Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 2 995 541
  • 12 937

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Twitterissä keskustelua siitä, että kuinka ratkaista Venäjän aloittama sota - eräänä pointtina on ollut, että Putinin tulee saada säilyttää kasvonsa.

Kaarina Hazard twiittaa: "Mikään ei ole rauhan saavuttamisen kannalta niin tärkeää kuin #miestentunteet".

Kun sodanaloittajan sukupuoli nousee keskeiseksi kysymykseksi.

Olen lähes sanaton jo toista kertaa tänään itkun ja naurun purskahdusten kyllästämänä.
 

ace

Jäsen
Santa Cruz, bändi jonka näin On The Rocksissa joskus kun heistä ei vielä tiedetty mitään. Oli kova keikka ja ajattelin että heistä kuullaan vielä. Hyvällä tavalla oli otettu esiintymisessä ja imagossa vaikutteet Mötiköistä ja GnR:stä. Vaikutti virkistävältä tulokkaalta ja lupaukselta.

Nyt näiden vuosien jälkeen Archie Cruzin sekoilut ja Spinal Tapilta otetut vaikutteet jäsenten vaihdoissa saa jo surkuhupaisia piirteitä. Kuka tietää yhtään biisiä, minä en ainakaan? Kaikki muu ulkomusiikillinen sekoilu on kyllä tasaisesti alan lehdistössä esillä.

Onko niin että Archie vetää uudella bändillä Santa Cruz nimellä, vai jäikö nimi muiden jäsenten käytettäväksi? Edes niin paljoa en ole jaksanut seurata että tästä olisin perillä.

Toki en tiedä taustoja ollenkaan, mutta vaikuttaa siltä, että Archielle Rock n' Roll elämä ja maine on ollut tärkeämpää kuin musiikin luominen. Mötley Crüe, anyone?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@ace
Arttu Kuosmasen ego on tosiaan Axl Rosen luokkaa ilman sen suurempia (musiikillisia) näyttöjä. Siinäpä se resepti tuohon menoon taitaa olla.

Aika säälittävä hahmo vaikuttaisi olevan.

Hän täytti muuten toissapäivänä 30 vuotta. Ehkäpä se henkinen kasvu alkaa siitä. Tai sitten ei...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Niveaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Kiekkoreipas
Joskus sitä vaan mykistyy näin häikäisevän ammattitaidon ääressä.
 

Liitteet

  • Aamulehti 16.4.2022.JPG
    Aamulehti 16.4.2022.JPG
    50,8 KB · kertaa luettu: 437

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään näppiksessä (ks. liite)... (eli Etelä-Suomen sanomiin lukijoiden lähettämissä tekstiviesteissä).
Miksi suomalaisten pitää olla sellaisia nössöjä. Miksi emme kaappaa Ahvenanmaata kuten Venäjä kaappasi Krimin.
Voisiko se mitenkään johtua siitä että Ahvenanmaa kuuluu jo Suomeen...
 

Liitteet

  • Screenshot_20220420-101733~2.png
    Screenshot_20220420-101733~2.png
    175,4 KB · kertaa luettu: 244

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oulun Kärppien euron (1€) maksavalle lehdistötilaisuudelle, jossa ilmeisesti ei ollut oikein mitään asiaa. Paitsi se, että mainokset eivät paidoista lähde ja tilkkutäkkiys pysyy.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kemell. Supersankarista antisankariin muutamassa tunnissa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

No nyt ovat jo 19-vuotiaatkin ikäkriisissä.

- Eniten minua ikääntymisessä huolettaa, että nuoruus jää taakse, Inari sanoo.

Voi hyvänen aika. Minua ei ikääntyminen huolestuttanut ennen kolmeakymppiä, mutta kai nykymaailmassa on sitten niin paljon kiivaampi tahti kaikilla asioilla. Itse tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat eläneet nuoruuttaan viisikymppisiksi asti. Silloin se on tosin jo vähän noloa.

Jollain 19-vuotiaalla ei nuoruus ole vielä missään mielessä takana, lapsuus korkeintaan. Inari hyvä, elämän parhaat vuodet ovat sinullakin vasta käsillä - usko kun setämies sanoo.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

No nyt ovat jo 19-vuotiaatkin ikäkriisissä.

- Eniten minua ikääntymisessä huolettaa, että nuoruus jää taakse, Inari sanoo.

Voi hyvänen aika. Minua ei ikääntyminen huolestuttanut ennen kolmeakymppiä, mutta kai nykymaailmassa on sitten niin paljon kiivaampi tahti kaikilla asioilla. Itse tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat eläneet nuoruuttaan viisikymppisiksi asti. Silloin se on tosin jo vähän noloa.

Jollain 19-vuotiaalla ei nuoruus ole vielä missään mielessä takana, lapsuus korkeintaan. Inari hyvä, elämän parhaat vuodet ovat sinullakin vasta käsillä - usko kun setämies sanoo.
No, voi hellandyydeli sentään noita ikäloppuja 19-vuotiaita - mitähän nuo isänmaan toivot vielä keksivätkään?

Jos mulla olisi vielä alle kakskymppisiä lapsia, kehottaisin vakavasti harkitsemaan traumapsykologin/-psykoterapeutin uraa - töistä ei ainakaan olisi puutetta. Tietysti sillä edellytyksellä, että olisivat itse edes vähän järjissään...
 

SgtMarkov

Jäsen

No nyt ovat jo 19-vuotiaatkin ikäkriisissä.

- Eniten minua ikääntymisessä huolettaa, että nuoruus jää taakse, Inari sanoo.

Voi hyvänen aika. Minua ei ikääntyminen huolestuttanut ennen kolmeakymppiä, mutta kai nykymaailmassa on sitten niin paljon kiivaampi tahti kaikilla asioilla. Itse tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat eläneet nuoruuttaan viisikymppisiksi asti. Silloin se on tosin jo vähän noloa.

Jollain 19-vuotiaalla ei nuoruus ole vielä missään mielessä takana, lapsuus korkeintaan. Inari hyvä, elämän parhaat vuodet ovat sinullakin vasta käsillä - usko kun setämies sanoo.
"Nykyään näkee 10-vuotiaita, jotka itkevät koska ovat juuri eronneet tyttö-/poikakaveristaan. Silloin kun minä olin kymmenen, itkin jos aamupiirretyt jäivät näkemättä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Vittu mitä paskaa taas. Ohjelma jossa roastataan ihmisiä.
Mun mielestä tää oli ihan hauska, vaikkakin kesyä huumoria kuitenkin. Televisio-ohjelmaksi tosin aika roisi. Tosin mtv3:sen sisäpiiriläppiä olisi voinut olla vähemmän.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mun mielestä tää oli ihan hauska, vaikkakin kesyä huumoria kuitenkin. Televisio-ohjelmaksi tosin aika roisi. Tosin mtv3:sen sisäpiiriläppiä olisi voinut olla vähemmän.

Tästä olen kirjoittanut jo parikin kertaa, mutta roasteille naureskelu tai itkeminen suomalaiselta on melkoista ironiaa.

Taidetaan nimittäin jonkin verran harrastaa toinen toisillemme vittuilua vakavassa, humoristisessa, muka nokkelassa ja kaikkea tuolta väliltä olevassa muodossa. Ja päivittäin. Eikä laatu kovin usein päätä huimaa.

Ehkäpä tuossa on roastien ongelma täällä. Itseni ja monen muun tapaan jenkkien roastit ovat toimineet kun ovat niin etäällä meistä ja voisi jopa sanoa kulttuuristamme.

Todellinen ongelma minusta on kuitenkin ettei Suomen roasteihin lähde relevantit nimet eikä grillaus ainakaan olisi täysin vapaata. Sitten vielä bonuksena mielensäpahoittajat jotka leimaavat formaatin kiusaamiseksi tajuamatta konseptin ideaa. Ja itse sitten roastaavat roastia kuin kiusaajat.

Nyt itken ja nauran tälle omalle "analyysille".
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat

Vittu mitä paskaa taas. Ohjelma jossa roastataan ihmisiä.

Eikös tämä samanmoinen tapahtunut, kun Amanda Harkimo roastasi Riitta Väisästä. Voi mikä itku ja hammasten kiristys somessa oli heti päällä, kun ihmiset eivät lukeneet ko. artikkelia, vaan reagoivat pelkkään otsikkoon.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Minä haluaisin nähdä Don Tamin roastattavana.
Joku Ina Mikkola on ihan nobody.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minä haluaisin nähdä Don Tamin roastattavana.
Joku Ina Mikkola on ihan nobody.
No, se nyt on ainakin varmaa, ettei Tami eikä etenkään hänen rekalla raahattava egonsa suostuisi moiseen. Siinähän kustaisiin "brändin" päälle oikein urakalla ja ne oikeatkin ansioiksi luettavat tapahtumat Tamin elämässä vesitettäisiin oikein huolella.

"My God! Missä kunnioitus? Minä kysyn..."

Joo, ei sovi roustaaminen Tamin kaltaisille oman elämänsä sankareille.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ollut puhetta tuosta lakosta, korvanappiini tuli tieto että jossain päin Suomea joku ICT-lakkolainen on ollut kuukauden lakossa kuulumatta ammattiliittoon. Eipä tuossa mitään, mutta oli sitten kysellyt että miten voi hakea lakkoavustusta kun ei kuulu liittoon.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ollut puhetta tuosta lakosta, korvanappiini tuli tieto että jossain päin Suomea joku ICT-lakkolainen on ollut kuukauden lakossa kuulumatta ammattiliittoon. Eipä tuossa mitään, mutta oli sitten kysellyt että miten voi hakea lakkoavustusta kun ei kuulu liittoon.
Taitaa tuo teidän ammattikunta tienata sen verran kivasti, että ainahan se yksi kuukausi menee vaikka palkatta. Ottaa vain loman kannalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös