On se perkele, kun mies ei saa toimia perheen puolesta.Miten jumalauta kehtaa olla pääministeri loman aikaa lomalla. Varsinkin jos on päätetty että pomo tuuraa. Häpeällistä.
On se perkele, kun mies ei saa toimia perheen puolesta.
En ymmärrä, miksi Kaikkonen jää isyysvapaalle juuri nyt, kun hän voisi jäädä vasta vaalien jälkeen. Meillä on Nato-prosessi kesken ja Antilla on siitä kaikki tieto, Orpo vastasi yleisön kysymykseen.
Meinaatko, että Kaikkosen sijaista ei ollut perehdytetty, vai mitä? Että Kaikkonen jätti asiat hoitamatta? Aivan sama miten te ukkelit tätä kääntelette, niin kaksinaismoralismi haisee Kokoomuksen kaikessa tekemisessä, vaikka koko lomakohu on mitätön asia. Aivan yhtä mitätön kuin Marinin kohutkin.Kukas Orpon sijaistaakaan 6 kk?
Meinaatko, että Kaikkosen sijaista ei ollut perehdytetty, vai mitä? Että Kaikkonen jätti asiat hoitamatta?
Miten se pitäisi ymmärtää? Kaikkonen piti isyyslomansa ja Orpo paheksui sitä ja sinun mielestä se oli ilmeisesti ok.Jos et ymmärtänyt tekstiäni en voi auttaa.
Miten se pitäisi ymmärtää? Kaikkonen piti isyyslomansa ja Orpo paheksui sitä ja sinun mielestä se oli ilmeisesti ok.
Vai niin. Kysymyksessä onkin se, että miten Orposta maalataan nyt oikealta hienoa ja perehekeskeistä ihmistä, kun kyseessä on vain läpeensä opportunistinen palikka. Sen olen saanut selville, kun olen seurannut Orpon toimintaa ja puheita yli kymmenen vuotta.Tuosta löytyy kantani vuonna 2022 Kokoomus
Itse en vertaisi 50-vuotisjuhlia isyyslomaan. Molemmat ovat paikallaan.
Vai niin. Kysymyksessä onkin se, että miten Orposta maalataan nyt oikealta hienoa ja perehekeskeistä ihmistä, kun kyseessä on vain läpeensä opportunistinen palikka. Sen olen saanut selville, kun olen seurannut Orpon toimintaa ja puheita yli kymmenen vuotta.
Suomen työttömyystilanne on nyt yksi EU:n pahimpia ja täällä oikeasti väännetään jostain Orpon lomista?
Tässä on kyllä iso ero, kun kyseessä on pyöreät 50 tai 60. Muutenkin olen kyllä ihmetellyt, että miksi tästäkin asiasta tehtiin näin iso numero? Ihan kuin ei olisi tärkeämpiä aiheita tai Stubb ei osaisi edustaa Suomea.
Kyllä on ultrakonservatiivinen näkemys vaimon 50-vuotispäivästä vuonna 2024.
Esim kuntapuolella ja muuallakin työpäiväksi sattuvat puolison 50- ja 60-vuotispäivät ovat palkallisia vapaapäiviä.
Aika jännät känkkäränkät nyt vedetty kyllä kun on huomauteltu siitä että Orpon puheet ja teot tällaisten keskellä eivät oikein kohtaa. Isyysvapaat pitää siirtää myöhempään ajankohtaan, mutta sitten vaimon syntymäpäivät on semmoinen asia jonka takia kyllä voi skipata kokouksia. Joo ei ole pakollisia, eikä tässä oikeastaan ole tapahtunut mitään kummempaa, mutta ei silti tarvitse ruveta määrittelemään muiden ihmisten poliittisia suuntauksia ns. ihan päin helvettiä kun suututtaa.Vasemmistokonservatiivin silmin juuri noin. Eihän Orpo voi vaimonsa 50-vuotisjuhlia viettää perhepiirissä, koska vaimolla ei sellaista arvoa ole. Tosimiehet eivät peruuttele kokousosallistumistaan.
Nyt luet tuota väärin. Kyseessä on omat 50- ja 60-vuotispäivät, jotka ovat palkallisia lomapäiviä.Esim kuntapuolella ja muuallakin työpäiväksi sattuvat puolison 50- ja 60-vuotispäivät ovat palkallisia vapaapäiviä. Virka- ja työvapaat
Nyt luet tuota väärin. Kyseessä on omat 50- ja 60-vuotispäivät, jotka ovat palkallisia lomapäiviä.
Sitten puolison hautajaispäivä (siunauspäivä) on palkallinen vapaa.
Aika jännät känkkäränkät nyt vedetty kyllä kun on huomauteltu siitä että Orpon puheet ja teot tällaisten keskellä eivät oikein kohtaa. Isyysvapaat pitää siirtää myöhempään ajankohtaan, mutta sitten vaimon syntymäpäivät on semmoinen asia jonka takia kyllä voi skipata kokouksia. Joo ei ole pakollisia, eikä tässä oikeastaan ole tapahtunut mitään kummempaa, mutta ei silti tarvitse ruveta määrittelemään muiden ihmisten poliittisia suuntauksia ns. ihan päin helvettiä kun suututtaa.
Ja jos puolison 50- ja 60-vuotispäivät ovat oikeasti palkallisia vapaapäiviä kuntapuolella niin mitä helvettiä? En minä antaisi edes omaa syntymäpäivää palkalliseksi vapaaksi, kai sen voi ihan itse anoa vapaaksi jos haluaa.
Joo ei ole pakollisia, eikä tässä oikeastaan ole tapahtunut mitään kummempaa, mutta ei silti tarvitse ruveta määrittelemään muiden ihmisten poliittisia suuntauksia ns. ihan päin helvettiä kun suututtaa.
Monilla aloilla lähiomaisen siunauspäivä on palkallinen (puoliso, vanhemmat, lapset ja sisarukset).Nyt luet tuota väärin. Kyseessä on omat 50- ja 60-vuotispäivät, jotka ovat palkallisia lomapäiviä.
Sitten puolison hautajaispäivä (siunauspäivä) on palkallinen vapaa.
Niin kuin tuossa Cobolin alkuperäisessä lainauksessa mainittiin, niin nuo on usein palkallisia vapaapäiviä. Olen myös törmännyt tapauksiin, että naimisiin mennään työpäivänä, kun sillä kerran saadaan ylimääräinen vapaapäivä. Mutta nämä nyt on aika marginaalia ja tuskin kaataa mitään narikkaa ja ei oikeasti liity tähän ketjuun.Monilla aloilla lähiomaisen siunauspäivä on palkallinen (puoliso, vanhemmat, lapset ja sisarukset).
Kummallista, töihin vaan hopi hopi. Osa ei taitaisi malttaa olla pois töistä edes omissa hautajaisissaan. Ainakin pitäisi pyytää esimieheltä lupa ja toki tehdä päivä ensi tilassa takaisin.
Itse menin juurikin tästä syystä maistraatissa naimisiin perjantaina. Loistava tapa saada pidennetty viikonloppu. Suosittelen muillekin jos tälläinen päivä on tulossa.Niin kuin tuossa Cobolin alkuperäisessä lainauksessa mainittiin, niin nuo on usein palkallisia vapaapäiviä. Olen myös törmännyt tapauksiin, että naimisiin mennään työpäivänä, kun sillä kerran saadaan ylimääräinen vapaapäivä. Mutta nämä nyt on aika marginaalia ja tuskin kaataa mitään narikkaa ja ei oikeasti liity tähän ketjuun.
Näin minäkin tein, mutta sitten selvisi ettei valtion tessissä ollutkaan hääpäivä vapaapäivä. Noh 38 vuosilomapäivää, eli kaksi päivää vajaa 8 viikkoa lomaa vuodessa korvannee tuon.Itse menin juurikin tästä syystä maistraatissa naimisiin perjantaina. Loistava tapa saada pidennetty viikonloppu. Suosittelen muillekin jos tälläinen päivä on tulossa.
@Ann Arbor arvioi persujen kannatusta. Kyllä se voi mennä lähelle 30 prosenttia. Saksassa Sahra Wagenknecht äärivasemmistolainen putinistiliike ja Afd äärioikealla saattavat päästä aluevaaleissa lähelle 50 prosenttia. Näihin kahteen verrattuna PS on liberaali.