Mitä outoa tai ihmeellistä tässä on? Jääkiekkoa seuraavat Sport-kannattajat kirjoittajat jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle jääkiekosta muuallekin kuin oman suosikkijoukkueensa osioon? Öh... missä kohtaa mä olen nyt menettänyt sen kuuluisan punaisen langan jääkiekkoaiheisen keskustelupalstan tarkoituksesta?
Aika tasan tarkkaan vuosi sitten kirjoitin arviolta leijonanosan jääkiekkoaiheisista viesteistäni Jokerit-osioon KHL-siirron jälkimainingeissa. Mulla lukee nimimerkkini alla suosikkijoukkueenani TPS. Teinkö siis tässä asiassa yhtä väärin kuin Sport-kannattajat tekevät nyt kirjoittamalla muuallekin kuin oman joukkueensa osioon?
Nyt sä missasit sen pointin tuossa esimerkissäni täydellisesti. Kysymyksenihän koski viestimäärää
jääkiekkoaiheisissa keskusteluissa, joita oman osion lisäksi ovat yleinen liigalätinä sekä muiden joukkueiden osiot (toki NHL, KHL jne myös mukaan laskettuna). Kuten lainaamassasi pätkässä jo kysyin, mutta jätit vastaamatta, niin
Pitäisikö näillä tilastoilla todistella se, että he ovat selvästi sinua edellä keskustelun tasossa? Eivät meinaan varmana ole.
Provosoivat Sport-fanit lätisevät viestimääriltään huomattavasti useampia viestejä jääkiekkokeskusteluun suhteessa Vapaalle puolelle kuin esimerkiksi sinä. Mikäli jääkiekkokeskustelun
viestimäärät, eikä se sisältö on jokin pelastava Jeesus asiallisessa jääkiekkokeskustelussa (kuten tämän nimettömän käyttäjän kohdalla olet koittanut todistella, vapaan spämmi tarttuu, joten tarttuuhan se pienemmissäkin määrissä) niin silloinhan piikittelevät ja provosoivat Sport-fanit ovat reippaasti sinun edellä mitä tulee keskustelun tasoon. Onko asia todellakin mielestäsi näin? Miten
ihmeessä sinä pystyt ja kykenet osoittamaan jonkun käyttäjän viestien sisällön ja laadun viestimäärällä? Et mitenkään!
Vai onko ainoa poikkeuksellinen ketju KKK, vaikka se ei sanojesi mukaan mikään punainen vaate olekaan?
Kirjoitinko aiemmin jotenkin epäselvästi? Alkoholin vaikutuksen alaisena ihmiselle tapahtuu huomattavasti enemmän sekä fyysisiä että verbaalisia ylilyöntejä. Tämä pätee niin elävässä elämässä kuin kirjoittelussa nettipalstoillekin.
@Pisin Kääpiö 186cm kertoi tämän saman jutun pari viestiä aiemmin.
Kyllä kyllä, ja minähän jo aikaisemmin kysyin, että eikö näistä luonnollisesti lähde helpommin istumaan kakkua? Eikö se näkyisi pelikieltoina? Tai miten ihmeessä, siis millä ihmeen keinolla se vaikuttaa
selvänä katsottuun ja
kommentoituun peliin? Ei sitten millään tavalla.
Vaikuttaa aika huvittavalta "porttiteorialta" tämä KKK -> paska jatkuu esimerkiksi Kärppien osiossa.
E: Lainataan vielä kohta, mikä mua oikeasti eniten ihmetyttää:
Samainen sankari kuitenkin itse kuvittelee olevansa joku asiallinenkin lätkäkirjoittaja. Kas kummaa kun tämä ei vain näy mitenkään, jos tarkastellaan vähän pidemmällä aikavälillä.
Tiedän, ja sanotaan heti alkuun (myöntänet itsekin), että olet jonkin sortin tilastofriikki. Ethän sinä kuitenkaan millään saatanan Kierrätyskeskuksen viestimäärillä pysty sanomaan
yhtään kenestäkään - et minusta, et itsestäsi, et kenestäkään - onko kyseessä oleva käyttäjä asiallinen lätkäkirjoittaja vai ei. Tuollaiseen johtopäätökseen ei voi kyetä kukaan, jolla ei ole muodostunut henkilöstä mielikuvaa jo aikaisemmin. Sen takia tämä "ajojahti" on todella tarkoitushakuisen oloista touhua.
Sinä jostain kumman syystä kuvittelet, että nuo ovat jotenki toisistaan pois sulkevia asioita, vaikka minä en missään, missään muodossa kykene ymmärtämään tuota ajatusmallia. Panos jääkiekkokeskusteluun, "asiallisuus" ja "laatu" vähäisellä viestimäärällä voi olla suuri, kirjoitti sitten Kierrätyskeskukseen 10, 100 tai 1000 viestiä vuodessa.
Erityisesti tuo kommentti
"Tämä ei vain näy mitenkään" on aikamoinen johtopäätös, jos perusteluna on vain ja ainoastaan viestimäärät eri osioihin.