Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 005 239
  • 12 943

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Noi Youtuben ja Jalkapallon MM 2022 -ketjun videot Qatarissa jo bilettävistä "faneista". Aissssaaaatana. Aivan mahtavaa, naureskelen välillä ihan kippurassa. Edes Fast Shown jätkät ei olis kyenny samaan komiikkaan.

"DB7! DAVID BECKERR!!!" Ei vittu, tää räjäytti pankin sivukonttoreineen päivineen.
Tämmöinen jalkapallon arvokisaseuraaja ei moista suuruutta tunnekaan, mistä lie kotoisin tämä David Beckerr. Selvästi joku puolustuksen viikatemies, juoksee päin rimpulakinttuista hyökkääjää ja katsotaan kummalla luut kestää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen pelannut 16 kertaa suopotkupallon MM-kilpailuissa. Ja nyt on sitten telkkarissa jotkut vastaavat MM-kisat, tosin paremmilla kentillä eli helpommat kisat. Kerran vastustajajoukkueemme oli Pietarin SKA. Ei taida heikäläisiä enää noissa kisoissa näkyä. Nauran sille, en itke.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ei tiedä enää pitäiskö itkeä vai nauraa, kun oon nyt kahden kuukauden sisällä saanut 240 euroa pysäköintivirhemaksuja, eikä voi edes lähettää haukkumakirjeitä mihinkään, kun ihan omia, vitun tyhmiä ja tarpeettomia huolimattomuusvirheitä ollut kaikki. Nyt viimeisenä esimerkiksi laitoin parkkisovelluksella väärän auton parkkiin meidän kahdesta autosta.

Jotain fiksumpaa ois noillakin rahoilla voinut tehdä

Ja tänään pamahti sitten 300 rikki tähän syksyyn. Sama moka kuin tuo viimeisin, eli tyylikkäästi taas väärä auto sovelluksella parkkiin.

Vittu, kun ei saa tätä omaa sekoilua ja mokailua loppumaan. Tulee kohta halvemmaksi alkaa kulkea taksilla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja tänään pamahti sitten 300 rikki tähän syksyyn. Sama moka kuin tuo viimeisin, eli tyylikkäästi taas väärä auto sovelluksella parkkiin.

Vittu, kun ei saa tätä omaa sekoilua ja mokailua loppumaan. Tulee kohta halvemmaksi alkaa kulkea taksilla.
En tiedä, missä asut, mutta Stadissakin tuohon vaadittaisiin aika kovaa tumpelointia.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ja tänään pamahti sitten 300 rikki tähän syksyyn. Sama moka kuin tuo viimeisin, eli tyylikkäästi taas väärä auto sovelluksella parkkiin.

Vittu, kun ei saa tätä omaa sekoilua ja mokailua loppumaan. Tulee kohta halvemmaksi alkaa kulkea taksilla.

Tämä aika hämmentävä saavutus. Pakko kehua, että jossain sentään tehokasta valvontaa!
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haluan lisää jeesustelua. Sitä pitää tehdä nyt.
En katso kisoja. Kuuntelen vain selostusta. Boikotoin myös kaikkea kisaisäntämaahan liittyvää.

Kaveri lupasi muuten antaa jokaisesta maalista euron lahjoituksen Human Rights Watchille. Veikkaisin, että muutaman sadan apu sieltä lähtee.

Kyllä varmaan menee oikeaan osoitteeseen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tullaan porukalla Fugeen pitämään hauskaa. Kello paikallista aikaa 21:33 ja muu porukka kävi nukkumaan! Juon sitten itsekseni parvekkeella kaljaa. Eissaatana!
Eki Liikanen nyt soimaan, nuo muut ovat niin tylsää porukkaa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Huomis aamuna, kun itse paistelen raakamakkaroita, pekonia ja perunamunakasta on kenenkään turha tulla kuolaamaan viereen. Syökööt niitä saatanan porkkanoita ja muita rehuja, joilla ajattelivat pärjäävän.

Mie äijäilen näiden neitien seurassa.
 

redpecka

Jäsen
Ihan ehta Lappeelainen. Kaiteelta hyppäämistä koittaisi toki muuten, mutta allas puuttuu. Asfaltille en viitsisi hypätä tästä. Kohtuu kova ihottuma olisi seurauksena.
Möykeetä. Ja taitaa olla brititkin rauhoittuneet nykyään. Tai kuolleet. Tai en minä tiedä, mutta 15v sitten ne tappoi ittensä näillä hypyillä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Aloitettiin erääseen asuntomme nurkkaukseen kertyneen tavaraläjän siivous ja inventointi.
Löytyi mm. 4x 4,7 gb tallentavia DVD+RW-levyjä.
Joskus viime vuosituhannella halvalla sain, mutta ikinä ei ole ollut edes lähellä, että olisi ollut käyttöä. Itse asiassa en tiedä milloin ja miksi on käytetty tallentavia dvd-laitteita.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aloitettiin erääseen asuntomme nurkkaukseen kertyneen tavaraläjän siivous ja inventointi.
Löytyi mm. 4x 4,7 gb tallentavia DVD+RW-levyjä.
Joskus viime vuosituhannella halvalla sain, mutta ikinä ei ole ollut edes lähellä, että olisi ollut käyttöä. Itse asiassa en tiedä milloin ja miksi on käytetty tallentavia dvd-laitteita.
Olikos näissä sitä plussaa ja miinusta ja kumpi oli se yleisempi, vai alkoivatko jossain kohtaa käydä jopa ristiin? Muistelen että itse olin väärässä leirissä. Itse käytin noita lähinnä datan tallentamiseen, olikohan niissä isompi kapasiteetti kun sen ajan muistitikuissa. Muistan että mulla oli joskus HP Memorybird muistitikku, jonka kapasiteetti oli huimat 32MB, kova juttu aikoinaan, mutta taisi olla aikaa ennen tallentavia dvd-levyjä. Kai noihin levyihin por...ware...leffojakin tallennettiin, mutta olikohan sen ajan dvd-soittimetkaan ihan yhteensopivia kaikenmaailman plus ja miinus rw levyjen kanssa. Ennen ei ollut kyllä kaikki paremmin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös