Pitäisikö itkeä vai nauraa?

  • 3 022 888
  • 12 976

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikös Munamies ole vähän tuota rahaa väheksyvä yms. Eli sinäänsä tuli

Voihan sitä rahaa ja rahan valtaa aina väheksyä, varsinkin jos sitä ei itsellä ole. Vaan sitten kun pääsee hyville liksoille niin voikin sujuvasti joko vaihtaa mielipiteitään 180 astetta tai sitten jatkaa tyyliin "tehkää niin kuin minä sanon, älkää niin kuin minä teen".
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Takavuosina konstaapeli Reinikainen nousi niin suosituksi, että hänen pakinoitaan myytiin äänitallentenina hurjia määriä. Sittemmin Aki ja Turo & The Hepamamas levyttivät auts-töks-töks huumoriaan yhden pitkäsoiton verran ja kultalevyrajat paukkui heti kättelyssä.

Silloin joskus tv:n muutamat suosikkihahmot olivat ihan oikeasti hauskoja ja niiden elinkaarta voitiin pidentää kun kysyntää kerran oli. Nyt nämä marjatyrnit ja munamiehet ovat niin väkisin tuotteistettuja, että ihmettelen miten joku voi mennä tähän halpaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Onko olemassa jotain keinoa, että se ei jatkuisi?

Onhan porukka tehnyt adresseja sen eteen, että sellainen tv-ohjelma, josta he eivät pidä, lopetettaisiin. En tiedä, onko samaa tehty vaikka bändien kohdalla. Tyylikästä, järkevää ja eittämättä tuloksia tuovaa toimintaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Maikkarin sekä kahden iltapulun tapa "löytää" nämä pensselisedät ynnä muut youtuben helmet on vähintäänkin mielenkiintoinen. Esimerkiksi nimenomaan tuo pensselisetä-case oli nähtävillä eräälläkin saitilla jopa yhdeksän kuukautta aiemmin, kunnes Maikkari yhtäkkiä huomasi sen ja siitäkös se riemu repesi. Miksi nämä kolme keltaisen lehdistön edustajaa eivät ole koskaan ajan tasalla?

Itse olen työni puolesta jatkuvasti joutunut pitämään ns. "tuntosarvet" esillä näiden nettimeemien takia. Siksi minua lähinnä säälittää Maikkarin (sekä noiden kahden iltapulun) tapa uutisoida asioista. Eli ketjun otsakkeeseen viitaten, taidanpa tihrauttaa kyyneleen.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Voihan sitä rahaa ja rahan valtaa aina väheksyä, varsinkin jos sitä ei itsellä ole. Vaan sitten kun pääsee hyville liksoille niin voikin sujuvasti joko vaihtaa mielipiteitään 180 astetta tai sitten jatkaa tyyliin "tehkää niin kuin minä sanon, älkää niin kuin minä teen".

Tarvitsen nämä rahat toteuttaakseni näkemykseni.

Että silleen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uskomaton pommi ainakin henkilökohtaisesti, että tämä ihmisjäte pyrkii juuri SKP:n listalta.

SKP:n listoille pääsee ilmeisesti hyvinkin helposti. Muistissa on vielä entisen kotikuntani persoonallinen kaveri, joka liittyi SKP:n riveihin tarinan mukaan pitkälti siksi, ettei tullut toimeen keskustapuolueeseen kuuluneen isänsä kanssa. Olipahan hän ehdokkaana ainakin kaksissa eduskuntavaaleissa ja yksissä kuntavaaleissa. Hän pärjäsi tosin hyvin ainoastaan paikallisella yläasteella järjestetyissä varjovaaleissa, joissa hän taisi huumorintajuisen nuorison äänten turvin saada vaalivoiton. Huvittavinta oli, kun SKP:n verkkolehdessä tätä uutisoitiin isoin otsikoin, ja pidettiin selvänä merkkinä siitä, että nuoriso on kyllästynyt perinteiseen politiikkaan ja haluaa muutosta.

Samainen kaveri kuului uhonneen, että kun hän pääsee valtaan, kaikki vasemmistolaiset pistetään linnaan... Joillekin hän oli kuulemma luvannut ilmaiset pirtut, kun valinta tulee. Ja kertoipa hän Kosovon sodan aikaan viettävänsä päivässä useamman tunnin marjapensaissa piilossa ja tähdäten yli lentäviä lentokoneita ilmakiväärillä... niistä kun joku on aina väistämättä Naton kone...

Ai niin... miksikö olen lukenut SKP:n verkkolehtiä? Joskus huvikseni googlettelin tämän tyypin edesottamuksia, ja sieltä tuo uutinen löytyi.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ville Varakas on Bluesin kultakypärä. Kyllä tämä varmaan itkun puolelle menee. neljästä Bluesin parhaasta pistemiehestä kolme on pakkeja.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Norjan suurimman päivälehden VG:n nettietusivulla ei ollut pihahdustakaan Matti Heikkisestä. Sen sijaan oli kyllä riemullinen kuva pronssi- ja hopeamitalisteista. Itse MM-sivuilla Heikkistä kutsuttiin "ulkopuoliseksi" ja jutun pääviesti tuntui olevan se, että norjalaiset juhlivat enemmän mitaleitaan.

Norja - tuo hiihtojournalismin Pohjois-Korea.
 

Wolves

Jäsen

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Lähempänä viittäkymmentä kuin kahtakymmentä. Ei varmaan paljon lohduttanut, mutta fakta.

Tämä vieläpä pitää paikkansa koko loppuelämäsi, ei tosin välttämättä henkisesti.

t. hanu 51v
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
35 vuotta mittariin. Voi viddu jee. :) "Jo vanha on mies..."

Onnittelut! Olette päässeet SaiPa2000:n kanssa Seniorisarjaan. Siitä se elämä vasta lähtee. Voin kertoa.

Bonuksena vielä, nythän sitten teidät on velvoitettu saapumaan Jatkoajan Senioritapahtumaan tammikuussa -12. Tervetuloa!
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Petter Northug. Siinä on niin ylimielinen kusipää, että näinköhän antaa doping-näytteenkin kallistamalla päätänsä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Keskustelu Jokerit Lukko -otteluketjussa käy tällä hetkellä todella korkeatasoisena...
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu, se on aina hienoa kun pystytään kiistanalaisistakin tilanteista keskustelemaan sivistyneesti :)

Tuota ketjua on nyt tullut luettua jokunen aika, ja päätin piruuttani vilkaista Kierrätyskeskukseen ja Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjua, josko keskustelusta olisi jo kanneltu. Kun näin viimeisen viestin kirjoittajan olevan -RTK-, jonka tiedän Lukko-faniksi, arvasin aavistukseni osuneen oikeaan :)
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuota ketjua on nyt tullut luettua jokunen aika, ja päätin piruuttani vilkaista Kierrätyskeskukseen ja Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjua, josko keskustelusta olisi jo kanneltu. Kun näin viimeisen viestin kirjoittajan olevan -RTK-, jonka tiedän Lukko-faniksi, arvasin aavistukseni osuneen oikeaan :)
Mainiosti arvattu. Mutta kai sä nyt kaikelta vauhkoamiseltasi huomaat myös tuon ketjun koomisuuden? ;)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lauantai-iltana kaikki ovat kännissä ja Noros-kirjoittelu saa vähän liiankin hurjat mittasuhteet.
Olenhan siellä minäkin. Molemmissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös