Pitäisikö itkeä vai nauraa?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tossa nimessä on aikamoista paradoksia viritteillä. Etunimi vie pohtimaan Haitin papa docin voodoo-harrastuksia pohjoismaisella jänkhä-twistillä, mutta sukunimi onkin sitten perinteistä Lapuan liikettä.
Heh, tälle nauroin myös. Voi Vihtori sentään.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Oli pakko googlettaa, kun töissä arvuuteltiin Susinuken sukupuolta (tiedän sen olevan väärin, koska Susinukke saa olla mitä tahansa haluamaansa sukupuolta).
Mikäli Wikipedian tiedot pitävät paikkaansa, niin nostan hattua Susinukelle. Äärimmäisen ankeista ympäristölähtökohdista (Leningrad, Turku) huolimatta on selviytynyt elämässään hyvin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat, New York Jets
Ehkä niitä tuon apurahan turvin lukee muutama enemmän kuin ilman sitä olisi lukenut. Eikös se juuri ole tuollaisten kulttuurirahastojen pointti? Turha kai niitä apurahoja on Salkkareille tai JVG:lle jakaa.
Älä nyt vie populistista iloittelua ihmisiltä pois kertomalla tosiasioita. Hyi sinua. Kenen verorahoilla perkele!

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miks aina kun lukee näistä "taiteilijoista" tulee pakonomanen tarve huutaa täysiä "PAHAAA KUUURKIIII"...?

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihaan melkein kaikkia.
Miks aina kun lukee näistä "taiteilijoista" tulee pakonomanen tarve huutaa täysiä "PAHAAA KUUURKIIII"...?
”Minä olen karambola, hedelmä kuin vanha viisaus.”

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
”Minä olen karambola, hedelmä kuin vanha viisaus.”
Taiteilija Hakonen, mun idoli.

"...teimme Kyberneen Retket, jossa lakkipäinen Ladakuski seikkailee Kemistä Kokkolaan saatanallisessa ristipaineessa... Ja.. Ja... 21 KUVAA SEKUNNISSA, JOO JOO..."

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

"...teimme Kyberneen Retket, jossa lakkipäinen Ladakuski seikkailee Kemistä Kokkolaan saatanallisessa ristipaineessa... Ja.. Ja... 21 KUVAA SEKUNNISSA, JOO JOO..."
-"Ei me voida Timon kanssa kahdestaan näytellä toisen maailmansodan joukkokohtausta. Sitäpaitsi tuolla menee uusia autoja taustalla"

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihaan melkein kaikkia.

Tuohan on Aki Kaurismäen tulevan elokuvan synopsis.
"Tehdään sitä rainaa saatana kun on alotettu."

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
-Heikki puhuu perkele! Piirrä sinä, minä lasken! heheheheh
-Martti, täälä ei oo ovia ollenkaa...?
-Täälä ei oo ovia!? Sielu menee, MINÄ TUON SIELUN! Piirretään ovia perkele!!!

Tämä on NIIN kaunista taidetta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan O’Reily (Oz), Ryan O’Reilly (Blues)
Susinukke, hauska nimi. Vanhemmat on halunneet, että lapsi ei pääse elämästään liian helpolla, joten koulukiusaajille on annettu valmiiksi teroitettu kirves käteen...

Minä voisin oikeastaan vaihtaa nimeni. Etunimi on aika tavallinen ja tylsä, ja sukunimikin. Siispä täst’edes olen oleva Lypsyjakkara Rälläkkä Vyötiäinen.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Susinukke, hauska nimi. Vanhemmat on halunneet, että lapsi ei pääse elämästään liian helpolla, joten koulukiusaajille on annettu valmiiksi teroitettu kirves käteen...
Vanhemmat luultavasti kylläkin halusivat lapsestaan kiekkoilijan, koska antoivat nimeksi Daniil Kozlov...
Susinukke ei kai kokenut itseään kokonaiseksi Daniilina.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erwin Tuppurainen tykkää tästä.
Erwin ei tykkää enää mistään.

Vanhemmat luultavasti kylläkin halusivat lapsestaan kiekkoilijan, koska antoivat nimeksi Daniil Kozlov...
Susinukke ei kai kokenut itseään kokonaiseksi Daniilina.
Ai, oisko se Wikiartikkeli pitänyt lukea... No, ehkä ne halusi siitä kirjailijaa. Daniil Harms on nimittäin venäläisen kirjallisuuden hienoimpia edustajia, mainio novellisti ja surrealisti. Suosittelen Sattumia-nimellä suomennettua kokoelmaa. Harvoin olen aikuisena nauranut vedet silmissä minkään takia, mutta tuo kirja huvitti ja jaksaa huvittaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuo nenäpäiväshow. Juontaja on vissiin joku entinen missi. Itkee, kuinka afrikkalaisessa kylässä ei ole yhtään puhdasta vettä. Päällä tonnin kampaus, viidensadan meikit ja monen tonnin prinsessamekko. Paljonko vettä neidin ulkonäön hinnalla olisi saatu sinne Afrikkaan..??

(1)
  • Tykkää
Reactions: vsmo

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo nenäpäiväshow. Juontaja on vissiin joku entinen missi. Itkee, kuinka afrikkalaisessa kylässä ei ole yhtään puhdasta vettä. Päällä tonnin kampaus, viidensadan meikit ja monen tonnin prinsessamekko. Paljonko vettä neidin ulkonäön hinnalla olisi saatu sinne Afrikkaan..??
Eli onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että missin olisi pitänyt nauraa, kun nämä kaksi ovat vaihtoehdot?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että missin olisi pitänyt nauraa, kun nämä kaksi ovat vaihtoehdot?
Loistavasti kiinnitetty huomio siihen, mikä ei ole olennaista.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Runoilija ja sanataideohjaaja Susinukke Kosola kuittaa kulttuurirahastolta 120 donan apurahan projektiinsa, joka tulee kuulemma aiheuttamaan pöhinää runouden äärellä. Kuinkakohan moni noitakin tuotoksia lukee?
Sanataideohjaaja. Aivan mahtava keksintö eli toimenkuva, joka kai terapeuttisesti paikkaa jotakin ongelmaa, jonka joku toinen sanataiteilija on saanut iskostettua teinin mieleen. Tällaiseen ei insinööri pysty, tunneikiliikkujan taloudelliseen hyödyntämiseen.

Susinukke Kosola. Kuulostaa hyvin paljon nykymedian tiedostettavalta lemmikiltä.
Kosola, toivottavasti hän on jännästi kuitenkin lapualaanen. Minä nimittäin en ole, hähhähhää.

Susinukke.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanoo mies, joka aloitti koko jutun kiinnittämällä huomion siihen, mikä ei ole olennaista.
No eihän tietenkään ole olennaista kiinnittää huomiota siihen, että kauhallisia tuhlataan turhuuteen jotta lusikallinen saadaan kerättyä. Ja omatunto puhdas, hip hei! Tukka hyvin, meikki hyvin, on autettu!

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, sympatiat: Mikke, KooKoo, Titaanit
No eihän tietenkään ole olennaista kiinnittää huomiota siihen, että kauhallisia tuhlataan turhuuteen jotta lusikallinen saadaan kerättyä. Ja omatunto puhdas, hip hei! Tukka hyvin, meikki hyvin, on autettu!
"Valitettavasti tämä Nenäpäivä-porduktio oli tänä(kin) vuonna niin helvetin kallis, että kaikki kerätyt rahat menivät artistipalkkioihin, mutta tässä on tällaisia irtoneniä, joilla voitte leikkiä siellä Afrikassa aikanne kuluksi."

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Valitettavasti tämä Nenäpäivä-porduktio oli tänä(kin) vuonna niin helvetin kallis, että kaikki kerätyt rahat menivät artistipalkkioihin, mutta tässä on tällaisia irtoneniä, joilla voitte leikkiä siellä Afrikassa aikanne kuluksi."
Kierittää paskassa ne nenät niin luulevat lihapulliksi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha

-RTK-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ainoat sinikeltaiset
Käsittääkseni esiintyjät ja muukin henkilökunta on noissa ovat hyvin pitkälti hyväntekeväisyyspohjalta mukana. Toki kustannuksia tulee muustakin (kalusto jne) mutta käsittääkseni sponsoreilla niitäkin paljon kuitataan. Ja jos tuollaista showta ei olisi, niin jäisihän sen lahjoitussummakin ihan helvetisti pienemmäksi.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kai sitä ovat pohtineet että tv-kasvokelpoiseksi pakkeloitu juontaja on katsojille mukavampi katsottava kuin juuttisäkissä meikittä kekkaloiva ja tuottaisi paremmin hyväntekeväisyyteenkin. Vähän on taas semmoista "turha valittaa ilmastonmuutoksesta jos et tapa ittees" -meiningiltä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy