Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 006 215
  • 12 943

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmiset ovat kyllä helvetin tyhmiä.


Jeesuksen Ryhtiliike Ry. täällä taas päivää. "Nyt kun ton jutun lukee ensimmäistä kertaa...," Ja hissimusiikkia tähän väliin.

Tämä sketsi käy nykyään vastauksena aika useasti.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mietin aina näitä lukiessa, että täytyy olla ihmiselle itselleen aivan helvetin raskasta olla jatkuvasti takajaloillaan hälytysvalmiudessa maailman muuttumisen kanssa. Ei jakseta edes lukea uutista loppuun vaan samantien someen vaahtoamaan. Jessus sentään.
Ja puhutaan kuitenkin leipäpaketin kyljessä olevasta piirroshahmosta.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

Liitteet

  • reissumies_postaus1_1080x1080.png
    reissumies_postaus1_1080x1080.png
    717 KB · kertaa luettu: 175

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja puhutaan kuitenkin leipäpaketin kyljessä olevasta piirroshahmosta.
Kuule, nämä ovat tärkeitä asioita. Siinä menee leivänpala väärään kurkkuun, kun ei enää tiedä, mitä hiton leipää on syömässä. Ai niin, välttämättä ei itse kyseistä leipää edes syö, mutta järkyttyy sitä vähemmästäkin, kun tämmöisiä muutoksia tehdään.
 
Viimeksi muokattu:

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Jos mulla joskus on kymmeniä miljoonia ylimääräistä, niin teen kyllä uuden version Tuntemattomasta sotilaasta.

Koko casting koostuu yön mustista näyttelijöistä, jotka puhuvat huonosti suomea. Lisäksi mukana olisi liuta homoeroottisia kohtauksia, kuvattuna siten, että kaikille on selvää, mitä tapahtuu.

Sitä pöyristymisen ja itkun määrää olisi ihana seurata.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos mulla joskus on kymmeniä miljoonia ylimääräistä, niin teen kyllä uuden version Tuntemattomasta sotilaasta.

Koko casting koostuu yön mustista näyttelijöistä, jotka puhuvat huonosti suomea. Lisäksi mukana olisi liuta homoeroottisia kohtauksia, kuvattuna siten, että kaikille on selvää, mitä tapahtuu.

Sitä pöyristymisen ja itkun määrää olisi ihana seurata.
Ei mitään hätää niin kauan kun Mannerheim on valkoihoinen...
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tänään tuli sitten otettua ensimmäinen askel kohti raitistumista, kävin ensimmäisessä aa-kokouksessa. Kai sinne pitää toistekin mennä.

En mennyt toista kertaa….Nyt olen taas päättänyt yrittää raitistumista. … Olen yrittänyt lopettaa juomista usean vuoden, siinä onnistumatta. Musta on parempaan.

Välipaalu. Tasan neljä viikkoa tipatta, eikä ole tehnyt mieli kuin yhden hetkellisen sekunnin.
Jos en nyt kokonaan päätä/onnistu lopettamaan, niin ainakin tämä on taas eteenpäin.

Piti muuten @banaaninviljelijä soitella sulle, valitettavasti unohdin. Soitellaan huomenna ja lähdetään kupille. Ja lähdetään Vaskipeltoon maistelemaan tuliaisia.
Tähän kaverilliseen suoritukseen voi kyllä pohtia pitäisikö itkeä vai nauraa. Kiekossa puhutaan joskus kaverisyötöstä, olisiko tämä sellainen?

Tiedän banskun olevan aikuinen ihminen ja tekevän omat päätöksensä ja osaa halutessaan sanoa ei jne. Olen ehkä kukkahattuhenkilö, mutta jotenkin ajattelen, että kaverin raitistumisyritystä kannattaisi tukea jotenkin muuten kuin houkuttelemalla sitä julkisesti mukaan kupille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onkohan musta tulossa joku vitun woke-spede? Oon alkanu kirjottaan vissiin sataa viästiä jokka oon sitten kummannu pois ja ollu että, näää, fuckit.

Vai haluanko sitten kuitenkin vaan pysyä tällä palstalla vaikka ei täälä saakkaan kirjottaa mitä aattelee?

Sananvapaus, mitä se on.. ?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tähän kaverilliseen suoritukseen voi kyllä pohtia pitäisikö itkeä vai nauraa. Kiekossa puhutaan joskus kaverisyötöstä, olisiko tämä sellainen?

Tiedän banskun olevan aikuinen ihminen ja tekevän omat päätöksensä ja osaa halutessaan sanoa ei jne. Olen ehkä kukkahattuhenkilö, mutta jotenkin ajattelen, että kaverin raitistumisyritystä kannattaisi tukea jotenkin muuten kuin houkuttelemalla sitä julkisesti mukaan kupille.
Osaan minä sanoa ei. Ja seitsemän viikkoa kesti raittius, kohta uutta matoa koukkuun.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
En oikein tiedä onko vitutusketjun vai tämän asiaa mutta. Tapellut pari viikkoa fedexin kuljetuksen kanssa. Sain sitten sovittua että tänään kuljetus klo 13:30 jälkeen. Hieman hässäkkää töissä mutta reippaasti kävellen ehdin himaan ennen puolta kahta. No, eikös saatana ole lappu ovessa, että yritettiin toimittaa pakettisi 11:40. Voi Jeesuksen perse. Oikein vahvistivat että infotaan kuljetusta tästä ja klo 13:30 jälkeen. Yhtä saatanan kummelia koko touhu. Ei taas huvita mikään. Onneksi sentään illalla saa seurata HIFK:n tarjoamaa laatulätkää.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
En oikein tiedä onko vitutusketjun vai tämän asiaa mutta. Tapellut pari viikkoa fedexin kuljetuksen kanssa. Sain sitten sovittua että tänään kuljetus klo 13:30 jälkeen. Hieman hässäkkää töissä mutta reippaasti kävellen ehdin himaan ennen puolta kahta. No, eikös saatana ole lappu ovessa, että yritettiin toimittaa pakettisi 11:40. Voi Jeesuksen perse. Oikein vahvistivat että infotaan kuljetusta tästä ja klo 13:30 jälkeen. Yhtä saatanan kummelia koko touhu. Ei taas huvita mikään. Onneksi sentään illalla saa seurata HIFK:n tarjoamaa laatulätkää.

Todennäköisesti voit käyttää illalla pelin jälkeen osia tästä viestistäsi. Teen sen sinulle jo valmiiksi.

En oikein tiedä onko vitutusketjun vai tämän asiaa mutta. Yhtä saatanan kummelia koko touhu. Ei taas huvita mikään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Päädyin sattuman kautta eilen availemaan taas wikipediassa juttuja liittyen Kyshtymin ydinonnettomuuteen. Tai noh, siihen että mitä kaikkea siellä olikaan perseilty. Tshernobyl kokoluokan onnettomuus josta suuri osa ihmisistä ei ole edes etäisesti tietoinen. Noh päädyin sitten katsomaan Andreev lahden ydinonnettomuutta jossa 700 000 tonnia radioaktiivista ainetta pääsi valumaan Barentsin mereen. Siitä tehtiin luonnollinen siirtymä Mailuu-Suu padon murtumaan jossa maastoon pääsi virtaamaan 600 000 kuutiota radioaktiivista jätettä ja se aiheuttaa edelleen lähiseudun ihmisille ongelmia. Tämä tapahtui siis 1958.

Uranium mining was halted in 1968. Operations left behind some 23 separate uranium tailings dams and 13 waste rock dumps,[5] poorly designed on unstable hillsides above a town of 20,000 people in an area prone to both landslides and earthquakes, holding a total 1,900,000 cubic metres (67,000,000 cu ft) of material containing radionuclides and heavy metals. No attempt to stabilize or seal the material was done when Soviet mining ceased.


On April 16, 1958, with mining and processing plants still operational, a combination of poor design, neglect, heavy rainfall and a reported earthquake caused the #7 tailings dam at Mailuu-Suu to fail. About 50% of the entire volume of the dam flowed into the swift Mailuu-Suu River, only 30 metres (98 ft) downhill from the breach. The waste then spread about 40 kilometres (25 mi) downstream across the national border into Uzbekistan then into the heavily populated Fergana Valley. The Mailuu-Suu River is a tributary of the Kara Darya, used for agricultural irrigation in the valley.

Some fatalities, building destruction, and contamination of the flood plain were reported as the direct result of the mudflow.[7] Lack of any public response by officials makes it difficult to identify fatalities from the April 1958 event, especially as distinguished from everyday exposure.
Joo. Kaikkea siellä neuvostoliitossa keksittiinkin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vai haluanko sitten kuitenkin vaan pysyä tällä palstalla vaikka ei täälä saakkaan kirjottaa mitä aattelee?

Sananvapaus, mitä se on.. ?
Tiedän tunteen.
Itse nykyään kirjoitan viestin valmiiksi, sitten odotan puoli tuntia ja luen viestin läpi miettien, että voiko joku peppukipeä ManU- tai Lukko-fani, woke-fanaatikko, turenkilainen, Osmo Rapeli tai joku muuten vaan huumorintajuton palstalainen pahoittaa mielensä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tiedän tunteen.
Itse nykyään kirjoitan viestin valmiiksi, sitten odotan puoli tuntia ja luen viestin läpi miettien, että voiko joku peppukipeä ManU- tai Lukko-fani, woke-fanaatikko, turenkilainen, Osmo Rapeli tai joku muuten vaan huumorintajuton palstalainen pahoittaa mielensä.
Näissä on yhtenä ongelmana, että kuka määrittää, että juuri minun huumorini on oikeaa huumoria, jota muiden pitää ymmärtää tai miksi jonkun muun ollessa kanssani eri mieltä, voin vähätellä hänen vain pahoittavan mielensä.

Harkinta on aina hyvästä, mutta ei silti kannata liioitella. Tälle palstalle sopii porukkaa kirjoittelemaan monenlaisia mielipiteitä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Näissä on yhtenä ongelmana, että kuka määrittää, että juuri minun huumorini on oikeaa huumoria, jota muiden pitää ymmärtää tai miksi jonkun muun ollessa kanssani eri mieltä, voin vähätellä hänen vain pahoittavan mielensä.

Harkinta on aina hyvästä, mutta ei silti kannata liioitella. Tälle palstalle sopii porukkaa kirjoittelemaan monenlaisia mielipiteitä.
Varmaan se joka tämän lystin maksaa voi päättää mitä tänne sopii kirjoitella. Minusta olisi kovin ikävää jos joku joutuisi pitämään sivuillaan itselleen epämukavaa materiaalia.
 

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tiedän tunteen.
Itse nykyään kirjoitan viestin valmiiksi, sitten odotan puoli tuntia ja luen viestin läpi miettien, että voiko joku peppukipeä ManU- tai Lukko-fani, woke-fanaatikko, turenkilainen, Osmo Rapeli tai joku muuten vaan huumorintajuton palstalainen pahoittaa mielensä.
Tuo sinun jatkuva uhriutumisesi kuuluu kyllä jo tähän ketjuun...
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Iltasanomien sivuilla testi. Aiheena Suomen historia ja teksti 'vain hikarit saavat kaikki 15 oikein'.

Tein tuon ja sain 13/15. Tuli teksti 'hyvä sinä! Selvästi on jotakin jäänyt koulun historiatunneilta mieleen'

No sanottakoon, että vuonna 1996 peruskoulun päästötodistuksessa historia oli 5.

Voi Jeesus sentään taas - aivan kuin koulussa opittaisiin yleissivistystä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Näissä on yhtenä ongelmana, että kuka määrittää, että juuri minun huumorini on oikeaa huumoria, jota muiden pitää ymmärtää tai miksi jonkun muun ollessa kanssani eri mieltä, voin vähätellä hänen vain pahoittavan mielensä.

Harkinta on aina hyvästä, mutta ei silti kannata liioitella. Tälle palstalle sopii porukkaa kirjoittelemaan monenlaisia mielipiteitä.
Vaikka huumori on periaatteessa "oikeaa", se ei vaan aina pure.
Käytän esimerkkinä pilapiirtäjä Ville Rantaa.
Ei naurata eikä edes hymyilytä, yrittää hän mitä tahansa aihetta käsitellä. Kun taas Kari Suomalainen -vainaa: hauska vielä haudastakin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka huumori on periaatteessa "oikeaa", se ei vaan aina pure.
Käytän esimerkkinä pilapiirtäjä Ville Rantaa.
Ei naurata eikä edes hymyilytä, yrittää hän mitä tahansa aihetta käsitellä. Kun taas Kari Suomalainen -vainaa: hauska vielä haudastakin.
Näyttelijöissä sama juttu. Esim. Pirjo Heikkilä naurattaa jopa samalla jutulla mutta Niina Lahtinen saa pelkästään kiusaantuneeksi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Joo, ja lavakoomikoista Sami Hedberg ei naurata, Ismo Leikola toisinaan kyllä, mutta Ilari Johansson melkein aina.
Tämä siis henkilökohtainen mielipiteeni.
Minusta Ismo Leikola on hyvä esimerkki siitä, miten joku osaa katsella asioita "laatikon ulkopuolelta" ja hän jos kuka sen osaa. Hedbergin "huumori" taas perustuu lähes aina joko alapää- tai katsojan(-ien) mollaamisjuttuihin, jotka ovat lyhyin mutta myös lyhytnäköisin tie onneen - pisteitä laulunlahjoista. Johansson on varsinainen "naamataiteilija", joka yhdistettynä aitoon savolaismurteeseen usein naurattaakin, mutta jutut kiertävät hälläkin jo ympyrää.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuolla urheiluketjussa keskustellaan siitä, että kuinka väärin oli antaa jalkapallokisat öljysheikkien riistämään maahan.

Toki tuo väärin onkin, mutta huvittavaksi tämän tekee se, että monella näistä paheksujista on suosikki seura joukkueena jalkapallojoukkue, joka saa itse rahoitusta öljysheikeiltä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Naurettavan pieniä summia Suomessa maksetaan kun kärsii hoitovirheestä josta seurauksena pysyvä vamma ja loppuelämäksi ongelmia terveyteen.

Miksi terveyden sanotaan olevan niin kamalan arvokas, sillä kun sen menettää hoitovirheen vuoksi, se ei ole kovinkaan arvokas...

Kasvottomat lääkärit tekevät päätöksiä papereiden perusteella. My god, sanois JT.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Noi Youtuben ja Jalkapallon MM 2022 -ketjun videot Qatarissa jo bilettävistä "faneista". Aissssaaaatana. Aivan mahtavaa, naureskelen välillä ihan kippurassa. Edes Fast Shown jätkät ei olis kyenny samaan komiikkaan.

"DB7! DAVID BECKERR!!!" Ei vittu, tää räjäytti pankin sivukonttoreineen päivineen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllähän tää jeesustelu koskien jalkapallon mm-kisoja saa välillä jo aivan absurdeja piirteitä, ei helvetti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös