tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tom Cruise ja Katie Holmes tosi-tv-tähdiksi. Haluavat todistaa, että ovat 'normaaleja'. Get this, normaaleja! Mikäpä sen paremmin todistaisikaan?
Mies, Ikeassa.Kävin tänään shoppailemassa Ikeassa...
Pakattuani auton menin hakemaan jäätelön ja limun. Jälkeeni jonoon tuli kolme-neljä parikymppistä poikaa pienet ostokset mukanaan, eli en ollut ainoa mies Ikeassa. Voi toki olla, että se on hintahtavaa. Ainakin ne jonottaneet pojat taisivat homostella samalla. En varmaankaan saanut homobakteeria niiltä kuitenkaan, koska illalla mieleni teki olutta.Mies, Ikeassa.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Eihän homolla nykyään tarkoiteta pelkästään miestä, joka haluaa harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Esimerkiksi joku ihminen voi pukeutua homomaisesti, jos esim. ostaa vaatteensa vaikkapa nyt jack&jonesista tai muusta vastaavasta homppelimaisesta teinikaupasta.Itse kävin kaiken varalta naisseurassa Ikeassa, mutta ei silti ruvennut tekemään mieli harrastaa anaaliseksiä miehen kanssa. Hyvän tietokonetuolin sain sieltä ja muutaman asian tuonne keittiöön.
Nykyään? Ei kai sillä koskaan ole tarkoitettukaan pelkästään miestä, joka haluaa harrastaa seksiä toisen miehen kanssa? Oletko jo onnistunut liuottamaan aivosi? Homohan on aina ollut etuliite, jonka viittaa "samaan". Esimerkkejä kyseisen etuliitteen käytöstä ovat vaikkapa sanat homogeeninen tai homoseksuaali.Eihän homolla nykyään tarkoiteta pelkästään miestä, joka haluaa harrastaa seksiä toisen miehen kanssa.
No se se olisikin ollut jos palstaveli lake olisi antautunut jonkun puotipuksun kanssa anaaliseksin "riemuihin" Ikean pihalla puoliksi kootun tv-tason päällä.Itse kävin kaiken varalta naisseurassa Ikeassa, mutta ei silti ruvennut tekemään mieli harrastaa anaaliseksiä miehen kanssa. Hyvän tietokonetuolin sain sieltä ja muutaman asian tuonne keittiöön.
Ja siis ton pöydän näin Ikeassa silloin, kun melkein kaikki näytöt olivat vielä tavallisia.
Typeryyttä on tunkea sinne lauantaisin tms. vilkkaaseen aikaan, mutta ostosten suhteen olen ihan tyytyväinen. Rahaa ei ole laittaa kaikissa asioissa aitoon tavaraan ja Ikean matskut ovat pääsääntöisesti ihan hyvännäköisiä, joten miksi ei. Ihan hyvin nuo edellisetkin ovat kestäneet.En välttämättä sanoisi Ikeasta ostoksia tekeviä miehiä homoiksi, mutta melko typeriksi jokatapauksessa.
Ei niin. Homo on miesopettaja, huora nais-.Eihän homolla nykyään tarkoiteta pelkästään miestä, joka haluaa harrastaa seksiä toisen miehen kanssa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072512090353_uu.shtml
Ei saisi nauraa mutta oikeasti, kuinka tyhmiä ihmiset oikein on??
"Helpon rahan" toivossa moni on lyönyt kätensä paskaan. Kuten nyt tässä ja esim WinCapitan tyyppisessä sijoitustoiminnassa.Verkostomarkkinointiin hurahtamista tyhmempää on oikeastaan vain myöntää oma tyhmyytensä (hurahtaminen) omalla nimellä ja kuvalla kansallisessa paskalehdessä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072512090353_uu.shtml
Ei saisi nauraa mutta oikeasti, kuinka tyhmiä ihmiset oikein on??
Itseäni ainakin alkoi naurattamaan kyseisen kaverin sukunimi juttuun liittyen :).
Laitoinkin kokeeksi sitten 1c panoksen, kun kerran meni niin alas. Kierros maksoi siis 9c. Poks, poks, poks, poks, poks. Ruutuun pamahti 5 scatter merkkiä ja voitto kerroin 22500... Onhan tuo 225e ihan ok voitto, mutta VITTU se olisi ollut aikapaljon ookoompi 50 kertaisena.
Uskaltaisin melkein väittää että jos olisit pitänyt isomman kertoimen, tuota tulosta ei olisi tullut. Ainakin itse olen tälläistä "faktaa" kuullut monelta suunnalta, varmaksihan en tuota mene kuitenkaan väittämään.
Uskaltaisin melkein väittää että jos olisit pitänyt isomman kertoimen, tuota tulosta ei olisi tullut. Ainakin itse olen tälläistä "faktaa" kuullut monelta suunnalta, varmaksihan en tuota mene kuitenkaan väittämään.