Linkitin Esko Sepääsen kirjoituksen (UL) juttuuni. Provoilet ohi kirjoitukseni, joten turha vastata sinulle yhtään mitään PS:n kirjoituksesta. Ymmärrän, että jaksat lässyttää tyhjää louskutustasi taas vaikka maailman loppuun saakka, joten turha vastata tämän enempää kysymykseesi. Se on ajanhukkaa minulle, ei muuta. Se selviää, että olet valinnut Lukon suosikiksesi HIFK-sarjassa, joka on ihan ok minulle. Olisi tylsää, jos kannattaisit samaa joukkuetta kuin minä sm-liigassa, vaikka kyllähän me kannatetaan Leijonia molemmat.
Minä kerroin, että menin sinun linkkisi kautta UL:n etusivulle. Toki luin ensin kehumasi Seppäsen jutun sieltä, mutta samalla pääsin katsomaan Ruoskan. Missä siis provoilin?
IFK on minun suosikkini tässä otteluparissa. Siitä löytyy todistus täältä JA:sta. Mistä sinä vetelet näitä vääriä tulkintojasi jatkuvasti.
Ei HIFK opettele KJ:n johdolla Jukka Jalosen ja monen muun valmentajan käyttämää kiekkokontrolli-pelitapaa, esim. Mälkiän SaiPassa käyttämää, viiden vuoden takaa, eikä ole opetellut, etkö tiedä asiaa siffa. Et tunne HIFK:n tapaa hyökätä, erikoista. Voin paljastaa asian syyn sinulle siffa. Se on syy miksi sitä ei näy HIFK:n pelissä, että kiekkokontrolli ei ole HIFK:n pelitapa. Luulisi siffankin tietävän asian, jos kerran katselee pelejä, eikä ainoastaan kirjaa lähtöjen tapoja ruutuvihkoonsa, joka oli omien laskujesi mukaan alle promille ottelun lopputulokseen vaikuttavista tapahtumista vai laskinko oikein (40/60000) tapahtumaa ottelussa, Erkka Westerlundin 90-luvulla tekemät tukimukset jääkiekosta tietolähteenä ja siffan kirjoitus niistä tähän ketjuun. Käytät aikaasi alle promillen tapahtumien seurantaan koko ottelun ajan ja minusta se on hassua, mutta kukin tyylillään.
IFK pelaa nykyisin Kari Jalosen johdolla hyvää kiekkokontrolilähdöillä omalta puolustusalueelta rytmitettyä jääkiekkoa. On pelannut jo jonkin aikaa. Minä tunnen tämän asian, koska olen seurannut IFK:n pelejä tv:stä ja tehnyt tarkat H+V+P tilastot Kari Jalosen käyttämästä pelisysteemistä. Mitähän sinä siellä IFK:n peleissä seurailet, kun et tätä seikkaa ole vielä huomannut? Ymmärsin aiemmista kirjoituksistasi, että H+V+P seurannassa et tarvitse mitään ruutuvihkotilastointeja, vaan näet pelistä ne automaattisesti. Nyt olen ymmällä, eikö voi enää uskoa edes Johanneksen kirjoituksiin? Onneksi on tarkat tilastot tullut tehtyä, koska muuten joutuisin "loputtoman suon"-väittelyyn kanssasi.