Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 010 681
  • 12 948

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Oliko siinä Hakki Skoda-kypärä päässä ennen Rauman leijonaa? Punotus ja örinä vaikutti erehdyttävästi samalle.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tampereen Ilves. Koko kiekkoilevan Suomen naurunaihe. Aina sattuu ja tapahtuu. Tänään hallituksen puheenjohtaja Hannu Meskanen ja toimitusjohtaja Ville Raunio lähtivät kävelemään seurasta + joukkueeseen hankittiin vahvistus Liettuasta.

Nauran tälle viestille ja samalla otan osaa. On varmasti rankkaa olla fani. Nimim. Turussa asiat yhtään sen paremmin...?

Muistan hyvin vielä myös Ässien konttaamiset vuosituhannen alussa, joten sympatiaa löytyy tältä osin ipafaneille.
Nyt kun täällä seura on saatu jaloilleen, ei Suomen naurunaiheena ole enää kun asukkaat.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tampereen Ilves.

Legendaarinen, hieno seura. Lähivuosina kaksi kertaa karsinnoissa. Raimo Helminen päävalmentajana. Urheiluvälinekauppias urheilutoimenjohtajana ja välillä päävalmentajana vuosikymmenten takaisella tatsilla. Hallituksen puheenjohtaja kirjoittelee fanien kanssa keskustelupalstalla. Ottaa nokkiinsa ja lopettaa kirjoittelun. Toimitusjohtaja eroaa. Hallituksen pj eroaa. Hallituksen pj avautuu pääomistajasta keskustelupalstalla. Lupasi pelastaa Ilveksen. Lupasi antaa korotonta lainaa Ilves-sydämmellä. Vaati kuitenkin korollista lainaa.

Vesa Viitakoski. Raimo Helminen. Meskanen. Hiitelä. Farmin farmista try outtia. Vesa Toskala. Taloudellista turskaa yli puolitoista miljoonaa lähivuosina.

Nyt koko piippuhylly-osio on poistettu kokonaan.

Aistin pientä epäammatillisuutta organisaatiossa.
 
Viimeksi muokattu:

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Matkustin eilen julkisilla pienen matkan, ja koko helvetin 5 minuuttia jotka istuin bussissa joku 300 kiloinen valas vähänväliä kääntyi ja kurkkasi olantakaa minuun päin. Samaa se toisti kaikille muillekkin matkustajille, yhdelle se jopa hymyili. Ajattelin että se varmaan hakee tuolla hyväksyntää kun on niin saatanan läski ja ruma kolmoisleukansa kanssa, joten tukahdutin hänen yrityksensä ja katsoin koko loppumatkan ikkunasta ulos. Kun vihdoin pysäkkini tuli vastaan ja lähdin kävelemään, tämä mammutti katsoi minua ikkunan välistä ja vilkutti. Tämä ei itsessään kuulu tähän ketjuun, mutta tämänpäiväinen kyllä. Olin ostanut kengät, ja olin tulossa bussilla kotia kohti. Ja mitämitämitä? Sama saatanan valas istuu viereeni ja litistää minut bussin seinämää vasten, vaikka tyhjiä paikkoja riittää vaikka kuinka paljon. Sitten se alkoi vielä selittää minulle jostain miessuhteistaan ihan kuin olisimme jotain vanhoja tuttuja. Ymmärrettävästi painoin 'pysähdy' nappia ja jäin heti seuraavalla pysäkillä vaikka kotiinkin oli vielä jonkun verran talsittavaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Pojilla on aina tapana kiinnostavan likan tavatessaan leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Nyt kun olet löytänyt elämäsi naisen, jäämme innolla odottamaan raportteja naisasiat-ketjuun.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Juku, toisten ei tartte kuin istua bussiin niin ne jo saa.^^ Kuitenkin, onnea, onnea, onnea vaan. Punainen tupa ja perunamaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ymmärrettävästi painoin 'pysähdy' nappia ja jäin heti seuraavalla pysäkillä vaikka kotiinkin oli vielä jonkun verran talsittavaa.

Olisit ottanut yhteyttä Greenpeaceen. He olisivat varmasti toimittaneet hänet mereen todeten: "Swim back to the ocean, go, you are free now"
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jatkan valasteemaa. Olin tässä eräänä iltapäivänä yksin himassa ja kun ovikello ei kuulu talon varusteisiin, pitää vierailijan koputtaa. Sitä varten on välinekin. Tämän jälkeen (viimeistään) myös koira tiedottaa, että ovella on joku. Eniveis, koira piti hirveää meteliä ja könysin katsomaan. Kukaan ei ollut ovella, mutta meidän ikkunan takana (!) oli joku outo olento naputtelemassa lasia. No, avasin oven ja eteeni lyllersi bautsit 200-kiloinen nainen, joka näytti aivan Fingerpori-sarjakuvan hahmolta mustine laseineen. Nainen aloitti nanosekunnissa puhumisen: -Meillä on kesällä iso tapahtuma ja toisin esitteitä....
Tässä vaiheessa huomasin, että White Whale on selkeästi Jehovan todistaja. Olin hieman kyrpiintynyt, kun muija ei edes esitellyt itseään ja kysyin:
-Kenellä ihmeen meillä? Painonvartijoillako?
Se vaan lipsahti ihan selkäytimestä ja mun oli pakko päästä pois, kun rupesin repeilemään ja otin kiltisti Vartiotornin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Se vaan lipsahti ihan selkäytimestä ja mun oli pakko päästä pois, kun rupesin repeilemään ja otin kiltisti Vartiotornin.

Olisi kannattanut jättää lehti ottamatta. Nyt tuo sama otus tulee aina vaan uudelleen ja uudelleen ovenne taa, ja jossain vaiheessa ette enää tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt tuo sama otus tulee aina vaan uudelleen ja uudelleen ovenne taa.

Eikös jehovat merkkaa jollain lailla ne ovet missä vastaanotto on ollut edes yhtä suopeaa kuin kyseisessä tapauksessa? Joku viiva tai naarmu oven yläpuolelle tms..
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Eikös jehovat merkkaa jollain lailla ne ovet missä vastaanotto on ollut edes yhtä suopeaa kuin kyseisessä tapauksessa? Joku viiva tai naarmu oven yläpuolelle tms..

Mun oveen on ilmestynyt kaiverrus "homo", mutta mä en avaa ovia kenellekään, joka ei etukäteen ole ilmoittanut tulostaan.
Eli olisko siinä sitten viestiä muille, ettei tämän oven takana asustelija avaa ovea.
Tai sitten joku on luullut, että sen takana harrastetaan miesten välisiä iloja, mitä en nimimerkistäni huolimatta harrasta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eikös jehovat merkkaa jollain lailla ne ovet missä vastaanotto on ollut edes yhtä suopeaa kuin kyseisessä tapauksessa? Joku viiva tai naarmu oven yläpuolelle tms..

Sitä en tiedä, tekevätkö naarmuja oviin tai muuta vastaavaa. Joka tapauksessa johonkin muistikirjaan noista merkintä aina menee, koska yhtään suopea vastaanotto tarkoittaa takuuvarmaa uusintakäyntiä. Ja aika mukavasti nuo pysyvät kärryillä muuttoliikenteestäkin, kun aivan joka kerta uuteen asuntoon muutettuani oli jehovat oven takana alle kuukaudessa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joka tapauksessa johonkin muistikirjaan noista merkintä aina menee, koska yhtään suopea vastaanotto tarkoittaa takuuvarmaa uusintakäyntiä.

Noin puoli vuotta sitten Jehovat tulivat oven taakse ja juttelin heidän kanssaan eteisessä ehkäpä vartin. Luettavaksi jätettiin vakiosetti. Kerroin etten ole heidän kanssaan samaa mieltä uskonnosta mutta haluan tietää yleisesti asioista enemmän. Tuon jälkeen toinen kavereista on käynyt kaksi kertaa oven takana ja kummallakin kerralla olen käynyt ilmoittamassa etten ole heidän asioista kiinnostunut. Nyt viimeksi sitten tyyppi sanoi ettei häiritse enää. Ihan ok systeemi kaikin puolin eikä tarvitse kyseisiä tyyppejä enää ovelle odotella. Jos tulevat niin voin vetää pataan.
 

M10

Jäsen
Kerran meidän ovella kävi naisjehova, hän oli aivan jumalattoman kaunis. Jotenkin sääli, että sekin kirnu on moiseen hömpötykseen lähtenyt. Joisi vaan sekin kaljaa ja kirjottelis jatkoaikaan niin tietäis mitä on hyvä elämä ja pääsis omamaumukkaa vitutushyttiin, kalsarihyttiin tai mallarihyttiin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kerran meidän ovella kävi naisjehova, hän oli aivan jumalattoman kaunis. Jotenkin sääli, että sekin kirnu on moiseen hömpötykseen lähtenyt. Joisi vaan sekin kaljaa ja kirjottelis jatkoaikaan niin tietäis mitä on hyvä elämä ja pääsis omamaumukkaa vitutushyttiin, kalsarihyttiin tai mallarihyttiin.
Jäikö tuosta mallarihytistä umlaut pois?
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kerran meidän ovella kävi naisjehova, hän oli aivan jumalattoman kaunis. Jotenkin sääli, että sekin kirnu on moiseen hömpötykseen lähtenyt. Joisi vaan sekin kaljaa ja kirjottelis jatkoaikaan niin tietäis mitä on hyvä elämä ja pääsis omamaumukkaa vitutushyttiin, kalsarihyttiin tai mallarihyttiin.

Kun olin vanhemman lapseni kanssa hoitovapaalla puoli vuotta, ovella kävi useasti nuori ja äärettömän kaunis naisjehova. Saatiin hyviä keskusteluja aikaiseksi. Hän mm. toi minulle kerran mahtavan kirjan, jossa todistettiin tieteellisesti jumalan olemassaolo. Huikeaa luettavaa.

Eräänä kauniina marraskuisena aamupäivänä hän saapui pitkästä aikaa ovelleni ja mitä näinkään! Paksuna, saatana! Hieman vaisuna hän antoi Vartiotornin ja Herätkää-lehden. Sen jälkeen en ole häntä nähnyt.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joopa voisinpas vaikka tähän ketjuun kirjoittaa omasta oudosta illastani eilen, kun se tuntuu tänne sopivan.

Eli kun valkolakki oli päähän laitettu, kakut syöty ja vieraat saatu lähtemään oli edessä illan kohokohta, juhliminen kavereiden kanssa. Aluksi sitten mentiin alottelemaan yhdelle tutulle. Siellä olikin sitten ihan kunnon bileet menossa ja mitäpäs muutakaan sielllä sitten olisi tehty kuin ryypätty, grillattu ja taisi muutama pomppia takapihan trampolinillakin.

Noh joka tapauksessa kaikki oli mennyt ihan hyvin, kun lopulta noin puol 12 otettiin suunta kohti Rauman keskustaa ja paikallista yökerhoa. Itse en melkein ikinä juo itseäni huonoon kuntoon, mutta nytten oli pää jo ihan jumisssa eikä ajatus tahtonut liikkua lainkaan. Olivathan kaikki tutut ja vieraat käskenyt pitämään hauskaa ja nauttimaan nuoruudesta, joten kai sitä yllytyksen saattelemana oli kaljaa tullut liikaan vedettyä.

Kuitenkin sisälle päästiin ja tuttuja tiskillä havaittiin, joten lisää juotavaa tilattiin. Tässä kohtaa muistini hiukan pätkii, mutta muistelisin että seuraavaksi puhuttiin paskaa, tanssittiin ja odotettiin ylipitkässä vessajonossa omaa vuoroa. Hyvännäköiset tytötkin tapasin, mutta eipä mikään enää auttanut kun alkoholia oli päässyt liikaa vereen. Eli väistämätön sammuminen baarijakkaralle ja hetken kuluttua portsarin tukeva ote niskasta ja suunta kohti ulko-ovea. Jotain koitin vielä inttää vastaa, mutta enpä ruvennut enempää päätäni aukomaan, ei ollut yksinkertaisesti voimia.

Ja nyt tapahtuu se kaiken huippu. Jäin siihen pihalle sitten pällistelemään menoa. Kiroilin, poltin viimeiset tupakat (en tosin polta kuin vain juhliessa) ja jäin istumaan penkille. Ja tällöin viereeni saapuu täysin tuntematon nuori mies. Itse aloin siinä sitten puhumaan jalkapallon EM-kisoista ja siitä kuinka Hollanti vie koko potin. Kaveri siinä sitten myöntäili vieressä ja kuunteli kiinnostuneena, mutta jotenkin aloin vaistoamaan jotain erikoista tämän käyttäytymisessä. No silti jatkoin keskustelua ja kirosin yökerhon portsaria ja tällöin jätkä pisti käden polvelleni ja sanoi "voi voi... mut hei voisinko mää tehä jotain sellaista, mikä saisi sun mielen paremmaks...esim haluisiks sä tulla vaikka meille tai jotain?"

Mä katoin äijää suu auki, enkä osannut sanoa mitään. Vaikka parhaassa kunnossa en enää ollut, ei siinä suuri Einstein tarvinut olla tajutakseen kaverin homoksi. Nousin siitä heti penkiltä ja käskin kaverin lähtee vähän äkkiä lähtemään. Jotain se siinä sitten koitti vielä inistä, mutta tajusi se sentää sitten lähteä kun meinasin turpaan vetästä. Lopuksi menin vain takaisin istumaan ja ihmettelemään asioita, olin ehkä jopa pienen laisessa shokissa. Jonkun aikaa istuttuani viereeni tuli tällä kertaa parempaa seuraa - kaksi tuntemaani tyttöä. He sitten ehdottivat, että tulisin toiselle heistä yöksi, mutta pienen pohdinnan jälkeen kieltäydyin kohteliaasti. En uskonut olevani henkisesti ja fyysisesti siinä kunnossa, että olisin voinut siitä suoraan panemaan lähteä.

Niinpä nousin penkiltä ja soitin taksin. Matkalla kotiin sitten vituttikin ihan kunnolla, etten tohon jälkimmäiseen tajoukseen ollut suostunut, mutta en silloin vain pystynyt lähtemään. Ja lopulta noin klo 04.00 olin turvallisesti omassa sängyssäni yhtä kokemusta rikkaampana. Ja nyt kun heräsin tämä kaikki lähinnä itkutti ja naurutti, joten mikäs sen parempi paikka kertoa tästä kuin uskollisen jatkoajan kyseisellä nimelle varustettu viestiketju :DDD
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Ja nyt tapahtuu se kaiken huippu. Jäin siihen pihalle sitten pällistelemään menoa. Kiroilin, poltin viimeiset tupakat (en tosin polta kuin vain juhliessa) ja jäin istumaan penkille. Ja tällöin viereeni saapuu täysin tuntematon nuori mies. Itse aloin siinä sitten puhumaan jalkapallon EM-kisoista ja siitä kuinka Hollanti vie koko potin. Kaveri siinä sitten myöntäili vieressä ja kuunteli kiinnostuneena, mutta jotenkin aloin vaistoamaan jotain erikoista tämän käyttäytymisessä. No silti jatkoin keskustelua ja kirosin yökerhon portsaria ja tällöin jätkä pisti käden polvelleni ja sanoi "voi voi... mut hei voisinko mää tehä jotain sellaista, mikä saisi sun mielen paremmaks...esim haluisiks sä tulla vaikka meille tai jotain?"...
Hah. Mä olin kerran yksin Amsterdamissa ja yhdessä homobaarissa kävi vähän vastaavanlainen tapaus kun yks tyyppi pyys mua sen luokse. Hetken jo mietin lähteväni, mulla kun ei ollut mitään yöpaikkaa. Aamun ensimmäisellä junalla ajattelin lähteä Saksan puolelle johonkin kaupunkiin, kuten sitten lopulta teinkin.

Ja kerran yks mies yritti raiskata mut ruotsinlaivan vessassa. Turha koittaa, meitsi voittaa.

Ja siihen mä olen jo tottunut, että kun yksien kavereiden kanssa menee jonnekin, pukeutuvat he kissaeläimiksi, siis vetävät sellaisen lasten naamiaisista tutun karva-asun ylle ja alkavat nussia toisiaan perseeseen. Kyllähän siinä kieltämättä tuntee olonsa vähän ulkopuoliseksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin...nyt alan ymmärtämään. Kyllä ne asiat alkavat avautumaan kun vain jaksaa odottaa. Mulla pääsi nauru.
Joo siis furryjä ovat nuo yhdet tutut.

Ja tuolla Amsterdamissa menin vahingossa homobaariin, tai siis siellä sisällä se asia vasta selvisi. Sillä DJ:lläkin oli mallia Lasse Viren olevat shortsit ja sellainen kisakireä varmaankin jotain naisten xs-kokoa oleva toppi. Mä olin Euroopassa reilaamassa enkä etukäteen pahemmin varaillut majoituksia, ja tuolla Amsterdamissa sitten kaikki hostellit ja muut vastaavat paikat olivat täynnä. Mulla kun oli se reililippu niin päätin jatkaa junalla matkaa, mutta illalla/yöllä ei pahemmin näyttänyt junia lähtevän, joten menin baareja kiertelemään ja odottelemaan aamua. Junassa sitten pystyin muutaman tunnin nukkumaan.

Joo iloiset tyttelit ehdottivat 20min 50e, mutta oven vaan läimäsivät kiinni kun kolmen minuutin hintaa kyselin. Hitto kun muutamankin viikon olin jo ollut reissun päällä ja vielä opiskelijabudjetilla. Saamari sentään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös