Petulle kenkää

  • 449 963
  • 1 323

Fordél

Jäsen
Eikä pidä ja ei tarvitse. Kirjoitat nyt HIFK-osioon ja meidän sielunelämä ei aukea sinulle ja emme tarvitse tänne mitään aikuismaista viisastelua, kun emme paranna tapojamme, vaan olemme sitä mitä olemme, aidosti ja suurella sydämellä, jossa lukee HIFK.

Oma mutuni on, että muutosta tulee myös fanien keskuuteen. Se tapahtuu pikku hiljaa seuraillen sitä mitä tapahtuu seuraorganisaatiossakin. Siellä toimintaan on tullut viime vuosina pitkäjänteisyyttä ja järkeä ilman, että ison ja aidon HIFK-sydämen on tarvinut väistyä minnekään. Ainoa muutos on vain se, että järki on lisääntynyt, vahvuudet on tunnistettu ja virheet on myönnetty sekä niistä opittu, jolloin menestystäkin on tullut. Katsoisin, että HIFK on organisaationa kasvanut Pentin aikaisesta uhoavasta ja sekoilevasta teinistä juuri viisaammaksi aikuiseksi. Fanienkin näkemykset tulee tässä kehityksessä varmasti perässä.

Ja korostan loppuun, että Ilves-kannattajana olen vain kaikesta kateellinen teille.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Höpöhöpö. Mukana voi olla aidosti ja suurella sydämellä olematta idiootti. Idiotismia on ala-arvoiseksi tai jopa henkilökohtaiseksi menevä kritiikki. Idiotismia, tai ainakin äärimmäistä lyhytnäköisyyttä, on myös potkujen vaatiminen viiden runkosarjaottelun jälkeen. Tämä ei ole syytös sinua kohtaan, Johannes, mutta lienet huomannut, että tällaistakin on esiintynyt?

Siinäkään en näe mitään outoa, että jopa IFK-fani osaa myöntää olleensa väärässä.

Totta haastat veli HIFK-kannattaja. Ärsyttää vaan ihan vähän, kun tänne tulee jakamaan käytösneuvoja joku, joka ei kannata HIFK:n joukkuetta. Opettaa vaan oman lähipiirinsä porukat käyttäytymään kunnolla, luulisi siinäkin olevan tehtävää riittämiin.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Fanienkin näkemykset tulee tässä kehityksessä varmasti perässä.

Ja korostan loppuun, että Ilves-kannattajana olen vain kaikesta kateellinen teille.

Ehkä ja Ilveksen kannattaminen lienee aika turhauttavaa touhua nykypäivänä seuran organisaation sekoilun takia, että en nyt ole niin kovin vihainen, että opetat meille aikuismaista käytöstä, joka on ok, mutta joskus ainoastaan aika väsynyttä viisastelua, sorry vaan.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eikä pidä ja ei tarvitse. Kirjoitat nyt HIFK-osioon ja meidän sielunelämä ei aukea sinulle ja emme tarvitse tänne mitään aikuismaista viisastelua, kun emme paranna tapojamme, vaan olemme sitä mitä olemme, aidosti ja suurella sydämellä, jossa lukee HIFK.

Juu, älkää vaan järkiintykö. Jää monet pikimustasta huumorista, hyvästä ilmaisusta ja yleisestä häröilystä irronneet naurut saamatta:).
Vakavammin: kritiikkiä on piisannut asiallisella ja vähän pösilöpitoisemmalla linjalla, mutta enimmäkseen aiheesta. Ja tämä on jumalauta nettipalsta; jos yksikään kiekosta leipänsä saava välittää näistä jutuista kauempaa kuin sekunnin puolikkaan, on väärässä hommassa.

Nyt ei juuri ole aihetta kritiikkiin, kun lusikka on löytynyt koutsin kätöseen - melkoisen pään seinään hakkaamisen jälkeen, mutta löytynyt kuitenkin. (Epäilemättä kapteenin ja parin muun suosiollisella avustuksella, mutta sama sekin - se juuri on sitä vahvaa johtamista, että tajuaa kuunnella tarpeen tullen muitakin). Ja aika harva kai IFK:n hc-faneista nyt tosissaan Sparta-Parralle on niitä potkuja huutanut? Selvin päin ainak... sori;).

Opettaa vaan oman lähipiirinsä porukat käyttäytymään kunnolla, luulisi siinäkin olevan tehtävää riittämiin.

No nimenomaan, helvetti.
 

Fordél

Jäsen
Totta haastat veli HIFK-kannattaja. Ärsyttää vaan ihan vähän, kun tänne tulee jakamaan käytösneuvoja joku, joka ei kannata HIFK:n joukkuetta. Opettaa vaan oman lähipiirinsä porukat käyttäytymään kunnolla, luulisi siinäkin olevan tehtävää riittämiin.

Ei tässä mitään käytösneuvoja jaeta isoille ihmisille vaan näkemyksiä siitä miltä toimintanne näyttää ulospäin. Jos asenne on tuo, että vain HIFK-kannattajat saavat arvioida toimintaa ja muu keskustelu tukahdutetaan niin pahasti on toiminta sisäänpäin kääntynyttä ja se harvoin tuottaa mitää hyvää.

HIFK-fanilla jos jollain luulisi olevan valtavissa perinteisssä, menestyksessä ja vahvassa identiteetissä niin paljon selkänojaa, että voi selkä suorana kuunnella myös muiden joukkueiden fanien näkemyksiä ja käydä asiasta keskustelua. Ymmärrän jos jonkun pienen ja nuoren jengin fanilla se voi olla vaikeaa, mutta että HIFK:n? Ei mene jakeluun moinen herkkänahkaisuus.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ei tässä mitään käytösneuvoja jaeta isoille ihmisille vaan näkemyksiä siitä miltä toimintanne näyttää ulospäin. Jos asenne on tuo, että vain HIFK-kannattajat saavat arvioida toimintaa ja muu keskustelu tukahdutetaan niin pahasti on toiminta sisäänpäin kääntynyttä ja se harvoin tuottaa mitää hyvää.

HIFK-fanilla jos jollain luulisi olevan valtavissa perinteisssä, menestyksessä ja vahvassa identiteetissä niin paljon selkänojaa, että voi selkä suorana kuunnella myös muiden joukkueiden fanien näkemyksiä ja käydä asiasta keskustelua. Ymmärrän jos jonkun pienen ja nuoren jengin fanilla se voi olla vaikeaa, mutta että HIFK:n? Ei mene jakeluun moinen herkkänahkaisuus.

Sinulla on nyt kehno ilta menossa ja kannattasi ehkä miettiä omaa tekstiä, eikä opettaa muita. Tack och adjö, tällä kertaa. En jatka enempää.
 

Fordél

Jäsen
Ehkä ja Ilveksen kannattaminen lienee aika turhauttavaa touhua nykypäivänä seuran organisaation sekoilun takia, että en nyt ole niin kovin vihainen, että opetat meille aikuismaista käytöstä, joka on ok, mutta joskus ainoastaan aika väsynyttä viisastelua, sorry vaan.

Eli jos mulla lukisi suosikkijoukkueen kohdalla HIFK niin suhtautuisit kirjoituksiini ihan eri tavalla? Nyt kun näkemys tulee Ilves-leiristä niin se on vain "väsynyttä viisastelua".

Sorry vaan, mutta siinä vaiheessa kun vasta-argumentointi lähtee kirjoittajan suosikkijoukkueesta niin ollaan heikoilla jäillä. Kunnon haaste kohdistuisi tekstin sisältöön, ei tekstin kirjoittajan suosikkijoukkueeseen.

Ja kyllä, olet oikeassa, että Ilveksen kannattaminen on turhauttavaa, mutta tämän asian kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Tai no on sen verran, että toisin kuin teillä, meillä on juuri käännytty sisäänpäin, piiri pieni pyörii, toiminnassa ei ole mitään järkeä eikä ole opittu virheistä tai edes tunnustettu niitä, joten tässä sitä ollaan: liigajumbona matkalla kohti karsintaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFKlainen sielunelämä on sellaista, että jos vituttaa, se sanotaan ääneen. Herran jestas, mehän olemme varmasti keksineet "Kaikille kenkää"- huudahduksenkin! Ja ihan aiheesta. Se, että täällä avataan näitä kenkimisketjuja on jossain määrin myös IFKlainen sisäpiirivitsi, jolla kunnioitetaan IFKlaisia perinteitä. Viis siitä, onko aihetta. Kyllä sellainen vähän niin kun pitääkin olla. Mistäs heinäkengät muuten huvinsa vetää?

Mitä sitä suotta koutseja kenkimään, heitetään koko jengi hiuksista vittuun, kuten täällä on tapana sanoa. Liian "averagea" potkia vain jotain valmennusjohtoa. Mielummin sitten kaikille kenkää ja uudet jaot. Eipähän olisi tylsää. Kenelläkään. Sitäpaitsi, aina tulee uusi kausi ja IFK on Jokereiden ohella joka ikinen kesä seuraavan kauden mestari. Nyt sitten viime kaudella kävi lapsus ja sattui tänne ihan oikeakin mestaruus. Sen kanssa ei ole ihan helppo elellä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Eli jos mulla lukisi suosikkijoukkueen kohdalla HIFK niin suhtautuisit kirjoituksiini ihan eri tavalla? Nyt kun näkemys tulee Ilves-leiristä niin se on vain "väsynyttä viisastelua".

Sorry vaan, mutta siinä vaiheessa kun vasta-argumentointi lähtee kirjoittajan suosikkijoukkueesta niin ollaan heikoilla jäillä. Kunnon haaste kohdistuisi tekstin sisältöön, ei tekstin kirjoittajan suosikkijoukkueeseen.

Saat pitää mielipiteesi ja minä pidän omani. Kunnioitan näkemyksiäsi, mutta en jaa niitä. Kävi muuten eilen vahingossa mielessä, että keväällä 1998 pelattiin hieno finaalisarja HIFK-Ilves ja nyt on urheilumenestys siirtynyt vähän eri reiteille, mutta kyllä se siitä, uskon Ilves-tekemiseen pitkässä juoksussa.
 

Fordél

Jäsen
Saat pitää mielipiteesi ja minä pidän omani. Kunnioitan näkemyksiäsi, mutta en jaa niitä.

Mitään muuta tässä ei ole vaaditukkaan. Tosin olisin toivonut haastetta tekstin sisältöön Ilveksen sijaan (joka ei liity mitenkään tähän ketjuun).

Kävi muuten eilen vahingossa mielessä, että keväällä 1998 pelattiin hieno finaalisarja HIFK-Ilves ja nyt on urheilumenestys siirtynyt vähän eri reiteille, mutta kyllä se siitä, uskon Ilves-tekemiseen pitkässä juoksussa.

Hyvä, että joku uskoo, sillä minä en usko niin kauan kuin nykyinen johto ja sen toimintakulttuuri ovat vallalla.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Oletko ottanut viinaa tai kenties hukannut Jatkis-tunnuksesi vääriin käsiin? Sen verran korkealentoista ja epä-Johannesmaista tekstiä tulee nyt :D

Sori off-topic, oli pakko kysyä.

Ei kumpaakaan. : D
Ei nyt viitsi, kun Petu on vienyt HIFK:n 9 pelin voittoputkeen, niin jääkiekkoelämä hymyilee ja onhan se niin, että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen esim. kannattajien käytöstavoista. Vaikka ei jaa mielipidettä, niin voi mielipiteen vapautta arvostaa.

Itse otin alunperin Petun vastaan HIFK:n valmentajaksi isoin odotuksin, toisin kuin esim. KJ:n, jonka luulin epäonnistuvan HIFK:ssa, mutta olin väärässä siinäkin asiassa. Nyt menetin uskoni vain n. kuukaudeksi Petuun, marraskuun 2011 ajaksi, mutta se oli silloin ja nyt on nyt.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Ei kumpaakaan. : D

Ok, selitys hyväksytty. Oli vain pakko varmistaa :)

Itse otin alunperin Petun vastaan HIFK:n valmentajaksi isoin odotuksin, toisin kuin esim. KJ:n, jonka luulin epäonnistuvan HIFK:ssa, mutta olin väärässä siinäkin asiassa. Nyt menetin uskoni vain n. kuukaudeksi Petuun, marraskuun 2011 ajaksi, mutta se oli silloin ja nyt on nyt.

Itselläni on taas ollut sitten Penan takavasemmalle siirtymisen jälkeen sellainen luottavainen fiilis, että seura on kerrankin osaavissa käsissä. Menestys lähtee kuitenkin loppupeleissä organisaation ylimmästä johdosta; silloin kun siellä on palaset kunnossa ja kyky rakentaa tulevaa, on avaimet olemassa myös urheilulliseen menestykseen. Osittain tästä syystä olen jaksanut uskoa myös KJ:n ja Petun tekemisiin vaikeinakin aikoina.

Pentin aikana kun organisaatio oli lähes kaaoksessa, vailla minkäänlaista kykyä pitkäjänteiseen rakentamiseen, sitä lähes tottui siihen tolkuttomaan valmentajarulettiin, jolloin tuli itsekin oltua yleensä vaatimassa potkuja niin valmentajille kuin pelaajillekin. Tässä mielessä voisi todeta, että kannattajat sopeutuvat seurassa vallitsevaan kulttuuriin ja ilmapiiriin. Haluaisin myös uskoa, että uuteen, pitkäjänteisempään sekä harkitumpaan kulttuuriin on mahdollista sopeutua.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Fordel: Jälkiviisaus tarkoitti mulla sitä, että henkilö kirjoittaa syyskuussa Petun olevan perseestä ja palaa sen jälkeen ryssittyjen pleijarien jälkeen sanomaan, että jee - olin oikeassa! Ja sama tyyppi ei todellakaan tulisi toteamaan, että olin väärässä. Opportunistinen jälkiviisaus on ihan perseestä. Mä en tiedä mitään muuta joukkuetta kuin HIFK, joiden fanit aidosti myöntävät olleensa väärässä. Saa kyllä lukea kuin piru raamattua tätä osiota, jos sellaista ei löydä. Minäkin olen useita kertoja sanonut nyt kun menee hyvin, että olen kuitenkin arvostellut Petua helvetin lujasti reaaliajassa, enkä ottaisi sanaakaan pois nytkään. Veljemme Aurinkotuulen antamat aiheet ovat kirvoittaneet meikäläiseltäkin erittäin paljon erittäin kriittistä tekstiä: Lunkan järjetön peluuttaminen ja roikottaminen kokoonpanossa, nelosen hajottaminen ja Simon KooKoo-treidi, Hirso-case, Mikko Kurvinen yv-pakkina jne. Kaikki tämä on tuntunut aivan idioottimaiselta ja kun nyt katsoo sarjataulukkoa, on jokaisen pakko myöntää, että pitkässä juoksussa Matikainen on tehnyt juuri sitä, mistä hänelle palkkaa maksetaan: maksimoinut joukkueensa suorituksen kevätpainotteiseksi. Hän on ollut oikeassa, pikakenkääjät väärässä. Ja mäkin päätin vasta lokakuussa, että ei kenkää - joten siitä voi päätellä, miten pahalta syyskuu näytti omiin silmiin. Mitä tulee valmentajaan, toivon, uskon ja rukoilen, että hän tekee oman pitkäjänteisen duuninsa kunnolla, eikä esimerkiksi roiku jollain vitun fanisaiteilla. Jos olisin jääkiekkojoukkueen omistaja ja löytäisin valmentajani päivästä toiseen katsomassa netistä, mitä fanit nyt kirjoittavat, vetäisin turpaan ja ilmoittaisin, että maksan valmentamisesta ja tuloksista, en nörtteilystä. Näin toimien työnjako menee oikein ja fanien hetki tulee keväällä. Jos tulos on huono ja siltä se on näyttänyt koko kauden, fiksu toimari katsoo fanien mielipiteen ja laskee vielä itsensäkin faniksi. Ei tästä tule lasta eikä paskaa. Jos tulos on hyvä, fanit loppujen lopuksi kiittävät ja ottavat omakseen. Meillä on aikaa hengailla täällä reaaliajassa. Petulla ei saa edes teoriassa olla aikaa sellaiseen. Lätkäjoukkueen valmentaminen kohti kevättä on 24/7 -pohjainen duuni.

Vielä kerran: reaaliajassa kommentointi ja opportunistinen jälkiviisastelu ovat aivan eri asia. Tämä jatkiksen HIFK-osio on kuin pieni perhe. "Me" kyllä tiedämme, ketkä ovat olleet koko kauden ajan mukana keskusteluissa ja tunnistamme kyllä "ne", joilla on aina asiaa vasta kauden jälkeen, kun tulos on tiedossa. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta muut seurat niin paljon, että jaksaisin hengailla niiden osioissa kovin aktiivisesti. Narrit toisena stadilaisena ja rakkaana vihollisena kiinnostaa tietenkin, samoin Blues. Olen tyytyväinen siitä, että HIFK kiinnostaa yli seurarajojen, mutta vain HIFK-fani tietää mitä on olla HIFK-fani. Ja fanius ei ole ammatti tai tutkinto. Kenelläkään ei ole pätevyyttä osoittaa tietynlaista fanittamista vääräksi tai oikeaksi. Luoja nähköön, eikös tämäkin ole itsestäänselvää? Suomi on kyllä sellainen demaritaivas, että varmasti jostain löytyy myös jääkiekkofanituksen tutkinto, puhumattakaan Suomen Kiekkofanien Liitosta, joka jyrkästi vastustaa sitä, että lippujen hinnat nousevat 5 eurolla. Mielenosoitusta puuhataan ja Alpo Suhonen jakaa kiväärejä Hakaniemen torilla.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Ketäs muita tuolla IFK:ssa valmennuspuolella muuten on? Onko ketään joka hallitsisi pelitaktiikkapuolta. Joku voi olla vieläkin erimieltä, mutta minä kuulun niihin, jotka uskovat että se ei ole Matikaisen vahvoja osaamisalueita. Bluesissa Matikainen-Marjamäki -kaksikko oli siinä mielessä hyvä, että toinen osasi potkia pelaajia ja toinen peluuttaa heitä.

Marjamäki??? Onko tämä mahdollisesti se nyhverön näköinen pikkupoika, joka vaikuttaa Bluesissa?

Ei ole tarkoitus hyökätä Pavlovin Koiraa vastaan, vaikka hieman provosoiden aloitinkin :), mutta hänelle ja muillekin voisi tehdä hyvää lukea tammikuun Veikkaajasta (olisiko ollut joku puolen välin paikkeilla ilmestynyt numero) Dettmanin kolumni. Siinä oli ajattelemisen aihetta vähän kaikille.

Ja juuri tästä syystä luulen, että Petu vs. Marjamäki -ottelu on sen 20 pinnaa paskansyöjälle, koska kuitenkin pelikirjan/pelitavan merkitys on jääkiekkojoukkueessa joka tapauksessa pienempi kuin johtamistaidon, ja merkittävästi pienempi kuin materiaalin. Jos olet paska johtaja, et korjaa sitä millään pelikirjalla. Jos taas vastaavasti olet niin hyvä johtaja, että saat viestisi täydellisesti perille, se hieman heikompikin pelitapa kelpaa.

Enkä nyt väitä, että Marjamäki olisi huono johtaja tai että Petulla ei olisi toimivaa pelitapaa, vaan totean yksiselitteisesti sen, että pelitavan merkitystä on liioiteltu.
 
Suosikkijoukkue
VAR
Enkä nyt väitä, että Marjamäki olisi huono johtaja tai että Petulla ei olisi toimivaa pelitapaa, vaan totean yksiselitteisesti sen, että pelitavan merkitystä on liioiteltu.

Voit olla oikeassa. Aikaista ottaa kantaa vielä siihen. Pudotuspelit näyttävät. Ite olen edelleen sitä mieltä, että tarvitaan pelitavan ja psyykkaamisen yhdistelmää josta Blegissä viime vuonna vastasivat Late ja Petu - Klyyvarilla oli ehkä hallussa molemmat (tai sitten Kai Rautio...).

Kauhean vanhoja viestejä muuten pengot.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Voit olla oikeassa. Aikaista ottaa kantaa vielä siihen. Pudotuspelit näyttävät. Ite olen edelleen sitä mieltä, että tarvitaan pelitavan ja psyykkaamisen yhdistelmää josta Blegissä viime vuonna vastasivat Late ja Petu - Klyyvarilla oli ehkä hallussa molemmat (tai sitten Kai Rautio...).

Kauhean vanhoja viestejä muuten pengot.

Ilman muuta tarvitaan yhdistelmää, mutta oon Dettmanin linjoilla sikäli, että mitä nopeampi peli sitä pienempi merkitys on pelitavalla. Täällä ja muuallakin välillä homma lähtee sillä tavalla käsistä, että kuvitellaan pelitavan yksinään ratkaisevan asioita, enkä nyt kohdista tätä kehenkään yksilöön (paitsi ehkä Petteri Sihvoseen :P), vaan puhun yleisellä tasolla.

Sulla kävi muuten sikäli huono tuuri, että aloitin penkomisen tän ketjun ekasta sivusta, ja sun viesti oli ensimmäinen, joka sopi alustukseksi. Ei siis mitään henkilökohtaista...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onko HIFK:n vaihtoaitio joku musta-aukko, kun sinne häviävät kaikki päävalmentajasta seuraavat henkilöt?
Noh Noh, onhan meillä kuitenkin ollut Jönnin, Talebanin, Kiva-Harrin, Samu Kuitusen ja Tom Coolenin tapaisia suuruuksia kakkoskoutseina!
 

Darius

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten jo JHag osuvasti ilmaisi niin pystymme myös tunnustamaan olevamme väärässä. Itse arvostelin Petua rankasti vielä runsas kuukausi sitten mutta nyt touhu on aivan toisennäköistä. Ehkäpä tästä tulee vielä suuri voittokulku... Kaikki on mahdollista, ihan tappiin saakka:)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kuten jo JHag osuvasti ilmaisi niin pystymme myös tunnustamaan olevamme väärässä. Itse arvostelin Petua rankasti vielä runsas kuukausi sitten mutta nyt touhu on aivan toisennäköistä. Ehkäpä tästä tulee vielä suuri voittokulku... Kaikki on mahdollista, ihan tappiin saakka:)

Olen ollut ensimmäisistä runkosarjan peleistä lähtien Petun ajaman oman pelityylin arvostelija. Olen sitä edelleen.

Petu katseli Nordic Trophy -pelit vielä sivusilmällä ja antoi poikain pelata KJ:n opettamalla tavalla. Sen jälkeen hän alkoi tuoda mukaan omaa pelikäsitystään, ns. pelikirjaa josta on olemassa vain kannet. Lokakuussa tämä pelikäsitys ilmeni ennen ja jälkeen pelejä kommenteissa "taistelua, kamppailua, itsensä likoon laittamista" jne. Sen toisen, siis sen uuden pelityylin luojan jonka nimeä en nyt edes muista, rakentamalla pelityylillä olivat kujalla HIFKin puolustus ja hyökkäys, se luoja ja eniten Petu.

Siinä on annettava propsit Petulle, että lopulta ymmärsi antaa periksi. Osaltaan siihen vaikutti MiGin maajoukkuetehtävät sekä loukkaantumiset, mutta silloin Petu ja se toinen oivalsivat, että ei perkele, on vaan otettava lusikka kauniiseen käteen ja alettava pelata ihan peruslätkää. Nää jätkät on niin hyviä, että peruslätkä eli pitkä kiekko ja perään toimii. Kikkailut pois ja antaa poikien pelata. Lopun hoitaa Endras, ja Petu on aika monta tuoppia velkaa Dennikselle.

Jep, pidetään homma simppelinä ja pidetään kannu. Petu saa siirtyä Venäjälle.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kuten jo JHag osuvasti ilmaisi niin pystymme myös tunnustamaan olevamme väärässä. Itse arvostelin Petua rankasti vielä runsas kuukausi sitten mutta nyt touhu on aivan toisennäköistä. Ehkäpä tästä tulee vielä suuri voittokulku... Kaikki on mahdollista, ihan tappiin saakka:)

Ja sekin Petussa on hyvää, että nyt HIFK:ta ei pysty puolivälierissä horjuttamaan niin helposti maalivahtiin nojaavalla kilpparitaktiikalla. Petuhan on itse guru juuri tällä saralla. Kojon HIFK saatiin näin raiteltaan kahtena viime keväänä, vaikka viime kaudella ojasta nousikin ja oli vauhtiin päästyään ilmiömäinen. Paskansyönnissä Petua ja HIFK:ta ei lyö kukaan, se on varma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös