Minä haluan uskoa, että myös minun mielestäni väärin ajattelevat ihmiset osaavat hoitaa duuninsa kunnolla. Esimerkkejä löytyy historiastakin. Eihän ministeri juuri mitään yksin ja itsenäisesti päätä, joten turha tässäkään on flipata etukäteen. Sehän voi olla hyvää taktikointiakin, että näille äärilaitojen kanssa flirttailijoille annetaan vastuuta ja katsotaan, pystyvätkö sitä kantamaan. Aika moni ihminen kehittyy myös vanhetessaan, ei toki kaikki. Jotkut toki menevät iän myötä vielä vähän enemmän sekaisin, mutta vaikea sitä on ennakkoon ennustaa, kenelle niin käy.
Itse odotan ministeriltä esimerkillistä käytöstä ja oman edun sivuun laittamista. Odotin tätä esim. myös Sanna Marinilta ja kun niin ei mielestäni käynyt, annoin kritiikkiä. Itse ajattelin odotella tässäkin kohtaa ihan rauhassa, miten tulevien ministerien hommat lähtee rullaamaan. Kritisoin vasta sitten, kun on aihetta. Ja tämä koskee kaikkia ministerejä ja politiikkoja puoluekirjaan katsomatta. Henkilökohtaisesti toivon, että yhtään ylilyöntiä tai väärää kommenttia ei yksikään ministeri tai politiikko ylipäätään suustaan päästä. Kaikelle ylimääräiselle, mikä on pois asioiden hoitamisesta, ei nyt oikein ole käyttöä.