En ole tähän ketjuun pitkään aikaan kirjoitellutkaan, kun PS ei minulle sellainen sydämenasia kuitenkaan ole. Luen jutut, pistänyt itsekin merkille, että viime aikoina ehkä ihan terävin analyyttinen ote on Sihvoselta kadonnut, suodatan provot / naureskelen niille ja se siitä.
Sen sijaan oli nyt pakko kirjoittaa kun ihmettelen selkeästi fiksun kirjoittajan choose_lifen erittäin, erittäin aggressiivista otetta Sihvoseen. Tai oikeastaan myös nyt tässä tapauksessa Kirjoittelijaan, joka on Sihvosta ymmärtänyt / puolustellut. Ehkä olisi paremminkin ihmettelyketjukamaa, mutta menköön.
Mikä on se pointti mistä näin voimakas reaktio tulee? Jos itse pitäisin Sihvosta nollatason tekijänä ja lähinnä vituttavana hahmona, minua ei kiinnostaisi hänen tekemisensä. Ei tarvitse vastata, lähinnä nyt vaan piti kirjoittaa kun ihmetyttää. Enkä edes syytä mistään. Kunhan kirjoitin.
Mutta, 7 päivää -lehden ja Urheilulehden vertailu nyt on kuitenkin vähän huono vertaus, sillä Urheilulehdessä on puutteistaan huolimatta erittäin hyviä juttuja oikeastaan säännöllisesti. Joskus kirjoittajana Sihvonen, joskus Kupila, joskus joku muu. Veikkaajassakin niitä löytyy, mm. juuri tämä johtajuus -artikkeli, mutta ehkä kuitenkin harvemmin. Sen huomaa siitä, että Veikkaaja on keskimäärin nopeammin kahlattu läpi.
Näin urheilun ammattilaisen silmin. Sitten on Valmentaja -lehti erikseen, mutta se onkin eri juttu se.