Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Taitaa olla jo kymmenisen vuotta sitten näytetty toteen, että Pentti Tiusanen oli Stasin ilmiantaja, koodinimeltään "Max". Kyllä tuollainen toiminta mitä Tiusasen osoitettiin tehneen täyttää minusta maanpetoksen tunnusmerkistön mennen tullen. Ei varmaan sitten jonkun muun mielestä tai sitten tapahtuneet asiat on todettu vanhentuneiksi, koska Tiusanen ei ole koskaan joutunut oikeudelliseen edesvastuuseen. Samoihin aikoihin Alpo Rusia grillattiin vuosikaudet perusteettomasti. Tapahtuiko oikeus, tapahtuiko kohtuus?
Kymen kommarit saatanat vielä äänestivät Tiusasen eduskuntaan kahteenkin kertaan sen jälkeen, kun Maxin ketkunpeli oli tullut julkisuuteen. Tapaus osoittaa vain kuinka vastenmielistä porukkaa Suomessa pesii, kun listoilta ei löydy tunnettua Stasi-kätyriä parempaa ehdokasta jolle voisi antaa äänensä.
Kiteytit kutakuinkin kaiken olennaisen, mitä minullakin oli aiheesta P. Tiusanen sanottavana, joten PK186cm:n vastaus puhukoon ukkometsolle myös minun puolestani. Erityisesti olen tuon viimeisen kappaleen kohdalla täysin samaa mieltä. Jos ei tosiaan Stasin kätyriä parempaa ihmistä kansanedustajakseen pysty valitsemaan, niin heikko on tilanne tai henkilökohtainen moraali. Siinä ei voi kuin itkeä tai nauraa.
Alpo Rusihan mainitsi myös Jaakko Laakson vastaavista Stasi-kontakteista, ja vihjasihan Hesarikin tähän suuntaan. Se jääköön muiden todisteltavaksi, mitkä nämä kontaktit sitten olivat, mutta niin neukkujen miehiä Laaksokin poliittisella urallaan oli, ettei pahemmasta väliä. Eikä ottanut edes opikseen NL:n romahdettua vaan jatkoi änkyräkommunismiaan vuosi pari vuosikymmentä. Omena ei kauas puusta pudonnut, Laakson poikahan on Vihreiden aktiivi ja Sinnemäen ex-avustaja.
Vasemmistoliitolla olisi joskus voinut olla teoreettisesti mahdollisuus olla ihan oikea vasemmistolainen, demokraattinen ja ns. työntekijöitä edustava vaihtoehto vallan kamareihin viehättyneelle SDP:lle, mutta änkyräkommarit pitivät kyllä omalta osaltaan tiukasti huolen siitä, että kannatus oli ja on huteraa. Nyt ovat änkyrät sentään suurelta osin poissa, mutta tilalla ovat "intellektuellit" häiriköt, anarkistit ja multikulti-aktivistit. No, eipä niin väliäkään, ei ole minun ääntäni arhinmäkeläisille tai dankoivulaaksoille tulossa nyt tai koskaan.