Onko Sihvonen loukannut sinua jotenkin henkilökohtaisesti? Vai hiertääkö muuten vaan pikkuhousut persvaossa? Idioottimaisuus keskustelupalstoilla on yleistä, mutta ei koskaan hyväksyttävää.
Sihvonen itse on myöntänyt, että päävalmentajakausi sujui surkeasti, mitä helvettiä sillä on tekemistä hänen kyvyistään nykyisessä työssään? Kuitenkin miehellä, jolla on taustaa sekä pelaajana että valmentajana on todella paljon enemmän kompetenssia toimia jääkiekkoanalyytikkona kuin lähes kaikilla muilla journalisteilla. Jos itse olet kokeneempi ja kyvykkäämpi kirjoittamaan jääkiekosta, niin tee se, äläkä rupea nimimerkin suojissa kirjoittamaan idioottimaisuuksia netissä.
Ei, Petteri ei ole kussut muroihini eikä tehnyt mitään muutakaan henkilökohtaista. Minua vaan naurattaa tämän tuuliviirin henkilökohtaiset missiot mustamaalata mitä milloinkin ja samaan aikaan omat kirjoituksensa aaltoilevat miten sattuu.
Ja rattijuoppous on minusta yksi kusipäisyyden multihuipentumista. Mutta älä anna sen häiritä. Voit kumartaa mihin vaan.