Aina voi jättää kunniallisen takaoven auki.
Ymmärsit varmaan jotain väärin, Dishier ei nimenomaan halunnut jättää takaovea auki.
Aina voi jättää kunniallisen takaoven auki.
Tähän asti olen tyytynyt tapauksesta riippuen sanomaan "ei kiitos" / "ole ystävällinen ja vaihda pöytää". Ajoittain jopa "poika yritti nyt Metsiksestä suoraan NHL:ään" -katse on riittänyt.
Pitääkin muuten kokeilla tuota yllä mainittua seuraavalla kerralla ja katsoa, mitä kanssaihmiset sen jälkeen ajattelevat mielenterveydestäni.
Entä jos vastaavassa tilanteessa nainen alkaisi - ensireaktionaan - kiljua polvea koskettaneelle miehelle, että "saatanan raiskaajarunkkari, et vittu varmasti koske muhun tai lyön sua käsilaukulla ja mun veli tulee hakkaamaan sut!"
Onkohan se katse ollut enemmänkin "poika yritti nyt 3-divisioonasta Mestikseen"?
Lähes kuka tahansa pelaa NHL:ssä verrattuna viimeisimpään maisteriin, jolle riitti tuo katse. Tuntomerkkejä en viitsi kirjoitella, ettei kukaan tunnista itseään ja pahoita mieltään mahdollisesti hieman vähemmän mairittelevasta kuvauksesta.
Entä jos vastaavassa tilanteessa nainen alkaisi - ensireaktionaan - kiljua polvea koskettaneelle miehelle, että "saatanan raiskaajarunkkari, et vittu varmasti koske muhun tai lyön sua käsilaukulla ja mun veli tulee hakkaamaan sut!"
Tähän asti olen tyytynyt tapauksesta riippuen sanomaan "ei kiitos" / "ole ystävällinen ja vaihda pöytää". Ajoittain jopa "poika yritti nyt Metsiksestä suoraan NHL:ään" -katse on riittänyt.
Pitääkin muuten kokeilla tuota yllä mainittua seuraavalla kerralla ja katsoa, mitä kanssaihmiset sen jälkeen ajattelevat mielenterveydestäni.
Kuulostaa siltä, että on korkea aika vaihtaa kantapaikkaa.
Vakavammin puhuttuna, tungettelevat ihmiset ovat vaikea aihe. Sopiva diplomaattisuus on hieno taito.
Jos tulevat niin voin vetää pataan.
Meinaatko vetää ns. munalla päähän?
Ennemin paistan munat pekonin kera ja heitän ääntä kohti. Jos tarkoitit kyrpää niin tuskin sentään sillä alan jehovaa läimimään. Ihme ajatuksia ihmisillä.
"Tästä saat, tästä ja tästä. Maistahan vielä tätäkin!"Menee varmaan enemmän naurun puolelle mielikuvani, jossa nimimerkki Vanha Len lätkyttää ovelle tullutta jehovaa meisselillä poskille.
Olen aina luullut että miehen sukupuolielimen jatkuva ajattelu sekä hehkutus on lähinnä naisten juttuja, mutta viimeaikoina tämä keskustelupalsta on osoittanut luuloni vääräksi. Tai sitten suurin osa kirjoittajista onkin todellisuudessa neitejä.
Pitäisikö siis itkeä vai nauraa minun väärille käsityksilleni muista ihmisistä.
"Tästä saat, tästä ja tästä. Maistahan vielä tätäkin!"
Tai sitten suurin osa kirjoittajista onkin todellisuudessa neitejä.
Näin olen monesta kirjoittajasta myös ajatellut. Jokaiselle suotakoon ilonsa. Pääasia elämässä kuitenkin on, että viihtyy.
Tosimiehet puhuvat panemisesta, autoista, panemisesta, makkarasta ja ryyppäämisestä. Mainitsinko jo panemisen. Takaapäin. Rajusti. Ja nainen huutaa lisää!! Ja lisää!!! Mällit heitetään suuhun ja muna pyyhitään verhoihin. Tai Vartiotorniin.
Neidit vaan puhuu tuollaisista asioista, kuten tällä hetkellä minäkin.
Väärin, tosimiehet ei puhu tuollaisista asioista....
Tosimies on miehen ikään päästyään jo pannut kiintiöt täyteen ja ei viitsisi vaivautua melko limaisiin hommiin varsinkaan lähellä nukkumaanmenoaikaa.
En ollut minä.Lähes kuka tahansa pelaa NHL:ssä verrattuna viimeisimpään maisteriin, jolle riitti tuo katse. Tuntomerkkejä en viitsi kirjoitella, ettei kukaan tunnista itseään ja pahoita mieltään mahdollisesti hieman vähemmän mairittelevasta kuvauksesta.
Kun olin vanhemman lapseni kanssa hoitovapaalla puoli vuotta, ovella kävi useasti nuori ja äärettömän kaunis naisjehova.