugu
Meiltäkin lähtee Helsingistä auto tuossa torstai-iltana kohti Raumaa. Samalla onkin 2/4 tyypille ensimmäinen vierailu kaupunkiin, hauskaa tulee!
Ne on Raumalla huomioineet sinun viime vuoden koettelemukset ja laittaneet SaiPan pelit iltapäivälle.Ei siinä sinällään mitään vikaa ole. Viime vuonna nukkumaan käyminen venyi aamun tunneille ja heti turnauksen ensimmäistä peliä piti olla väijymässä. Turnauskestävyys itse pääpäivältä kärsi tuosta jonkin verran, tunnustettakoon. Tällä kertaa kunto huippua pyritään rakentamaan itse turnaus päivään.
Pitää yrittää muistaa tämä:
Ilmeisesti. Melko vahvasti väittäisin, että jokaisella aiemmalla 4.kerralla, jolloin olen paikalla ollut, SaiPa on pelannut turnauksen avausottelussa. Nyt ei niin hoppu ole. Toki Lukko-Ässät peliin on jo pakko keretä. On niin maaginen tapahtuma. Klassikko!Ne on Raumalla huomioineet sinun viime vuoden koettelemukset ja laittaneet SaiPan pelit iltapäivälle.
Saako liittyä seuraan?Otetaan koodia mestoilla ja mennään taas tuopille.
Aina jatkislaiset tervetulleita. Minut tunnistaa kohtalaisen helposti kun SaiPan paidassani on nimimerkkini selässä.Saako liittyä seuraan?
Haluuks pukeutuu keltaiseen Lätti #22 paitaan turnauspäivänä? Mä käytän sinistä :DOn se kyllä mukavaa, että porukka ympäri Suomen alkaa jo fiilistellä kiekkofestaripäivää. Meilläkin on taas ihan huippuporukka lähdössä, koko viikonloppu menee pöljäillessä. Aijai!
Aina jatkislaiset tervetulleita. Minut tunnistaa kohtalaisen helposti kun SaiPan paidassani on nimimerkkini selässä.
Haluan :)Haluuks pukeutuu keltaiseen Lätti #22 paitaan turnauspäivänä? Mä käytän sinistä :D
Mahtavaa, että liput tulee olemaan erittäin suurella todennäköisyydellä loppuunmyyty!
Taisi olla jossain vaiheessa kirjoittelua siitä, että kuuluisiko SaiPan olla pitsissä. Ei varmasti ole ulkopuolisen silmin seksikkäin joukkue, mutta ainakin täällä Jatkoajassa melko hyvin ollaan me kannattajat oltu aktiivisia ja innokkaita tästä. Tuskin tämä muuttuu itse turnaus päivänäkään, kun tietää meidän karjalaisten luonteen. Kyllä keltamustan puheille sopii tulla.
Kyllä alustavasti itseä kiinnostaisi - toki matkaseuralaisista kukaan muu ei taida Jatkoajalle kirjoittaa, niin pitää vähän kysellä fiiliksiä. Ja kyllä minuakin saa hallilla tulla vetämään hihasta jos huvittaa, Zagidulinin pelipaidasta tunnistanee.jatkoajan kesärinki jäi nyt väliin, mutta olisiko ihmisillä kiinnostusta pitää torstaina jo tulevien jatkislaisten kanssa jotain miittiä? Saa ehdotella sopivaa baaria.
Pystyy. Turnaus striimataan, mutta jostain syystä ei vieläkään tarkempaa infoa ole tullut. Jos alkuviikosta sitten. Solidsportista oletettavasti. Viime vuonna 21e kaikki pelit.Pystyykö turnausta katsoa jostakin maksullisesta palvelusta?
Ei oo vieläkään tullut.Pystyy. Turnaus striimataan, mutta jostain syystä ei vieläkään tarkempaa infoa ole tullut. Jos alkuviikosta sitten. Solidsportista oletettavasti. Viime vuonna 21e kaikki pelit.