Sosiaalisessa mediassa kiertää huhu, että Sihvonen olisi jättämässä Urheilulehden vuoden loppuun mennessä. Olisi kuulemma ryhtymässä viestintäyrittäjäksi.
On totta, että jään pois Urheilulehden vahvuudesta vuodenvaihteessa. Eroon ei liity dramatiikkaa, ei esimerkiksi kolmansia osapuolia. Aika aikaansa kutakin, sanoisin. Mennyt yhdeksän ja puoli vuotta on ikimuistoinen periodi elämässäni, samoin Urheilulehden historiassa. Riutumassa ollut lehti kasvoi pienestä tekijästä sellaiseksi, miten sen sanoisi, voittamattomaksi gallialaiseksi kyläksi (vrt. Asterix), joka elää ja tekee niin kuin itse tahtoo.
Sillat eivät ole palaneet, paluuni Urheilulehteen on joskus ihan mahdollinen. Olen ikuisesti kiitollinen Mestari Jukka Röngälle ja maisteri Jari Kupilalle. Meidän kemiamme kohtasivat - ja toimivat edelleen.
Uskon, että nyt lehteä voivat ryhtyä tilaamaan nekin, jotka jättivät tilaamatta sitä minun takia. Eikä lähtöni johda siihen, että tilauksia irtisanottaisiin. Ikinään mikään sota ei kaipaa yhtä tai kahta miestä.
Mitä teen jatkossa, se on avoinna. Mitään varmaksi sovittua ei ole mihinkään suuntaan.
Mutta vielä on puolitoista kuukautta töitä tehtävänä Urheilulehteen, tarkoitus on kirjoittaa kauniiksi lopuksi ihan parhaita artikkeleitani ikinä. Ja netin puolella mylleröintini jatkuu myös. Tänään myönsin Urheilulehdelle haastattelun ja annoin löylyn Ilvekselle ja Tapparalle, Tuokkolalle ja Rautakorvelle:
Liigakierros päättyi rajuun löylyyn - "Veivaamisesi maksaa joukkueellesi mestaruuden" | Jääkiekko | Urheilulehti.fi