Pitäisikö Hancock korvata Domilla jos NHL ei ala

  • 53 134
  • 359

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Pitäisikö Hancock korvata jos NHL ei ala? Siinä on tämän hetken kuumin kysymys jokerilasein tarkasteltuna. Viikon sisällä ollaan NHL:n suhteen varmasti viisaampia, mutta jos NHL:n kausi ei käynnistykään, uusia pelaajia virtaa edelleen myös Suomeen. Ja kovia nimiähän on tullut SM-lliigaan viime päivät: Vokoun, Ribeiro, Rivet, Raycroft, Shelley.

Jokereiden paketti on aivan hyvin kasassa. Yksi poikkeus kuitenkin löytyy. Hän on Hancock, joka pelaa Jokereiden nimellisessä ykkösessä roolissa, joka ei vastaan millään tavalla Hancockin vahvuuksia. Muutakaan paikka hänelle ei ole osoittaa. Itse ehdottaisin nyt, että NHL-kauden peruuntuessa Hanck siirretään varalle katsomoon ja tilalle otetaan pelaaja, joka on loistava lisä Jokereiden rosteriin. Pelaajan nimi on Tie Domi.

Tarkistin Domin tilannetta muutamasta paikasta ja tilanne on se, että Domi on valmis tulemaan Jokereihin erittäin edullisesti. Hän on yksi niistä pelaajista, joiden kanssa Teemu Selänne on alustavasti puhunut pestistä Jokereissa. Domi on itse innokas tulemaan ja on siksi hylkäämässä ruotsalaisten houkutukset.

Mutta mitä asiasta sanoo meidän päällikkö eli Jortikka? Tarkistin senkin. Jortikalle sopii Domi aivan täydellisesti. Domihan suorastaan helppottaisi Jokereiden kokoonpanoa Selänteen tulon jälkeen, sillä Jortikka voisi rakentaa nelosesta todella hyvän rymän. Niminä esimerkiksi Mäki-Kuki-Domi. Ja erittäin tärkeä asia tämäkin: Domi ei myöskään vähentäisi mitenkään Metron loistoa joukkueen 1-sentterinä ja pelintekijänä. Päinvastoin, Domi takaisi sen, että Metro kulkee ja loistaa myös playoffeissa. Ja kuten moni tietää, Domi pelaa riittävän hyvin myös kiekollisena. Viime kaudella Torontossa 20 pistettä, toissa kaudella 29 pistettä.

Domi olisi juuri sitä, mitä Jokerit tarvitsevat menestyäkseen ja kilpaillakseen kannusta voitollisesti. Kaiken lisäksi Tie Domi täyttäisi kolme tärkeää kriteeriä:

- toisi lisää yleisöä Areenaan
- toisi viihdettä kannattajille
- toisi lisää rahaa Jokereille
- takaisi osaltaan Jokereiden pelaajien työrauhan play offeissa.

Varsinkin viimeiseen ranskalaiseen viivaan kannattaa kiinnittää huomiota. Jos NHL peruuntuu tältä kaudelta, SM-liigan play offeissa pelaa useita kovia kanukkeja, jotka ovat NHL:ssä tottuneet siihen, että tärkeissä peleissä pelataan niin kovaa kuin tarve on. Mitään ei säästellä. Itse en jättäisi missään nimessä Filppulaa, Metroa ja Thomasia suojelematta. Nämä play offit ovat aivan erilaiset kuin koskaan ennen, mikäli kausi peruuntuu Pohjois-Amerikassa.

Miksi Hjallis sitten on näyttämässä nyt hiukan punaista valoa Domille? Koska Hjallis on nyt liikaa bisnesmies. Hjallis totesi suoraan, että Jokereihin tuskin kannattaa sittenkään ottaa enää ketään Teemun jälkeen. Huomatkaa sana kannattaa. Hjallis laskee, että Teemun tulo täyttää Jokereiden muutamat jäljellä olevat kotieottelu sellaisella yleisömäärällä, että ei siihen enää muita tarvitse.

Voi ollakin. Mutta nyt kyse on urheilusta nimeltä jääkiekko ja urheiluseurasta nimeltä Jokerit. Ja tulevista play offeista ja Jokereiden menestyksestä niissä. Hjallis, tee nyt oikea ratkaisu ja valitse se alkuperäinen suunnitelmasi. Jortikkakin tukee Hanckin vaihtamista Domiin. Samoin kannattajat. Anna meille nyt tämä historiallinen mahdollisuus ja päästä Teemu & Domi irti Areenassa.

Hjallis, jos se on rahasta kiinni, minä lupaan maksaa 1 % Domin palkasta. Ja uskon siihen, että muitakin löytyy.

Hjallis, älä petä meitä nyt!
 

Etsijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika hupaisaa sinänsä, että puhuin juuri Domista erään Jyp-kannattajan kanssa. Puhuin jotain siihen malliin, että "Domi meni jo", eli että häntä ei enää nähdä Jokereissa, koska se kotiotteluputki on kohta ohi. Mutta, mutta.. Tännehän pystytetään oikein ketju Domille, lupaavaa.

Itsehän olen sitä mieltä, että jos Domi tosiaan on motivoitunut pelaamaan Jokereissa niin ei hänelle voi sanoa ei. Paitsi Hjallis. Vai voiko hänkään?

Uskoisin, että tähän ketjuun tulee paljon vihreää valoa näyttäviä kommentteja, joskin Jokereilla pyyhkii jo nyt niin hyvin, että on aina pieni riski vaihtaa toimivaa pakettia. Katellaan...
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Juuri näin!

Olen odotellut jo pitkään koska joku avaa ketjun jossa keskustellaan SUPER- hankinta Hancockin kohtalosta.

Olen omien tietolähteitteni kautta saanut korviini myös tietoa tapaus TIE DOMISTA.

Kun todellakin Jokereilla olisi mahdollisuus saada tuon tason kaveri joukkueeseen niin Hjallis toimi!!!

Teemu Selänne jos kuka tietää millainen kaveri Tie Domi on. Joukkuepelaaja viimeiseen hengenvetoon asti.

Kuten cobol kirjoitti Domi toisi ja takaisi sen rauhan Jokerien tähdille loppukaudeksi etteivät kaikki Rotta-Ruudut silmille hyppelisi. Nyt tämä pelko on olemassa.

Ensi viikolla Teemu liittyy joukkueen mukaan toivottavasti myös Tie Domi !!!!!!
 

Animal

Jäsen
Viestin lähetti cobol

Hjallis, älä petä meitä nyt!

Asiallinen ketjunavaus, etten sanoisi. Kysymys onkin, että lukeeko Hjallis tätä palstaa ja miten reagoi Jortsu ensimmäisen "kilahduksen" jälkeen, joita Domilta on myöskin nähty?

Itse toivon, että Tie Domi pukisi jokerinutun ylleen. Miksikö sanon näin, vaikka olen HIFKin kannattaja ?

Tässä syitä:
-Kuka muistaa aikaisempien keväitten derbyt, Toronto-Philadelphia ja Toronto - NY Islanders NHL:n playoffseissa? Domi molemmissa sarjoissa keskeisessä roolissa.
-Kuka muistaa viimeiseltä parilta vuodelta Battle Of Ontariot Toronton ja Ottawan välillä? Domi myöskin keskeisessä roolissa. Mitäs jos samanlainen kontrolloimaton vihanpito saataisiin HIFKin ja Jokerien välille ?
-Vopat pääsee paikallispeleissä tekemään oikeasti töitä palkkansa eteen.
-Parempi mahdollisuus nähdä kovien poikien taistoja SM-Liigassa: Helenius vs. Nielikäinen ja Helenius vs. Vopat olivat vasta alkusoitto. Miltä kuulostaisi Domi (JOK) vs. Shelley (JYP), Domi (JOK) vs. Vopat (IFK), Domi (JOK) vs. Helenius (ILV) tai Domi (JOK) vs. Nielikäinen (ÄSS)? Yli seurarajojen tulisi näiden taisteluparien kiinnostaa lopputuloksesta piittaamatta, mikäli on kaukalotappelujen ystävä.
-Ärsyttävä jätkä vastustajalla -->Jokerit vieläkin ärsyttävämpi joukkue.
-Yleisömäärät nousisivat joka liigapaikkakunnalla, kun ihmiset haalaisivat itsensä katsomaan kahelia "albanian assasinia"

Domi liigaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei perkele, jos tämä tilaisuus jätetään käyttämättä, niin on se jo hyvä helvetti! Jos tuo cobolin väittämä, että Domi oli valmis pelaamaan Jokereissa edullisesti, ja Jortikka haluaa Domin rosteriin, niin kyllä olisi jo suuren luokan penailua antaa Hancockin pelailla ykkösessä ja luottaa siihen, että "ei meidän kavereilla kuitenkaan mitään käy, kuka niihin nyt koskisi?". Loppupeleissä Hjallis ajattelee vain itseään ja bisnestään, ja Domin palkkaamatta jättäminen olisi täydellinen osoitus siitä.

Nyt jumalauta, Hjallis, toimi!
 

Animal

Jäsen
Re: Juuri näin!

Viestin lähetti liigajyrä
Kuten cobol kirjoitti Domi toisi ja takaisi sen rauhan Jokerien tähdille loppukaudeksi etteivät kaikki Rotta-Ruudut silmille hyppelisi. Nyt tämä pelko on olemassa.

Hähähää. Kerkeääkö mukaan jo ensi lauantaiksi ?
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Niin, mietiskelin tuossa pelaajia, joilta en odottaisi maddeneita ja Mr. Domi tuli ensimmäisenä mieleen. Häneltä en ole koskaan nähnyt flegmaattista vaihtoa pelissä, enkä väritöntä ottelua. Äijä tsemppaa kuin vinttikoira ja on osoittanut vuosien varrella kykenevänsä kiekolliseenkin peliin - puhumattakaan fyysisyydestä. En ihmettele, että Jorekin on ottamassa miestä jortikka tanassa vastaan.

Tervetuloa!
 

strato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Domi ja Kariya on sellaiset pelimannit ketkä ovat mielestäni vaihtoehdot.

Cobolin perusteita lukiessa vaakuutuin, että Domi olisi paras mahdollinen vaihtoehto. Kun meille tulee Selänne niin on kolme mainiota maalintekoon pystyvää kenttää. Sekä uskoisin Mäki-Kuki-Domi-ketjun pimentämään/ärsyttämään minkä ketjun SM-liigassa tahansa.

Jos Cobolin tiedot ovat oikeat, että Domi olisi halukas tulemaan ja herra Jortikallekin tämä sopisi, mutta Hjallis hankaa vastaan, olisin melkein valmis vilauttamaan jopa adressikorttia toistamiseen tälle kaudelle.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dominaattori kehiin ja Tomenaattorin kanssa maskia tekemään !! Tätä Domi-kuviota olen alusta alkaen hehkuttanut, vaikka muutoin NHL-vahvistusten hankintaan epäröivästi suhtaudunkin.

Mun mielestä jo syksyllä näytti siltä, että Domilla olisi kiinnostusta tulla Jokereihin. Mulle jäi hämärän peittoon miksei näin käynyt. Tainnut jätkät pelata liian hyvin.

Turha tässä muuten on Hjalmaria huudella. Suoraan vaan kunnon aseet käyttöön: Huuu-huu Meri-Kukka hei, älä anna sille ennen kuin homma on selvä !!

cobolilta viiltävän loistava ketjun avaus.

UGH. Pariisi on puhunut.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minulle Domi kelpaa koska tahansa, mutta niin kelpaisi moni muukin hänen tyylinen pelaaja. Jotenkin en vain jaksa cobolin nimenomaisesta vakuuttelusta huolimatta oikein uskoa näin tapahtuvan Jortikan aikana, ainakaan hänen nimenomaisesta toiveestaan. Toivon että olen väärässä.

Eikös joku muuten jo aikoja sitten kehottanut unohtamaan Domin, kun piti olla varmaa että Sudden vie miehen mukanaan Djurgårdeniin?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Gags
Minulle Domi kelpaa koska tahansa, mutta niin kelpaisi moni muukin hänen tyylinen pelaaja. Jotenkin en vain jaksa cobolin nimenomaisesta vakuuttelusta huolimatta oikein uskoa näin tapahtuvan Jortikan aikana, ainakaan hänen nimenomaisesta toiveestaan. Toivon että olen väärässä.

Eikös joku muuten jo aikoja sitten kehottanut unohtamaan Domin, kun piti olla varmaa että Sudden vie miehen mukanaan Djurgårdeniin?

Pistetään faktat tiskiin:

Jortikan osalta kyse on siitä, että Hanck ei todellakaan täytä paikkaansa Jortikan Jokereissa. Hanck ei vaan ole pelaaja, joka sopeutuu Jortikan pelitapaan ja rooliin. Tässä asiassa ei ole mitään epäselvää ja Jortikka on sanonut saman asian myös julkisesti. Jos Jortikalta kysyy, hän haluaa vaihtaa Hanckin. Seuraava kysymys on se, keneen Hanck vaihdetaan. Jos ollaan Metrolle ja Filppulalle lojaaleja - kuten mielestäni pitää olla - sellaista ratkaisua ei tehdä, jolla näiden kahden loistavan pelaajan asemaa Jokereiden 1- ja 2-senttereina uhataan. Tämä on myös Jortikan selkeä lähtökohta. Niinpä päädytään siihen, että Hanck korvataan laiturilla. Mutta kun Selänne tulee joukkueeseen samaan aikaan maalintekijäksi play offeihin, ei Jokerit enää tarvitse maalintekijää. Nykyisetkin tekevät liigassa muihin verrattuna aivan riittävästi maaleja. Jortikka painottaa kuitenkin sitä, että hän haluaa pelaajan, jolla on ammattimainen suhtautuminen ja joka on valmis antamaan kaikkensa jokaisessa vaihdossa. Kun tällä alustuksella nostaa esiin Domin, saa vastaukseksi kyllä. Ei kuulkaa jää tällä kertaa Jortikasta tämä asia kiinni!

Domi meneekin mahdollisesti Ruotsiin, jos Jokerit ei miestä halua. Ei hän enää kauan odottele. Mutta Teemun mukaan Domi on valmis tulemaan ja heitä molempia haluttaisi aivan oikeasti pistää toteen se taannoinen lupaus, että he pelaavat Jokereissa yhdessä työsulun aikana. Domihan heitti asian uudelleen esille vuoden 2003 Toronton vierailun aikana. Eikä kuulemma ole Domin tulo rahasta kiinni, sillä hän haluaa ennen kaikkea pelata ja pian.

Nyt on ihan oikeasti mahdollista saada Domi meille. Hjallis, Jortikka ja Virmanen kyllä lukevat Jatkoaikaa. Jokainen on heistä asian mulle todennut muutamaankin kertaan. Kyllä meidän mielipiteellä on vaikutusta.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Cobol voisi nyt päättää onko se 190/100 ja 50p/kausi, vai 178/100 ja 20p/kausi.

Mutta ihan totta puhuen, ei kai kukaan oikeasti voisi Domia vastustaa. Mies on juuri sitä mitä Jokerit ja SM-liiga tarvitsee. Ja monenlaisilta pulmilta säästyisi Jortikkakin, jos ei tarvitse väkisin peluuttaa jotain huonokuntoista supertähteä 40 min/ottelu ja kuunnella kaikkien muiden nurinaa. Domiltahan ei mitään ihmetehoja edes vaadittaisi, siis pisteiden muodossa.

Ja kaikeen lisäksi jopa Hancock olisi tyytyväinen, kun pääsisi pelaamaan joka toisen ottelun. Täydellinen ratkaisu!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Ole Fart
Cobol voisi nyt päättää onko se 190/100 ja 50p/kausi, vai 178/100 ja 20p/kausi.

Minä kallistuin tänään lopullisesti 178/100/20 kannalle. Jos 190/100/50 tulisi, hän uhkaisi Metron ja Filppulan asemaa ja sitä kautta joukkueen yhtenäisyyttä ja saattaisi itsekin turhautua, jos pelit olisivat pitkään 0+0. 178/100/20 olisi senkin vuoksi aivan oiva vaihtoehto, sillä hän ei uhkaisi Jokereissa ketään :)

Ole Fart on aivan oikeassa siinä, että Hanck olisi tyytyväinen joka toiseen peliin. Samoin Jortikka Hanckin osalta.

Koko juttu on niin selvä, että ei ole mitään järkeä jättää sitä toteuttamatta. Tässähän jo itsekin alkaa toivomaan, että NHL & NHLPA eivät saa sopimusta sittenkään aikaiseksi. Vaikka se on täysin mahdollista, että kausi alkaa ensi kuussa.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti cobol
Nyt on ihan oikeasti mahdollista saada Domi meille. Hjallis, Jortikka ja Virmanen kyllä lukevat Jatkoaikaa. Jokainen on heistä asian mulle todennut muutamaankin kertaan. Kyllä meidän mielipiteellä on vaikutusta.

In that case: suorastaan vaadin Domia meille. Mikäli näin ei tapahdu, jätän kaljan ostamatta seuraavassa kotiottelussa (eikun se onkin HIFK-peli...), no sitten seuraavassa ainakin!

Noh vakavasti siis: Domi ehdottomasti meille. Tällaista tilaisuutta ei tule pitkiiiiin aikoihin ja kansa kaipaa viihdettä. Jos Jokereiden on tarkoitus "sytyttää aina", niin nyt olisi mahdollisuus saada lisää katetta tälle sloganille. Kuvittele nyt Hjallis jo sitä sisään kuulutustakin parin viikon kuluttua:"Teemu Selänne, Tie Domi, Tim Thomas, Glen Metropolit, Juha Lind, Valtteri Filppula, Toni Dahlman, Brian Campbell, Ossi Väänänen..." - vastustajista osahan luistelee tuossa vaiheessa jo takaisin pukusuojaan kun tajuaa ketä siellä on vastassa.

We want Domi!
 

Makelele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää ois kyllä mahtava juttu, jos Domi tulisi. Hancockin asenne on kentällä pelkkää surffailua, joten näkisin Domin ehdottomasti mielelläni Jokereissa. Hancock hodareiden kimppuun ja Domi tantereelle!
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Mukana ollaan keräyksessä, jos TD sillä saapuu. Tässä on vielä se hyvä puoli, ettei Jokerit etsi mitään sateentekijää joka johdattaisi yksin joukkueen voittoon tai olisi joku parasikinämilloinkaan... , ehkä joukkueeseen sopivin.
Domi syventäisi jo ennestäänkin hyvää joukkuetta pelityylillään ja olemuksellaan. Eikä olisi paineita tehdä 2 pistettä/ peli, vaan olisi aikaa sopeutua joukkueeseen sekä pelitrytmiin. (Sekä Jortikkaan).
Omien (hartarien) käsitysten mukaan Domi on todellinen joukkuepelaaja eikä tarvitse mitään ihme hypetystä. Kuntotilanne on arvoitus, mutta mittarissa on sen verran maileja että uskoakseni hän ei ole tenyt Maddeneita vaan pitänyt kuntoa yllä.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Kyllä! Domi tänne!

Itse olen miettinyt myös tuota mahdollista vahvistusta sen kannalta miten se vaikuttaa joukkueen yhtenäisyyteen... nyt peli kulkee, miksi rikkoa toimivaa pakettia.

Ehdotankin että avaamme addressiketjun Domin pestaamiseksi jokereihin. Muistanette miten kävi Ossin kohdalla, addressiketjun avaamisesta ei mennyt pitkäänkään kun sopimus julkistettiin!

edit. itse laiskana ja ketjua kertaakaan avanneena jätän asian ammattilaisille. :)
 
Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäli olisi valittavana pelaaja kaikista viime kaudella NHL:ssä pelannesta pelaajista, valitsisin seuraavassa järjestyksessä. Selänne, Domi ...Joe

Tie Domi tänne ja heti. Lupaan tulla areenalle useita kertoja ja maksaa sisäänpääsymaksuni. Perkele, siinä olisi pelaaja jota ei pikku kahva häiritse ja kuka helvetti sen työntää veskarin edestä pois. Jokerit kun pelasi Torontoa vastaan pelin niin taisi jätkä olla kahdessa maalissa meidän veskarin näkyvyyttä peittämässä. Olisi tullessaan todellinen vahvistus, myös pelillinen.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Pistetään faktat tiskiin:

Jos ollaan Metrolle ja Filppulalle lojaaleja - kuten mielestäni pitää olla - sellaista ratkaisua ei tehdä, jolla näiden kahden loistavan pelaajan asemaa Jokereiden 1- ja 2-senttereina uhataan. Tämä on myös Jortikan selkeä lähtökohta. Niinpä päädytään siihen, että Hanck korvataan laiturilla. Mutta kun Selänne tulee joukkueeseen samaan aikaan maalintekijäksi play offeihin, ei Jokerit enää tarvitse maalintekijää.



Ehdottomasti Domi Jokereihin. Domi on juuri se täsmähankinta jolla kannu saataisiin kotiin täksi vuodeksi.


Jokerithan on pelillisesti tällä hetkellä aivan omassa kastissaan, sen näkee jo pelkästään tehtyjen ja päästettyjen maalien määrästä. Jokainen tietää mihin vastustaja tulee iskemään kun luistelu ja kädet eivät yksinkertaisesti riitä tiukkojen playoff -taistojen voittamiseen. Tässä Domilla voisi olla pelkkä rauhoittava rooli - hanskoja tuskin tarvitsisi edes pudottaa, riittäisi kun istuisi penkinpäässä jututtamassa vastustajia.


Domi vs. Shelley
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti Gags
Eikös joku muuten jo aikoja sitten kehottanut unohtamaan Domin, kun piti olla varmaa että Sudden vie miehen mukanaan Djurgårdeniin?
En tiedä kuka sanoi, mutta Domi oli kuulemma itse halukas Djurgårdeniin. Seurajohto taas ei ollut kiinnostunut Domista, eikä ihme, kun nyt joukkueella on ei-EU-kiintiömiehinä J. Theodore ja D. Boyle. Epäilenpä, ettei Domi ole kovin korkealla hankintalistalla muissakaan ruotsalaisseuroissa tuon kiintiön vuoksi. Siellä lienee kuitenkin paljon parempaakin tarjolla.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Domi tänne ja heti. Hjallis mieti nyt mitä merkitsisi pudota varsinaisten pleijareitten ekalla kierroksella. Mahdolliset vastustajat ovat kasvattaneet telaketjuosastojaan. Mitä sitten kun Jody Shelley ajaa koko kentällisen ja maalivahdin maalin sisään?

En ole tällä kaudella pystynyt käymään niin useassa matsissa olisin halunnut, mutta jos Domi tulee niin paikanpäällä tullaan olemaan. Ostan jopa paidan ja mitä tahansa krääsää vaan keksitte.



DOMI HETI
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Toimi Hjallis!

Lupaan tulla katsomaan Areenalle joka matsin, missä Tie Domi kentällä pörrää!

Hjallis, enkä varmaan ole ainoa!!!
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti cobol
Hjallis, älä petä meitä nyt!
Kuokakohan meidät pettää jos nyt sitten Domi ei toteudu, Hjallis vai Cobol?

Minä kallistuisin tuohon Coboliin, joka on nostanut meidän toiveet "korkealle".

Katsotaan miten käy.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin

kun itse mietin millä perusteella Hancock on vahvistus Jokereille niin ei tule mieleen. Muut 3 kpl ulkomaalaisista ovat selviä apuja mutta Hanck ei ole.

Kun vielä nyt näyttää siltä että änäri ei ala ,ei ole mitään järkeenkäypää selitystä sille että Hanck jatkaisi rosterissa.

Kun Selänne palaa kehiin niin Hanck on se joka tippuu eli mitä käyttöä hänellä on?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Boogey
Ehdotankin että avaamme addressiketjun Domin pestaamiseksi jokereihin.
Eiköhän tämä ketju aja ihan hyvin saman asian.

Tässä Domi-kysymyksessä lähtökohta on minusta samankaltainen kuin Ossin tilanteessa. Erona on tietenkin se, että Ossi oli suorastaan pakko saada, sillä eihän tosi-Jokeria voi olla palkkaamatta, jos sellainen työttömänä liikkuu.

Vaan yhtäläisyyksiä Ossin tilanteeseen on kuitenkin paljon. Kyse olisi kaverista, jolle olisi selkeä tilaus joukkueessa ja joka omalla panoksellaan vahvistaisi joukkuetta. Tällä en tarkoita mitään hanskaamista, vaan fyysistä peliä ja asennetta. Ossi on takuulla vahvistanut Jokerien puolustusta, Domi tekisi saman hyökkäyksen osalta.

Toinen yhtäläisyys on se, että ainakin tänne kirjoitetun ja omien fiilisten perusteella olen kohtuullisen varma siitä, että sopeutuminen joukkueeseen olisi helppoa. En usko että kukaan joukkueessa vastustaisi sitä, että Teemu ja Domi liittyvät ryhmään. Siitä sen sijaan olen melko varma, että noiden kaverien tuloa moni pelaaja kiittelisi mielessään.

Kolmas iso juttu on sitten se, että odotukset miehen panoksesta ovat ennakkoon kohtuulliset. Samahan oli Ossin kohdalla, ei kukaan odottanut piste per peli tahtia, vaan ihan Ossin omaa hyvää peliä ja taistelua. Omiin ei taida Ossin aikana olla tasakentällisin mennyt yhtään (?). Sama juttu olisi Domin kanssa, yrittämistä sata lasissa ja fyysisyyttä, pisteodotuksia ei aseteta.

Tästä oiva aasinsilta seuraavaan positiiviseen puoleen. Koska odotukset varmastikin olisivat kohtuulliset ja sitä kautta rooli tiedossa, niin mies ei myöskään sotkisi omien helmiemme Valtteri, Metro jne. peliä. Nämä kaverit saisivat jatkaa vanhaan malliin, mutta heidän taustajoukkojaan vahvistettaisiin.

Hyvältä tämä siis tuntuisi. Oman korteni kannan kekoon siten, että lupaan ostaa ensi kaudeksi ainakin yhden Jokerien kausikortin, jos Domi Jokereihin saadaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös