Siellä on Kiljusen Kimmo. En oikein usko.Nykyisessä maailmantilanteessa epäilemättä kehuvat hyväksi valinnaksi.
Siellä on Kiljusen Kimmo. En oikein usko.Nykyisessä maailmantilanteessa epäilemättä kehuvat hyväksi valinnaksi.
Sarkasmi on vaikea laji :)Siellä on Kiljusen Kimmo. En oikein usko.
Kiljusen Kimmo näki saunassa Kinnusen Kimmon isän Jorman.Siellä on Kiljusen Kimmo. En oikein usko.
Niin tekee.Joskus sitä vaan mykistyy näin häikäisevän ammattitaidon ääressä.
No, voi hellandyydeli sentään noita ikäloppuja 19-vuotiaita - mitähän nuo isänmaan toivot vielä keksivätkään?Espoolainen 19-vuotias Inari kärsii ikäkriisistä – kauhea ilmiö on totta, myöntää asiantuntija
19-vuotiaat Åsa ja Inari kertovat suoraan, millaisia ikään ja ulkonäköön liittyviä paineita he ja heidän ikätoverinsa todella kokevat. Inarin ja Åsan kommentit ovat karua luettavaa. Psykologi tunnistaa surullisen ilmiön teini-ikäisten keskuudessa.www.iltalehti.fi
No nyt ovat jo 19-vuotiaatkin ikäkriisissä.
- Eniten minua ikääntymisessä huolettaa, että nuoruus jää taakse, Inari sanoo.
Voi hyvänen aika. Minua ei ikääntyminen huolestuttanut ennen kolmeakymppiä, mutta kai nykymaailmassa on sitten niin paljon kiivaampi tahti kaikilla asioilla. Itse tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat eläneet nuoruuttaan viisikymppisiksi asti. Silloin se on tosin jo vähän noloa.
Jollain 19-vuotiaalla ei nuoruus ole vielä missään mielessä takana, lapsuus korkeintaan. Inari hyvä, elämän parhaat vuodet ovat sinullakin vasta käsillä - usko kun setämies sanoo.
"Nykyään näkee 10-vuotiaita, jotka itkevät koska ovat juuri eronneet tyttö-/poikakaveristaan. Silloin kun minä olin kymmenen, itkin jos aamupiirretyt jäivät näkemättä.Espoolainen 19-vuotias Inari kärsii ikäkriisistä – kauhea ilmiö on totta, myöntää asiantuntija
19-vuotiaat Åsa ja Inari kertovat suoraan, millaisia ikään ja ulkonäköön liittyviä paineita he ja heidän ikätoverinsa todella kokevat. Inarin ja Åsan kommentit ovat karua luettavaa. Psykologi tunnistaa surullisen ilmiön teini-ikäisten keskuudessa.www.iltalehti.fi
No nyt ovat jo 19-vuotiaatkin ikäkriisissä.
- Eniten minua ikääntymisessä huolettaa, että nuoruus jää taakse, Inari sanoo.
Voi hyvänen aika. Minua ei ikääntyminen huolestuttanut ennen kolmeakymppiä, mutta kai nykymaailmassa on sitten niin paljon kiivaampi tahti kaikilla asioilla. Itse tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat eläneet nuoruuttaan viisikymppisiksi asti. Silloin se on tosin jo vähän noloa.
Jollain 19-vuotiaalla ei nuoruus ole vielä missään mielessä takana, lapsuus korkeintaan. Inari hyvä, elämän parhaat vuodet ovat sinullakin vasta käsillä - usko kun setämies sanoo.
Mun mielestä tää oli ihan hauska, vaikkakin kesyä huumoria kuitenkin. Televisio-ohjelmaksi tosin aika roisi. Tosin mtv3:sen sisäpiiriläppiä olisi voinut olla vähemmän.Ina Mikkola saa armotonta pilkkaa ulkonäöstään – hävytön kommentti loksauttaa kohutoimittajan leuan
Ina Mikkola saa Grillikausi-ohjelmassa osakseen rankkaa roastausta, jossa aiheet keskittyvät Mikkolan ulkonäköön, seksiin ja itsetyydytykseen.www.is.fi
Vittu mitä paskaa taas. Ohjelma jossa roastataan ihmisiä.
Mun mielestä tää oli ihan hauska, vaikkakin kesyä huumoria kuitenkin. Televisio-ohjelmaksi tosin aika roisi. Tosin mtv3:sen sisäpiiriläppiä olisi voinut olla vähemmän.
Ina Mikkola saa armotonta pilkkaa ulkonäöstään – hävytön kommentti loksauttaa kohutoimittajan leuan
Ina Mikkola saa Grillikausi-ohjelmassa osakseen rankkaa roastausta, jossa aiheet keskittyvät Mikkolan ulkonäköön, seksiin ja itsetyydytykseen.www.is.fi
Vittu mitä paskaa taas. Ohjelma jossa roastataan ihmisiä.
No, se nyt on ainakin varmaa, ettei Tami eikä etenkään hänen rekalla raahattava egonsa suostuisi moiseen. Siinähän kustaisiin "brändin" päälle oikein urakalla ja ne oikeatkin ansioiksi luettavat tapahtumat Tamin elämässä vesitettäisiin oikein huolella.Minä haluaisin nähdä Don Tamin roastattavana.
Joku Ina Mikkola on ihan nobody.
Taitaa tuo teidän ammattikunta tienata sen verran kivasti, että ainahan se yksi kuukausi menee vaikka palkatta. Ottaa vain loman kannalta.Ollut puhetta tuosta lakosta, korvanappiini tuli tieto että jossain päin Suomea joku ICT-lakkolainen on ollut kuukauden lakossa kuulumatta ammattiliittoon. Eipä tuossa mitään, mutta oli sitten kysellyt että miten voi hakea lakkoavustusta kun ei kuulu liittoon.