Mistä teit tuon tummennetun johtopäätöksen, ja mikä oli ylläolevien tilastojen tarkoitus, kun ne niin tarkkaan laskit? Minä ainakin käsitin, että pääsit tuohon johtopäätökseen laskemalla viestimääriä eri osioista. Olinko väärässä?
Pidetään yksinkertaisena!
1) mä kerroin henkilökohtaisen mielipiteeni aiheesta: "
Pitäisikö Jatkoajan vapaa-osio poistaa?"
2) puolitoista tuntia tästä kuulen olevani: "
Sinä nyt olet tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään tästä aiheesta."
3) tämä kommentti tuli nimimerkiltä, joka (tilastojen mukaan) kirjoittaa Kierrätyskeskukseen 2,84 viestin päivävauhtia
Jos Moderaattoreilta tulisi päätös, että mulla ei ole mitään annettavaa jääkiekkoaiheiseen keskusteluun, niin asia on OK. Mutta jos joku Kalsarikänni-Kuningas tulee mussuttamaan, että mä olen tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään aiheesta "
Pitäisikö Jatkoajan vapaa-osio poistaa?", niin siinä vaiheessa ihmettelen suuresti. Mä haluaisin vastauksen kysymykseen, että millä tietyllä tavalla mä olen aivan väärä henkilö lätisemään kyseisestä aiheesta!
Selvisikö jo miksi laskin kyseiset tilastot?
Minulla on mielipide: kaikki kirjoittajat, jotka kirjoittavat 90-95% muihin kuin lätkäosioihin, tulisi poistaa Jatkoajan vahvuudesta, JOS jonkinlaisiin siivoustoimiin ryhdyttäisiin. Vähemmän yllättäen kärkkäimmin mielipiteeseeni tarttui kirjoittaja, joka on kirjoittanut 70 vuorokaudessa 199 viestiä Kierrätyskeskukseen ja vastaavasti 100 viestiä 110 vuorokaudessa oman suosikkijoukkueensa osioon. Kettuherra on kuulemma tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään kyseisestä aiheesta.
Käyttäisinkö wanhaa sanontaa: "
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!"...
Joo, päivällä on mahdotonta kommentoida yhtään mitään lätkäosioissa, kun illalla/yöllä alkaa kalsarikännäilemään. Sen takia tuo porttiteoria naurattaakin.
Olisiko jossain halvalla jälleen myynnissä sisälukutaitoa?`
"
Jos vaikka mä kirjoittaisin tunnin sisään yhdeksän viestiä Kalsarikänniketjuun ja yhden viestin TPS-osioon, niin kuinka suurella todennäköisyydellä TPS-osioon kirjoittamani viesti on kirjoitettu selvinpäin?"