Päältäpäin aika vaikea sanoa. Oisko molempia?En tunne aluetta kovin hyvin, niin esitän tyhmän kysymyksen. Onko radanvarren taloissa tällä välillä vuokra- vai omistusasuntoja?
Päältäpäin aika vaikea sanoa. Oisko molempia?En tunne aluetta kovin hyvin, niin esitän tyhmän kysymyksen. Onko radanvarren taloissa tällä välillä vuokra- vai omistusasuntoja?
Ihan omistusasuntoja, asuin noissa kymmenisen vuotta sitten.En tunne aluetta kovin hyvin, niin esitän tyhmän kysymyksen. Onko radanvarren taloissa tällä välillä vuokra- vai omistusasuntoja?
Onhan siinä nuorisosäätiön kämppiä, joiden määrittely onkin hankalaa. Joku keuplainen viritys se on. Eikös sekin uudempi talo ole nuorisosäätiön missä on se Treffipub ja siitä seuraava? Mäen päällä oleva ainakin on.Ihan omistusasuntoja, asuin noissa kymmenisen vuotta sitten.
No joo, siinä Cittarin (KKK?) vieressä noita. Tarkoitin lähinnä ihan metron vieressä olevia taloja.Onhan siinä nuorisosäätiön kämppiä, joiden määrittely onkin hankalaa. Joku keuplainen viritys se on. Eikös sekin uudempi talo ole nuorisosäätiön missä on se Treffipub ja siitä seuraava? Mäen päällä oleva ainakin on.
On se jännä miten joku lehti vaan omavaltaisesti muuttaa jonkin järjestön nimen. Noku meist tää on parempi näi....Lehti myös viljelee nimeä Varussotilastoimikuntien liitto, vaikka sellaista ei ole olemassa. Ilmeisesti sillä tarkoitetaan Varusmiestoimikuntien liittoa.
Siellä on varmaan joku saanut satikutia kun on kirjoittanut sanan mies. Minä en oikein tajua tätä pakonomaista tarvetta vääntää esim. ammattinimekkeitä uusiksi... Mutta maailma muuttuu ja sukupuolineutraloituu (vaikka hampaat irvessä).Linkitetystä artikkelista tekee ehkä enemmän itkettävän se, että ensin se oli kirjoitettu asiallisesti, käyttäen termejä varusmies ja Varusmiestoimikuntien liitto. Yön aikana termit on vaihvihkaa vaihdettu. Päivityksestä ei ole laitettu artikkelin yhteyteen minkäänlaista tietoa.
Facebookin kimppakyyti ryhmissä joku tarvis kyytiä muutamana päivänä viikossa. No kirjotin sitten et mun kyydissä pääsee kulkemaan arkipäivisin. Laitoin aikatauluni sille, niin tää kyrpänaama kysyy et enkö vois aikasemmin lähtee töistä ettei hänen tarviis tuntia ootella joka kerta. En tiiä pitäskö itkee vai nauraa, mä tarjoon kyytiä ja hän alkaa sanelemaan millon mun pitäs töistä lähtee että ei vaan joudu raukka odottelemaan. Tottakai mä lähden aikasemmin töistä, saan täten vähemmän palkkaa vaan sen takii et joku tuntematon mulkku pääsee mun auton kyydillä ajoissa kotiin.
Noh, saa ettii vakikyytinsä muualta. Ei mulla ois edes pokkaa kysyä tommosta ventovieraalta. Taitaa olla yksiä hullujen kokoontumispaikkoja nuo face ryhmät.
Emmääkään yleensä mut oli ihan kivan näköinen minkki kyseessä. Olikin hemmoteltu kyrpämulkku ja särki mun sydämen.Kuka yleensä lähtee noihin kimppakyyteihin?
Mä tykkään auttaa vähän köyhempiä, kuhan on nainen, iältään 25-40, hiukset päässä, ei liikaa lävistyksiä, ei liikaa tatuointeja, ei saa olla tyhmä, ei saa olla varattu, pituusrajaa ei oo, painoraja max 70kg, ei liikaa meikkiä, ei saa olla hippi, pitää pukeutua normaalisti ja mikä tärkeintä, täytyy tykätä jääkiekosta ja urheilusta. Näitä mä voin kyytsii.Tuommoinen "kimppakyytihomostelu" on muutenkin köyhien juttuja. Ei me rikkaat siitä välitetä.
Facebookin kimppakyyti ryhmissä joku tarvis kyytiä muutamana päivänä viikossa. No kirjotin sitten et mun kyydissä pääsee kulkemaan arkipäivisin. Laitoin aikatauluni sille, niin tää kyrpänaama kysyy et enkö vois aikasemmin lähtee töistä ettei hänen tarviis tuntia ootella joka kerta. En tiiä pitäskö itkee vai nauraa, mä tarjoon kyytiä ja hän alkaa sanelemaan millon mun pitäs töistä lähtee että ei vaan joudu raukka odottelemaan. Tottakai mä lähden aikasemmin töistä, saan täten vähemmän palkkaa vaan sen takii et joku tuntematon mulkku pääsee mun auton kyydillä ajoissa kotiin.
Noh, saa ettii vakikyytinsä muualta. Ei mulla ois edes pokkaa kysyä tommosta ventovieraalta. Taitaa olla yksiä hullujen kokoontumispaikkoja nuo face ryhmät.
Pariskunnalle selvisi, miksi raskaus ei alkanut neljässä vuodessa – olivat vahingossa harrastaneet anaaliseksiä
Amppareista löytyneen MTV3:n sivuilla julkaistun "uutisen" otsikolle. Joko tuo äijä on todellinen pelimies tai kyseinen pariskunta on hieman jäänyt ihmisbiologiasta paitsioon.
Kuka yleensä lähtee noihin kimppakyyteihin? Toki siinä muutaman euron säästää mutta vitun kiva otella joku Kyllikki Saaren murhaaja siihen etupenkille ottelemaan keppanaa. Tuommoinen "kimppakyytihomostelu" on muutenkin köyhien juttuja. Ei me rikkaat siitä välitetä.
Voi jeesus. Jos asukkaita alettaisiin kuuntelemaan niin eihän minnekkään saisi rakentaa mitään. Aina olisi joku vastarannan kiiski länkyttämässä vastaan ."Minusta on kivempi elää kaupungissa, jossa kohdellaan toisia ystävällisesti. Sanoin kokouksessa, että kaavoittaja huomioi paremmin mielipiteet, jos esitämme ne kivasti, ei niin, että hyökkäämme."
No onhan se toki noinkin.
Diplomi-insinöörit ovat kenties seuraus sopimattomista epäkristillisistä homoavioliitoista ja peppuseksistä? Vaikuttavat, näyttävät... pa[SENSUROITU]lta, päättele itse.Kumoutuuko tässä nyt samalla myös myytti miksi diplomi-insinöörejä on olemassa?
Tottakai mä lähden aikasemmin töistä, saan täten vähemmän palkkaa vaan sen takii et joku tuntematon mulkku pääsee mun auton kyydillä ajoissa kotiin.
Juu näissä on yleensä kahta sorttia, joista pääsee selville kun vähän katselee ketä hyväksyy vieraaksi. Toiset kuvittelevat tulevansa 5-tähden all-inclusive hotelliin, johon kuuluu sekä matkaoppaat että joustavat aukioloajat ym. Suurin osa onneksi on sitten ihan järkeviä ja valoa aistivia ihmisiä, jotka tajuavat että tää on jonkun koti ja menot sovitetaan sen mukaan kun ne isännälle passaa. Tietysti tämä pitää tehdä selväksi siinä kun kämppää tarjolle laittaa, niin ei tule ylläreitä.Airbnb:lle on oma ketjunsa, mutta kaikenlaista sai joo kuulla isäntänä.
Itkunauruja saa taas kun seurailee A) Amerikan joukkoammuskelusta käytävää keskustelua erityisesti jenkeissä ja B) TripAdvisorin arvosteluja erityisesti ruokapaikkoja koskien. Ei vittu miten idiootteja ihmisiä maa päällään kantaa. "Menin oluella ja burgerilla jo nimessään mainostavaan mestaan kymmenlapsisen vegaaniperheeni kanssa ja annan paikalle yhden tähden koska siellä oli olutta ja burgereita ja kova meteli perjantai-iltana klo 22.00".
Klassikko! Myös metelistä valittaminen jonkun miljoonakaupungin keskustassa sijaitsevassa halpishostellissa on elävää legendaa parhaimmillaan. 15€ yö jollain Barcelonan baarikadulla. Toki vaatimustasoa saa olla ja propsit siitä, että sentään avaavat nuo arvostelut sanallisesti niin osaa suhtautua oikein.Kaikenlaisista valituksista paras oli se, että suurehkon kaupungin keskustassa sijaitsevaan hotelliin ei pääse vuokra-autolla ajamaan ovelle.
Klassikko! Myös metelistä valittaminen jonkun miljoonakaupungin keskustassa sijaitsevassa halpishostellissa on elävää legendaa parhaimmillaan. 15€ yö jollain Barcelonan baarikadulla.
Mä kun en ole tuota ketjua lukenut kuin pintapuolisesti ja tietty Freedominkin tekstejä, niin onko ne keksitty? Kaveri tuntuu tietävän paljon asioista ja kirjoittaa näistä sitten suhteellisen uskottavasti. Onko nuo silkkaa shittiä vai sinne päin?@Freedom Trump -ketjussa. Kyseessä on joko erittäin viitseliäs trolli tai sitten aivan uskomattoman tyhmä ihminen.