Kai Nurminen. Oliko siinä taustalla Sihvosen kritiikki ”Kultaranteen” studioasiantuntijaosaamiseen liittyen…Kuka se muuten oli kuka kävi Sihvosen rytkyihin kiinni liigaristeilyllä?
Kai Nurminen. Oliko siinä taustalla Sihvosen kritiikki ”Kultaranteen” studioasiantuntijaosaamiseen liittyen…Kuka se muuten oli kuka kävi Sihvosen rytkyihin kiinni liigaristeilyllä?
Täältä löytyy:Pitäisi varmaan perustaa Aitiollekin oma ketju
Dänks, oikeassa paikassa on kun tuolla jauhetaan paljon muustakin kuin lätkästä!Täältä löytyy:
aitio – miedot, keskiketterät vai napakat löylyt?
https://www.a-lehdet.fi/artikkelit/uusi-urheilumedia-aitio-kaynnistyy-tekijoina-urheilujournalismin-karkinimet Omat suosikkini tähän mennessä https://www.apu.fi/podcastit/jaksot/33744c1f-9db6-400d-8267-56359a6f6a50 Linkki: https://x.com/Apu360_Aitio/status/1788111960845717744 Ja no...keskustelu.jatkoaika.com
Oskari Saari osaa käsitellä Sihvosta, tai Johtavaa, ihan ok.
Sama huomattu ja touhu lipeää parodian puolelle. Runsaan sanavaraston Sihvonen kaivaa kohta sanakirjasta uusia adjektiiveja aiempien menettäessä voimansa. No, ei jää verorahoitettu Yle yhtään huonommaksi:Tuo kaikki on kusta ja paskaa linja on jo aika paljonkin semmoista, että keksimällä keksitään aiheita, joista kaivaa jotain ongelmia ja negatiivisuutta.
Uusimman Kiukaan lopussa tuota viime viikon Kiuas Infernon puuttumista kommentoitiin niin, että se jäi Leadership-podcastin hätäjakson vuoksi pois ohjelmistosta, mutta tällä viikolla palataan normaaliin päiväjärjestykseen eli Kiuas Infernostakin pitäisi siis normaaliin tapaan tulla uusi jakso.Kiuas Infernon osalta on jo havaittavissa se ennakkopelon toteutuminen, että löylyvettä ei riitä erikoislöylyihin joka viikko, ja kaksi jaksoa viikossa alkaisi mennä nopeasti pelin pakottamiseksi. Viime viikolla jakso jäi tulematta jo, enkä usko että Infernoa nähdään tälläkään viikolla, saati kovin usein loppukaudella.
Vähän ehkä itekin kaipaisin positiivisten asioiden analysointia portfolioon ennemmin. En oo sitä mieltä, että Savo ja Sihvo väkisin vääntää kaikesta paskaa, mutta negatiivisuus kieltämättä myy hyvin ja se näkyy sisällössä.
Hihitin kyllä lujaa median jalkapuussa tällä viikolla. Se Paasin kirjoitus ansaitsikin semmoset ala-astehihittelyt.
Itse olen sitä mieltä, että esimerkiksi terveen ja aidosti avoimen kilpailun puuttuminen suomalaisessa jääkiekossa on sellainen aihe, että on hyväkin, vaikka rummuttaisivat siitä lähes joka jaksossa. Se aihe ei tavallaan kulu, koska se on niin tärkeä asia puhua.Muutoin olen viestisi kanssa aivan samoilla linjoilla. Kyllähän tuota Infernoakin tulee kuunneltua, mutta kun näitä jaksoja, pitkiäkin sellaisia, tulee niin tiheään, olen itsekin pistänyt merkille, että puheenaiheet/näkökulmat tuntuvat loppuvan kesken ja sisältö menee kovasti mainostettujen korventavien löylyjen sijaan enemmän samojen asioiden toistamiseksi ja sellaiseksi vesivelliksi, josta Sihvonen niin kovasti puhuu kritiikkiä antaessaan.
Yksi hieman rasittava tehokeino mitä Sihvonen käyttää on kritisoinnin kohteena olevien ihmisten nimien tahallinen unohtaminen tai unohtamisen teeskentely. "Oliko se Seppälä?" Tämä lienee tarkoitettu tehokeinoksi, mutta enemmän siitä tulee epäkunnioittava vaikutelma ja se vie pohjaa itse argumentaatiolta.
Hyvä tarkennus, kuuntelin itsekin nuo jakson loppusanat vasta viestini postaamisen jälkeen ja sieltä tosiaan tuli ainakin selitys Infernon viimeviikkoiselle skippaamiselle. Alkuperäiseen viestiin lisätty edit tätä reflektoimaan. My bad :DUusimman Kiukaan lopussa tuota viime viikon Kiuas Infernon puuttumista kommentoitiin niin, että se jäi Leadership-podcastin hätäjakson vuoksi pois ohjelmistosta, mutta tällä viikolla palataan normaaliin päiväjärjestykseen eli Kiuas Infernostakin pitäisi siis normaaliin tapaan tulla uusi jakso.