J.Grönvall
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Autan sinua ja referoin kirjoituksesi ymmärrettävään muotoon. Sinusta uhoaminen kuuluu olennaisena osana jääkiekkoon ja siitä seuraa välillisesti jääkiekon tappelukulttuuri, joka on aivan naurettavaa ja normaaleilla ihmisillä sitä kutsutaan heikoksi itsetunnoksi. Joten jääkiekolla on heikko itsetunto, mikä ajan kanssa kohenee, kun ikää tulee lisää.
Olenko ymmärtänyt kirjoituksesi oikein? Ellen ole, niin selvennätkö viestisi sellaiseen muotoon, että siitä ei jää tulkinnan varaa. Sinä joka tapauksessa otit esille tämän heikon itsetuntokysymyksen, millä haluat viestiä ajatuksiasi jääkiekosta ja sen kanssa tekemisissä olevista ihmisistä.
No voi herranjumala sentään. Tarvitseeko tätä päivänselvää asiaa nyt vielä vääntää ja kääntää. Sinä olet tulkinnut sen tekstin noin ja täällä se on kaikkien luettavissa ja tulkittavissa. Ei minun tarvitse sitä sinulle erikseen suomennella, tuo nyt ei todellakaan niin vaikea tekstin pätkä ole.
Tarkoitan sitä mitä olen siihen kirjoittanut, ei enempää eikä vähempää. Siinä ei mainita kiekkoilijoiden itsetunnosta yhtään mitään kuten varmasti huomaat. Ainoa joka jonkun väitteen koko asiasta on tehnyt olet sinä itse. Viimeinen lause on puhdasta huumoria johon viittaa ns. hymiö lauseen perässä.
Se uhoaminenkaan ei ole mikään minun mielipiteeni vaan asia joka vain on olemassa, kuten on taivas ja kuten vesi on märkää. Se oli toteamus eikä väite. Ainoa joka on ollut jostain jotain mieltä olet sinä itse, joka väitit, että pelaajilla ja valmentajilla on mainio itsetunto, sinä väitit, minä en.
Tämä nyt vihdoin riittänee tästä asiasta.