Look Away ei ainakaan toiminut edes Euroviisuissa.Ainakin hänellä on kokemusta siitä, mitä tapahtuu, kun nousee aikamoinen Sandstorm.
Look Away ei ainakaan toiminut edes Euroviisuissa.Ainakin hänellä on kokemusta siitä, mitä tapahtuu, kun nousee aikamoinen Sandstorm.
Myös Jortsun kommentit Aurinkorannikolla olisivat paikallaanKurikasta voisi kysäistä.
Kaikkein helpoimmallahan Purra olisi päässyt, kun olisi vain todennut yksinkertaisesti; nuo ei ole minun kirjoituksiani.
Sama kuin Junnilan tapauksessa, että ei saman tien selvästi irtisanouduta noista sanoista, vaan selitellään kaikkea scheissea. Tuon pitäisi olla ihan selvää julkisuuden hallintaa.
1) Ehkä otin ehkä en
2) Saatoin ottaa joskus. Aina ei olisi pitänyt, mutta nykyään en ottaisi
...
3) Olin ihan kännissä. Sori siitä.
Nyt ollaan tuossa kakkosen ja kolmosen välimaastossa. Jos olisi saman tien skipannut ykkösen ja kakkosen, niin ei näyttäisi niin urpolta.
Nyt homma vasta muuttuu mielenkiintoiseksi. Mitähän pensamaurit ja muut pimeiden metsien pönthiittiset asiasta tuumaavat? Se, että Riikka ”nöyrtyi vihervasemmistosuvakkien edessä” ei taatusti ole kaikkien mieleen.Huh. Purra pyysi anteeksi. Kohu ohi.
Minä kyllä pidän outona ajatuksena että vain ministeriajan tekemiset vaikuttaisivat.Nämä ajatuspoliisi-fantasiat toivoin jääneen sinne Neuvostoliittoon, mutta ei näköjään.
Ihan itse ovat soppansa keittäneet. Toki kohut Perussuomalaisten ympärillä ovat kokeneet inflaation, että hyvin mahdollista, että tämäkin unohtuu. Kukapa esimerkiksi jotain Mauri Peltokankaan avautumisia enää muistaa?Tämä Purran ja persujen touhu on helvetin noloa. Jatkuvasti kumartelemassa vasemmiston ja median suuntaan, mitä ikinä vaativatkaan.
Älä nyt tartu siihen onko asia realistinen vaan vastaa, että olisiko tuo sinusta ihan hyväksyttävä tausta ministerille? Vai meneekö rasismi sinusta siihen kategoriaan että se ei ole ongelma, mutta erilaisesta kulttuuripiiristä tullut paska ideologia ei olisi huono?Vaikea nähdä, että demokraattisesti läpikäydyissä vaaleissa moinen islamisti saisi ylipäätään paikkaa eduskuntaan.
Onko eduskunta päässyt vielä tekemään työtään ollenkaan vai onko kaikki aika mennyt vanhoja kaivellessa ja toista nokkiessa? On todella väsyttävän oloinen pumppu tämä nykyinen asetelma. Ei tule 4 vuottaan kestämään ei sitten millään.
Pidän itse outona että 15 vuoden takaiset nimimerkin takaa tehdyt kirjoitukset, joista on tänä päivänä irtisanouduttu vaikuttaisi jotenkin ministerin pestin hoitamiseen.Minä kyllä pidän outona ajatuksena että vain ministeriajan tekemiset vaikuttaisivat.
”Minulle ei tulisi mieleenikään alkaa irtisanoutua tai pahoitella tekemisiäni ja sanomisiani vuosien ja vuosikymmenten takaa.”Nyt homma vasta muuttuu mielenkiintoiseksi. Mitähän pensamaurit ja muut pimeiden metsien pönthiittiset asiasta tuumaavat? Se, että Riikka ”nöyrtyi vihervasemmistosuvakkien edessä” ei taatusti ole kaikkien mieleen.
Itse näen sen niin, että kiva kun irtisanoudut ja pyydät anteeksi, mutta työksesi voit tehdä jotain muuta kuin olla maan johtohahmoja.Pidän itse outona että 15 vuoden takaiset nimimerkin takaa tehdyt kirjoitukset, joista on tänä päivänä irtisanouduttu vaikuttaisi jotenkin ministerin pestin hoitamiseen.
Sellainen vaikutus tuntuu Niinistön ärähdyksillä olevan."Ei tulisi mieleenkään irtisanoutua tai pahoitella..."
Ja nyt pyydellään anteeksi.
Jos Purralla olisi selkärankaa, niin hän menisi kameroiden eteen median hiillostamaksi. Sen sijaan, että viestitettäisiin medialle tekstiviesteillä ja twitterin kautta.Purran kommentit olivat yksiselitteisen kamalia, ja kriisiviestinnässä kyllä ensimmäinen tärkeä osuus on nostaa käsi pystyyn ja pyytää anteeksi.
No ei sentäs ollut läpällä heittänyt!Jos Purralla olisi selkärankaa, niin hän menisi kameroiden eteen median hiillostamaksi. Sen sijaan, että viestitettäisiin medialle tekstiviesteillä ja twitterin kautta.
Jos Purralla olisi selkärankaa, niin hän menisi kameroiden eteen median hiillostamaksi. Sen sijaan, että viestitettäisiin medialle tekstiviesteillä ja twitterin kautta.