Jallu on Ystäväni, ja Ystävää ei jätetä.Jonnen mielestä jallu on paskaa.
Jonnen mielestä jallu on paskaa.
Jallu on Ystäväni, ja Ystävää ei jätetä.
Luulis että tämä opetetaan jo kotona.
Jonnen mielestä jallu on paskaa.
Onhan noita tyyppejä löytynyt ihan ainejärjestöjen hallituksesta saakka. Jaloviinasta eivät pidä, mutta juovat sitä kyllä paljon. Samoin löytyy jotain hevareita, jotka eivät ole tuon nesteen ystäviä.Jonnen mielestä jallu on paskaa.
Jossain piireissä ”jallut” tarkoittavat myös pitkiä alushousuja. Varmaankin porukan tunnistaa viikonloppuna aika helpolla, kun: ”Huomasin vasta raflajonossa, että saunan jälkeen vetämäni jallut olivat yllättäen menneetkin päähän?!”Itse puntaroin samaa. Toki kaksi ko. nimimerkkiä viittaisi minut väkijuoman suuntaan. Jos Jomppa olisi osallistunut, niin sitten tietäisin, että mistä on kyse.
Hyvä valinta, työllistää enemmän.Suomen pääministeri yksityiskoneella ilmastokokoukseen.
Ja kokouksen teeman mukaisesti, pelastaa maailman matkustusvalinnallaan (yksityiskone).Hyvä valinta, työllistää enemmän.
Suomalaisista löytyy paljon hyväuskoisia ihmisiä. Heitä sitten pahat ihmiset vedättävät. Oli sitten kyseessä tuntematon, mamu, oma sukulainen tai tuttava.Valerokkari lupasi miljoonien arvoista selviytymispakettia – suomalainen perheenäiti menetti yli 700 000 euroa nettihuijareille
Huijareita jahtaava Tuula Visa ei ole koskaan kuullut rahallisesti yhtä suuresta vedätyksestä.www.is.fi
Nämä ne jaksavat kerta toisensa jälkeen hämmästyttää.
En oikein tiedä, mikä tässä oli biiffi. Siis sekö, että tuli virheellinen sähköposti että esitys on peruttu, vaikkei ollut? Siitäkö mielet pahoittui ja some lauloi.Loukkaavaksi koettu Tiernapoika-näytelmä uhkasi peruuntua kaksi päivää ennen koulun joulujuhlaa – vanhemmat järkyttyivät: ”Ei voi olla näin!”
Marttilan koulun rehtori Juha Viita kertoo, että asiasta keskusteltiin ja näytelmä päätettiin esittää muutettuna.www.is.fi
Vetää ihan sanattomaksi.
Kysy siltä, että tykkäätkö se Jaloviinasta.Kansanedustaja asteli sisään tähän anniskelulaitokseen? Käynkö kysymässä että miten joten ne Alkoholin lapset prkl!
En käy kysymässä, mulkaisi jo tänne, että tuohan on meidän puisto-osastomme herrapuolueen miehiä ihan varmasti! No niin olenkin. Entäs sitten. Kyllä täällä saa kokoomuslainen olla jos on vittu. Tosin en oo koskaan äänestänyt kokoomusta mutta jos tälle linjalle mennään. Voi vittu. Mä meen huutamaan sille!
Kysy siltä, että tykkäätkö se Jaloviinasta.
Taasko sua viedään putkaan yöksi? Tuu joskus käymään täällä böndellä, täällä on mukavia skoudeja.Mut heitettiin ulos. Jallu-kysely olisi tärkeä.
PS. Mähän tulin avautumaan väärään ketjuun!
PS2. Nyt edustaja itki! En tiedä onko ollut raskas viikko.
Taasko sua viedään putkaan yöksi? Tuu joskus käymään täällä böndellä, täällä on mukavia skoudeja.
Eiks toi oo ihan normaalia siellä stadissa? Mulle on ainakin sanottu, että siellä on kaikkia hulluja ja raiskaajia, joka nurkalla.Joku siviilipukuinen Supon etsivä tuli selittämään että me tiedetään missä sä asut.
Eiks toi oo ihan normaalia siellä stadissa? Mulle on ainakin sanottu, että siellä on kaikkia hulluja ja raiskaajia, joka nurkalla.