Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 004 814
  • 12 943
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kiitos linkistä, näitä ei voi koskaan katsoa liikaa. Mitähän nämä ihmiset ajattelevat iltaisin nukkumaan mennessään.

Ne nauravat tietenkin ketkä saavat tästä rahaa ja sitten on niitä reppanoita mitkä taitavat oikeasti uskoa tuohon.

Maailmassa ei voi montaa asiaa olla mitkä olisi paremmin todistettu kuinka tuo ei vain pidä paikkaansa. Jopa jostain jumalan olemassaolosta voi vähän ajatella kaipa teoriassa joku partasuu voisikin jossain olla.

Olen kyllä lukenut noita juttuja, mutta ei se ole oikein selvinnyt miksi siis muut planeetat tässä lähellä ja aurinko on pyöreitä, mutta maa ei ole. Vai eikö ne muutkaan ole.
Ollos hyvä vaan, onhan näitä aina välillä hauska katsoa ja naureskella ja vähän itkeäkin siinä sivussa. Eipä noita flat earth argumentteja voi ryhtyä järjellä ajattelemaan, siinä tulee hyvin nopeesti pää kipeäksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Koska maa on spesiaali, jumala loi maan (auringon & kuun kiertämään maata) ja siihen neljä kulmaa, jolloin luonnollisesti maan on oltava litteä nelikulmio.

Oliko jumala kännissä vai miksi loi yhden nelikulmion spesiaaliksi. Kaipa Hän vain teki mitä halusi ja juuri tuossa kohtaa se tuntui hyvältä ratkaisulta.
 

Tuamas

Jäsen
Oliko jumala kännissä vai miksi loi yhden nelikulmion spesiaaliksi. Kaipa Hän vain teki mitä halusi ja juuri tuossa kohtaa se tuntui hyvältä ratkaisulta.

Hyvä kysymys, veikkaan että kännissä ja läpällä on menty.

Tällä se yksi jannu tuon videolla perusteli ja logiikkahan jannulla oli "maailma on pettänyt minut monta kertaa, mutta raamattu ei kertaakaan, siispä raamattu on totta".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mitä helvettiä tämä on? Voivatko ihmiset olla näin tyhmiä?
Tämä on kuinka ollakaan jenkkilässä esiin putkahtanut liike jonka jäsenet uskoo maan olevan litteä. YouTubesta löytyy tätä samaa tavaraa yllin kyllin. Jos ei tosiaan ole entuudestaan tuttu ilmiö, niin sulle on siellä tarjolla roppa kaupalla sellasia "mitä aktuaalista vittua" hetkiä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä on kuinka ollakaan jenkkilässä esiin putkahtanut liike jonka jäsenet uskoo maan olevan litteä. YouTubesta löytyy tätä samaa tavaraa yllin kyllin. Jos ei tosiaan ole entuudestaan tuttu ilmiö, niin sulle on siellä tarjolla roppa kaupalla sellasia "mitä aktuaalista vittua" hetkiä.
Miten noi selittää sen vaikka, että jos lähettää ilmapallolla kännykän tms. kameran johonkin 30km korkeuteen ottamaan kuvia, että miksi se näyttää tuolta ihan pallolta? Onhan noita muitakin mitä lienee mahdoton selittää, vaikka lentoreitit ja aikataulut.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Miten noi selittää sen vaikka, että jos lähettää ilmapallolla kännykän tms. kameran johonkin 30km korkeuteen ottamaan kuvia, että miksi se näyttää tuolta ihan pallolta? Onhan noita muitakin mitä lienee mahdoton selittää, vaikka lentoreitit ja aikataulut.
En osaa muuta tähän sanoa kun sen, että ovat uskossaan sitkeitä ja kumoavat todisteet maapallosta mitä uskomattomimmilla tavoilla. Ei muuta kun rohkeesti itse kanin koloon ja YouTubesta videoita katsomaan jos aihe kiinnostelee.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä kysymys, veikkaan että kännissä ja läpällä on menty.

Samalla kännäysreissullaan kävi piilottamassa myös ne dinosauriin luut ja fossiilit hyvänä källinä kaikille evoluutioteoriaan uskoville.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En osaa muuta tähän sanoa kun sen, että ovat uskossaan sitkeitä ja kumoavat todisteet maapallosta mitä uskomattomimmilla tavoilla. Ei muuta kun rohkeesti itse kanin koloon ja YouTubesta videoita katsomaan jos aihe kiinnostelee.
Joo, olen mä noita jonkun verran kattonutkin kun Shaqin kerrottiin olevan noiden tukija, niin vähän selvitin. Tosiasiahan on se, että se sanoi jossain haastattelussa tarkasti ottaen "it's flat for me" ja selitti kun ajelee SF:stä LA:han ei siinä matkalla mitään näy. Läppähän toi oli ja Shaq on ihan fiksun tuntunen äijä ja toi läppä on vaan hyvää materiaalia Charles Barkleylle millä voi kuittalla niiden TV-showssa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En osaa muuta tähän sanoa kun sen, että ovat uskossaan sitkeitä ja kumoavat todisteet maapallosta mitä uskomattomimmilla tavoilla. Ei muuta kun rohkeesti itse kanin koloon ja YouTubesta videoita katsomaan jos aihe kiinnostelee.

Kannattaa muuten toki mennä lukemaan myös noiden Jatkoaikaa. En olekaan siellä muutamaan vuoteen käynyt, mutta mihinpä se siitä olisi muuttunut. Jäsenmäärähän saattaa olla vaikka nousussa, kun tietoisuus miten asiat on lisääntyy internetin myötä.

Kyllä niistä joistain kirjoituksista huokuu kuinka tosissaan tässä ollaan, vaikka onhan siellä sitten varmaan niitäkin mitkä vain heittää bensaa liekkeihin. Yksi perushomma on se, että kun autolla ajaa, niin se on suoraa tietä. Miksi sitten laiva katoaa horisonttiin. En nyt muista miksi, mutta luonnollisesti siihenkin joku syy oli.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kannattaa muuten toki mennä lukemaan myös noiden Jatkoaikaa. En olekaan siellä muutamaan vuoteen käynyt, mutta mihinpä se siitä olisi muuttunut. Jäsenmäärähän saattaa olla vaikka nousussa, kun tietoisuus miten asiat on lisääntyy internetin myötä.

Kyllä niistä joistain kirjoituksista huokuu kuinka tosissaan tässä ollaan, vaikka onhan siellä sitten varmaan niitäkin mitkä vain heittää bensaa liekkeihin. Yksi perushomma on se, että kun autolla ajaa, niin se on suoraa tietä. Miksi sitten laiva katoaa horisonttiin. En nyt muista miksi, mutta luonnollisesti siihenkin joku syy oli.
Huh huh, siellä on varmasti paatos ja tenho melkoisissa sfääreissä. Tähän saakka olen pitäytynyt noissa videoissa, mutta ehkäpä vierailen flat earth jatkoajassakin joskus. Onko se toi flat earth society saitti ja siellä forum mitä tarkoitat?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Juurikin tuo. Nyt ei uskalla mennä sinne, kerro mitä löydät.
Ei saatana, heti eka topicci mitä klikkasin niin tajusin miten hieno paikka tuo olis oman elämänsä Kirjoittelijoille, TOJ:lle sun muille elämäntapa trolleille. Varmaan aika helposti saa väkeä tarttumaan rapalaan. Eiköhän tota tule jonkun verran selailtua jatkossa, hehe.

E: no jaa, näyttäis siltä, että tuolla on jopa enemmän normaaleja ihmisiä mitä näitä litteä maa ihmisiä.
 
Viimeksi muokattu:

teppana

Jäsen

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No nyt löytyi taas ihan uusi "ammatti", häiden visuaalinen suunnittelija.

Odotellaan vielä tuleeko kutsu Iisopin häihin ja jos ei tule, niin ainakin saamme sitten palstalla seurata livenä. Hieno juttu.

Miksi muuten häille pitää olla omia lehtiä. Eihän sen pitäisi olla mikään harrastus mitä tehdään joka kausi uudelleen. Joku on kyllä tälläkin palstalla kertonut olevansa kolmatta kertaa naimisissa. Kaipa se on joillekin harrastus.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Odotellaan vielä tuleeko kutsu Iisopin häihin ja jos ei tule, niin ainakin saamme sitten palstalla seurata livenä. Hieno juttu.

Miksi muuten häille pitää olla omia lehtiä. Eihän sen pitäisi olla mikään harrastus mitä tehdään joka kausi uudelleen. Joku on kyllä tälläkin palstalla kertonut olevansa kolmatta kertaa naimisissa. Kaipa se on joillekin harrastus.
Joillekin henkilöille ne omat häät ovat elämän tärkein asia ikävuodesta 4 eteenpäin. Pari kertaa häissä ollut ja oli ihan vitun tylsää. Olis ollu ees viinaksia.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joillekin henkilöille ne omat häät ovat elämän tärkein asia ikävuodesta 4 eteenpäin. Pari kertaa häissä ollut ja oli ihan vitun tylsää. Olis ollu ees viinaksia.

Ooksää jostain uskovaisesta suvusta vai muuten vaan holittomia kaikki? En meinaan oo koskaan ollu täysin holittomissa häissä, toki nykyään ollu suuntaus enemmänkin mietoja kohti mutta siihen vaivaan riittää taskumatti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joillekin henkilöille ne omat häät ovat elämän tärkein asia ikävuodesta 4 eteenpäin. Pari kertaa häissä ollut ja oli ihan vitun tylsää. Olis ollu ees viinaksia.

Häille toisaalta kannattaa aina antaa mahdollisuus. Olen pari kertaa ollut sellaisissa missä alkuun on ollut patsastelua, mutta siitä se on sitten, no, alkoholin kera lähtenyt lentoon. Kerran autoin DJ:ta kantamaan tavaroita joskus aamuviideltä.

Alkoholittomissa häissä en ole ollut, kuulostaa tylsältä.

Ooksää jostain uskovaisesta suvusta vai muuten vaan holittomia kaikki? En meinaan oo koskaan ollu täysin holittomissa häissä, toki nykyään ollu suuntaus enemmänkin mietoja kohti mutta siihen vaivaan riittää taskumatti.

En ole tainnut olla sellaisissakaan missä ei olisi taskumattia vähän jokaisella muullakin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mainittakoon, että olin alaikäinen noiden häiden aikaan. Mutta eipä siellä jengi paljoa dokaillut muutenkaan.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Nuo flat eartherit taitavat jakautua aika hyvin kahteen leiriin, a) Raamattu kertoo maan olevan litteä ja b) hallitus/NASA/Illuminati/jokumuumikä sanoo maan olevan pyöreä, mutta ne on paskasakkia, siispä maa ei voi olla pyöreä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Odotellaan vielä tuleeko kutsu Iisopin häihin ja jos ei tule, niin ainakin saamme sitten palstalla seurata livenä. Hieno juttu.
Voit ihan rauhassa odotella, vaikka ensi vuoteen. Livestreamista kyllä neuvoteltiin (heh heh) mutta meni niin hankalaksi että päädyttiin yksityistilaisuuteen.

En meinaan oo koskaan ollu täysin holittomissa häissä, toki nykyään ollu suuntaus enemmänkin mietoja kohti mutta siihen vaivaan riittää taskumatti.
Mieheni haluisi järjestää alkoholittomat häät. Minä taas vastustin sitä koska ihmiset ajattelisi varmaan että se olisi minun syy (ei miehen tahto). Kun morsian ei käytä alkoholia niin ei muutkaan saa. No kyllä meidän häihin on nyt tulossa alkoholia... Viiniä, siideriä, olutta, viskiä ainakin.
 

axe

Jäsen
Oon käynyt hyvin satunnaisesti Trump-ketjussa tässä kuukausien tai vuosien ajan, kun palsta ei ole muuta hupia sillä hetkellä tarjonnut (ja jatkossa tarjoaa taas paljon vähemmän kun scholl taas ammattityperysten valitusten takia idioottimaisesti potkitaan pois). Mutta aina kun siihen Trump-ketjuun osuu ja oli sen sivu sitten 48 tai 222 tai 341, niin yksi kirjoittaa järjestäen "Trumpin" tilalle "läski" ja toinen "tRUmp". Toi menee vähän jo tämän ketjun osastolle, että naurattaako vai itkettääkö tuollainen sisukas ala-astelaisuus.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mieheni haluisi järjestää alkoholittomat häät. Minä taas vastustin sitä koska ihmiset ajattelisi varmaan että se olisi minun syy (ei miehen tahto). Kun morsian ei käytä alkoholia niin ei muutkaan saa. No kyllä meidän häihin on nyt tulossa alkoholia... Viiniä, siideriä, olutta, viskiä ainakin.

Meillä oli muuten alkoholittomat häät. Tosin käytiin vaan seremonian jälkeen kaffella ja se siitä sitten, mutta kuitenkin. Ekoissa häissäni oli alkoholia ja mutsi niin sekaisin että teki mieli potkia se ulos.

Toi viinan vetäminen on kummallista, se on kai jokin kansalaisoikeus vähintään. Ei jumalauta mun kodissani ei viinaan kosketakaan! Muutenkin halveksin kaikkea alkoholiin liittyvää suuresti. Ja yleensä päihteisiin. Silloin kun vielä olin "Fesessä", siellä oli näiltä yhdentyyppisiltä janttereilta tämäntyylisiä päivityksiä: "Jonne pääsee protskuleiriltä, juhlistetaan sitä vähän, lähetään yhentoista maissa paikalliseen." Hyi vittu. Tuossa on jo kaksi inhoamaani asiaa: epähengellisyys ja päihteet.

Kylläpä tuli vuodatus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös