Kyllä kai niitä saa myydä samoin edellytyksin kuin muutakin ravintoa. Mutta ei rajoituksetta, ethän sä mitään supikoiraakaan voi myydä ravinnoksi ellei sitä ole tuotettu sellaisissa olosuhteissa jotka täyttävät naurettavan tiukat elintarvikevaatimukset.Miksei vain kasvateta heinäsirkkoja? Ai niin KP-oikeuksia rajoitettiin kieltämällä heinäsirkkojen myynti ravinnoksi.
On se jollain lailla tragikoomista, jos tämä Wellu kavereineen kuvittelee porukallaan olevan pienintäkään mahdollisuutta saada Freedom Flotilla-vapauslaivueestaan ainuttakaan purkkia Israelin saartomuurin läpi. No joo, ehkä se ei ole perimmäinen tarkoituskaan, varmaan tällä haetaan vain julkisuutta ja näkyvyyttä itse asialle.
Uutinen (linkki alla) joka kertoo metsästä löytyneistä kannabiskasveista, aiheutti otsikon mukaiset reaktiot täällä. Nauroin siinä vaiheessa kun mies kuvailee lähteneensä ajamaan poispäin ja soittaneensa hätäkeskukseen.
Itkeä. Oikeasti, vituttaa aivan saatanasti ylinopeus-sakkojen kanssa rahastaminen. Tuollainen 5km/h tulee oikeasti niin helposti, eikä vaaranna ketään. Minun puolestani valtio saisi rahastaa liikenteessä ihan oikeasti perseileviä. Yli 20km/h ylinopeus maantiellä, kuminpoltto, keuliminen, rattijuopumus jne. Tai sakottaisivat edes laittomilla virityksillä ajavaa tuning-kansaa jälkiasennus-xenoneineen, liian suurine madalluksineen ja vanteineen jotka eivät ole merkittynä rekisteriotteeseen. Niille voisi sakkoja huoletta 2-3 kertaistaa. Mutta vittu että meiltä tavallisilta, tylsiltä hajuttomilta mauttomilta sekä värittömiltä yksityisautoilijoilta. Voi vittu.Iltalehti kertoo, että sakotusrajaa vedetään alas ja jo 5 km/h ylityksestä törähtää sakko.
Sipilä on parasta mitä tämä maa on saanut sitten ties kenen (Kekkosen?). Kerrankin jotain tehdään tyhjänpuhumisen sijaan.
Olen jo aiemminkin tokaissut miten olen kateellinen pääkaupunkiseudun kansalaisille heidän toimivasta joukkoliikenteestään. Myisin autoni ja käyttäisin pelkkiä julkisia jos vain siihen olisi mahdollisuus.
Toki on maailman hirveintä HOLHOUSVALTIO! jos viinaa ei saa koko ajan ja autolla ajamista vaikeutetaan
Unohdit tuosta perästä "olettaen että riittää ruplia tai dollareita miliisien lahjontaan". Kyllä on individualistin ja kovien arvojen ihmisten unelmamaa, tarpeeksi fyrkkaa niin voi tehdä mitä tahansa.Näin on. Venäjällä saa viinaa kuka vaan mistä vaan, niin paljon kuin haluaa, ja autoilu ei voisi helpompaa ollakaan, kun ainoastaan reiät tiessä ja muut yhtä osaavasti kaahaavat ovat pienenä haittana. Ja hienosti sielläkin pärjätään, ilman hirmuista sortovaltaa.
Leikkiakatemian perustaja Maria Finni selittää aamutelkkarissa aikuisten värityskirjoista. Voi jumalauta...
En tiedä onko tuo kovinkin yleistä, että joku päivä on näinkin aikaisin loppuunmyyty, niin ehkäpä ne ovat odottaneet nähdäkseen tarpeeksi luotettavat sääennustukset. Ainakin itse tänä kesänä tähän mennessä käymieni kolmen festarin (Kivenlahti Rock, Sideways, Riihimäki Rock) kohdalla tein niin, kun missään ei kuitenkaan ollut mitään sellaista, joka oli ihan pakko nähdä. Sidewaysin kohdalla oharit liippasi melko läheltä, kun se myytiin loppuun mutta ilmeisesti portiltakin olisi silti saanut vielä lippuja.Ihmiset, jotka 2 päivää ennen Ruisrockia kyseleee lippuja facebookissa. En tiedä pitäisikö niiden puolesta itkeä vai nauraa. Kannattiko odottaa siihen viimeiseen mahdolliseen päivään?