Tänään on firman TYHY-päivä ja nää järjestelyt on kyllä aivan oppikirjamateriaalia tähän ketjuun. Maanantaina tuli vielä inboxiin viestiä jossa tätä tapahtumaa mainostettiin saatesanoilla "Kaikki työntekijät tervetulleita osallistumaan!"
Tietenkin erehdyin sitten kysymään, että kai tästä on asiakkaita infottu? Tiedättekös, että on asianmukaiset laput liimailtu oviin ja ikkunoihin? Ne mitkä olisi pitänyt laittaa jo ainakin 2 viikkoa sitten näkyviin?
"No ääh, uuh, no tota, olishan se hyvä että tässä aulassa olis joku ottamassa asiakkaita vastaan"
Niinpä tietysti. Eli se tiedote tästä päivästä olisi sittenkin ehkä pitänyt lähteä tyyliin "Kaikki työntekijät (paitsi ne joiden tekemiset vaikuttaa jollain tavalla firman asioihin ja joilla ei ole oikeutta viettää päivät miten haluaa) tervetulleita osallistumaan!"
Siis ei jumalauta mitä puuhastelua, sehän ei tietenkään yllätä ketään että siellä hilluu taas se sama kultapossukerho joka pystyy päivästä toiseen pitämään kaksituntisia lounastaukoja.
Kuitenkin olen oman osastoni yksi TODELLA harvoista tyypeistä jotka jaksavat joka työpäivä istua paikalla neljään asti. Mutta tänään mä en missään nimessä vietä iltapäivääni täällä. Kirjoitan tätä viestiä tismalleen niin pitkään kuin tarve on. Sitten laitan koneen kiinni ja lähden punttisalin kautta himaan.
Ja maanantaina on kenenkään aivan turha tulla urputtamaan, että missäs olit perjantain iltapäivän? Niin no missä oli ne laput joissa kerrottiin asiakkaille meidän TYHY-päivästä?
Jos tää homma kaatuu siihen että mä yhtenä päivänä vuodessa, lakisääteisenä työhyvinvointipäivänä vietän muutaman tunnin jossain muualla niin antakaa saatana vaikka kenkää sitten.
Aah, alkaapa helpottaa :)