Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Olin hallissa paikalla v. 1989 ratkaisupelissä, kun Kärpät tipahti SM-liigasta. Olin paikalla, kun Kärpät v. 2000 nousi SM-liigaan. Olin paikalla mm. viime kevään kaikissa Raksilassa pelatuissa finaalipeleissä. Vuonna 2010 kävin katsomassa A-junnujen ratkaisupelin erään palstaveljen kanssa, kun Kärpät ja Karhunen juhlivat mestaruutta. Olen paikalla tässä kuussa, kun Jari Viuhkolan paita nostetaan Raksilan jäähallin kattoon. Lisäksi kerroin tässä ketjussa Jatkoajan Kärppien osion kirjoitustilastoja viestimäärissä, olen muutamassa ketjussa jopa ketjuun eniten kirjoittanut nimimerkki. Ja minä en sitten muka ole jääkiekosta kiinnostunut - enkä kirjoita jääkiekosta - ilmeisesti koska olen tänä vuonna kirjoittanut noin 9 viestiä kuukaudessa Kalsarikänniketjuun.Noin kymmenen vuotta sitten palstalla vaikutti vielä mm. hahmo nimeltä @ervatsalo. Hänhän avasi ketjuja vapaalle puolelle kaikesta mahdollisesta Linda Lampeniuksen tisseistä nakkikioski- ja kebabskeneen. Ervan teksteissä oli jatkuvasti hakamussuttelua, loistavaa huumoria - ja toisinaan jopa suoraa vittuiluakin. Tästä huolimatta erva oli armoton lätkämies - HPK:n mies henkeen ja vereen.
Sinä olet Mr. Fox noissa minuun kohdistuneissa syytöksissäsi totaalisen kujalla ja pihalla. Kaiken huippuna käytit kirjoitustaukoani hyväksesi tilastoissa, että katsokaa nyt, kun se ei seitsemään kuukauteen kirjoittanut lätkästä ja sait jonkun tosi pienen keskiarvon paljolti sen turvin esitettyä. Tuo vaahtoamisesi on noloa, monin paikoin täysin valheellista ja moraalitonta, sekä myös koska et huomioi faktoja: pahimmanlaatuista trollausta.
Ervatsalon sanoin: täältä tähän!
Viimeksi muokattu: