Pitäisikö Hancock korvata Domilla jos NHL ei ala

  • 53 278
  • 359

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Domi vs. Hanck

Mulle moinen järjestely käy varsin mainiosti. Haluan kuitenkin puolustaa Hanckia niiltä väitteiltä, että asenne ei olisi kunnossa. Kyllä Hanck töitä tekee, mutta eri roolissa kuin Lukossa ja luultavasti myös itseluottamuspuolella on häikkää.

Domi olisi varmasti cobolin hyvin esittämien perusteiden vuoksi kelvollinen vahvistus. Mikä on miehen harjoittelutausta tältä kaudelta? Se on päällimäinen kysymys. Selänne on keskenkuntoinen, jos on Domikin, niin pelillisesti pakka voi mennä sekaisin, jos raahataan kahta puolikuntoista mukana.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti Jeffrey
Joko mä en ymmärtänyt sun narsismias tai sä tota 190/100 ja väh 50p..
Jeffrey, mä vaan pastasin cobolin tekstin tuolta Teemu ja Ossi Jokereihin ketjusta. Siinähän cobol sanoi tällä tavalla:"Kyllä sieltä tulee. Hemmetin hyvä pelimies, joka voi pelata sentterinä ja laidassa luokkaa 190/100 ja vähintään 50 pistettä NHL-kaudessa "

Saatoin ymmärtää päin vittua. Ymmärsin itse, että teille olisi tulossa jo K. Tkachuk.

Niinpä päätin heittää pienen tomahowkin, kun cobol perusti tämän ketjun.
 

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti zone55
Kyllä Domi mielestäni auttaisi joukkuetta enemmän pelillisesti kuin Laraque.

Mutta juttu onkin tällä hetkellä siinä, että tarvitaanko me pelilliestä vahvistusta? Mun kantani tähän on se, että ei tarvita.. Kyllä jos Metro, Jarna, Filppula ja Selänne saa tehdä työsä rauhassa niin siinä on ihan tarpeeksi pelillistä osaamista, ainaskin mun mielestä..

Jeffrey, mä vaan pastasin cobolin tekstin tuolta Teemu ja Ossi Jokereihin ketjusta

kettu kuittaa..
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Re: Domi vs. Hanck

Viestin lähetti Oiva

Domi olisi varmasti cobolin hyvin esittämien perusteiden vuoksi kelvollinen vahvistus. Mikä on miehen harjoittelutausta tältä kaudelta?

Sen verran mies on ainakin käynyt jäällä, että pelaamaan NHL-pelaajien järjestämällä kiertueella useita otteluita, tiedä sitten kuinka intensiivisiä nämä ottelut olivat mutta tuskin kovin moni on jättänyt treenaamista täysin. Bostonin alueella pelaajat ovat yhdessä vuokranneet jääaikaa ja käyneet luistelemassa 4-6 kertaa viikossa + salitreenit päälle.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti cobol
Sekin selvisi 100 % varmaksi äsken, että Jokereista nimenomaan Jortikka haluaa ehdottomasti voimaa joukkueeseen. Tämä selvennyksenä kun tuli Jortikkaakin asiasta aiheettomasti mollattua.

Esteenä on enää kaksi jääkiekkoammattilaista, Virmanen ja Hjallis.

Pikkulinnut laulavat, että Jokerileirissä tulee olemaan ilonaihetta ensi viikolla. Jokeriorganisaatio on tehnyt johtopäätöksiä erityisesti viimepäivien pelien johdosta.

Ei ne Jokerien asiat tällä hetkelläkään ole kovin huonot. Rosterista löytyy kuitenkin kaksi pelaajaa, Kankaanperä ja Valtonen, jotka tarvittaessa ottavat kuittivihkon käteen. Menestys nyrkkitalkoissa ei välttämättä ole aina kummoinen. Kankaanperän perässä on muuten myös HIFK.

Mäkiaho ja Nielikäinen ovat tapauksia erikseen. Kavereiden historiikki kertoo, että todella kovien poikien, tyyliin Gagnon, Domi tai Shelley, saapuminen samaan looraan aiheuttaisi vain selittelyjen tulvan erilaisilla nettisivu kyhäelmillä.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Q
Pikkulinnut laulavat, että Jokerileirissä tulee olemaan ilonaihetta ensi viikolla. Jokeriorganisaatio on tehnyt johtopäätöksiä erityisesti viimepäivien pelien johdosta.
No millaista laulua nämä linnut sitten visertävät? Kertooko se mahdollisesti herrasta nimeltä Tie Domi ?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Q on siinä oikeassa, että asiaa on puitu useana viime päivänä. Tilannehan oli täysin selvä sen suhteen, että Jokereihin tulee 190/100 Teemun lisäksi. Mutta mitkä todelliset syyt sitten olivatkaan, kun soppari piti Jokereiden toimesta vahvistaa, Hjallis & Virmanen perääntyivät toistaiseksi. Hjalliksen peruste oli se, että koska Saku sai aikaan kansanliikkeen ja TPS:n kassaan tähän mennessä jo uskomattoman kovat lisätulot, Teemu tuo Areenan lähes täyteen jokaisessa ottelussa. Ketään muuta ei kannata enää ottaakaan.

Ja tämä Hjalliksen johtopäätös tilanteessa, jossa Teemu oli jo alustavasti sopinut asioita Virmasen & Hjalliksen pyynnöstä Pohjois-Amerikassa!

Nyt käydään kovaa vääntöä akselilla Jortikka vs Virmanen & Hjallis. Jortikka haluaa ehdottomasti vahvistaa Jokereita jopa muutamalla lisäpelaajalla, Hjalliksella taas olisi tälle rahalle muutakin käyttöä. Hänen mukaansa se menee hukkaan, koska se ei tuota mitään.

Tällaista voi tapahtua SM-liigan seuroista vain Pelicanseissa ja Jokereissa! Kaaneissa siksi, että ne ovat vaan niin köyhiä. Jokereissa siksi, että Hjallis ei ymmärrä kiekosta yhtään mitään, vaan tyytyy juoksemaan rahan perässä.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti cobol


Tällaista voi tapahtua SM-liigan seuroista vain Pelicanseissa ja Jokereissa! Kaaneissa siksi, että ne ovat vaan niin köyhiä. Jokereissa siksi, että Hjallis ei ymmärrä kiekosta yhtään mitään, vaan tyytyy juoksemaan rahan perässä.

Mielestäsi Jokereiden joukkue ei riitä mestaruuteen tällä hetkellä? Eikai se Hjallis halua tappiota tarkoituksella tehdä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti cobol
Tällaista voi tapahtua SM-liigan seuroista vain Pelicanseissa ja Jokereissa! Kaaneissa siksi, että ne ovat vaan niin köyhiä. Jokereissa siksi, että Hjallis ei ymmärrä kiekosta yhtään mitään, vaan tyytyy juoksemaan rahan perässä.

Kyllä sä jaksat sitten porata. Mitä tahansa Jokereissa tapahtuukin, onnistut aina sysäämään kaiken negatiivisen Virmasen ja/tai Harkimon niskoille. Voi vain arvailla, mitä tapahtuu, jos Domi ei tulekaan.

Ensi viikolla nähdään mitä tulee tapahtumaan. Elämme mielenkiintoisia aikoja, sanoi joku viisas joskus jossakin.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Ikijokeri
Kyllä sä jaksat sitten porata.

En tiedä, olenko cobolin kanssa ainoa Jokerikannattaja, joka näkee sarjataulukkoa pidemmälle, ns. "suuren kuvan". Jokerit on tällä hetkellä se joukkue, jonka kaikki tahtovat selättää, keinoja kaihtamatta. Tämä asetelma tulee vain korostumaan, mitä lähemmäs pudotuspelejä mennään. Jokereiden olisi todellakin varauduttava tähän tilanteeseen parhaalla mahdollisella tavalla l. hankkimalla edes jonkinlainen fyysinen pelote. Tietenkään tämä FP ei voi olla paikalla aina silloin kun iskut kohdistuvat Thomasiin, Metroon, Filppulaan jne. mutta tärkeintä olisi, että terveiset menisivät perille edes jälkikäteen. Tomek teki turenkilaisia vastaan täysin oikein, propsit (voi perkele, mikä sana) siitä, mutta kauankohan McAho tämän muistaa? Tuskinpa tämä estää häntä törkkimästä Metroa taas seuraavassa kohtaamisessa...

Näinpä olisikin Jokereiden(kin) hankkia riveihinsä sen verta iso ja ruma kaveri, että iltaottelut kiellettäisiin alle 15-vuotiailta. Niskaton albanialainen kuulostaa hyvältä, 178cm ei. Parempi sekin kuitenkin kuin ei mitään.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Ikijokeri
Kyllä sä jaksat sitten porata. Mitä tahansa Jokereissa tapahtuukin, onnistut aina sysäämään kaiken negatiivisen Virmasen ja/tai Harkimon niskoille. Voi vain arvailla, mitä tapahtuu, jos Domi ei tulekaan.

No, mä olen ottanut itselleni tällaisen roolin, että kun on hyvä sauma tehdä järkeviä päätöksiä eli vahvistaa joukkuetta NHL-työsulun jatkumisen varalta, koitan pitää osaltani huolen siitä, että joukkuetta kanssa vahvistetaan. Yksi osa sitä roolia on kirjoittaa asiasta rehellisesti oma mielipide johtajien kuvia kumartamatta.

Hjallis sanoi muuten julkisestikin aivan suoraan, että hänen mielestään ketään ei välttämättä tarvita Selänteen jälkeen, vaikka työsulku jatkuisikin. Se olisi minun mielestäni typerä päätös sen vuoksi, että muut liigaseurat ovat selvästi lisänneet fyysisiä pelaajia rosteriinsa.

Minusta Jokereissa on selvä aukko, joka voidaan täyttää Domilla tai jollakin muulla riittävän fyysisellä pelaajalla. Olen jopa sitä mieltä, että sillä on merkitystä Jokereiden loppukauden onnistumiselle urheilullisesti, taloudellisesti ja imagollisesti.

Olen myös - aivan oikeasti - sitä mieltä, että Hjallis on väärä henkilö tekemään päätöksiä siitä, keitä pelaajia Jokereihin otetaan. Miksi? Hjallis on jo liian kaukana muissa kuvioissa, jotta hän voisi nähdä jääkiekkoa tuntemattomana ne tärkeimmät siirrot, joilla Jokereiden rosteria tosiasiallisesti vahvistetaan. Hjalliksella on niin paljon muuta tekemistä ja pohtimista, että hän ei voi millään olla perillä näistä asioista. Silti hän haluaa pitää päätösvallan itsellään eikä antaa sitä esimerkiksi Virmaselle. Jortikasta puhumattakaan - jolla on Jokereissa ainoana kattavan todellinen käsitys siitä, miten joukkuetta olisi syytä vahvistaa.

Edit:

Mikäli ketään power forwardia ei tule (työsulun jatkuessa) Selänteen lisäksi, Jokereiden mahdollisuudet play offeissa pienenevät nähdäkseni huomattavasti.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti cobol

Hjallis sanoi muuten julkisestikin aivan suoraan, että hänen mielestään ketään ei välttämättä tarvita Selänteen jälkeen, vaikka työsulku jatkuisikin. Se olisi minun mielestäni typerä päätös sen vuoksi, että muut liigaseurat ovat selvästi lisänneet fyysisiä pelaajia rosteriinsa.

Olen toki samaa mieltä siitä, että tuo Hjalliksen ajattelumalli on väärä. Syyn tuossa sitten sanoitkin. HPK yritti horjuttaa Jokereita fyysisesti eilen, silloin vielä onnistuttiin voittamaan, mutta ei ole takeita siitä, että se tulisi onnistumaan jatkossakin. Siispä 1-2 voimahyökkääjän hankkiminen olisi todellakin parasta.


Minusta Jokereissa on selvä aukko, joka voidaan täyttää Domilla tai jollakin muulla riittävän fyysisellä pelaajalla. Olen jopa sitä mieltä, että sillä on merkitystä Jokereiden loppukauden onnistumiselle urheilullisesti, taloudellisesti ja imagollisesti.

Niin, urheilullisen puolen merkitystä onkin tässä jo sivuttu jonkin verran, joten homma on sitä myöten selvä.
Taloudellisesti Domi toisi Jokereiden kirstuun varmasti melkoisesti lisäeuroja katsojalukujen kasvaessa. Domi on hyvinkin tunnettu Suomessa, ja siispä kovanaamoista paras vaihtoehto, jos tältä kantilta katsellaan. Imagollisesti Jokereista poistuisi se lievähkö hmv-joukkueen leima, joka on vallinnut tällä kaudella. Kuitenkin, puhutaan mitä puhutaan, ihmiset tulevat nykyisin katselemaan myös muita asioita kiekko-otteluissa kuin syöttelyä ja maaleja.


Mikäli ketään power forwardia ei tule (työsulun jatkuessa) Selänteen lisäksi, Jokereiden mahdollisuudet play offeissa pienenevät nähdäkseni huomattavasti.

Tokihan asia näin on. Playoffeissa fyysinen peli korostuu, joskin Kärpät voitti viime kaudella mestaruuden suht ei-fyysisellä ryhmällä. Nyt pleijareiden taso tulee olemaan selvästi kovempi, ja nykyinen Jokeriryhmä olisi huomattavan helppo saada pois raiteiltaan voimapelillä. Jossain vaiheessa playoffeissa tulemme kohtaamaan varmasti joko HPK:n, HIFK:n tai Lukon. Näitä vastaan tulisi nykyryhmällä olemaan vaikeaa. Sen sijaan esim. Kärpät olisi mielestäni jopa helpompi, koska se edustaa samaa taitopeliin perustuvaa tyyliä kuin Jokerit.

Ja mitä tulee tuohon Hjallikseen: Hjallis ajattelee vain bisneksiään. Jääkiekosta hän tajuaa suunnilleen yhtä paljon kuin minä matematiikasta(nimimerkillä 5,6 keskiarvolla lyhyessä matikassa).

Toivottavasti Q olisi nyt kerrankin oikeassa ja saisimme iloita mieluisella vahvistuksella ensi viikolla.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jos NHL ilmoittaa, että kausi on peruttu, vahvistavat kilpailijat varmasti joukkueitaan! HPK ketjussa huhuillaan Philippe Boucherin tulevan Dallas Starsista, Kärpät hommaa takuulla jonkun kovan peli miehen ja varmasti muutkin.

Tällä hetkellä taso riittää kannuun, mutta jos/kun kilpailijat vahvistuvat on Jokereidenkin reagoitava!
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Brother Cobolin ajatuksenjuoksussa on oivaa järjenmyönteisyyttä. Nyt joukkueisiin tulleita nhl tähtiä on helppo arvostella, kun kahden pelin jälkeen sarakkeessa on 0+0, -4. Mutta entäpä oikeissa peleissä eli playoff/ finaalit. Nämä turjakkeet ovat "ajaneet" itsensä mukaan joukkueeseen ja joukkueen pelityyliin ja nakuttavat 2+1 tehoja illasta toiseen. Pitkä pelaamattomuus näkyy joka ukon kintereissä, mutta odottakaas kun kone lähtee pörisemään niin turha on H&M parivaljakon itkeä kun paskat on housuissa.

Marginaalit tulevat olemaan pieniä loppupeleissä, joten Teemun lisäksi näkisin enemmän kuin mielelläni esim. Tie Domin Jokerinutussa.
 
Viimeksi muokattu:

Sejba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Boston Bruins
Kaikella kunnioituksella "albanian agressoria" kohtaan niin kyllä mun mielestä jokerit kaipais snadisti kädellisempää kaveria kuin Domi. Totta on että rosteri huutaisi yhtä lättyyn vetäjää, mutta enemmän oon huolissani maalinteosta varsinkin jos Jarna sattuu loukkaantumaan tai Selänne pelaa ekan pelinsä maaliskuussa.

Mun mielestä tän hetken rosterista pitäsi/voisi (jos änäri ei ala) siirtää katomon puolelle QH:n ja Variksen Peten (myös kaikella kunnioituksella). Varis on selkeesti Filppulan kentän heikoin lenkki, jopa jarru. Väittäisin että kentän tehot ei ainakaan laske jos Pete korvattas kondiksessa olevalla änäriavulla. Quinnista ei edes kannata puhua vahvistuksena.

Mutta kuten on moni on tullu jo todenneeksi ei ole mitään järkeä ottaa mitään toivotaantoivotaan-vahvistusta koska peli kulkee näilläkin. Toivotaan vaan että johto ottaa rosteriin vaan kovia nimiä jos ketään ylipäätänsä ottaa...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Sejba
Kaikella kunnioituksella "albanian agressoria" kohtaan niin kyllä mun mielestä jokerit kaipais snadisti kädellisempää kaveria kuin Domi. Totta on että rosteri huutaisi yhtä lättyyn vetäjää, mutta enemmän oon huolissani maalinteosta varsinkin jos Jarna sattuu loukkaantumaan tai Selänne pelaa ekan pelinsä maaliskuussa. ( ) Toivotaan vaan että johto ottaa rosteriin vaan kovia nimiä jos ketään ylipäätänsä ottaa...

Tämä on myös hyvä lähtökohta. Sopii mainiosti myös minulle. Jos päädytään power forwardiin 190/100, kunhan on kunnossa ja tekee pisteitä riittävästi. Jos Domiin, aivan mainio asia. Oma suosikkini on jälkimmäinen, mutta vastaan en laita, jos rosterista löytyy työsulun jatkuessa 190/100.

Lopullisia päätöksiä tehdään ilmeisesti ma-ti.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselleni tuli ensinnä mieleen (niin kuin monelle muullekin) kun uusia pelaajia on Jokereihin tyrkyllä, että mikä järki on mennä muuttamaan voittavaa joukkuetta.

Mutta p'rkele jos sieltä itse Tie Domi on tulossa Jokereihin ja miehellä on todellakin motivaatiota ja halua pelata joukkueessa, niin eihän Harkimokaan voi jättää tätä tilaisuutta käyttämättä!

Mielelläni odotan myös noita matseja Domi Vs. Helenius Domi Vs. Vopat jne. Mutta onhan miehestä todella muuhunkin kun tuohon hommaan.

Onko cobol asia todellakin näin, että ma-ti akselilla pitäisi tämä asia selvitä?

Domi Jokereihin kerpele!
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Sejba
Kaikella kunnioituksella "albanian agressoria" kohtaan niin kyllä mun mielestä jokerit kaipais snadisti kädellisempää kaveria kuin Domi.

Ei Domi nyt niin kädetön ole. Viime keväänä Quinn peluutti miestä ajoittain jopa ykkösylivoimassa, mikä luonnollisesti myös hieman huvitti Leafs-faneja. Kyllä normaalikuntoinen Domi mahtuisi ihan pelillisilläkin taidoillaan SM-liigaan, mutta hänen omat lausuntonsa pitkin talvea antavat kyllä ymmärtää miehen seuraavan kuin perävaunu majakkaa Mats Sundinia sinne, missä Sundin ikinä suvaitseekaan mahdollisesti pelata...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Maple Leaf
Kyllä normaalikuntoinen Domi mahtuisi ihan pelillisilläkin taidoillaan SM-liigaan, mutta hänen omat lausuntonsa pitkin talvea antavat kyllä ymmärtää miehen seuraavan kuin perävaunu majakkaa Mats Sundinia sinne, missä Sundin ikinä suvaitseekaan mahdollisesti pelata...

Niin, Sundin on ilmoittanut ettei pelaa ainakaan Djurgårdenissa eikä Elitserienissä tällä kaudella. Jos tästä nyt laskee yhteen 1+1 että Domi on tulossa Jokereihin, niin eiköhän se sitten tarkoita sitä että myös Sudden suuntaa Jokereihin.
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti Maple Leaf
Domi mahtuisi ihan pelillisilläkin taidoillaan SM-liigaan, mutta hänen omat lausuntonsa pitkin talvea antavat kyllä ymmärtää miehen seuraavan kuin perävaunu majakkaa Mats Sundinia sinne, missä Sundin ikinä suvaitseekaan mahdollisesti pelata...
Nythän Mats on päättänyt olla kokonaan pelaamatta, jos NHL ei ala. Ensi kaudella sitten Djurgårdenissa. Jäämme siis odottelemaan Domin vastaavaa lausuntoa.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jyp - Ässät raporttien perusteella oli Shellyllä tosi iso vaikutus Jyppiin. Oli kuulemma Ässät pelannut melko kiltisti tuossa ottelussa. Olisihan se mukavaa jos meilläkin olisi samanlainen peloite kentällä. Domi olisi paras enforcer ratkaisu koska osaa myös pelata kohtalaisesti. Kävisi myös joku Laraque. Luistelutaito on ykkösvaatimus. Tosin jos on tarjolla Iginlaa tai Shanahania niin vielä parempi. Tappelut on olisi bonusta työrauhan tullessa.

Taitoa meillä riittää, mutta telaketjuosasto on aika kevyttä, kuten on edellä mainittu.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Stolk-2
Jyp - Ässät raporttien perusteella oli Shellyllä tosi iso vaikutus Jyppiin. Oli kuulemma Ässät pelannut melko kiltisti tuossa ottelussa. Olisihan se mukavaa jos meilläkin olisi samanlainen peloite kentällä. Domi olisi paras enforcer ratkaisu koska osaa myös pelata kohtalaisesti.

Ihan turhaan noita nimiä pyörittelette. Jokerit eivät ole ollenkaan tuollaisten miesten perässä. Ihan toisenlainen pelote sieltä on tulossa, jos nyt on tullakseen. Tuttu mies, joka taatusti kelpaa kaikille, vaikkei mitään fyysisyyttä joukkueeseen tuokaan.
 

Alexandre

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Stolk-2
Jyp - Ässät raporttien perusteella oli Shellyllä tosi iso vaikutus Jyppiin. Oli kuulemma Ässät pelannut melko kiltisti tuossa ottelussa.


Kyllä täytyy todeta etten ole 10 vuoteen nähnyt näin siististi pelaavaa patalaumaa,ei minkäänlaista sikailua tai muuta.
Ylivoimassa Jody sai tehdä maskia aivan rauhassa,ei tullut poikittaista selkään kertaakaan.
Pelillisesti Jody ei vahvista JyPiä mutta henkisellä puolella joukkue on kuin uudesti syntynyt.
Myös yleisö osasi tulla paikalle katsomaan tätä "ihmemiestä" sillä katsojamäärä oli n.1000 henkeä enemmän kuin normaalisti Ässiä vastaan.
Tunnelma katsomossa aivan huikea ja olisittepa kuulleet suosionosoitukset kun kuuluttaja ilmoitti syöttäjän Kovasen maaliin....JODY SHELLEYYYY..
En itse olisi ottanut tätä herraa JyPiin kun en ole tappeluiden kannattaja mutta nyt tämän pelin jälkeen täytyy todeta että LOISTAVA hankinta kertakaikkiaan
Vielä kun lisätään että Jody pelaa käytännössä ilmaiseksi(kulukorvauksella)niin Seppänen voi onnitella itseään.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Isaksson
Ihan turhaan noita nimiä pyörittelette. Jokerit eivät ole ollenkaan tuollaisten miesten perässä. Ihan toisenlainen pelote sieltä on tulossa, jos nyt on tullakseen. Tuttu mies, joka taatusti kelpaa kaikille, vaikkei mitään fyysisyyttä joukkueeseen tuokaan.

Niin koko oli pygmin luokkaa. Veli pelaa jo Suomessa ja tyttöystävä on suomalainen. Etunimi alkaa P:llä ja sukunimi K:lla.

No seuraavaksi kuullaan Domin olleen valmis tulemaan Jokereihin, mutta Virmanen unohti soittaa tjs.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Viestin lähetti Isaksson
Ihan turhaan noita nimiä pyörittelette. Jokerit eivät ole ollenkaan tuollaisten miesten perässä. Ihan toisenlainen pelote sieltä on tulossa, jos nyt on tullakseen. Tuttu mies, joka taatusti kelpaa kaikille, vaikkei mitään fyysisyyttä joukkueeseen tuokaan.

Eli veli Isakssonilla on tietoa, että Jokerit eivät Domin tai muun tällaisen rymistelijän perään haikaile? Pelote, jos viittaa Pauliin niin tuskin mikään pelote on, pikemminin rasite. Kariya ei ole pelannut vielä missään, on mahdottoman loukkaantumisaltis ja varsinkin playoffeissa tullaan ottamaan näitä tähtiä kovempaa, ja silloin Kariya pienenä miehenä jää isompien jalkoihin, vaikka vikkelä mies onkin.

Eli sanoisin että ei kiitos Kariyalle, menkööt vaikka Ilvekseen, jos on mennäkseen. Ennemmin tyyliin Domi tai jos jotain pistemiestä niin Thachuk.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös