Onko musiikin hyvyyden mittaamiselle siis olemassa joku kaava, jossa lasketaan yhteen levymyyntiä, vaikutusta muiden musiikkiin (miten se mitataan?) ja jotain muita mittareita, mitä et viitsinyt mainita?Suosio on yksi vertailutapa. Voidaan myös vertailla kuinka suuri vaikutus bändillä on ollut musiikillisesti alaan ja sen kehittymiseen. Joku voi sanoa lisää hyviä mittareita.
Jos mitään tarkkaa kaavaa ei ole olemassa, puhutaan aina subjektiivisista mielipiteistä.
Minun suosikkibändini on minun mielestäni maailman kaikkien aikojen paras bändi. En minä mitään aseta minkään ylä- tai alapuolelle, tuo on minun mielipiteeni ja sellaisena tasan samanarvoinen kuin muidenkin.Millä kompetenssilla väität sitä maailman parhaaksi? Koska subjektiivisia mielipiteitä ei voi asettaa paremmuusjärjestykseen miten voit väittää jotain bändiä maailman parhaaksi, silloinhan sinä nimenomaan asetat oman mielipiteesi muiden subjektiivisten mielipiteiden yläpuolelle. Ilman objektiivisia perusteita sinä et voi päättää sitä mikä on maailman paras bändi, voit päättää vaan mikä on sinulle itsellesi maailman paras bändi, eli suomeksi sanottuna voit päättää vaan mikä on sinun lempibändisi. Lempibändi on yksi muiden paskojen joukossa, maailman kaikkien aikojen paras bändi on ihan eri käsite.