ABC myy 110 000 ateriaa juhannuksena. 70 000 niistä noutopöydästä. Taidan kuitenkin itkeä.
Suomalainen juhannus on maailman tylsin juhla. Itse olen Aasiassa.
Pyh, Turun saaristossa perinteisin menoin. Omaan makuun suomalainen juhannus on kyllä hieno ja mukava juhla.
ABC myy 110 000 ateriaa juhannuksena. 70 000 niistä noutopöydästä. Taidan kuitenkin itkeä.
No tuo lakki päässä syöminen nyt on junttimaisinta mitä tiedät -ketjun kamaa ilman muuta!Toki olen ollut todistamassa surullista tilannetta toukokuun viimeisenä lauantaina Vaasan ABC:llä: ydinperhe: Kaksi aikuista ja kolme lasta. Yhdellä lapsista oli päässään ylioppilaslakki.
Käy lisäksi todisteena ylioppilasstatuksen romahduksesta kun kaikenmaailman retalejengi yms huonompi väkikin niitä lakkeja saa.No tuo lakki päässä syöminen nyt on junttimaisinta mitä tiedät -ketjun kamaa ilman muuta!
Minä! Minä lähden!Festarireissuilla on tullut joskus ABC:n syöttölöitä hyödynnettyä, eli lisäisin festaroijat @Scipio n listaan. Sitä voi toki miettiä, kuka hullu lähtee näillä "kesä"keleillä festareille.
Tähän sama. Kai se on joku muoti-ilmiö aina haukkua Apsia kun vain ehtii. Itselläni on myös tapana aina vieraalla paikkakunnalla asioidessa etsiä se paikallinen aakkos-asema jossa käyn huoltoasema-tarpeeni suorittamassa. Vessat on aina siistejä ja tilavia, aina löytyy joku suht iso marketti kyljestä ja ruokalistalta löytyy ne tutut annokset. Ja ruoka on hyvää maultaan sekä hinta-laatu-suhteeltaan, mikäli sitä vertaa muihin huoltoasemiin. Kai niitä ABC:n ruokia jotkut vertaavat sitten ihan oikeaan ja monin kerroin kalliimpaan ravintolaruokaan. Kyllä jos ABC:tä vertaa Teboiliin ja Nesteeseen, niin on se paras tuosta kolmikosta.Tuo ABCn haukkuminen on kyllä junttimaisinta mitä tiedän.
Kyllä jos ABC:tä vertaa Teboiliin ja Nesteeseen, niin on se paras tuosta kolmikosta.
Entä jos se on ollut ylioppilaan oma pyyntö?Ja jos joku tosiaan vie perheensä ABC:lle syömään lapsensa ylioppilaaksi valmistumisen johdosta, niin en todellakaan tiedä, pitäiskö itkeä vai nauraa.
Tämä nainen johtaa radikaalia eläinoikeusliikettä, joka aikoo syrjäyttää nössöt vihreät ja tehdä Suomesta täysin vegaanisen yhteiskunnan - Kotimaa - Nyt
Radikaali eläinoikeuspuolue, kuulostaa oikein hyvältä...
Linkki vie hs:n nyt-liitteen uutiseen asiasta.
Toistaiseksi kannattaa itkeä. Maisteri ja kaikkea... voi voi.
Minä taas pyrin välttelemään ABC:llä käymistä viimeiseen asti. En vain ole koskaan lämmennyt kyseiselle paikalle, ihan pelkkä valaistuskin ärsyttää.Tähän sama. Kai se on joku muoti-ilmiö aina haukkua Apsia kun vain ehtii. Itselläni on myös tapana aina vieraalla paikkakunnalla asioidessa etsiä se paikallinen aakkos-asema jossa käyn huoltoasema-tarpeeni suorittamassa. Vessat on aina siistejä ja tilavia, aina löytyy joku suht iso marketti kyljestä ja ruokalistalta löytyy ne tutut annokset. Ja ruoka on hyvää maultaan sekä hinta-laatu-suhteeltaan, mikäli sitä vertaa muihin huoltoasemiin. Kai niitä ABC:n ruokia jotkut vertaavat sitten ihan oikeaan ja monin kerroin kalliimpaan ravintolaruokaan. Kyllä jos ABC:tä vertaa Teboiliin ja Nesteeseen, niin on se paras tuosta kolmikosta.
Muuta en ABC:sta sano, kuin että kun yhden ruokamyrkytyksen vakuumiin pakatusta paskasta sain jokunen vuosi sitten, vannoin, etten enää milloinkaan mene ja menin heti, kun piti alkaa matkustaa pikkuvauvojen kanssa. Niin paljon kun konseptistaan en tykkääkään, niin pienten lasten perheille ei vaan parempia vaihtoehtoja valtaväylien varrella ole.Tähän sama. Kai se on joku muoti-ilmiö aina haukkua Apsia kun vain ehtii. Itselläni on myös tapana aina vieraalla paikkakunnalla asioidessa etsiä se paikallinen aakkos-asema jossa käyn huoltoasema-tarpeeni suorittamassa. Vessat on aina siistejä ja tilavia, aina löytyy joku suht iso marketti kyljestä ja ruokalistalta löytyy ne tutut annokset. Ja ruoka on hyvää maultaan sekä hinta-laatu-suhteeltaan, mikäli sitä vertaa muihin huoltoasemiin. Kai niitä ABC:n ruokia jotkut vertaavat sitten ihan oikeaan ja monin kerroin kalliimpaan ravintolaruokaan. Kyllä jos ABC:tä vertaa Teboiliin ja Nesteeseen, niin on se paras tuosta kolmikosta.
Tää oli hauska. Olihan sen tarkoituskin olla?Välttämättömät käyn sieltä aina silloin tällöin pyhisin ostamassa, mutta aina pitää varautua järkyttävään ryysikseen ja jonottamiseen. Ihmeelliseltä tuntuu, että kauppojen ollessa päivänkin kiinni, jengi tuntuu luulevan, että ruokaa ei enää ikinä kaupoista saa.
Mitä siitä tofusta?Mutta ollut kuitenkin jo vajaan vuoden vegaanina. Kuinkahan paljon tuo typy vetää vuodessa Aasiasta roudattua tofua?
Mitä siitä tofusta?
Okei, näin arvelinkin, mutta oli pakko kysyä ja varmistaa. Ilmeisesti olet liikkeellä hieman puutteellisin tiedoin tässä sinänsä vilpittömässä hiilijalanjäljestä möyhyävien viherihmisten kaksoisstandardien kyseenalaistamisessasi.Sitä vain pohdin, että kuinka paljon tämä eko-vegaani mahtaa syödä vuodessa Aasiassa tjsp. tuotettua sekä tänne ekologisesti rahdattua tofua. Voihan toki olla ettei syö sitä ollenkaan. Olen kuitenkin antanut itseni ymmärtää, että tofu sekä muut ulkomailla tuotetut soijatuotteet kuuluvat yleisesti hiilijalanjäljestä möyhyävien viherihmisten ruokavalioon.