Melkoinen väite. Entäs jos ei riitäkään, tulee vaan keskivahva jurri? Asiaa on syytä tutkia. Kannattaa polkaista liikkeelle julkisin varoin tuettava nelivuotishanke tämän aiheen ympärille.
Ehdottomasti tutkimushanke pystyyn ja kommentoiva dosentti päivystämään joka mediaan. Ilman kommentoivia dosentteja eivät nelivuotishankkeet ja nollatutkimukset etene.
Tasan eivät käy alkoholitoleranssin rajat, sillä minä puolestani väittäisin, että 20 annoksen jälkeen, varsinkin nopeasti juotuna, minulle koittaisi tajunnan- tai hengenmenetys. Vähintäänkin alkaisi Sarcofagus-yhtyeen klassikkokappale
Alcoholic Coma soimaan, ja valitettavasti ilman The Lust -introa.
Pakko on hieman lainata kyseisen alkoholipoliittisen kannanoton sanoituksia, koska pekkapuskamaisesta asiasta on kuitenkin kyse:
Trapped in my room, Sodomizing a bitch
I open a smirnoff and start to drink
After two litres I go to the streets
Totally drunk and fainted to the ground
Through my veins, united with my blood, the alcohol is running wild
I can't stop this pleasure to my flesh 'cause it turns me so excited
Now the walls are white, people around me
My end, in a hospital bed - into the alcoholic coma
Kirjoitusvirheistä saa syyttää alkoholikoomaisia brasilialaisia artisteja vuodelta 1989. Brasiliassa olisi Puskan Pekallakin töitä.
En ole varmaan ikinä saanut 20 annosta alkoholia alas, taju on lähtenyt jo kauan ennen niillä harvoilla kerroilla jolloin olen viinaa tintannut tajunnan hämärtämisen tarkoituksessa tai jolloin on käynyt lapsus eli vahinko työmiehen lauantaina. Minä saan 4-6 annoksesta miellyttävän hiprakan, vähempikin voi riittää jos tulee nopeasti juotua (vodkaa raakana tai Gambinaa, muuta ei mies tarvitsekaan). Enempää ei tarvitse välttämättä edes ottaa, ellei pari tasoittavaa sitten myöhemmin.
Jotta sanani saisivat painoarvoa, niin todettakoon, että minulla on Sarcofaguksen kyseinen Rotting-albumi C-kasettina edelleen tallella. Kyllä brassit tietävät, mitä tapahtuu kun kiskaisee kaksi litraa Smirnoffia sen jälkeen kun on sodomisoinut narttua huoneeseensa vangittuna.