Nyt se Sihvonen pois sieltä Kanadasta.
Ei Sihvonen ole (hänen kirjoitusten mukaan) Kanadassa.
Nyt se Sihvonen pois sieltä Kanadasta.
Ei Sihvonen ole (hänen kirjoitusten mukaan) Kanadassa.
Toisaalta tämä kritiikittömyyshän vaivaa myös meidän muita mediataloja. Ajattellaanpa nyt vaikka esimerkiksi Maikkaria ja formuloita tai Maikkaria ja alppihiihtäjiä.
Se on kyllä huvittavaa miten Sihvonen julisti että Leijonat pelaa JJ:n pelikirjalla mutta nyt yht'äkkiä tilanne onkin se että Sihvonen kysyy kenen pelikirja on kyseessä.
Kekäläisen tarinoissa näkyy huikea tietämys pelaajista ja heidän vahvuuksistaan. Lisäksi hänen arvionsa itse pelistä on kovaa luokkaa.
Siinä tulee Sihvosen turenkilainen kateus esille. Sihvosenhan mielestä NHL on ihan skeidaa ja kun Kekäläinen tulee sieltä, on hän paska. Toisekseen Kekäläinen tulee suomalaisten liigavalmentajien hyvä veli kerhon ulkopuolelta, joten senkin takia hän on paska. Ja kun Kekäläinen on toiminut joskus IFK:ssa niin hän on erityisen paska.
Itse voisin jopa väittää, että Kekäläinen on pelaajat mukaanlukien tällä hetkellä ehkäpä jopa etevin suomalainen koko lajin parissa. Hemmetin kovanluokan ammattilainen, jolta tulee vastaukset kuin apteekin hyllyltä siksi, koska tuntee ja osaa asiat niin hyvin. Joillekin se on vain liikaa. Vituttaa, kun joku toinen osaa ja itse ei osaa.
Sihvonen ei näköjään itsekään julkaise soraääniä, muuta kuin mahdollisimmat hempeät. Pistin kriittisen kysymyksen menemään ilman kirosanoja tai muuta räyhäämistä, niin eipä uskaltanut Petsku taaskaan vastata. Ihan turha vinkua mistään Ylen diktatuurista, kun ei itsekään kestä kritiikkiä saati vastata siihen kunnolla, eikä millään väsyneellä ohittavalla one-linerillä! Chickenshit..!
Itse voisin jopa väittää, että Kekäläinen on pelaajat mukaanlukien tällä hetkellä ehkäpä jopa etevin suomalainen koko lajin parissa. Hemmetin kovanluokan ammattilainen, jolta tulee vastaukset kuin apteekin hyllyltä siksi, koska tuntee ja osaa asiat niin hyvin. Joillekin se on vain liikaa. Vituttaa, kun joku toinen osaa ja itse ei osaa.
En ymmärrä tätä Kekäläisen hehkutusta jonain tietäjänä. Tosiasia on että hän lopetti melko keskinkertaisen pelaajauransa jo alle kolmikymppisenä ilman suurempia saavutuksia (lähinnä indikaatiopelaaja Senatorsissa ja Bruinsissa), joten TIETENKÄÄN hänellä ei voi olla mitään syvempää ymmärrystä jääkiekosta (siis tyyliin Kurri tai Jutila). Tämä noin niinkuin ketjun henkeä mukaillen.Ja näin onkin. Olisi varmasti ykkös-GM jossain seurassa jos olisi kanukki/jenkki. Suomessa ei käsitetä miten kova saavutus tuo ex-pelurin nouseminen näin nuorena eurooppalaisena on.
Tiedätkö muuten, että tuonne lähetetään aika paljon kysymyksiä? Itse olen neljä kertaa asioita kysynyt, kerran olen päässyt läpi vaikka omat kysymykseni eivät olekaan kritiikkiä Sihvosta kohtaan vaan niitä kysymyksiä olennaisesta. Kyllä siellä tänäänkin oli soraääniä kysymysten joukossa ja tämän päivän UL:ssä julkaistiin pitkä lukijapalaute erityisesti Sihvoselle osoitettuna.
Ohi menee kyllä tämä sinun kiukuttelusi.
Tässä. Teos on erään huippuanalyytikon mukaan käsikirja, joka toimii oppaana kenelle tahansa huippuvalmentajana toimivalle ja kiekosta taktisesti kiinnostuneelle. Oppaan käännöstyö englannin kielelle on samaisen analyytikon mukaan aloitettu jo vuosia sitten, mutta en pystynyt löytämään kuin suomen kielisen teoksen.Vai kiukuttelua, eikö kriitikkoa saa kritisoida? Okei, tein virheen, anteeksi! Lähden ostamaan jostain itselleni pelikirjaa, onkohan missään divarissa mitään Summasen vanhaa, käytettyä ja edullista "gameworn-playbookkia":)
Heh, ymmärrän piikittelysi, mutta sen verran on sanottava että kyllähän tuo ihan hyvä kirja on ja ennenkaikkea siinä tuodaan hyvin selvästi esiin pelikirjan/pelisysteemin tärkein funktio ja siksi olenkin ihmetellyt miten joku analyytikko kirjaa ensin kehuttuaan, jaksaa pauhata pelikirjan merkityksestä. Luetun ymmärtäminen on joskus vaikeaa.Tässä. Teos on erään huippuanalyytikon mukaan käsikirja, joka toimii oppaana kenelle tahansa huippuvalmentajana toimivalle ja kiekosta taktisesti kiinnostuneelle. Oppaan käännöstyö englannin kielelle on samaisen analyytikon mukaan aloitettu jo vuosia sitten, mutta en pystynyt löytämään kuin suomen kielisen teoksen.
Tässä. Teos on erään huippuanalyytikon mukaan käsikirja, joka toimii oppaana kenelle tahansa huippuvalmentajana toimivalle ja kiekosta taktisesti kiinnostuneelle. Oppaan käännöstyö englannin kielelle on samaisen analyytikon mukaan aloitettu jo vuosia sitten, mutta en pystynyt löytämään kuin suomen kielisen teoksen.
En ole tuota itse jaksanut ostaa, mutta jos aikuisten oikeasti olet pelikirjaa etsimässä niin uskoisin että tuo saattaisi olla kattavampi kuin Summasen meriselitys ja puolustelupuhe tekemistään (vaikka sen liitteissä toki pari sivua pelikirjaa onkin kuvattu):Jumalauta, kiitos! Täytyypä pistää heti tilaukseen, finskikielinen kelpaa hyvin! Onks tämä nyt se sama Raamattu, mikä välillä menee hukkaan koutseilta ja sitten välillä vaihdellaan, kuten maajoukkueessa Shedden ja Jukkis vaihtelee jatkuvasti päittäin omiansa...:)
Vitsit sikseen, tilattavahan tuo on, enpä ole opukseen törmännyt, vaikka lätkäkirjoja jonkin verran hyllystä löytyykin, tack!
Sihvonen toteaa itsekin tässä jo aiemmin ketjuun laitetussa yllättävän avomielisessä haastattelussa, että sivistyssanapöhö on osa hänen brändiään. Erittäin suositeltavaa kuunneltavaa jokaiselle, jota tämä ketju on kiinnostanut edes vähäsen. Tuon jälkeen tuskin juuri kiinnostaa.
Niin, missä tämä poikkeaa muusta roska-journalismista? Joku satunnainen roskalehden "urheilutoimittaja" ei sentään prostituoi kovin suurta urheillullista tietomäärää ja kokemusta myyntinsä eteen.