Pitäisikö Jatkoajan vapaa-osio poistaa?

  • 22 333
  • 229

Pitäisikö Jatkoajasta poistaa vapaa-osio?

  • Kyllä, yksikään ketju ei kiinnosta minua

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä
    270

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mr. Foxille on jo monta asiaa selvitetty, että miten asiat ovat, mutta kun hän ei huomioi niitä kommentteja oikeastaan millään tavalla. Ei, en ala jankkaamaan samoja asioita uudelleen. Sen lisäksi hän käyttää tilastoja osin täysin tarkoitushakuisesti ja vääristellen. Tuonlaista tapaa kirjoittaa... niin miksiköhän sitä kutsutaan. Siis kun ei huomioida muiden viestejä jne. Minä tiedän, mutta en tohdi itsemoderoida ja sanoa miksi sitä kutsutaan.
Samanlaisia vatipäitä löytyy joka seuran kannattajista - jopa ihan TPS-kannattajistakin.
Tästä olemme samaa mieltä.
 

Nick Neim

Jäsen
Missä mä nyt olen yrittänyt osoittaa jonkun käyttäjän viestien sisältöä ja laatua viestimäärällä?

Kyse on siis täysin henkilökohtaisista mielipiteistäni kysymykseen: "Pitäisikö Jatkoajan vapaa-osio poistaa?". Puolitoista tuntia tästä ja eräs sankari ratsastaa paikalle vittuilemaan: "Sinä nyt olet tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään tästä aiheesta.". Vähemmän yllättäen paikalle siis saapuu yksi pahimmista Kierrätyskeskus-spämmääjistä. Juuri tämän vittuilun paljastin noilla tilastoilla: sankari, joka itse kirjoittaa Kierrätyskeskukseen 2,84 viestin päivätahdilla, väittää meikäläisen olevan täysin väärä henkilö kertomaan omia mielipiteitäni aiheesta "Pitäisikö Jatkoajan vapaa-osio poistaa?". Samainen sankari kuitenkin itse kuvittelee olevansa joku asiallinenkin lätkäkirjoittaja. Kas kummaa kun tämä ei vain näy mitenkään, jos tarkastellaan vähän pidemmällä aikavälillä.

Koska muuten näemmä kysymyksiin ei joko a) vastata tai b) ne vain sivuutetaan, koska niitä ei ymmärretä, niin pidetään yksinkertaisena.

Mistä teit tuon tummennetun johtopäätöksen, ja mikä oli ylläolevien tilastojen tarkoitus, kun ne niin tarkkaan laskit? Minä ainakin käsitin, että pääsit tuohon johtopäätökseen laskemalla viestimääriä eri osioista, ja viittaat siihen tuolla "tämä ei vain näy mitenkään". Mistä ei näy, niistä tilastoista? Olinko väärässä?

p.s. Sport-fanit eivät ole millään tavalla "ihon alla", minähän käytin heitä kuvitteellisena esimerkkinä...

Jos vaikka mä kirjoittaisin tunnin sisään yhdeksän viestiä Kalsarikänniketjuun ja yhden viestin TPS-osioon, niin kuinka suurella todennäköisyydellä TPS-osioon kirjoittamani viesti on kirjoitettu selvinpäin?

Joo, päivällä on mahdotonta kommentoida yhtään mitään lätkäosioissa, kun illalla/yöllä alkaa kalsarikännäilemään. Sen takia tuo porttiteoria naurattaakin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ihan ohimennen kysyen: jos yksittäinen kirjoittaja on kirjoittanut 1.000+ viestiä Kalsarikänniketjuun, niin kuinka usein uskot hänen katsovan ja kommentoivan otteluita täysin selvinpäin?
Olet sitten lähtenyt samalle moralisoinnin tielle, jolla olet takavuosina mm. nimimerkki @sampio ta laittanut tikun nokkaan Juhannustripla-ketjuissa. Hyvä meininki. Terveisiä samalla muuten sampiolle, kirjoitustavassasi on nykyään jo ajan maturoimaa valtiomiestasoa, jos ilmaisu sallitaan.

Väitätkö ihan tosissasi, että kaikki kk-ketjun viestit on lähetetty humalatilassa, vaikka ketju on alun perin perustettu tämä ajatus mielessä siintäen? Jos väität, niin kaivapa tilastoistasi, millaisissa promilleissa keskimäärin tai nimimerkeittäin haarukoit viestejä lähetellyn.

Oletan kk-ketjun viestinvälityksen olleen ohranjyväasteeltaan varsin vaihtelevaa. En myöskään vetäisi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä kenenkään kk-ketjuaktiivisuuden ja alkoholinkäytön määrän tai laadun välille. On täällä varmasti ihmisiä joille maistuu kaksin käsin juoden ja usein, mutta kuten muussakin elämässä, vähemmällä juomisella pärjäävää väkeä on paljon enemmän. Heitäkin on, jotka juovat "vain vähäsen, vähäsen vaan, niin että hyvä maku suuhun tulee".
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Mr.Fox Siis tarkoitin, että olen jo aiemmin ihmetellyt, miksen ole saanut edes yhtä ainoaa varoitusta, saatika sitten kirjoituskieltoa. Ei tarvitsisi hakemalla hakea, että löytäisi ainakin viikon huilin arvoisia viestejä. Ja nyt kävi vieläpä ilmi, etten edes kirjoita juurikaan joukkueosioon, joten mahdanko osallistua jääkiekkokeskusteluun muutenkaan? Tai no, huutelenhan mä aina raumalaisille, fanipoikailen El Klasikoa ja mussutan tuomareista, mutta sinänsä en kyllä tuo juuri lisäarvoa jääkiekkokeskusteluun. Ja hampaisiisi päätyy nimeämätön nimimerkki, jolla on paljon järkevämpää sanottavaa jääkiekosta, ja noin elämästä yleensä?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Selaimeen on tietääkseni saatavissa lisäosia, joilla jotkut ketjut saa piiloon. Jos kerran noin paljon ahdistaa.

Vapaata ei tule poistaa. Moderointia ei tule kiristää. Futisforum toimii mainiosti. Varmaan siksi kun siellä ei kytätä oikein tilastojen kanssa mihin toiset kirjoittavat.

Ei saatana mitä touhua
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mistä teit tuon tummennetun johtopäätöksen, ja mikä oli ylläolevien tilastojen tarkoitus, kun ne niin tarkkaan laskit? Minä ainakin käsitin, että pääsit tuohon johtopäätökseen laskemalla viestimääriä eri osioista. Olinko väärässä?
Pidetään yksinkertaisena!

1) mä kerroin henkilökohtaisen mielipiteeni aiheesta: "Pitäisikö Jatkoajan vapaa-osio poistaa?"
2) puolitoista tuntia tästä kuulen olevani: "Sinä nyt olet tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään tästä aiheesta."
3) tämä kommentti tuli nimimerkiltä, joka (tilastojen mukaan) kirjoittaa Kierrätyskeskukseen 2,84 viestin päivävauhtia

Jos Moderaattoreilta tulisi päätös, että mulla ei ole mitään annettavaa jääkiekkoaiheiseen keskusteluun, niin asia on OK. Mutta jos joku Kalsarikänni-Kuningas tulee mussuttamaan, että mä olen tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään aiheesta "Pitäisikö Jatkoajan vapaa-osio poistaa?", niin siinä vaiheessa ihmettelen suuresti. Mä haluaisin vastauksen kysymykseen, että millä tietyllä tavalla mä olen aivan väärä henkilö lätisemään kyseisestä aiheesta!

Selvisikö jo miksi laskin kyseiset tilastot?

Minulla on mielipide: kaikki kirjoittajat, jotka kirjoittavat 90-95% muihin kuin lätkäosioihin, tulisi poistaa Jatkoajan vahvuudesta, JOS jonkinlaisiin siivoustoimiin ryhdyttäisiin. Vähemmän yllättäen kärkkäimmin mielipiteeseeni tarttui kirjoittaja, joka on kirjoittanut 70 vuorokaudessa 199 viestiä Kierrätyskeskukseen ja vastaavasti 100 viestiä 110 vuorokaudessa oman suosikkijoukkueensa osioon. Kettuherra on kuulemma tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään kyseisestä aiheesta.

Käyttäisinkö wanhaa sanontaa: "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!"...

Joo, päivällä on mahdotonta kommentoida yhtään mitään lätkäosioissa, kun illalla/yöllä alkaa kalsarikännäilemään. Sen takia tuo porttiteoria naurattaakin.
Olisiko jossain halvalla jälleen myynnissä sisälukutaitoa?`

"Jos vaikka mä kirjoittaisin tunnin sisään yhdeksän viestiä Kalsarikänniketjuun ja yhden viestin TPS-osioon, niin kuinka suurella todennäköisyydellä TPS-osioon kirjoittamani viesti on kirjoitettu selvinpäin?"
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Pidetään yksinkertaisena!

1) mä kerroin henkilökohtaisen mielipiteeni aiheesta: "Pitäisikö Jatkoajan vapaa-osio poistaa?"
2) puolitoista tuntia tästä kuulen olevani: "Sinä nyt olet tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään tästä aiheesta."
3) tämä kommentti tuli nimimerkiltä, joka (tilastojen mukaan) kirjoittaa Kierrätyskeskukseen 2,84 viestin päivävauhtia

Jos Moderaattoreilta tulisi päätös, että mulla ei ole mitään annettavaa jääkiekkoaiheiseen keskusteluun, niin asia on OK. Mutta jos joku Kalsarikänni-Kuningas tulee mussuttamaan, että mä olen tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään aiheesta "Pitäisikö Jatkoajan vapaa-osio poistaa?", niin siinä vaiheessa ihmettelen suuresti. Mä haluaisin vastauksen kysymykseen, että millä tietyllä tavalla mä olen aivan väärä henkilö lätisemään kyseisestä aiheesta!

Selvisikö jo miksi laskin kyseiset tilastot?

Minulla on mielipide: kaikki kirjoittajat, jotka kirjoittavat 90-95% muihin kuin lätkäosioihin, tulisi poistaa Jatkoajan vahvuudesta, JOS jonkinlaisiin siivoustoimiin ryhdyttäisiin. Vähemmän yllättäen kärkkäimmin mielipiteeseeni tarttui kirjoittaja, joka on kirjoittanut 70 vuorokaudessa 199 viestiä Kierrätyskeskukseen ja vastaavasti 100 viestiä 110 vuorokaudessa oman suosikkijoukkueensa osioon. Kettuherra on kuulemma tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään kyseisestä aiheesta.

Käyttäisinkö wanhaa sanontaa: "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!"...


Olisiko jossain halvalla jälleen myynnissä sisälukutaitoa?`

"Jos vaikka mä kirjoittaisin tunnin sisään yhdeksän viestiä Kalsarikänniketjuun ja yhden viestin TPS-osioon, niin kuinka suurella todennäköisyydellä TPS-osioon kirjoittamani viesti on kirjoitettu selvinpäin?"

Määrä ei kerro mitään laadusta. Joku voi kirjoittaa kolmeen riviin enemmän sisältöä kuin joku sataan viestiin.

Sisällön laatu on vittumaista, siitä ei saa tilastoja

Aika kovaa tekstiä veijarilta, joka on jo kertaalleen saanut ikuiset fudut palstalta. Luulisi, että tällainen saatu "toinen mahdollisuus" olisi opettanut edes hieman nöyryyttä, mutta ei!

Miksi @Käyttäjänimetön pitäisi tuntea nöyryyttä sinua kohtaan?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Siis tarkoitin, että olen jo aiemmin ihmetellyt, miksen ole saanut edes yhtä ainoaa varoitusta, saatika sitten kirjoituskieltoa. Ei tarvitsisi hakemalla hakea, että löytäisi ainakin viikon huilin arvoisia viestejä.
Voisiko olla, että viestejäsi ei ole raportoitu? Olet pysynyt riittävän hyvin aiheessa sekä kirjoitat sääntöjen edellyttämällä tavalla.

Ja hampaisiisi päätyy nimeämätön nimimerkki, jolla on paljon järkevämpää sanottavaa jääkiekosta, ja noin elämästä yleensä?
Miksi kyseinen nimimerkki päätyi hampaisiini? Ehkä vastaus löytyy yhdestä viestistä...

Sinä nyt olet tietyllä tapaa aivan väärä henkilö lätisemään tästä aiheesta.
Aika kovaa tekstiä veijarilta, joka on jo kertaalleen saanut ikuiset fudut palstalta. Luulisi, että tällainen saatu "toinen mahdollisuus" olisi opettanut edes hieman nöyryyttä, mutta ei!
 

Nick Neim

Jäsen
Selvisikö jo miksi laskin kyseiset tilastot?

Selvisi, kiitos siitä. Hämäräksi ainoastaan jäi

A) Miksi kierrätyskeskuksen (2,84!) viestimäärillä on mitään merkitystä jääkiekosta puhuttaessa, kun niitä olet monesti jo esille tuonut? Vaikka lukema olisi 11,43, niin sillä ei ole mitään merkitystä.
B) Mistä teit johtopäätöksen, että kyseinen esimerkki suoltaa paskaa myös jääkiekkoaiheisissa viesteissään?

Samainen sankari kuitenkin itse kuvittelee olevansa joku asiallinenkin lätkäkirjoittaja. Kas kummaa kun tämä ei vain näy mitenkään, jos tarkastellaan vähän pidemmällä aikavälillä.

Edelleenkin kiinnostaa, että mistä tämä "ei näy mitenkään" kommentti tuli, jos ei viestimääristä? Sinähän itse kysyit, että missä olet mukamas yrittänyt osoittaa viestien laatua ja sisältöä viestimäärillä. Minun mielestäni päivänselvästi tuossa, joten saat ihan omin sanoin kertoa, että miten päädyit tuohon johtopäätökseen. Siis jos johtopäätös on syntynyt muuten kuin

A) Viestimäärän
B) Henkilökohtaisen agendan (jonka syytä en tiedä, enkä edes halua arvuutella)

perusteella.

Olisiko jossain halvalla jälleen myynnissä sisälukutaitoa?`

Toki olisi, ja ymmärsin kyllä tuon lukemani tekstin.

Se, mitä tekemistä tuolla on todellisuuden kanssa, on aikamoinen arvoitus. Toki on mahdollista, että jotain palavaa keskustelua lätkäosioissakin käydään yöllä kolmen aikaan, mutta veikkaan sen olevan aika epätodennäköistä. Huomattavasti todennäköisempänä pidän sitä, että KKK-ketjussa käytyään harvemmin mitään kiihkeämielistä keskustelua jääkiekosta enää käydään. Voin toki olla väärässäkin.

E:
Sisällön laatu on vittumaista, siitä ei saa tilastoja

Osuvasti sanottu.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko mun pointtihan on siinä, että jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle on pesiytynyt aivan liikaa kirjoittajia, joita ei vittujakaan kiinnosta kirjoittaa jääkiekosta. JOS siivoaminen päätetään aloittaa, NIIN mielestäni siivoaminen pitäisi aloittaa kyseisistä kirjoittajista.
Tässähän modet on jo kusseet omille kintuilleen kun eivät alunperinkään tuota ohjeistusta noudata joka lukee jo ennen ekaa virallista sääntöpykälää: "Jatkoaika on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta, jolla odotetaan pääasiassa keskustelua jääkiekkoaiheisista asioista."
Onko odotukset miten korkealla jos hakemuksessa kerrotaan että ei tule juurikaan jääkiekosta kirjoittamaan? Tai jos sadasta ekasta viestistä 95 on muun urheilun puolelle? Räikeitä kärjistyksiä, mutta täysin mahdollisia vaihtoehtoja.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Helvetin hyvä ketju, täällä tapellaan! Ja ihan tyhjästä. Vapaata ei pidä poistaa ja kaikki ketjut ovat tulleet tarpeeseen.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
A) Miksi kierrätyskeskuksen (2,84!) viestimäärillä on mitään merkitystä jääkiekosta puhuttaessa, kun niitä olet monesti jo esille tuonut? Vaikka lukema olisi 11,43, niin sillä ei ole mitään merkitystä.
"Jatkoaika on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta, jolla odotetaan pääasiassa keskustelua jääkiekkoaiheisista asioista."

B) Mistä teit johtopäätöksen, että kyseinen esimerkki suoltaa paskaa myös jääkiekkoaiheisissa viesteissään?
Missä olen näin todennut?

Muistaakseni - täysin tarkastamatta - olen käyttänyt ilmaisua "suoltaa paskaa" ainoastaan Kierrätyskeskukseen liittyvissä viesteissä!

EDIT: jaksoinpa sittenkin tarkastaa! Käytin ilmaisua "silkkaa paskaa" seuraavassa yhteydessä:

Suhdeluku tästä on siis se, että jopa yli 70% kyseisen kirjoittajan tuotoksista ei liity jääkiekkoon pätkän vertaa. Toisin päin kääntäen kyseisen nimimerkin kirjoituksista ehkä joka neljäs liittyy jääkiekkoon. 3/4 on siis silkkaa paskaa - ja tästäkin lähes 20% on kalsarikännäilyä.
Onko tässä mielestäsi jonkinlainen johtopäätös, että kyseinen esimerkki "suoltaa paskaa" myös jääkiekkoaiheisissa viesteissään?

Edelleenkin kiinnostaa, että mistä tämä "ei näy mitenkään" kommentti tuli, jos ei viestimääristä? Sinähän itse kysyit, että missä olet mukamas yrittänyt osoittaa viestien laatua ja sisältöä viestimäärillä. Minun mielestäni päivänselvästi tuossa, joten saat ihan omin sanoin kertoa, että miten päädyit tuohon johtopäätökseen.
"Jatkoaika on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta, jolla odotetaan pääasiassa keskustelua jääkiekkoaiheisista asioista."

Mikä tuossa nyt on epäselvää? Viestien laatuun tai sisältöön en ota millään lailla kantaa.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Onko odotukset miten korkealla jos hakemuksessa kerrotaan että ei tule juurikaan jääkiekosta kirjoittamaan? Tai jos sadasta ekasta viestistä 95 on muun urheilun puolelle? Räikeitä kärjistyksiä, mutta täysin mahdollisia vaihtoehtoja.
Loistavaa! Olisitko ensimmäinen, joka on löytänyt punaisen langan mun teksteistäni? Kirjoitin lähes sanasta sanaan saman jo ensimmäiseen viestiini tässä ketjussa.

Pitäisikö palstan siivoaminen aloittaa näistä nimimerkeistä, joiden kirjallinen anti palstalle on 90-95% (tai jopa 100%?) muualle kuin jääkiekkoa koskeviin osioihin?
- - -
Mielestäni on melkoisen outoa, jos vaikkapa sadasta ensimmäisestä palstalle kirjoitetusta viestistä jääkiekkoa koskevia viestejä on vain 5-10.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Periaatteessa en tässä ketjussa enää jaksaisi kirjoitella mitään, mutta pannaan nyt tilastoketulle vähän tilastoa. Kävin äsken Kärppien osiossa katsomassa kahdelta ensimmäiseltä sivulta eri ketjujen viestimääriä. Muita nimimerkkejä en mainitse, riittää kun on lukema mukana. Tässä dataa:

Ketju: Tomi Karhunen
1. Käyttäjänimetön 44,
toisena olevalla on 11 viestiä.

Kärpät mediassa
1: 43.
2. Käyttäjänimetön 35.

Lauri Marjamäki - Kärppien päävalmentaja
1. 31
3. Käyttäjänimetön 15

Patrick Davis Kärppiin
1. 9 viestiä
5. Käyttäjänimetön 3

Tripla! - onko mahdollisuutta?
1. Käyttäjänimetön 1 (kuten kahdella muullakin)

Minne menet Oulun Kärpät?
1. 62
13. Käyttäjänimetön 26 (tasoissa Jatkoajan päätoimittajan kanssa)

Adam Masuhr Oulun Kärppiin
1. 3 viestiä
2. Käyttäjänimetön 2 viestiä

Kärpät pudotuspeleissä 2015
1. 41 viestiä
3. Käyttäjänimetön 24 viestiä (siis viime kevään pudotuspeliketjussa kolmantena)

Ben Maxwell Kärppiin
1. 4 viestiä
3. Käyttäjänimetön 3 viestiä

Juhamatti Aaltonen realisoi lahjakkuuttaan - mihin vie tie?
1. 56
7. Käyttäjänimetön 22

Kärppien maalivahtitilanne
1. Käyttäjänimetön 145
2. 85 viestiä

Kyllä se on niin, että kaikille kenkää. Paitsi sitä mieltä olen, että menemme Herra Ketun kanssa yleisurheilukentälle juoksemaan 100 metriä kilpaa. Sen juoksun voittaja on oikeassa. Minä voin lähteä 110 metrin lähtöpaikalta, tasoituksen vuoksi, että saadaan edes jotakin jännitystä kilpailuun. Rappioalkoholistin Kettu voittanee helposti. Lisäksi häviäjä joutuu kuuntelemaan 10 h putkeen joko Mattia ja Teppoa tai Jamppa Tuomista.
 

Nick Neim

Jäsen
Missä olen näin todennut?

Minä boldasin ne kaksi kohtaa, joista se käy hyvin selvästi ilmi. Joko väistelet tahallaan tai tahattomasti, mutta hyvin sen kuitenkin teit. Ansaitset pisteen siitä. Voit lukea sen aikaisemman viestin boldaukset (lainaus sinulta).

Toisekseen, Kierrätyskeskuksen viestimäärät sen kuin ihmetyttävät. Sinua vitutti ainoastaan se, että jokin "spämmimestari kierrätyskeskuksesta" tuli neuvomaan sinua (kuten itse jo aikaisemmassa viestissäsikin myönsit), joten siinä mielessä en todellakaan ymmärrä tuota Jatkoajan linjauksen esiin nostamista. Tuo on vain typerää ja pikkumaista, henkilökohtaista vihaa. Sillä ei ole mitään tekemistä tuon linjauksen kanssa, vaikka sen nyt esiin nostitkin. Kirjoitit jo aikaisemmassa viestissä "tunnustuksen" ja nyt koitat kiertää sitä nostamalla Jatkoajan ohjeistuksen esiin. Koska tämä ei selvästikään "ratkea" ja jatkamme käytännössä samaa typerää väittelyä, niin en koe sitä kauhean hedelmälliseksi. Saman toistoa jo lähemmäs pari sivua.

Jos täällä on todellakin jokin muukin kuka ei noita mun viestejä ymmärrä tai käsitä, niin kättä pystyyn vaan. Voin yrittää selittää, mutta näemmä siihen aika kykenemätön olen. Meidän kahden keskustelu, tai pikemminkin "keskustelu" on suoraan sanoen juuri sitä silkkaa paskaa, jota jo ensimmäisessä (vai oliko toisessa, alkupäässä kuitenkin) viestissäsikin mainostit. En näe sitä kovinkaan tarpeellisena jatkaa, joten peace vaan.

Määrä ei ole laatua.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Koska tämä ei selvästikään "ratkea" ja jatkamme käytännössä samaa typerää väittelyä, niin en koe sitä kauhean hedelmälliseksi. Saman toistoa jo lähemmäs pari sivua.

Meidän kahden keskustelu, tai pikemminkin "keskustelu" on suoraan sanoen juuri sitä silkkaa paskaa, jota jo ensimmäisessä (vai oliko toisessa, alkupäässä kuitenkin) viestissäsikin mainostit. En näe sitä kovinkaan tarpeellisena jatkaa, joten peace vaan.
Käy oikein hyvin! Kolmas pyykkikoneellinen tälle päivälle on valmis noin vartin kuluttua, ja mun pitäisi tänään saada vähän muutakin aikaiseksi.

Joka tapauksessa kiteytän henkilökohtaisen mielipiteeni vielä kerran:

- Jatkoajan keskustelupalstan Vapaata keskustelua ja Kierrätyskeskusta ei tulisi poistaa
- moderointia kyseisillä osioilla tulisi kiristää
- siivoaminen pitäisi aloittaa nimimerkeistä, jotka kirjoittavat 90-95% (tai yli) tuotoksistaan muualle kuin jääkiekkoaiheisiin osioihin
- sellaiset hakemukset tulisi hylätä välittömästi, jossa hakija ilmaisee olevansa täysin kiinnostumaton keskustelemaan jääkiekosta

Nämä ovat yleiset mielipiteeni suunnasta, johon Jatkoajan keskustelupalstaa tulisi kehittää. Itse asiassa kyseessä ei varsinaisesti olisi edes kehitys, vaan ennemminkin palattaisiin juurille. Näitä mielipiteitäni en myöskään tule muuttamaan ilman helvetin hyviä perusteluita. Jos nämä mielipiteeni nyt kolahtavat johonkin kirjoittajaan, niin pitäisikö syytä ennemmin etsiä peilistä kuin Kettuherran mielipiteistä?

"Jatkoaika on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta, jolla odotetaan pääasiassa keskustelua jääkiekkoaiheisista asioista."
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jes, kerrankin vanhan koulukunnan verbaalitappelu. Se on vaan niin paljon viihdyttävämpää, kun vastakkain ovat henkilöt, eivätkä asiat. Koska niinhän se on, ettei makuasioista voi kiistellä ja faktoissa ei ole kiisteltävää, joten jäljelle jäävät vain tosiasiat, jotka ovat käytännössä ekvivalentteja makuasioiden kanssa. Että älkää nyt vielä lopettako, tää voittaa politiikkarähinät n. 1000-0.

Ei kai Kierrätyskeskuksen poistoa kukaan sentään ole ajatellut? Mä käsitin, että tämä koski vain Vapaata keskustelua. Se on kamala paikka se, siellä ei saa mistään keskustelua aikaan. Ei tule kunnon turinointia kalastuksestakaan, kun mä en tajua kuhankalastuksesta mitään, eikä meikäläisen lohestusviesteille tule vastakaikua. Ja yleisempi keskustelu mm. C&R-kalastuksesta nyt on samaa tuttua paskaa, kuin vaikkapa perhokalastajat.netissä. Mitään muuta kiinnostavaa aihetta tuolla nyt ei olekaan.

Tai no, Zalmonellan suorittaminen Korean Demokraattista kansantasavaltaa käsittelevässä ketjussa oli kyllä viihdyttävää.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai Kierrätyskeskuksen poistoa kukaan sentään ole ajatellut? Mä käsitin, että tämä koski vain Vapaata keskustelua.

Juuri tätä tarkoitin. En minäkään Vapaan poiston kannalla kokonaan ole. Kierrätyksessä pitäisi minusta olla palstan löysin moderointi, mikäli noita sovelletaan eri osastojen välillä, kuten tällä hetkellä vaikuttaa. Mutta eihän näitä sääntökirjan mukaan vihelletä. Sillä periaatteella ei kuitenkaan tulisi myöntää kirjoitusoikeuksia jos kertoo ettei kirjoita kun pe-la ainoastaan kalsarointiketjuun ja su-ma krapulaketjuun, muu ei kiinnosta hevon vittua.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Koko palstan voisi räjäyttää taivaan tuuliin. Uusi alku puhtaalta pöydältä avoimella moderoinnilla.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
tämä mr. Foxin jankkaaminen on ohittanut Zalmonellan, Scarfacen ja Jaymond Flurrien vastaavat puupäisyydessään. Melkoinen saavutus. Chapeau, sanoisi Tamminen. Vittu mitä paskaa sanon minä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
tämä mr. Foxin jankkaaminen on ohittanut Zalmonellan, Scarfacen ja Jaymond Flurrien vastaavat puupäisyydessään. Melkoinen saavutus. Chapeau, sanoisi Tamminen. Vittu mitä paskaa sanon minä.
Vittu mitä paskaa sanoivat Moderaattoritkin!

Moderaattorit 01.09.2015 kirjoitti:
Nimimerkin TomiP kirjoitusoikeudet on poistettu sääntöjen 4 ja 9§:n perusteella. Tuomion kovuuteen vaikutti aiempi rikehistoria samojen pykälien rikkomisesta.

Mikä on ollut koko ajan Kettuherran mielipide nimimerkeistä, jotka ilmoittavat jo hakemuksessaankin etteivät tule kirjoittamaan jääkiekosta ja kirjoittavat käytännössä 90-95% (tai jopa 100%?) tuotoksistaan muualle kuin jääkiekko-osioihin?

Vittu mitä paskaa sanon minäkin!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Saisko ny tähän kiistelyyn jonkinsortin aselevon kun yksi pahimmista jankkaajista saatiin pois palstalta?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Saisko ny tähän kiistelyyn jonkinsortin aselevon kun yksi pahimmista jankkaajista saatiin pois palstalta?

Ei millään, nyt on kerrankin kunnon väännöt pojilla pystyssä!

@Mr.Fox ,

"sääntöjen 4 ja 9§:n perusteella." Miten tuo liittyy jääkiekko-osioon kirjoittamiseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös