Jaa-a. Näillehän oli jossain oma ketjukin, mutta lähinnä itkettää/naurattaa näiden tyhmyys Jeesuksen Kristuksen nimissä! Äsken s-postista poimittua:
"Rouva Nina Mesonzhnik
Yhteystiedot Osoite: - 5,
Road 01 021 Klovskiy Uzviz
Kiev, Ukraina.
Rakkaat Kristuksessa,
Tervehdys teille Jeesuksen Kristuksen nimessä Vapahtajamme, olen edellä nimi henkilön Ukrainasta, mutta olen nyt lääkärinhoitoa yksityisessä sairaalassa Saksassa Frankfurtissa. Olen naimisissa tohtori Chemdel C. Mesonzhnik joka työskenteli Ukrainan suurlähetystön Iranissa yhdeksän vuotta ja puhun vähän Englanti.
Olen 71-vuotias, olen nyt uuden kristillisen muuntaa kärsivät pitkään syöpä keuhkoissa. Minun edesmennyt aviomies kuoli Ukrainan syöksyi. Olimme naimisissa jo yksitoista vuotta ilman lapsia. Ennen kuolemaansa joulukuussa 2002. Olimme molemmat hyviä kristittyjä.
Kaikista lääkinnällisistä minun terveydentila on todella huonontua ja on ilmeistä, että en saa elää yli neljä kuukautta saamieni lääkäreitä, tämä johtuu siitä, syöpä vaiheessa on mennyt hyvin kauhea vaiheessa.
Oma edesmennyt mieheni oli hyvin varakas mies ja hänen kuolemansa jälkeen olen perinyt kaikki hänen yrityksensä imperiumi ja vaurautta. Lääkäri on neuvoja minulle, että en aio elää yli neljä kuukautta, joten olen nyt päättänyt jakaa osa tätä rikkautta on edistää kirkkojen ja orpokodeissa Suomessa.
Oma edesmennyt mieheni oli hyvin varakas mies ja hänen kuolemansa jälkeen olen perinyt kaikki hänen yrityksensä imperiumi ja vaurautta. Lääkäri on neuvoja minulle, että en aio elää yli neljä kuukautta, joten olen nyt päättänyt jakaa osa tätä rikkautta on edistää kirkkojen ja orpokodeissa Suomessa.
Haluan teidän tietävän, että varat ovat talletus meidän pankki Euroopassa (ING Bank Belgia) ja minun ohjeet ING pankki vapauttaa varat sinulle minun Lähiomaiset ja edunsaajan, annan teille direktiivin miten saada reklamaatio hyväksymisasiakirjan puolestani kanssa ING Bank Belgia.
Jumalan kanssa kaikki asiat ovat mahdollisia Haluan sinun ja kirkkoon aina rukoilla minulle, koska Herra on minun paimeneni.
Lopuksi rehellisesti rukoilla, että rahat, jotka siirretään käytetään tarkoitukseen, koska olen huomannut, että varallisuuden hankintaan ilman Kristusta on turhuutta kun turhamaisuus.
Armo meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen, Jumalan rakkaus, ja Fellowship Pyhän Hengen olla kanssa sinulle ja perheellesi.
Odotan teiltä vastauksen kiireellisyyden.
Ystävällisin terveisin.
Rouva.NINA MESONZHNIK."
Nina rassukka!