Pitäisikö Hancock korvata Domilla jos NHL ei ala

  • 53 278
  • 359

Etsijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Flu
Juu kaikki mitä sanot on totta, mutta et vastannut alkuperäiseen kysymykseen. Miksi Tomekin tanssiin lähtö nyt juuri korosti Domin tarvetta. Mielestäni se, että Mäkkäri olisi yksipuolisesti hakannut Metron ilman kenenkään väliintuloa olisi ollut se tapaus, jolloin Domia voi apuun huutaa. Nyt jokainen ukko jengissä on näyttänyt lähtevänsä ketä tahansa "SM-liiga goonia" vastaan tappelamaan - mikä hiton hätä tässä sitten on?

En ole cobol, mutta luulen että hän tarkoitti jotain tällaista: Valtonen on tärkeä osa jokeripakkaa, eikä häntä kannata "uhrata" tappeluun. Ja sitäpaitsi kaikenmaailman konnuudet jäävät taatusti vähemmälle jos mr. Domi istuu penkin päässä tarkkailemassa tilannetta.

Edit: No sieltähän se cobolinkin vastaus tuli. :)
 

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti Frankie
Vähän on Domi päässyt kasvamaan viime näkemästäni. Pisteitäkin Tie on aika mukavasti naputellut :)

Ei vaan jos Narrit nyt sitten Domin saisi, olettaen/toivoen, että tuo lakko jatkuu änärissä. Niin se olisi enemmän kuin hieno juttu!!!!

Joko mä en ymmärtänyt sun narsismias tai sä tota 190/100 ja väh 50p..

Siinä taidettiin tosiaan viitata Keith Tackzhukiin (en tainnut kirjoittaa oikein). Luulen, että hän ois ihan tarpeeks kova luu fyysisestikkin sm-liigaan.. Kuitenkin hällä useampana kautena änärissä yli 100 pim, se ei kyllä vielä todista mitään, mutta kummiski..
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Viestin lähetti cobol
Miksi oletat, että Tomekin lähtö korostaisi jotenkin Domin tarvetta? Sehän on ihan perseellään koko oletus.
No sen takia, kun kirjoitit hetkeä aikaisemmin
Viestin lähetti cobol
Raportti Hämeenlinnasta:

"kaksi päähän kohdistunutta taklauksta, pakaan ja lindiin. Sitten mäkkäri veti metroa poikittaisella, tomek heitti hanskat, pari iskua ja dumarit väliin. DOMI KEHIIN!"
Kyllä tuosta vain sen kuvan saa, että Hämiksen tapahtumat tekevät sinun mielessäsi Domin hankinnan entistäkin tarpeellisemaksi. Minun mielestäni omien puolustaminen vastustajan rottia vastaan osoittaa, että nykyiselläänkin pärjätään. Olisin paljon huolestuneempi, jos lopputulos olisi ollut HIFKlainen uhotaan toimittajille ja huudellaan vaihtoaitiosta linja.

Mutta kuten sanoin ei minulla nyt mitään Domia vastaakaan ole. Mukavahan se olisi ukkoa katsella, mutta tämähän on nyt lähinnä akateemistä pohdiskelua, kun NHL alkanee vielä tällä kaudella.

Jos itse olisin saanut joukkueen koota niin jo kauden alusta Variksen olisi korvannut todellinen 190/100 pf ja Latvalan farmigooni. Tällöin jengi olisi upeassa tasapainossa ja tätäkään keskustelua ei käytäisi. Ainostaan Mäkkärin ja Nielikäisen aisankannattajat kertoilisivat miten "kumpikaan osapuoli ei hallunnut tapella" tai "Mäkkärillä on ollut käsi vähän kipeanä".
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Flu
Jos itse olisin saanut joukkueen koota niin jo kauden alusta Variksen olisi korvannut todellinen 190/100 pf ja Latvalan farmigooni. Tällöin jengi olisi upeassa tasapainossa ja tätäkään keskustelua ei käytäisi. Ainostaan Mäkkärin ja Nielikäisen aisankannattajat kertoilisivat miten "kumpikaan osapuoli ei hallunnut tapella" tai "Mäkkärillä on ollut käsi vähän kipeanä".

Noin rakennettulla joukkueella kuitattaisiin Kannu keväällä. Toki se voidaan tehdä nykyselläkin, mutta voimaa puuttuu ehkä liiankin kanssa. Jos NHL ei siis ala. Vähän joka jengissä on silloin kovaa kalustoa, joka on tottunut myös olemaan keväällä ajossa.

Ja Flu, huomasitko, että lainaamasi teksti ei ollut minun, vaan Hämeenlinnasta kaverin mulle lähettämä. Pistin sen sellaisenaan, en siis muokannut omiin ajatuksiini sopivaksi :)
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Viestin lähetti cobol
Ja Flu, huomasitko, että lainaamasi teksti ei ollut minun, vaan Hämeenlinnasta kaverin mulle lähettämä. Pistin sen sellaisenaan, en siis muokannut omiin ajatuksiini sopivaksi :)
Oho, no enpä tietystikkään huomannut. Pahoitteluni - kuvittelin, että siellä suunnalla panikoidutaan pienestä poikapainista :)
 

stiffe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Miksi oletat, että Tomekin lähtö korostaisi jotenkin Domin tarvetta? Sehän on ihan perseellään koko oletus.

Mun lähtökohta on seuraava: Domi Jokereihin = 30 % vähemmän mailalla hakkaamista, päähän taklaamista yms meidän pelaajiin = vältetään ainakin yksi turha loukkaantuminen.


Hei!
Eihän teillä mitään hätää ole!!!.Jokainen kuittihan on aina hoidettu välittömästi,aina,heti. Olettehan fyysisenkiekon ilmentymiä. eilen Tome veti MCburgeria ja jne...... aina te ootte tolla saralla pärjänneet!! Kyll sä tiedät;) (<- ihana hymiö).

T: Kuittivihkon alusta.( on muuten Jonna vihkon veli)
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Viestin lähetti stiffe
Hei!
Eihän teillä mitään hätää ole!!!.Jokainen kuittihan on aina hoidettu välittömästi,aina,heti. Olettehan fyysisenkiekon ilmentymiä. eilen Tome veti MCburgeria ja jne...... aina te ootte tolla saralla pärjänneet!! Kyll sä tiedät;) (<- ihana hymiö).

T: Kuittivihkon alusta.( on muuten Jonna vihkon veli)

Eipä tuossa mitään suurempaa hätää ole, mutta paremminkin voisi vielä olla. Eipä tässä liigassa juurikaan taida fyysisen kiekon ilmentymiä olla, mutta kyllä tuollakin saralla on jotenkin sinnitelty. Kielioppi on myöskin hauska laji ;D (<- tosi iso hymiö)

Domi olisi kaikin puolin tervetullut vahvistus ja taatusti arvokas pelaaja tiukoissa vääntöpeleissä. Ilman muuta kehiin vaan, se sijoitus maksaa taatusti itsensä takaisin.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Tämä albanianlankku Domi on vähän samanlainen tapaus mulle kuin Mäkkäri: hyvä tappelija, mutta ärsyttävä paskiainen, jota on tottunut vihaamaan kuin vihollista.

Messiin vaan silti. Ei näitä mahdollisuuksia usein tule, vaikken kyllä jaksa uskoa Tien kohtaavan Hannun kanssa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Pointti on tämä: HPK ja monet muut joukkueet tulevat pelaamaan omassa kaukalossaan Jokereita vastaan jatkossakin pikkusikaa, jonka kohteena on Filppula, Metro ja jatkossa Selänne. Asiasta saatiin jälleen eilen oiva näyte. Samanlaista meno oli edelliselläkin Hämeenlinnan vierailulla ja kun oli silloin paikalla, siitä tuli myös tänne kirjoitettua. Tomek pelaa yhdessä Metron kanssa ja vastaa siten Metron puolesta, mutta kuka meillä vastaa Filppulan ja Selänteen puolesta?

Tämä tulee olemaan oleellinen kysymys viimeistään play offeissa, jos NHL ei ala. Muissa joukkueissa pelaa silloin niin kovaa arsenaalia, että Jokereiden ei kannata tuudittautua harhakuviin. Kannattaa seurata pelejä jo ennen play offeja. Filppulaa, Metroa, Lepistöä ja Selännettä tullaan korventamaan laittomin taklauksin, jopa yrittämällä polvitaklauksia.

Miksi? HPK:n hyvin tunnettu kontaktini kertoi eilisen pelin jälkeen seuraavaa:

totta kai me lähdettiin Jokereita vastaan pelaamaan kovaa ja pikkusikaa, sellaiset oli ohjeet. Jokereiden tilanne on tunnettu yli seurarajojen. Pelaamalla äärikovaa, pystyt voittamaan Jokerit, koska Jokereiden tähtipelaajat Metro, Filppula, Campbell ovat pieniä. Toki Tomek tulee kuittaamaan, mutta mitä siitä? Sen jälkeen ei tule ketään.

Eiköhän jatketa Virmasen ja Hjalliksen painostamista tässä hyvässä asiassa faxein ja tekstiviestein? Jotain olisi korkea aika tehdä, jotta Jokerit saadaan play offeihin parhaalla mahdollisella miehityksellä ilman loukkaantumisia.
 

zone55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän rosteri kieltämättä kaipaa Domin kaltaista pelimiestä. Miehen kunnosta ei ole tietoa, mutta se ei ole se TÄRKEIN kysymys tämän miehen kohdalla. Toivottavasti Matti tämän tajuat.

Asenne on varmasti 100 ja keväällä 110. Jos todellakin on näin että mies on valmis tänne tulemaan niin nimi paperiin ja mies kentälle. Olen kuullut että koneessa jolla Teemu tulee Suomeen olisi vielä paikkoja vapaana. Onko muilla tietoa?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Tomek pelaa yhdessä Metron kanssa ja vastaa siten Metron puolesta, mutta kuka meillä vastaa Filppulan ja Selänteen puolesta?
Tähän on suorastaan pakko todeta, että Teemu kyllä vastaa itsestään ja tämä on fakta. Toki se on sitten eri juttu jos joku keskitason kuumentaja haluaa nyrkkihippasille, niin siihen ei Teemua kannata pelikiellon takia uhrata. Liigan mittakaavassa muunlainen kova fyysinen peli on Teemulle pala kakkua, tämäkin on fakta.

En vielä löytänyt uutista Domin sopparista, mikä maksaa vai odotellaanko maanantaita ?
 

peluri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä viestiketju on hyvin aiheellinen, kevään tosipelit alkavat, ja Jokereiden joukkueen fyysisyys ei ole kovin kummoinen.

Jo pelejä seuratessa näkee ettei muut kuin Ossi, Tomek, Kuki ja Mäki taklaa edes kohtuullisesti. Puolustajat ovat pieniä, harva pystyy nostamaan äijiä seinille.

Kun play-offit lähestyvät kaikenlainen psykologinen sodankäynti alkaa. Jokereiden taitopelaajia tullaan ajamaan kovaa, ja heitä taatusti hiillostetaan. Kaikenlainen mukin kukkoilu lisääntyy. Mielestäni joukkueeseen tarvitaan "poliisiksi" laskettava, joka tietenkin muutenkin osaa pelata. Keväällä kaukalossa on kovempia heppuja vastassa kuin vuosiin, se on realiteetti.

Hancockin voisi mielstäni paikata kenellä vain, menetys ei olisi merkittävä. Domi kehiin!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti peluri
Hancockin voisi mielstäni paikata kenellä vain, menetys ei olisi merkittävä. Domi kehiin!

Sekin selvisi 100 % varmaksi äsken, että Jokereista nimenomaan Jortikka haluaa ehdottomasti voimaa joukkueeseen. Tämä selvennyksenä kun tuli Jortikkaakin asiasta aiheettomasti mollattua.

Esteenä on enää kaksi jääkiekkoammattilaista, Virmanen ja Hjallis.

Miten Virmanen ja Hjallis eivät tajua sitä yksinkertaista faktaa, että jos NHL alkaa ja Domi palaa takaisin, kaikki muutkin kovat NHL-pojat lähtevät Suomesta. Nyt Hjallis ja Virmanen pelkäävät, että valitsevat väärän arvan kahden arvan nipusta, joista toisessa lukee NHL alkaa ja toisessa NHL ei ala.

Domin tulo olisi loistoasia ja jos hän lähtee muiden mukana, Jokerit on vieläkin vahvemmalla.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Viestin lähetti cobol
Sekin selvisi 100 % varmaksi äsken, että Jokereista nimenomaan Jortikka haluaa ehdottomasti voimaa joukkueeseen. Tämä selvennyksenä kun tuli Jortikkaakin asiasta aiheettomasti mollattua.

Esteenä on enää kaksi jääkiekkoammattilaista, Virmanen ja Hjallis.

Miten Virmanen ja Hjallis eivät tajua sitä yksinkertaista faktaa, että jos NHL alkaa ja Domi palaa takaisin, kaikki muutkin kovat NHL-pojat lähtevät Suomesta. Nyt Hjallis ja Virmanen pelkäävät, että valitsevat väärän arvan kahden arvan nipusta, joista toisessa lukee NHL alkaa ja toisessa NHL ei ala.

Domin tulo olisi loistoasia ja jos hän lähtee muiden mukana, Jokerit on vieläkin vahvemmalla.

Puhut tällä hetkellä niin vahvasti Domin tulon puolesta, että jos Tie ei sitten tulekaan niin se on melkein tervan ja höyhenien paikka. ;-)

Eiköhän Hjallis&Virmanen tee peliliikkeitä kun viikonloppu on NHL tilannetta seurattu. Ensi viikolla kun kuitenkin on jotain tehtävä jos on tehdäkseen.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti cobol


Esteenä on enää kaksi jääkiekkoammattilaista, Virmanen ja Hjallis.


Sori vaan mutta nyt putosin.

Totta puhuakseni ilman noita kahta jamppaa ja niiden touhuja Jokerit ei olis liigaykkönen tällähetkellä.
 
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
Viestin lähetti Gags
Kuinka monta samanlaista tilannetta näit Jokereita vastaan kaudella 99-00? Silloin ei tarvinnut edes puolustaa ketään, kertaakaan. Koska yksikään näistä jotka pelostaan vähän toipuneina nyttemmin neljä vuotta myöhemmin ympäri nettiä erilaisten äänitorvien kautta kyllä julistavat että "kyllä me kysyttiin, muttei lähtenyt", eivät uskaltaneet edes kokeilla.

Jep, olet täydellisesti asian ytimessä; jos tällainen pelaaja pitää joukkueessa olla, niin sitten sellainen pitää olla. Perinteistä Jokereiden taitopelikulttuuria ei kyseisellä pelaajatyypillä tietenkään vaalita, mutta jopa sm-liigassa tänä päivänä pitää ajatella pelaajien työturvallisuutta -ei varmaan tarvitse erikseen mainita minkä joukkueen uupumattoman Pohjois-Amerikan- stylen apinoinnin takia. Eli työsuojeluvaltuutetulla olisi taas tilausta Jokereihin, saavat avainpelaajamme keskittyä pelaamiseen ilman häiriötekijöitä kuten silloin kun itse partioit kentällä.

Tie Domihan ei ole ollenkaan huono jääkiekkoilija, pystyisi (kunnossa ollessaan) ilman muuta auttamaan joukkuetta myös pelaamalla. Lisäksi tiedot kertovat hänen olevan hyvä hengenluoja, joukkuepelaaja ja "hyvä jätkä", ei mikään diiva yksilöurheilija. Ja ainahan on niitä katsojia jotka diggaavat lätkätappeluita tai mahdollisuutta nähdä sellaisia, joten kyllä tämä hankinta varmasti näkyisi positiivisesti myös yleisömäärissä.

Jos niskattoman albaanipatun palkkavaatimus loppukaudesta ei ole kohtuuton (olen ymmärtänyt ettei olisi), niin Jokereihin ehdottomasti. Virmanen, tässä mahdollisuus jatkaa uudella hyvällä linjalla mitä pelaajahankintoihin tulee!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
On vaikea olla nauramatta näille ihmisille, joiden silmissä Domi on jokin puolijumala vain sen takia, että on joskus tullut suomessa tunnetuksi Teemun suojelijana. Ilmeisen selvää on se, että Domista liikkuvat legendat tiedetään, mutta filmimateriaalia ei todellakaan ole nähty kuin ehkä satunnaisesti Canan+:lta.

Miehen kovuutta rehdin tappelun aikana en tule koskaan kiistämään, mutta lähes kaiken muun kyllä. Näkisin mielelläni Jokereissa - tai missä muussa tahansa liigaseurassa - Jody Shelleyn tapaisia kavereita, jotka tekevät työnsä täydellisesti. Domi ei tätä työtä tee täydellisesti ja mm. entinen kapteeninne tiesi kertoa - monien muiden tappelijoiden tavoin - että Domia kyllä pelätään mutta ei kunnioiteta. Ja tähän on syitä.

Kuuluisa pakeneminen joukkotappelussa Philadelphiaa vastaan on ehkä noloin temppu, minkä koskaan olen nähnyt. Jos on hamekangasta tarjottu milloin Nielikäiselle, milloin Valtoselle, milloin Kankaanperälle tai Mäkiaholle niin Domi ansaitsee jo pelkästään tuosta Philly-kärhämästä hameen ja korsetin. Oksettavaa neiteilyä.

Jos kerta Virmanen, Hjallis & co. lukevat tätä palstaa, niin voin vinkata teille kolme vapaana olevaa kovanaamaa jotka tekevät samaa työtä kuin Domi, mutta jotka eivät saattaisi missään vaiheessa organisaationne huonoon/neitimäiseen valoon tempaustensa takia. Voin vaikka antaa miesten yhteystiedot, ovat muuten Domia halvempiakin:

- Georges Laraque
- Ryan Vandenbussche
- Jim McKenzie

Ne jotka epäilevät DDR-hallin asukin 'pelkäävän' Domin tuloa, niin tässä vastine:

Tomek voisi tapella vihdoinkin Jeren kanssa, Laraque voisi hakata Hirson teholle, Järventie voisi antaa Luttiselle takaisin ja ottaa voiton, so what, mä nauttisin viihteestä. Mutta että Tie Domi? Haha... jos te todellisen pellen haluatte ja olette tyytyväisiä, hyvä niin. Ottaisi Vopat sitten turpaan Laraquelta, Jantuselta tai Virmaselta, so what.

Kun Maple Leafs pelasi Jokereita vastaan syksyllä 2003, juttelin Wade Belakin kanssa hallin ulkopuolella jonkin aikaa. Mr.Domi seisoi vierellä ja oli niin reppanan näköinen, luuli kai etten tunnista herraa. Belak on asia kaveri - ja sen verran propseja Domille että on Belakille antanut paljon oppitunteja. Belakia sentään kehtaa sanoa mieheksi.

Brashear & Domi ovat ainoat pelaajat, joita en haluaisi nähdä NHL:ssä, SM-liigassa tai muuallakaan. He ovat ainoat tappelijat, joita muut tappelijat eivät kunnioita koska nämä herrat eivät anna kunnioitukseen mitään syytä. Nyt varmasti joku finninaamainen erno tulee toteamaan että mitä väliä kunnioitetaanko, joten...

...vittuako mä täällä saarnaan? Mä meen keittää kahvit.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cairns Miehen kovuutta rehdin tappelun aikana en tule koskaan kiistämään, mutta lähes kaiken muun kyllä. Näkisin mielelläni Jokereissa - tai missä muussa tahansa liigaseurassa - Jody Shelleyn tapaisia kavereita, jotka tekevät työnsä täydellisesti. Domi ei tätä työtä tee täydellisesti ja mm. entinen kapteeninne tiesi kertoa - monien muiden tappelijoiden tavoin - että Domia kyllä pelätään mutta ei kunnioiteta. Ja tähän on syitä.
Eiköhän tässä etupäässä olla hakemassa joukkueeseen vahvistusta, joka auttaisi Jokereita kevään karkeloissa. Tässä mielessä Domi lienee huomattavasti todennäköisemmin hyödyllinen niin asenteen kuin myös maineensa takia. Tarkoitus tuskin on hankkia pelaajaa vain siksi, että tämä sattuisi olemaan NHL:n arvostetuin tappelija.

Taitaa sieltä naapurileiristäkin löytyä muuan Jarkko Ruutu, joka tuskin muiden kuin oman joukkueen silmissä on kovinkaan "arvostettu". Silti oon joskus kuullu jonkun sanovan, että tälläkin kaverilla on jotain annettavaa joukkueelleen...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Cairns

- Georges Laraque

Jumalauta, Laraque vapailla markkinoilla? Matti, toimi! Tossa on äijä, jonka näkisin Jokereissa oikein mielelläni. Ja mua ei kiinnosta pätkääkään kaverin ihon väri, tai muu sellainen. Georges on änärin kovin tappelija, Suomessa varmaan mättäisi Mäkkäriltä tai Nielikäiseltä pään irti. Kaiken lisäksi Laraque osaa tappelemisen lisäksi pelata. Toki Domi on suomalaisille tunnetempi kaveri, mutta itse valitsisin ennemmin Laraquen näistä kahdesta. Perustelut ylempänä.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Ikijokeri
Jumalauta, Laraque vapailla markkinoilla? Matti, toimi! Tossa on äijä, jonka näkisin Jokereissa oikein mielelläni. Ja mua ei kiinnosta pätkääkään kaverin ihon väri, tai muu sellainen. Georges on änärin kovin tappelija, Suomessa varmaan mättäisi Mäkkäriltä tai Nielikäiseltä pään irti. Kaiken lisäksi Laraque osaa tappelemisen lisäksi pelata. Toki Domi on suomalaisille tunnetempi kaveri, mutta itse valitsisin ennemmin Laraquen näistä kahdesta. Perustelut ylempänä.
Meinaatko miehen viihtyvän kun oman fanikatsomon nutipäät vetävät jungle noiset kehiin?

Itselläni on vähän samanlainen suhtautuminen Domiin kuin Cairnsilla. Tuo pakoon juokseminen on jäänyt pysyvästi mieleen, eikä miehen monet muutkaan temput kovin kunnioitettavia ole. Silti, jos parempaa ei ole tarjolla niin mielelläni miehen Jokereissa näkisin. Kyllähän sitä varmasti omissa pelaavana arvoistaisi yllättäen hieman enemmän, ihan niin kuin aiempana mainittiin Jarkko Ruudun tapaus. Samaan kategoriaan kuuluu myös Pasi Nielikäinen, joka nyt ei kovin arvostettu jätkä ole monessakaan joukkueessa, mutta silti Cairnsin dickraidauksen kohde.

Luulenpa vaan, että koko juttu on vedetty päästä, eikä Domi/Jortikka/Hjalmari/Virmanen ole edes kuullut jutusta sitten syksyn 2003.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Cairns
On vaikea olla nauramatta näille ihmisille, joiden silmissä Domi on jokin puolijumala vain sen takia, että on joskus tullut suomessa tunnetuksi Teemun suojelijana.

Niin, en pidä Tie Domia puolijumalana, Domi on vaan semmonen paranneltu versio Jarkko Ruudusta.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Elton
Niin, en pidä Tie Domia puolijumalana, Domi on vaan semmonen paranneltu versio Jarkko Ruudusta.

Rudin tempaukset tämän kauden liigassa ovat olleet kaikkea muuta kuin asiallisia. 165pim suunsoitosta, ziisus... siitä saakin rutkasti parantaa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Ikijokeri
Jumalauta, Laraque vapailla markkinoilla? Matti, toimi! Tossa on äijä, jonka näkisin Jokereissa oikein mielelläni. Ja mua ei kiinnosta pätkääkään kaverin ihon väri, tai muu sellainen. Georges on änärin kovin tappelija, Suomessa varmaan mättäisi Mäkkäriltä tai Nielikäiseltä pään irti. Kaiken lisäksi Laraque osaa tappelemisen lisäksi pelata. Toki Domi on suomalaisille tunnetempi kaveri, mutta itse valitsisin ennemmin Laraquen näistä kahdesta. Perustelut ylempänä.

Ei helvetti, täytyy yhtyä noihin kommentteihin. Jos "Shoorsh" vaan on jonkinlaisessa kunnossa niin mieluummin hän kuin Domi. Saataisiin maskipelaaja jota ei hevillä maalin edestä siirretä. Kuka avaa ekana ketjun "Mieluummin Laraque kuin Domi" ?
 

zone55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä Domi mielestäni auttaisi joukkuetta enemmän pelillisesti kuin Laraque. Ei me tarvita NHL:n parasta tappelijaa, riittää kunhan pelaaja omaa vahvan "pelote" statuksen. Tappelut ovat sitten boonusta jos sellaisia tulee. MIstä välistä sen kiekon pitäis mennä jos Laraque on maalilla maskissa ;) ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös