Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 002 561
  • 12 943

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jossain spekuloidaan et onko urheilutapahtumassa osallistujien kiroilu hyväksyttävää. Joku kukkahattutäti oli pahoittanut mielensä siitä kun pesäpallo-ottelussa pelaajien kiroilut on kantautunut katsomoon lapsien korviin ja tv lähetykseen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jossain spekuloidaan et onko urheilutapahtumassa osallistujien kiroilu hyväksyttävää. Joku kukkahattutäti oli pahoittanut mielensä siitä kun pesäpallo-ottelussa pelaajien kiroilut on kantautunut katsomoon lapsien korviin ja tv lähetykseen.
Nää on näitä. Oon itse kuullut mm. yhdestä ämmästä joka paheksui kun tv-lähetyksessä näytettiin kun jääkiekkoilijat syljeskelivät vaihto- ja jäähyaitiossa. Ja jopa jäälle. Tämmösiä ihmisiä on oikeasti olemassa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nää on näitä. Oon itse kuullut mm. yhdestä ämmästä joka paheksui kun tv-lähetyksessä näytettiin kun jääkiekkoilijat syljeskelivät vaihto- ja jäähyaitiossa. Ja jopa jäälle. Tämmösiä ihmisiä on oikeasti olemassa.
Joskus sitä miettii et mikä näiden ihmisten kohdalla on mennyt vikaan. Onko ne vaan niin katkeroituneita jostakiin että kaikesta pitää keksii valittamista.

Tän ketjun kamaa tuli lisää, tulin äsken punttisalille ja samaan aikaan tuli sisään kaks tiukkaa pimatsuu. No toinen sitten tokas "mä lähen kotiin, en haluu treenata näin kuumalla kun saattaa hiki tulla". Vittu on siinä meillä fitnessiä kerrakseen.
 

Ralph

Jäsen
Tietenkin FIFA-pelisarjassa ja muissa konsolipeleissä on pelien logiikka, mutta silti tuli "itkeä vai nauraa" -ajatus.

Aloitin Juventuksessa uuden manageritallennuksen. Urakka alkaa pelissä heinäkuun ensimmäisestä päivästä vuonna 2017. Laitoin tuolloin kaikki turhat pelaajani myyntiin, mukaanlukien 25-vuotias maalivahti Carlo Pinsoglio, jonka overall oli/on 69.

Nyt eletään pelissäni lokakuun 2019 alkua ja edessä on Mestarien liigan alkulohkon toinen kierros ja vierasottelu Celticiä vastaan. Olen saanut tuossa reippaassa kahdessa valehtelematta ainakin 20 tarjousta Pinsogliosta, jotka kaikki olen hyväksynyt. Kyseessä sen verran heikko ja turha pelaaja, ettei minulla ole tarvetta rahastaa hänestä vaan hyväksyn kaikki tarjoukset sellaisenaan. Jokaisen jälkeen on kuitenkin tullut tieto, että Pinsoglion ja uuden joukkueen sopimusneuvottelut ovat kariutuneet. Syytä ei kerrota, mutta veikkaan syyksi sitä, ettei Pinsoglio halua heikompaan joukkueeseen.

Pinsoglio on ollut nyt siis myynnissä yli kaksi vuotta ja yli kaksi kokonaista kautta. Olen hyväksynyt hänestä yli 20 tarjousta. Hän on istunut kaikki yli sata ottelua, mukaan lukien harjoitusottelut, katsomossa eli ei ole edes penkille päässyt. Nyt sitten ilmoittaa, ettei ole tyytyväinen rooliinsa ja haluaa pelata seuraavassa pelissä. Mestarien liigaan siis haluaisi kaiken tämän jälkeen.

Harmi, ettei pelissä voi pelaajien viesteihin vastata. Joku sellainen "voi vittu Pinsoglio, lähe meneen jos haluat pelata" -ajatus tästä nyt on. No, antaa olla harmissaan, katsomossa hän pysyy jatkossakin. Tämän kauden päätteeksi eli kesällä 2020 loppuu Pinsoglion sopimus ja sitten lähtee pois, kun en kuitenkaan saa myytyä ja en halua tehdä jatkoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Samanlaista elämäähän se on kun muutkin täällä kerrotut asiat. Paneminen on yhtä luonnollista kun vaikkapa ruuan laitto.
Mee poika naimisiin. Loppuu panemiset. Korkeintaan rakastellaan joskus. Ja semmonenhan on ihan nynnyilyä. Ruakaa kyllä laitetaan, mutta sekin on ihan perseestä kun tosta pubin viäressä olevalta snägäriltä saa paljon herkumpaa evästä. Ja salaa pitää käyrä siäläkin. Samoten kun siälä pupissa. Ja panemassa. No en käy panemassa. En oo pettäjätyyppiä. Tyydyn katteleen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyydyn katteleen.
Senssipalstoilla sunlaiselle olis kova kysyntä.

Korkeintaan rakastellaan joskus. Ja semmonenhan on ihan nynnyilyä.
Tee tänään vaimolles yllätys ja pane sitä niin että tukka lähtee päästä. Kato tommoseen nynnyilyyn paras lääke on kun herättelee vähän muistoja niistä suloisista ensikerroista. Olettaen tietenkin et hän on suostuvainen. Älä väkisin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Senssipalstoilla sunlaiselle olis kova kysyntä.


Tee tänään vaimolles yllätys ja pane sitä niin että tukka lähtee päästä. Kato tommoseen nynnyilyyn paras lääke on kun herättelee vähän muistoja niistä suloisista ensikerroista. Olettaen tietenkin et hän on suostuvainen. Älä väkisin.

Emmää usko tollaasiin senssipalstoihin. Höpöjä puhuvat vaan siellä ja kuvatkin vääriä. Ja tosiaan elinkautista tässä jo lusitaan niin näillä mennään. Jälimmäisestä kommentistas sain vähän virtasta nivusiin. Saatanpa toveri tehdä näin! Jos se sanoo jotta "Mikäs helevetti sua ny nuin"? Nii mää sanon että ei mua mikään mutta Sämpy käski. Se on mun frendi tualla Jatkiksella. Jos se sitte taas innostuu ja kyselee lisää, niin tulsiks geimeihin messiin...?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ehdottomasti! Kuhan meidän kivekset ei koske toisiaan niin pärjätään. Mä voin tuoda oman akankin mukanani jos käy tylsäks.
Saako silleen veljellisesti läimäyttää persposkelle ja kannustaa että "No nii, näytähän Sämppä mitä osaat", samalla kun asettelet itteesi mun muijan läheisyyteen? Tämä toki sillai puhtaasti heterolla latinomeiningillä? *wfiuh ja tzäläpss*
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saako silleen veljellisesti läimäyttää persposkelle ja kannustaa että "No nii, näytähän Sämppä mitä osaat", samalla kun asettelet itteesi mun muijan läheisyyteen? Tämä toki sillai puhtaasti heterolla latinomeiningillä? *wfiuh ja tzäläpss*
Tottakai, kannustaminen on aina hyvästä. Onko vaimosi miten tiukka? Mulla on meinaa aikamoinen aisa mihin peruuttaa. Ajattelin vaan että ei rikkos itseään. Tykkääkse antaa poskihoitoo?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tottakai, kannustaminen on aina hyvästä. Onko vaimosi miten tiukka? Mulla on meinaa aikamoinen aisa mihin peruuttaa. Ajattelin vaan että ei rikkos itseään. Tykkääkse antaa poskihoitoo?
Ei valitettavasti kauheen kiree. On sitä kirnuttu melkosesti. Määkin joskus, vaikken mikään humma ookkaan. Mutta yleensä märkä kun venäläisen veneen lattia. Ei se ny varsinaisesti tykkää antaa huulihölkkää mutta antaa kyllä kun sanoo että voiraan hakee huamena uuret verhot jos oot tänä ehtoona kiva täti. Ihan hyvin se ottaa kyllä kun vaan keskittyy. Pitää varmistaa ettei tuu "Huvila ja huussi" telefunkkenista samaan aikaan. Lastit se kyllä epäkohteliaasti sylkäsee sipuleille. Oon tästä jo pitemmän aikaa meinannut ottaa ruokapöytäkeskustelun.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Youtubella on huvittavan erikoinen kuva päivityksistä. Se kun meinaa nykyään sivuston downgreidausta.

Eli ainakaan puhelimella ei voi enää kelata videota haluttuun kohtaan, vaan pitää runkata sitä palloa siihen minuuttimäärään, missä haluaa videon pyörivän. En voi olla miettimättä, käyköhän tuolle sivustolle kohta ns. Myspacet.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei valitettavasti kauheen kiree. On sitä kirnuttu melkosesti. Määkin joskus, vaikken mikään humma ookkaan. Mutta yleensä märkä kun venäläisen veneen lattia. Ei se ny varsinaisesti tykkää antaa huulihölkkää mutta antaa kyllä kun sanoo että voiraan hakee huamena uuret verhot jos oot tänä ehtoona kiva täti. Ihan hyvin se ottaa kyllä kun vaan keskittyy. Pitää varmistaa ettei tuu "Huvila ja huussi" telefunkkenista samaan aikaan. Lastit se kyllä epäkohteliaasti sylkäsee sipuleille. Oon tästä jo pitemmän aikaa meinannut ottaa ruokapöytäkeskustelun.
Tämä riittää, tuota lastien sylkemistä en käsitä, mutta tämä riittää. Kannattaa ajoissa nostaa tosta asiasta kissa pöydälle, ei noin voi miehelleen tehdä.

Voidaanko tehä semmonen pikku roolileikki ja lavastaa sun hautajaiset? Ois jotenkin kiihottavaa päästä mylläämään mustiinpukeutuneen surevan lesken kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä riittää, tuota lastien sylkemistä en käsitä, mutta tämä riittää. Kannattaa ajoissa nostaa tosta asiasta kissa pöydälle, ei noin voi miehelleen tehdä.

Voidaanko tehä semmonen pikku roolileikki ja lavastaa sun hautajaiset? Ois jotenkin kiihottavaa päästä mylläämään mustiinpukeutuneen surevan lesken kanssa.
Ihan hyvä ajatus, mutta illuusio kärsisi pahasti kun arkussa kalmolla onkin komee teltta pystyssä... Mutta ny menee sen verran jo ohi otsikon että kohta tulee varmaan banaania.
 
Youtubella on huvittavan erikoinen kuva päivityksistä. Se kun meinaa nykyään sivuston downgreidausta.

Eli ainakaan puhelimella ei voi enää kelata videota haluttuun kohtaan, vaan pitää runkata sitä palloa siihen minuuttimäärään, missä haluaa videon pyörivän. En voi olla miettimättä, käyköhän tuolle sivustolle kohta ns. Myspacet.
Joo aika juntti uudistus ja joidenkin videoiden alla näkyy kaiken maailman trailereiden thumbnailit, ennen kuin pääsee kommentteihin ja videon tietoihin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
linkki vie YouTubeen flat earth aivopierukompilaatioon

Kiitos linkistä, näitä ei voi koskaan katsoa liikaa. Mitähän nämä ihmiset ajattelevat iltaisin nukkumaan mennessään.

Ne nauravat tietenkin ketkä saavat tästä rahaa ja sitten on niitä reppanoita mitkä taitavat oikeasti uskoa tuohon.

Maailmassa ei voi montaa asiaa olla mitkä olisi paremmin todistettu kuinka tuo ei vain pidä paikkaansa. Jopa jostain jumalan olemassaolosta voi vähän ajatella kaipa teoriassa joku partasuu voisikin jossain olla.

Olen kyllä lukenut noita juttuja, mutta ei se ole oikein selvinnyt miksi siis muut planeetat tässä lähellä ja aurinko on pyöreitä, mutta maa ei ole. Vai eikö ne muutkaan ole.
 

Tuamas

Jäsen
Olen kyllä lukenut noita juttuja, mutta ei se ole oikein selvinnyt miksi siis muut planeetat tässä lähellä ja aurinko on pyöreitä, mutta maa ei ole. Vai eikö ne muutkaan ole.

Koska maa on spesiaali, jumala loi maan (auringon & kuun kiertämään maata) ja siihen neljä kulmaa, jolloin luonnollisesti maan on oltava litteä nelikulmio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös