Tämäkö tulee jotenkin isonakin yllätyksenä?
Eikös Munamies ole vähän tuota rahaa väheksyvä yms. Eli sinäänsä tuli
Tämäkö tulee jotenkin isonakin yllätyksenä?
Eikös Munamies ole vähän tuota rahaa väheksyvä yms. Eli sinäänsä tuli
Onko olemassa jotain keinoa, että se ei jatkuisi?
Voihan sitä rahaa ja rahan valtaa aina väheksyä, varsinkin jos sitä ei itsellä ole. Vaan sitten kun pääsee hyville liksoille niin voikin sujuvasti joko vaihtaa mielipiteitään 180 astetta tai sitten jatkaa tyyliin "tehkää niin kuin minä sanon, älkää niin kuin minä teen".
Uskomaton pommi ainakin henkilökohtaisesti, että tämä ihmisjäte pyrkii juuri SKP:n listalta.
35 vuotta mittariin. Voi viddu jee. :) "Jo vanha on mies..."
Lähempänä viittäkymmentä kuin kahtakymmentä. Ei varmaan paljon lohduttanut, mutta fakta.35 vuotta mittariin.
Lähempänä viittäkymmentä kuin kahtakymmentä. Ei varmaan paljon lohduttanut, mutta fakta.
35 vuotta mittariin. Voi viddu jee. :) "Jo vanha on mies..."
Keskustelu Jokerit Lukko -otteluketjussa käy tällä hetkellä todella korkeatasoisena...
Keskustelu Jokerit Lukko -otteluketjussa käy tällä hetkellä todella korkeatasoisena...
Juu, se on aina hienoa kun pystytään kiistanalaisistakin tilanteista keskustelemaan sivistyneesti :)Aikalailla samoilla asioilla olin tulossa tähän ketjuun kirjoittamaan.
Juu, se on aina hienoa kun pystytään kiistanalaisistakin tilanteista keskustelemaan sivistyneesti :)
Mainiosti arvattu. Mutta kai sä nyt kaikelta vauhkoamiseltasi huomaat myös tuon ketjun koomisuuden? ;)Tuota ketjua on nyt tullut luettua jokunen aika, ja päätin piruuttani vilkaista Kierrätyskeskukseen ja Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjua, josko keskustelusta olisi jo kanneltu. Kun näin viimeisen viestin kirjoittajan olevan -RTK-, jonka tiedän Lukko-faniksi, arvasin aavistukseni osuneen oikeaan :)
Siltähän tämä näyttää:Keskustelu Jokerit Lukko -otteluketjussa käy tällä hetkellä todella korkeatasoisena...
Tämähän on vain urheilua ja täällä joku vetää jo pistoolin esiin.. herätys!Jos Noronen olisi vetänyt pistoolin esiin ja ampunut ohi, tuskin mitään kamalaa silloinkaan olisi tapahtunut.