No puheillasi itse viittasit siihen, että voisit näin ajatellakin, sillä juuri sellaiseen ajatteluun törmäsin opettjan sijaisuuksia tehdessäni. Siellä totisesti selvisi, että niin jotkut ajattelevat, että jos köyhä jotakin saa, niin mulle kans. Mukavaa jos et edusta tällaista ajattelua. Muuten taisin kyllä sinulle vastata, että miksi se talous silläkin kolmella sadalla paranee, ja on jopa reilu niitä kohtaan, jotka sitä työtä sitten tekevät vs ne jotka eivät huhujen mukaan tee vaikka mikä olisi.Jos ja kun et pysty tuota enempään niin sinun ei kannata vastata yhtään mihinkään.
Laitoin viestiini yksinkertaisen kysymyksen johon et kyennyt vastaamaan mutta päätit pitää jonkinlaisen vasemmistolais-talouspoliittisen siitä kuinka ilmaiseksi jaettu raha kasvattaa taloutta. Suoraan vasemmiston taikaseinästä. Ja tämän jälkeen päätit alkaa vittuilemaan minulle kuvitellen minut ilmaisena ruokapusseja hakevana vanhempana.
En siis itse näe sitä valtion taloutta huonontavaa vaikutusta. Ja jos tässä tapauksessa olen sitten vasuri, niin olkoon, sillä mulle nyt kuitenkin ne inhmilliset arvot ovat tärkeämpiä näitä päätöksiä tehdessä, ja kun varaa on leikta muualtakin, ja niin ei tehdä, niin siinäpä miettimistä.
Mutta saathan toki kertoa oman versiosi, etkä vain kysellä. Enpä ole taaskaan nähnyt muuta, kuin niiden vasureiden haukkumista, joiden historian vaikutuksista btw. taidat sinäkin nautiskella kaikesta huolimatta.
Ja vittuilu ei ehkä ole oikea termi kuitenkaan, sillä kun tällaista kerran tapahtuu, ja omat ajatuksesi sellaiseen suuntaan vittasivat, niin katsoin oikeudekseni nostaa esiin sekin mahdollisuuden, että edustaisit moista ajattelua. Sillä tietämäni tapaus ei ollut likikään ainoa lajissaan.
Se taas miten siihen reagoit, on vain ja ainoastaan sinun vastuullasi, sillä siihen en voi vaikuttaa kuinka paljon sinua mahdollisesti vituttaa. Mutta pahoittelen kuitenin varmuudeksi, jos kovin paljon.