Nää on näitä. Oon itse kuullut mm. yhdestä ämmästä joka paheksui kun tv-lähetyksessä näytettiin kun jääkiekkoilijat syljeskelivät vaihto- ja jäähyaitiossa. Ja jopa jäälle. Tämmösiä ihmisiä on oikeasti olemassa.Jossain spekuloidaan et onko urheilutapahtumassa osallistujien kiroilu hyväksyttävää. Joku kukkahattutäti oli pahoittanut mielensä siitä kun pesäpallo-ottelussa pelaajien kiroilut on kantautunut katsomoon lapsien korviin ja tv lähetykseen.
Joskus sitä miettii et mikä näiden ihmisten kohdalla on mennyt vikaan. Onko ne vaan niin katkeroituneita jostakiin että kaikesta pitää keksii valittamista.Nää on näitä. Oon itse kuullut mm. yhdestä ämmästä joka paheksui kun tv-lähetyksessä näytettiin kun jääkiekkoilijat syljeskelivät vaihto- ja jäähyaitiossa. Ja jopa jäälle. Tämmösiä ihmisiä on oikeasti olemassa.
Samanlaista elämäähän se on kun muutkin täällä kerrotut asiat. Paneminen on yhtä luonnollista kun vaikkapa ruuan laitto.Omista (tai väitetyistä) panojutuistaan kertominen esim. tällä keskustelupalstalla.
Mee poika naimisiin. Loppuu panemiset. Korkeintaan rakastellaan joskus. Ja semmonenhan on ihan nynnyilyä. Ruakaa kyllä laitetaan, mutta sekin on ihan perseestä kun tosta pubin viäressä olevalta snägäriltä saa paljon herkumpaa evästä. Ja salaa pitää käyrä siäläkin. Samoten kun siälä pupissa. Ja panemassa. No en käy panemassa. En oo pettäjätyyppiä. Tyydyn katteleen.Samanlaista elämäähän se on kun muutkin täällä kerrotut asiat. Paneminen on yhtä luonnollista kun vaikkapa ruuan laitto.
Senssipalstoilla sunlaiselle olis kova kysyntä.Tyydyn katteleen.
Tee tänään vaimolles yllätys ja pane sitä niin että tukka lähtee päästä. Kato tommoseen nynnyilyyn paras lääke on kun herättelee vähän muistoja niistä suloisista ensikerroista. Olettaen tietenkin et hän on suostuvainen. Älä väkisin.Korkeintaan rakastellaan joskus. Ja semmonenhan on ihan nynnyilyä.
Senssipalstoilla sunlaiselle olis kova kysyntä.
Tee tänään vaimolles yllätys ja pane sitä niin että tukka lähtee päästä. Kato tommoseen nynnyilyyn paras lääke on kun herättelee vähän muistoja niistä suloisista ensikerroista. Olettaen tietenkin et hän on suostuvainen. Älä väkisin.
Ehdottomasti! Kuhan meidän kivekset ei koske toisiaan niin pärjätään. Mä voin tuoda oman akankin mukanani jos käy tylsäks.Jos se sitte taas innostuu ja kyselee lisää, niin tulsiks geimeihin messiin...?
Tästä tulikin mieleen tämä juttu, että onnea vaan jätkille.Ehdottomasti! Kuhan meidän kivekset ei koske toisiaan niin pärjätään. Mä voin tuoda oman akankin mukanani jos käy tylsäks.
Sehän on se paras kaksykkönen, kun muija lähtee röökille välillä ja äijät eivät edes huomaa.
Saako silleen veljellisesti läimäyttää persposkelle ja kannustaa että "No nii, näytähän Sämppä mitä osaat", samalla kun asettelet itteesi mun muijan läheisyyteen? Tämä toki sillai puhtaasti heterolla latinomeiningillä? *wfiuh ja tzäläpss*Ehdottomasti! Kuhan meidän kivekset ei koske toisiaan niin pärjätään. Mä voin tuoda oman akankin mukanani jos käy tylsäks.
Tottakai, kannustaminen on aina hyvästä. Onko vaimosi miten tiukka? Mulla on meinaa aikamoinen aisa mihin peruuttaa. Ajattelin vaan että ei rikkos itseään. Tykkääkse antaa poskihoitoo?Saako silleen veljellisesti läimäyttää persposkelle ja kannustaa että "No nii, näytähän Sämppä mitä osaat", samalla kun asettelet itteesi mun muijan läheisyyteen? Tämä toki sillai puhtaasti heterolla latinomeiningillä? *wfiuh ja tzäläpss*
Ei valitettavasti kauheen kiree. On sitä kirnuttu melkosesti. Määkin joskus, vaikken mikään humma ookkaan. Mutta yleensä märkä kun venäläisen veneen lattia. Ei se ny varsinaisesti tykkää antaa huulihölkkää mutta antaa kyllä kun sanoo että voiraan hakee huamena uuret verhot jos oot tänä ehtoona kiva täti. Ihan hyvin se ottaa kyllä kun vaan keskittyy. Pitää varmistaa ettei tuu "Huvila ja huussi" telefunkkenista samaan aikaan. Lastit se kyllä epäkohteliaasti sylkäsee sipuleille. Oon tästä jo pitemmän aikaa meinannut ottaa ruokapöytäkeskustelun.Tottakai, kannustaminen on aina hyvästä. Onko vaimosi miten tiukka? Mulla on meinaa aikamoinen aisa mihin peruuttaa. Ajattelin vaan että ei rikkos itseään. Tykkääkse antaa poskihoitoo?
Tämä riittää, tuota lastien sylkemistä en käsitä, mutta tämä riittää. Kannattaa ajoissa nostaa tosta asiasta kissa pöydälle, ei noin voi miehelleen tehdä.Ei valitettavasti kauheen kiree. On sitä kirnuttu melkosesti. Määkin joskus, vaikken mikään humma ookkaan. Mutta yleensä märkä kun venäläisen veneen lattia. Ei se ny varsinaisesti tykkää antaa huulihölkkää mutta antaa kyllä kun sanoo että voiraan hakee huamena uuret verhot jos oot tänä ehtoona kiva täti. Ihan hyvin se ottaa kyllä kun vaan keskittyy. Pitää varmistaa ettei tuu "Huvila ja huussi" telefunkkenista samaan aikaan. Lastit se kyllä epäkohteliaasti sylkäsee sipuleille. Oon tästä jo pitemmän aikaa meinannut ottaa ruokapöytäkeskustelun.
Ihan hyvä ajatus, mutta illuusio kärsisi pahasti kun arkussa kalmolla onkin komee teltta pystyssä... Mutta ny menee sen verran jo ohi otsikon että kohta tulee varmaan banaania.Tämä riittää, tuota lastien sylkemistä en käsitä, mutta tämä riittää. Kannattaa ajoissa nostaa tosta asiasta kissa pöydälle, ei noin voi miehelleen tehdä.
Voidaanko tehä semmonen pikku roolileikki ja lavastaa sun hautajaiset? Ois jotenkin kiihottavaa päästä mylläämään mustiinpukeutuneen surevan lesken kanssa.
Joo aika juntti uudistus ja joidenkin videoiden alla näkyy kaiken maailman trailereiden thumbnailit, ennen kuin pääsee kommentteihin ja videon tietoihin.Youtubella on huvittavan erikoinen kuva päivityksistä. Se kun meinaa nykyään sivuston downgreidausta.
Eli ainakaan puhelimella ei voi enää kelata videota haluttuun kohtaan, vaan pitää runkata sitä palloa siihen minuuttimäärään, missä haluaa videon pyörivän. En voi olla miettimättä, käyköhän tuolle sivustolle kohta ns. Myspacet.
Ikävästi menin taas klikkiotsikkoon. Ehdin jo järkyttyä, kunnes jutusta ilmeni että kyse olisi ainoastaan juridisesta muutoksesta. Se olisi ihan fine, vaikkei minulla asiasta olekaan vankkaa mielipidettä suuntaan tai toiseen.Transaktivisti Sakris Kupila mahdollistaisi sukupuolimuutoksen jo 6-vuotiaille – mahdollisuus myös vaihtaa takaisin myöhemmin - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi
Mitähän vittua mä taas luin. Ei hyvää päivää.
linkki vie YouTubeen flat earth aivopierukompilaatioon
Olen kyllä lukenut noita juttuja, mutta ei se ole oikein selvinnyt miksi siis muut planeetat tässä lähellä ja aurinko on pyöreitä, mutta maa ei ole. Vai eikö ne muutkaan ole.