Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 005 738
  • 12 943

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kyllä venäläinen on venäläinen, vaikka olisi valkoinenkin.

Näin on. Aika helvetin törkeää touhua mutta sinänsä tosiaan ei ihmetytä kun katsoo mistäpäin ollaan oltu kylässä. Minsk vierailee vielä ainakin turussa Tepsin vieraana ja pulttaisin kyllä kaiken irtaimiston kiinni.
 

SgtMarkov

Jäsen
Tänään on firman TYHY-päivä ja nää järjestelyt on kyllä aivan oppikirjamateriaalia tähän ketjuun. Maanantaina tuli vielä inboxiin viestiä jossa tätä tapahtumaa mainostettiin saatesanoilla "Kaikki työntekijät tervetulleita osallistumaan!"

Tietenkin erehdyin sitten kysymään, että kai tästä on asiakkaita infottu? Tiedättekös, että on asianmukaiset laput liimailtu oviin ja ikkunoihin? Ne mitkä olisi pitänyt laittaa jo ainakin 2 viikkoa sitten näkyviin?

"No ääh, uuh, no tota, olishan se hyvä että tässä aulassa olis joku ottamassa asiakkaita vastaan"

Niinpä tietysti. Eli se tiedote tästä päivästä olisi sittenkin ehkä pitänyt lähteä tyyliin "Kaikki työntekijät (paitsi ne joiden tekemiset vaikuttaa jollain tavalla firman asioihin ja joilla ei ole oikeutta viettää päivät miten haluaa) tervetulleita osallistumaan!"

Siis ei jumalauta mitä puuhastelua, sehän ei tietenkään yllätä ketään että siellä hilluu taas se sama kultapossukerho joka pystyy päivästä toiseen pitämään kaksituntisia lounastaukoja.

Kuitenkin olen oman osastoni yksi TODELLA harvoista tyypeistä jotka jaksavat joka työpäivä istua paikalla neljään asti. Mutta tänään mä en missään nimessä vietä iltapäivääni täällä. Kirjoitan tätä viestiä tismalleen niin pitkään kuin tarve on. Sitten laitan koneen kiinni ja lähden punttisalin kautta himaan.

Ja maanantaina on kenenkään aivan turha tulla urputtamaan, että missäs olit perjantain iltapäivän? Niin no missä oli ne laput joissa kerrottiin asiakkaille meidän TYHY-päivästä?
Jos tää homma kaatuu siihen että mä yhtenä päivänä vuodessa, lakisääteisenä työhyvinvointipäivänä vietän muutaman tunnin jossain muualla niin antakaa saatana vaikka kenkää sitten.

Aah, alkaapa helpottaa :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä venäläinen on venäläinen, vaikka olisi valkoinenkin.

Et ole tainnut käydä Minskissa tai edes Venäjällä tai sinulla ei ole venäläisiä kavereita. Mukavampia kansalaisia saa etsiä, vaikka niiden johtajat on mitä on. Siihen en ota kantaa.

Tässä on nyt jotain todella outoa tapahtunut, mutta se on seuran syy, ei ihmisten. Ne tarjoaa kyllä omistaan, vaikka rahaa olisi miten vähän. Odotellaan lisätiedot vaan onhan se liian huono informaatiokatkos, jos ovat lahjoiksi luulleet. Jos ovat rikollisia, niin sitten vankilaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Et ole tainnut käydä Minskissa tai edes Venäjällä tai sinulla ei ole venäläisiä kavereita. Mukavampia kansalaisia saa etsiä, vaikka niiden johtajat on mitä on. Siihen en ota kantaa...

Aika voimakas yleistys. Minulla oli aikanaan hyviä venäläisiä ystäviä, mutta menetin myös noin 50 000 markkaa venäläisten ystävien kusetukseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aika voimakas yleistys. Minulla oli aikanaan hyviä venäläisiä ystäviä, mutta menetin myös noin 50 000 markkaa venäläisten ystävien kusetukseen.

Mulla oli ns. asuinkumppanina viisi vuotta venäläinen. Olin terapiassa sen jälkeen. Siis ns. asuinkumppani oli isän vaimo. Jos kiinnostaa. Ja en yleistä, mutta ovat ne raskasta porukkaa, ihan vitun raskasta porukkaa. Taisin sittenkin yleistää. Voi ei.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aika voimakas yleistys. Minulla oli aikanaan hyviä venäläisiä ystäviä, mutta menetin myös noin 50 000 markkaa venäläisten ystävien kusetukseen.

Ihmiselämä on vain yhden kokoinen eikä kaikkia venäläisiä voi tuntea. Olin silloin vielä aviossa, niin en lähtenyt touhuiluun mukaan, vaikka samassa pubissa oltiin.

Kaveri nussi minskiläistä ja sille tuli kiire aamulla töihin. Sanoi vain lähtiessään "laita ovi lukkoon, kun lähdet."

Jossain muussa maassa kuten esimerkiksi Suomessa helposti jäätäisiin valvomaan, että joku poistuu kotoaan.

Mulla oli ns. asuinkumppanina viisi vuotta venäläinen. Olin terapiassa sen jälkeen. Siis ns. asuinkumppani oli isän vaimo. Jos kiinnostaa. Ja en yleistä, mutta ovat ne raskasta porukkaa, ihan vitun raskasta porukkaa. Taisin sittenkin yleistää. Voi ei.

Isän vaimon kanssa asuminen ei ole normaalia ja tätä ei voi yleistää.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Et ole tainnut käydä Minskissa tai edes Venäjällä tai sinulla ei ole venäläisiä kavereita. Mukavampia kansalaisia saa etsiä, vaikka niiden johtajat on mitä on. Siihen en ota kantaa.

Tässä on nyt jotain todella outoa tapahtunut, mutta se on seuran syy, ei ihmisten. Ne tarjoaa kyllä omistaan, vaikka rahaa olisi miten vähän. Odotellaan lisätiedot vaan onhan se liian huono informaatiokatkos, jos ovat lahjoiksi luulleet. Jos ovat rikollisia, niin sitten vankilaan.
Olen käynyt Venäjällä. Venäläisiä kavereita ei ole. Töissä niitä on ja eipä niistä täällä kukaan pidä. Patalaiskaa ja ylimielistä sakkia.
Tuo varkaushomma olisi voinut mennä väärinkäsityksen piikkiin, jos olisi viety vain teipit. Teroituskonetta ei edes venäläinen voi luulla lahjoitukseksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Teroituskonetta ei edes venäläinen voi luulla lahjoitukseksi.

Juuri tämän takia maailmassa on viranomaisia eikä oteta oikeutta omiin käsiin. Teroituskonehan se tässä on ihmeellisin ongelma. Kuka sen on ottanut, mistä, miten ja tärkeimpänä miksi. Luuliko joku, että ei kiinni jäisi.

Kuinka paljon Minskin organisaatiossa on ulkomaalaisia.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo varkaushomma olisi voinut mennä väärinkäsityksen piikkiin, jos olisi viety vain teipit. .
Ote venäläisestä keittokirjasta, kuinka tehdään paistetuja kanoja:
1. Ensin varastetaan kaksi broileria
2. Kynitään ja suolistetaan ne...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Anteeksi. Meinasin editoida, mutta en ehtinyt tajutessani, että eihän tuo koske alle 16-vuotiaita.

Hyvää huumoria oli. Naurahdin että on sillä sikamainen mielikuvitus, mikä toki oli jo ennestään tiedossa.

Käveleskelin äsken kaupungilla ja huomioin että kaljarahanpyytäjät ovat voimissaan. En kuitenkaan antanut kaljarahaa, tällä kertaa. Tosin eihän tämä kuulu tähän ketjuun mutta painakaa vaan sitä raportointinamiskaa jos siltä tuntuu, natsit.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En linkittele iltaroskan juttua, mutta sohvaperuna-janarin huumekommentti Elämä lapselle -konsertin tiimoilta sopii tänne. En jaksanut keskustelua silmäillä, mutta toivottavasti joku tajusi pommittaa vastapalloon ja kysyä että onko herra ollut huolissaan vaikkapa viimeisen 15 vuoden esiintyjäkattauksesta. Ei kestä tarkempaa tarkastelua jos ruvetaan pelaamaan tuota "lapsi" -korttia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei vittu. Taas yksi kaappitapaus, mistä näitä sikikiää ja miksi mä niihin törmään? Ja miksi 40+ on edes kaapissa? Eihän tässä muuten mitään ongelmaa olisi, mut kun oikeasti tykkään herrasta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Rekisteröidyin hetki sitten erään median verkkopalveluun. Ihan perus lomake mutta todella trendikäs ja pc. Sukupuolta kysyttäessä vaihtoehtoina olivat mies/nainen/muu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En linkittele iltaroskan juttua, mutta sohvaperuna-janarin huumekommentti Elämä lapselle -konsertin tiimoilta sopii tänne. En jaksanut keskustelua silmäillä, mutta toivottavasti joku tajusi pommittaa vastapalloon ja kysyä että onko herra ollut huolissaan vaikkapa viimeisen 15 vuoden esiintyjäkattauksesta. Ei kestä tarkempaa tarkastelua jos ruvetaan pelaamaan tuota "lapsi" -korttia.
Ei kai siinä pelattu "lapsi"-korttia, vaan "(puhdas) elämä lapselle"-kortti. Eikä kai esiintyjää* tai esiintyjäkattausta kritisoitu, vaan huonoa biisivalintaa. Jos vastaavia huonoja biisivalintoja on ollut aiemmissakin konserteissa, niin on niitäkin saanut kommentoida. Minusta siis ihan ok huomio se oli, ja on minustakin aika dorka idea laulaa tuollaisessa konsertissa "ku poppais pillerii tää on ekstaasii" ja "sä oot mun crack".
*En toki tiedä onko artistin kaikki tuotanto huumekeskeistä, jos on niin sitten ymmärrän esiintyjävalinnan kritisoinnin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei kai siinä pelattu "lapsi"-korttia, vaan "(puhdas) elämä lapselle"-kortti. Eikä kai esiintyjää* tai esiintyjäkattausta kritisoitu, vaan huonoa biisivalintaa. Jos vastaavia huonoja biisivalintoja on ollut aiemmissakin konserteissa, niin on niitäkin saanut kommentoida. Minusta siis ihan ok huomio se oli, ja on minustakin aika dorka idea laulaa tuollaisessa konsertissa "ku poppais pillerii tää on ekstaasii" ja "sä oot mun crack".
*En toki tiedä onko artistin kaikki tuotanto huumekeskeistä, jos on niin sitten ymmärrän esiintyjävalinnan kritisoinnin.

Noissa kekkereissä on esiintynyt huumeiden käyttäjiä, alkoholilla läträäjiä ja vaikkapa nyt väkivaltarikollisia. Esimerkkiä lapsille. Pointtini on siinä että tuollainen hattaramaalailu on täysin todellisuudesta erkaantunutta ja siten lähinnä vain somepisteiden keräilyä. Eivät ne junnut aikaiseen hautaan joudu yhden biisin tai edes arveluttavan esiintyjähistorian vuoksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noissa kekkereissä on esiintynyt huumeiden käyttäjiä, alkoholilla läträäjiä ja vaikkapa nyt väkivaltarikollisia. Esimerkkiä lapsille. Pointtini on siinä että tuollainen hattaramaalailu on täysin todellisuudesta erkaantunutta ja siten lähinnä vain somepisteiden keräilyä. Eivät ne junnut aikaiseen hautaan joudu yhden biisin tai edes arveluttavan esiintyjähistorian vuoksi.
En ole todellakaan perehtynyt tähän kovin syvällisesti, mutta minusta vedät tähän asiaan tuon artistin historian tai sen kritisoinnin ihan omasta päästäsi. Niitä sanojahan kai vain ihmeteltiin. Laittaa lapset laulamaan Elämä Lapselle -konsertissa "sä oot mun CRACK!" on jotain komiikan ja typeryyden välimaastosta. Myös hautaan joutumis -retoriikka on ihan omaa liioitteluasi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En ole todellakaan perehtynyt tähän kovin syvällisesti, mutta minusta vedät tähän asiaan tuon artistin historian tai sen kritisoinnin ihan omasta päästäsi. Niitä sanojahan kai vain ihmeteltiin. Laittaa lapset laulamaan Elämä Lapselle -konsertissa "sä oot mun CRACK!" on jotain komiikan ja typeryyden välimaastosta. Myös hautaan joutumis -retoriikka on ihan omaa liioitteluasi.

Ainoa liioittelu on juurikin tuon tekstin ihmettely. Voi tulla uutisena, mutta nuoret kuuntelevat hyvin arveluttavia tekstejä sisältäviä biisejä. Ja voi tulla myös yllätyksenä etteivät nuo miljoonat ryyppyrallit nuoria turmele. Eli mikä tuon sohvaperunan pointti oli ellei kauhistella tuon tekstin vaikutusta junnuihin? Jos EL-konsertti olisi jokin puhtoinen halailusetti, heittäisin itsekin kritiikkiä jos joku käyttää huumeretoriikkaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ainoa liioittelu on juurikin tuon tekstin ihmettely. Voi tulla uutisena, mutta nuoret kuuntelevat hyvin arveluttavia tekstejä sisältäviä biisejä. Ja voi tulla myös yllätyksenä etteivät nuo miljoonat ryyppyrallit nuoria turmele. Eli mikä tuon sohvaperunan pointti oli ellei kauhistella tuon tekstin vaikutusta junnuihin? Jos EL-konsertti olisi jokin puhtoinen halailugaala, heittäisin itsekin kritiikkiä jos joku käyttää huumeretoriikkaa.
Puhut taas jostain nuorten turmelelmisesta tai kauhistelusta, et sentään enää hautaan joutumisesta. Sen sohvaperunan mielestä biisivalinta oli "kiusallinen", ja olen samaa mieltä. Ei hän puhunut lasten kuolemisesta tai mistään muustakaan sellaisesta.
Biisi on myös kiusallisen huono, mutta se on toinen juttu.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Puhut taas jostain nuorten turmelelmisesta tai kauhistelusta, et sentään enää hautaan joutumisesta. Sen sohvaperunan mielestä biisivalinta oli "kiusallinen", ja olen samaa mieltä. Ei hän puhunut lasten kuolemisesta tai mistään muustakaan sellaisesta.
Biisi on myös kiusallisen huono, mutta se on toinen juttu.

Biisi on karmea kuten artistin koko debyyttilevy. Kyllä minäkin nyt paperilla sen ironian tavoitan että puhutaan puhtaasta elämästä ja sitten yksi esiintyjä käyttää huumeretoriikkaa. En kuitenkaan vieläkään keksi että miksi sohvis nosti asian tapetille kun tapahtumassa on vuosien saatossa esiintynyt varsin kirjavaa sakkia hyvin arveluttavien biisien kanssa. Eli ilmeisesti hän vain lätisi paskaa eikä meinannut ko. biisin olleen epäsopiva junnuille.

Ja mainittakoon nyt se että kuolema-hauta-heitolla halusin alleviivata miten typerä nosto ja kohun tynkä koko juttu oli. Jos nuoret saivat tuosta bilebangerista hyvän fiiliksen, voisi olla fiksua olla maalailematta typeriä merkityksiä sille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei vittu. Taas yksi kaappitapaus, mistä näitä sikikiää ja miksi mä niihin törmään? Ja miksi 40+ on edes kaapissa? Eihän tässä muuten mitään ongelmaa olisi, mut kun oikeasti tykkään herrasta.

No, mä tunnen erään 51-vuotiaan kaappitapauksen. Se on oikeastaan aika kamalaa. Mutta siis tahtoisit kenties vähän lähemmin tutustua herraan? Kokeile kepillä jäätä!

Rekisteröidyin hetki sitten erään median verkkopalveluun. Ihan perus lomake mutta todella trendikäs ja pc. Sukupuolta kysyttäessä vaihtoehtoina olivat mies/nainen/muu.

Löytyi siis sullekin se oikea vaihtoehto. Hähä. Mä taisin joskus johonkin säätiöhakemukseen ruksata kohtaan muu. Tais jäädä fyrkat saamatta. Mä teenkin niin myös seuraavalla kerralla. Oisko niillä kiintiötä? Melko varmasti on ettei kukaan hermostu.

Tää seksikysymys on nykyään aina tapetilla, ennen vanhaan seksikysymys roiskastiin ineen ja sitten tupakoitiin. Siinä oli sitten vastauksen saaneena rento olo.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joku ilmeisesti piirsi jossain jotain ja nyt mietitään, millä tavalla sitä piirrosta voi paheksua. Tässä voi myös viitata toiseen ketjuun.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joku ilmeisesti piirsi jossain jotain ja nyt mietitään, millä tavalla sitä piirrosta voi paheksua. Tässä voi myös viitata toiseen ketjuun.

Mä en viittiny klikata juttua, vaikutti jo keskimääräistä suuremmalta ajatusfiaskolta että jätin väliin. Oottehan muuten kuulleet, että Hautalan Heidin mielestä Afrikassa ei ole väestöräjähdystä? Älkää vaan guuglatko Heidin mielipidettä, se vain lisää ahdistusta. Muistatteko, että ryssät järjesteli "rauhanfestivaaleja", Ameriikan ydinaseita paheksuttiin ja Vietnamin sota oli kauhia?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oottehan muuten kuulleet, että Hautalan Heidin mielestä Afrikassa ei ole väestöräjähdystä?

Jep, jep. Ja mm. Michael Moore ja moni muu "julkimo" on ihan julkisesti ja vakavalla naamalla väittänyt että on suurimmalta osin valkoisen razzizzmin syy kun Yhdysvaltojen vankilat pursuaa neekereitä. No, jonkinasteinen kylähulluhan se on, mutta ei ole ainoa ja moni sitäkin uskoo.

Älkää vaan guuglatko Heidin mielipidettä, se vain lisää ahdistusta.

Juu, en kuuklaa. Voin uskoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös