Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 2 995 448
  • 12 937

Baldrick

Jäsen
Itse puntaroin samaa. Toki kaksi ko. nimimerkkiä viittaisi minut väkijuoman suuntaan. Jos Jomppa olisi osallistunut, niin sitten tietäisin, että mistä on kyse.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jonnen mielestä jallu on paskaa.
Onhan noita tyyppejä löytynyt ihan ainejärjestöjen hallituksesta saakka. Jaloviinasta eivät pidä, mutta juovat sitä kyllä paljon. Samoin löytyy jotain hevareita, jotka eivät ole tuon nesteen ystäviä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse puntaroin samaa. Toki kaksi ko. nimimerkkiä viittaisi minut väkijuoman suuntaan. Jos Jomppa olisi osallistunut, niin sitten tietäisin, että mistä on kyse.
Jossain piireissä ”jallut” tarkoittavat myös pitkiä alushousuja. Varmaankin porukan tunnistaa viikonloppuna aika helpolla, kun: ”Huomasin vasta raflajonossa, että saunan jälkeen vetämäni jallut olivat yllättäen menneetkin päähän?!”
 
K

Kiekkokatsoja


Nämä ne jaksavat kerta toisensa jälkeen hämmästyttää.
Suomalaisista löytyy paljon hyväuskoisia ihmisiä. Heitä sitten pahat ihmiset vedättävät. Oli sitten kyseessä tuntematon, mamu, oma sukulainen tai tuttava.
Ei tää lopu, sillä monilla ihmisillä on vahva usko kaikkien ihmisten hyvyyteen. Lähtökohtaisesti hieno asia, mutta osalla puuttuu kokonaan kyky havaita huijaukset.
Se on vain lisääntymässä, että hyväksikäytetään toisten sokeaa hyvyyttä. Pienissä ja suurissa asioissa.

Lisäys. "Tilaisuus tekee varkaan". Vanha sanonta on nykypäivänä jopa vahvempana, kuin silloin aikanaan, kun se on keksitty.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand

Vetää ihan sanattomaksi.
En oikein tiedä, mikä tässä oli biiffi. Siis sekö, että tuli virheellinen sähköposti että esitys on peruttu, vaikkei ollut? Siitäkö mielet pahoittui ja some lauloi.
Naaman mustaksi värjäämättä jättämisen ei kyllä pitäisi ylittää uutiskynnystä. Minusta se oli ihan fiksu päätös.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei vittu, tää kausi on näämmä luavutettu. Mikko Bukkake tekohengittään alakertaa...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kansanedustaja asteli sisään tähän anniskelulaitokseen? Käynkö kysymässä että miten joten ne Alkoholin lapset prkl!

En käy kysymässä, mulkaisi jo tänne, että tuohan on meidän puisto-osastomme herrapuolueen miehiä ihan varmasti! No niin olenkin. Entäs sitten. Kyllä täällä saa kokoomuslainen olla jos on vittu. Tosin en oo koskaan äänestänyt kokoomusta mutta jos tälle linjalle mennään. Voi vittu. Mä meen huutamaan sille!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kansanedustaja asteli sisään tähän anniskelulaitokseen? Käynkö kysymässä että miten joten ne Alkoholin lapset prkl!

En käy kysymässä, mulkaisi jo tänne, että tuohan on meidän puisto-osastomme herrapuolueen miehiä ihan varmasti! No niin olenkin. Entäs sitten. Kyllä täällä saa kokoomuslainen olla jos on vittu. Tosin en oo koskaan äänestänyt kokoomusta mutta jos tälle linjalle mennään. Voi vittu. Mä meen huutamaan sille!
Kysy siltä, että tykkäätkö se Jaloviinasta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt on jo toipunut ja hymyilee. Kriisitilanne ohi.

Toisaalta kyllä mä ymmärrän että Lindtmania voi vituttaa häviö pääministerikisassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös