Sihvonen toteaa itsekin tässä jo aiemmin ketjuun laitetussa yllättävän avomielisessä haastattelussa, että sivistyssanapöhö on osa hänen brändiään. Erittäin suositeltavaa kuunneltavaa jokaiselle, jota tämä ketju on kiinnostanut edes vähäsen. Tuon jälkeen tuskin juuri kiinnostaa.
Tietoinen brändääminen on kai se pääsyy miksi Sihvosen journalismiin täytyy jatkuvasti suhtautua suurella varauksella. Journalistiseen integriteettiin kuuluisi tietysti tapahtumien raportointi ja analyysi täsmälleen niin kuin ne näkee, ja uskottavuus kärsii välittömästi, kun kirjoittaja pyrkiikin ensisijaisesti tuotteistamaan itsensä ja maksimoimaan media-arvonsa käyttäen hyväkseen laskelmoituja ylilyöntejä ja henkilökohtaisia ajojahteja (vaikka todellisuudessa ajatteleekin asioista realistisemmin). Niin, missä tämä poikkeaa muusta roska-journalismista? Joku satunnainen roskalehden "urheilutoimittaja" ei sentään prostituoi kovin suurta urheillullista tietomäärää ja kokemusta myyntinsä eteen.
edit: Pekka Jalonen>joku satunnainen roskalehden "urheilutoimittaja"