Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 022 486
  • 12 976

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kävin tänään shoppailemassa Ikeassa parilla tonnilla. Tuli hassu fiilis, kun kassakone ilmoitti jonkun ostosrajan rikkoutumisesta ja toinen myyjä kiikutti mulle talon puolesta kahvikupongin. Eihän se myyjän vika millään tapaa ollut ja tiedostan Ikean periaatteet, mutta huvitti silti suunnattomasti. Kato tossa sulle rapeasti kaupanpäälliseksi ilmainen kahvi, kun kannoit meille satoja euroja.

Kassalla päivystänyt myyjä saattoi myös pohtia, itkeäkö vai nauraako, kun huomasi meikäläisen puskevan kolme kärryllistä tavaraa hänen kassalleen. Parasta oli, että koodit oli aina väärin päin. Onneksi sain kuitenkin kupillisen kahvia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mies, Ikeassa.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Pakattuani auton menin hakemaan jäätelön ja limun. Jälkeeni jonoon tuli kolme-neljä parikymppistä poikaa pienet ostokset mukanaan, eli en ollut ainoa mies Ikeassa. Voi toki olla, että se on hintahtavaa. Ainakin ne jonottaneet pojat taisivat homostella samalla. En varmaankaan saanut homobakteeria niiltä kuitenkaan, koska illalla mieleni teki olutta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos minulta kysytte (mitä ette varmasti aikoneet tehdä), sanan "shoppailla" käyttäminen on homompaa kuin Ikeassa käyminen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse kävin kaiken varalta naisseurassa Ikeassa, mutta ei silti ruvennut tekemään mieli harrastaa anaaliseksiä miehen kanssa. Hyvän tietokonetuolin sain sieltä ja muutaman asian tuonne keittiöön.

Shoppailu on kyllä sellainen sana jota ei tulisi käytettyä, liian... sex in the cityä tai jotain, mutta enpä silti homoksi leimaa jos joku käyttää.

Mutta jo jos jollekin pitäis itkeä tai nauraa? Sanotaan nyt sitten vaikka ihmset jotka vaan jaksaa Marja Tyrniä. Ei mitenkään pysty käsittämään miten kukaan voi nauraa kyseisen oksetuksen lauluille ja vitseille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse kävin kaiken varalta naisseurassa Ikeassa, mutta ei silti ruvennut tekemään mieli harrastaa anaaliseksiä miehen kanssa. Hyvän tietokonetuolin sain sieltä ja muutaman asian tuonne keittiöön.
Eihän homolla nykyään tarkoiteta pelkästään miestä, joka haluaa harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Esimerkiksi joku ihminen voi pukeutua homomaisesti, jos esim. ostaa vaatteensa vaikkapa nyt jack&jonesista tai muusta vastaavasta homppelimaisesta teinikaupasta.

Tietenkinhän suurin osa Ikean tuotteista on melko rimpuloita, mutta ehkä huvittavin mihin itse olen törmännyt oli se suht tavallisen näköinen tietokonepöytä, johon tosin ei suositeltu pistävän hieman tavallista isompaa tietokoneen näyttöä, kun jo pelkästään sen näytön paino oli yli sen pöydän ilmoitetun painon, mitä siis sen päälle saa laittaa. Nykyään kyllä lähes kaikilla nörteillä on jo ne littanat näytöt. Mulla ei. Ja siis ton pöydän näin Ikeassa silloin, kun melkein kaikki näytöt olivat vielä tavallisia.
 

julle-jr

Jäsen
Eihän homolla nykyään tarkoiteta pelkästään miestä, joka haluaa harrastaa seksiä toisen miehen kanssa.
Nykyään? Ei kai sillä koskaan ole tarkoitettukaan pelkästään miestä, joka haluaa harrastaa seksiä toisen miehen kanssa? Oletko jo onnistunut liuottamaan aivosi? Homohan on aina ollut etuliite, jonka viittaa "samaan". Esimerkkejä kyseisen etuliitteen käytöstä ovat vaikkapa sanat homogeeninen tai homoseksuaali.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Itse kävin kaiken varalta naisseurassa Ikeassa, mutta ei silti ruvennut tekemään mieli harrastaa anaaliseksiä miehen kanssa. Hyvän tietokonetuolin sain sieltä ja muutaman asian tuonne keittiöön.
No se se olisikin ollut jos palstaveli lake olisi antautunut jonkun puotipuksun kanssa anaaliseksin "riemuihin" Ikean pihalla puoliksi kootun tv-tason päällä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Itkettää tuo MTV3:n "omien" ohjelmien mainostaminen:

"Yleisurheilun EM-kisat suorana 27.7.2010–1.8.2010 Eurosportilla. Katso paras tarjous urheilukanavien saamisesta kotiisi helposti ja nopeasti PlusTV:ltä täältä. "
-MTV3

Itse ainakin katson kisat Yleltä, koska sieltä näkee ilmaiseksi (tosin onhan sielläkin TV-maksu) ja siellä on paremmat selostajat.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En välttämättä sanoisi Ikeasta ostoksia tekeviä miehiä homoiksi, mutta melko typeriksi jokatapauksessa.
Typeryyttä on tunkea sinne lauantaisin tms. vilkkaaseen aikaan, mutta ostosten suhteen olen ihan tyytyväinen. Rahaa ei ole laittaa kaikissa asioissa aitoon tavaraan ja Ikean matskut ovat pääsääntöisesti ihan hyvännäköisiä, joten miksi ei. Ihan hyvin nuo edellisetkin ovat kestäneet.

Muksujen kanssa loma-aikaan se on helvetti. Kerran olen eksynyt, toiste en mene.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Ei kyl tiedä, pitäiskö itkeä vai nauraa? Maikkarin uutisointi, ettei muslimit saa käyttää Suomen jalkapallomaajoukkueen pelipaitaa. Joku kaukaisissa sademetsissä hurahtanu ukko heittää jotain ja yht'äkkiä se koskee maailman kaikkia muslimeita. Paaviki on yhtä ja toista kieltäny, koskeeko nekin kaikkia maailman kristittyjä? Ja voi vaan kuvitella, kuinka oman elämänsä Halal-ahot tästäkin uutisesta innostuvat.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Verkostomarkkinointiin hurahtamista tyhmempää on oikeastaan vain myöntää oma tyhmyytensä (hurahtaminen) omalla nimellä ja kuvalla kansallisessa paskalehdessä.
"Helpon rahan" toivossa moni on lyönyt kätensä paskaan. Kuten nyt tässä ja esim WinCapitan tyyppisessä sijoitustoiminnassa.

Olin joskus 90-luvun lopulla tällaisessa verkostomarkkinoinnin esittelytilaisuudessa, sitä ennen en ollut kuullut koko asiasta. Toiminnan todellinen luonne valkeni minulle hyvin nopeasti ja luojan kiitos en lähtenyt siihen mukaan.

Ihmisen ahneus saa joskus tragikoomisia piirteitä kuten tuosta Iltapaskan jutusta käy ilmi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itseäni ainakin alkoi naurattamaan kyseisen kaverin sukunimi juttuun liittyen :).

Hah. Kaveri ilmeisesti luuli lyövänsä Manirahoiksi.

Mutta joo, surullinen kohtalohan tuo on. Kaverilta kyllä rohkea veto tulla omilla kasvoillaan julkisuuteen, koska tietäähän sen, että paskaa ja haukkuja sataa niskaan. Kuitenkin tällä voidaan hyvässä lykyssä saada aikaan se, että joku lukee tarinan ja viisastuu, eikä lähde mukaan samanlaisiin virityksiin.

Aina joku lähtee, mutta jos joku jättää artikkelin vuoksi menemättä, on se ajanut asiansa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mitä ihmettä oikein tapahtuu, krapula kovenee jatkuvasti! Luulisi nyt jumalauta pahimman olon tulevan ensimmäisessä aallossa. Toisaalta on hieno fiilis kun on kylmä edes kerran tämän kuukauden aikana. Sitten tuleekin taas sellainen pään räjäyttäjä aalto.

Periaatteessa ei ole huono olo, mutta välillä tulee sellainen aalto, että huonolla tuurilla tulee oksennus.Ei oikein tiedä miten päin tässä enää olisi. Sen opin taas, että tuo viina ei kyllä sovi. Sitä kyllä nauran, että nainen oli jopa hyvällä tuulella, vaikka löysi minut vessasta housut kintussa lauantai aamuna.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tämän olisi kaiketi voinut laittaa tuonne Paf-ketjuunkin, mutta laitetaan tänne. Pelasin tuossa Dead or alive automaattia (hedelmäpeli) aikani kuluksi, kun pokeri alkoi puuduttamaan. Pelasin 50c panoksilla jolloin yhdeksästä linjasta muodostuu 4.50e per kierros. Olin pelannut kolmisen kymppiä ja ajattelin pienentää panosta kun mitään ei oikein tuntunut irtoavan. Laitoinkin kokeeksi sitten 1c panoksen, kun kerran meni niin alas. Kierros maksoi siis 9c. Poks, poks, poks, poks, poks. Ruutuun pamahti 5 scatter merkkiä ja voitto kerroin 22500... Onhan tuo 225e ihan ok voitto, mutta VITTU se olisi ollut aikapaljon ookoompi 50 kertaisena.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laitoinkin kokeeksi sitten 1c panoksen, kun kerran meni niin alas. Kierros maksoi siis 9c. Poks, poks, poks, poks, poks. Ruutuun pamahti 5 scatter merkkiä ja voitto kerroin 22500... Onhan tuo 225e ihan ok voitto, mutta VITTU se olisi ollut aikapaljon ookoompi 50 kertaisena.

Uskaltaisin melkein väittää että jos olisit pitänyt isomman kertoimen, tuota tulosta ei olisi tullut. Ainakin itse olen tälläistä "faktaa" kuullut monelta suunnalta, varmaksihan en tuota mene kuitenkaan väittämään.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Uskaltaisin melkein väittää että jos olisit pitänyt isomman kertoimen, tuota tulosta ei olisi tullut. Ainakin itse olen tälläistä "faktaa" kuullut monelta suunnalta, varmaksihan en tuota mene kuitenkaan väittämään.

Ei välttämättä juuri sillä hetkellä, mutta kyllä ko. tulos tulee ihan kaikilla kertoimilla. Jossakin vaiheessa. Kutsuttakoon tätä todennäköisyyksiä vastaan kamppailua vaikkapa leikkisästi uhkapeliksi.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Uskaltaisin melkein väittää että jos olisit pitänyt isomman kertoimen, tuota tulosta ei olisi tullut. Ainakin itse olen tälläistä "faktaa" kuullut monelta suunnalta, varmaksihan en tuota mene kuitenkaan väittämään.

Näitä "faktoja" kertoilevat varmaan ne samat viisaat ihmiset, joiden mielestä kaupan pelikoneita kannattaa ehdottomasti pelata heti sen jälkeen, kun mummo on hävinnyt sinne puolet eläkkeestään. Silloin kone on satavarmasti antopäällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös